← Alle dagbøker
levvel
77 år158 cm10 innlegg
2001–2002
0 følgere
Start69,1 kg
Sist65,7 kg
Endring−3,4 kg
BMI nå26,3
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka nedover
nå er det lenge siden jeg var inne på denne siden. Har slutta og veie meg så ofte, bruker heller målbåndet litt oftere. Spiser like deler protein, karbohydrater og fett. Sistnevnte i form av nøtter, oliven eller mandler. Litt margarin også i blandt. Skal gå ned sakte med dette opplegget for det forbrenner fettet. Ikke så mye væsketap.
første uka gikk da greit
noe av dette programmet går ut på å ta vare på seg selv som man er til man blir som man vil være. Kjøpt meg nye briller og hengt fram et fint antrekk jeg fikk til jul som jeg skal inn i. Satt meg som mål 2,5 uker fra i dag. Har startet nye året med å drikke mere vann og gå turer. Var smart det med lydbok da jeg går. Mye mer motivert og det blir lengre turer.
naturlig slank
nå skal jeg prøve noe nytt. Finne ut hvorfor jeg er så tykk. Det skal jeg bruke 18 uker på. Jeg slanker meg ikke, men spiser fornuftig og rører mer på meg så får jeg se da.
1.dagen i det nye året
Dette var ikke mye oppløftende. Men nytt år og nye muligheter. fra i morgen er det full fart på riktig vei igjen. Har virkelig kost meg julehelga med alt for mye drikke og mat. Absolutt ingen aktivitet. Sittet bare inne. I morgen skal jeg ut å gå tur.
12. desember 2001
66,3 kgopp og ned
Ja nå er det lenge siden jeg har vært innom her. Jeg har mista brillene mine og da ser jeg ikke stort. Kjøpt nye på nille til så lenge. Bruker progressive.alt for dyrt akkurat no. Derfor har jeg ikke tenkt så mye kg i de siste ukene heller. Alt for ofte hodepine. Men det går i hvert fall ikke oppover med vekta.
--- så får det heller være med at det går litt tregt.
25. november 2001
66,3 kgbegynner på 3.uka
Ser fram til å se 5 tallet etter 6. Men det er tungt. Jeg er ikke så tålmodig ....
24. november 2001
66,8 kg1 mnd, til jul .... hjelp
Det går i allfall nedover om enn litt tregt. Jobbehelg så det blir ikke de store fristelsene til stor fordel. Har slutta med å ha med smågodt som sjokolade og potetgull på natta. Og ellers har jeg ikke spist så mye mat som jeg bør heller. Ca. to måltider pr. dag. Litt lite til å få fart på forbrenninga med. Trim har det også blitt lite med denne uka. Så alt tatt i betraktning er jeg ganske fornøyd likevel.
18. november 2001
67,9 kg2.sl.uka
Den 1.ste uka begynte bra. Men så kommer en venninne med nybakt kringle.. bare kjempedeilig. Da jeg er sånn enten eller mennesketype, gikk resten av uka med ytterligere tillegg av tollmat. Jeg tar epleciddertabl. og CLA i tillegg 2-3 gngr. dgl. Ser ut som det hjelper. Denne uka skal jeg begynne og fullf. uten noe tull. Takk for tips om lydbok da jeg går tur. Passer godt da jeg liker å lese.
12. november 2001
68,8 kgLANG TUR
I dag gikk jeg en lang tur på en og enhalv time. Nydelig vær, men litt kjedlig å gå alene. Hadde det ikke vært for støtten jeg fikk i går, hadde jeg helt sikkert utsatt den turen...
Ellers har jeg spist 4 måltider som jeg ble tipset og spist en frukt.
11. november 2001
69,1 kggod start.Helt tilfeldig fant jeg denne siden.
I dag har jeg ikke gjort noe annet enn å tenke ut hvordan jeg skal få fjernet noen kg og denne gangen for godt. Er regelrett overvektig. Vondt i ryggen og dårlig humør da jeg ikke får på meg klær. Syns dette virker veldig motiverende. Har sett på en del av dere andres dagbøker og syns dere er veldig flinke.
Spesielt at man kan kose seg uten at alt blir ødelagt. Mitt problem er at jeg spiser helt feil. Jobber natta, noe som ikke gjør det lettere. Sover alt for mye og er i for lite aktivitet ellers også. I morgen skal jeg begynne for alvor.Har drukket rødvin og spist pizza i dag,og kost meg veldig resten av helga også.
Gratulerer med nedgang i vekt.
Blir spennede å følge opplegget ditt og se hvordan det går.
Lykke til!
Ville bare ønske deg en flott helg.
Hva slags diett er det du går på?
Klemmer fra Trude