← Alle dagbøker
lei
56 år164 cm9 innlegg
2001
0 følgere
Start82,2 kg
Sist79,8 kg
Endring−2,4 kg
BMI nå29,7
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 29. november 2001
79,8 kgEndelig på 70 tallet.
Så var jeg kommet til 70 tallet.Det er jo så vitt da men det er igjallefal på den rette sia.Så nå er målet å komme ned til 75.
Og det skal jeg greie til jul,nå er mote på topp.
Hilsen Lei
27. november 2001
80,1 kgSå nerme.
Nå er det ikke lenge til jeg kan vinke fravel til 80 tallet,det vil jo bare være tåpelig å ryke nå.
Ny veie dag blir torsdag,jeg vil veie meg to ganger i uka,bare for å sjekke at jeg er på rett vei.
21. november 2001
81,5 kgblanke ark
Så var det på an igjen,og denne gangen skal det gå greit.
Jeg skulle begynt på mandag men utsatte det til i dag.
Jeg fikk m i dag så da fant jeg ut at jeg like godt kunne vente til i dag,jeg er alltid så utrolig gotte sjuk noen dager før.Men når den endelig kommer så har jeg ikke lyst på noe.
Så da passer det fint å begynne i dag.
Jeg har heller ikke godt på vekta på lenge jeg tør ikke,så det blir ikke noen veie dag på meg før på mandag.
Det kan bli spennende.
Hilsen lei.
19. november 2001
81,5 kguff,så var det den helga da.
Nå er jeg sint,sliter med dårlig samvitighet.
Jeg røk i helga og ikke bare en dag men hele helga,tør ikke å gå på vekta for jeg har sikkert lagt på meg de 700 gramma som jeg har tatt av.
Så fra i morgen av så er det kun nutrilett,frukt,grønnt og vann som skal inn i min munn,i to uker fram over.
Nå vil jeg se resultat fort,er lei av å føle meg så misslukka.
14. november 2001
81,5 kgNå er jeg dritt lei
Klarte ikke å holde meg og gikk på vekta i dag,har ikke tatt av ett gram.
Så nå er det over på nutrilett frukt og grønnsaker,i minst en uke,håper at jeg greier to og kansje tre.
Det hadde vært så greit å fått en skikkelig pang start,sånn at jeg slipper å miste motet.
For nå er det like før,det er veldig kjedelig å slanke seg når en ikke tar av.
I dag er jeg sint og sur.
10. november 2001
81,5 kgholder ut forsatt
Nå har det gådt en uke,og jeg gikk på vekta i dag,jeg har jo godt ned litt men er ikke noe særlig fornøyd.Så jeg har nok ikke hvert så veldig flink denne uka,men jeg følte det selv,så jeg må nok begynne å skrive ned hva jeg spiser.Sånn at jeg får litt bedre oversikt over hva som går inn i munnen.
Ha en god helg.
Stolt av meg selv.
I dag når jeg var i butikken og handlet,hadde jeg så lyst på noe snop jeg var helt syk etter noe,men jeg greide å gå ut av butikken kun med en eske lakryl.Og nå føles det så utrolig godt å ha greid det.Føler at jeg endelig er på rett vei.
I dag er det fjerde dagen min og håper at det snart begynner å bli litt lettere om noen dager,det er jo den første tiden som er vannskeligst.
I morgen skal jeg belønne meg med å kjøpe meg ett nytt antrekk.
Sliter
Akkurat nå så sliter jeg ganske mye,derfor så tenkte jeg å prøve ett av rådene med å skrive her inne.
Jeg begynnte på lørdag og det har gått bra til nå,og det har jeg tenkt at det forsatt skal gjøre,men jeg merker at det er tøft.
Jeg ble kjempe glad over den varme vellkomsten jeg fikk,det er så godt å hvite at en ikke er alene.
Tusen takk.
Hilsen Lei.
Ett år snart over
På nytt år lovet jeg meg selv at dette året skulle jeg slanke meg,jeg har jo prøvt mange ganger uten hell.Nå er året snart omme,så jeg har det travelt hvis jeg skal greie å holde på nytt års løfte.
Jeg sitter her og får ikke sove,har tenkt veldig mye på kiloene mine i det siste,og er temmelig lei av å misslykkes så mange ganger.
Det verste av alt er at jeg begynnte å slanke meg i sammen med noen venniner i januar,de er nå tynne så jeg sitter her igjen og føler meg ganske dum.
Men så er det hvordan skal jeg slanke meg,det lureste er jo å gjøre det sent,men har jo veldig lyst til å se resultater litt fort også.
Jeg har jo prøvt både med sen slanking og hurtig tidligere og har røket like lett på begge deler,så jeg tror at jeg kommbinerer det,kansje ta ett par uker med lyn kur og så gå over til sen slanking etter på.
Jeg får bare begynne og se hvordan jeg klarer meg.
Jeg skal igjallefal begynne i morgen,nå har jeg bestemt meg så da gidder jeg ikke å vente til mandag.Og så er det vel gjerne litt greit å få vekk den hardeste dagen først.
Det var godt å komme seg inn her og skrive ned tankene,så nå blir det sikkert lettere å få sove,men jeg må si at jeg gruer meg til å begynne,det er jo så mye en må gi avkall i fra,så det blir jo kjempe tøft.
Men nå er det nå eller alldri.
hilsen skilpadda