← Alle dagbøker
lalala
55 år179 cm6 innlegg
2001
0 følgere
Start79,0 kg
Sist79,5 kg
Endring+0,5 kg
BMI nå24,8
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka urgh
Jeg har ikke skrevet i dagboken på lenge nå, og ikke har jeg veid meg heller før i dag.. 79,5 kg er altfor mye.. nå må jeg skjerpe meg.
ett kilo lettere
Det går sakte nedover, men ikke sikkert...
Tror bare en bevisstgjøring på hva man spiser hjelper i begynnelsen. Jeg er ganske fornøyd med litt nedgang, klarer vel et par kilo til...
Drikker vann til den store gullmedaljen, men spiser "normal" mat og veldig lite søtsaker.
Ingen endring..
- og godt var det, for i helgen ble det mye god mat..
Starter igjen med sunne vaner i dag.
Mystisk nedgang
Ned ett kilo i dag, det er vel bare en naturlig variasjon.
Har vært flink til å spise sunt og drikke masse vann de siste dagene.
Hva skal jeg gjøre?
Jeg er ikke misfornøyd med vekten nødvendigvis siden jeg er så høy, men kroppen har forandret seg på grunn av late vaner og kiloene har samlet seg rundt magen. Har noen tips?
Jeg tok 40 sit-ups i går og planlegger å ta sit-ups hver kveld, hjelper det mon tro?
Når svømmehallen åpner etter sommerferien skal jeg fortsette med svømmingen jeg begynte med i vår.
Ellers: kutter ned på søtsaker og fet mat. Ikke mer av boller på jobben, ikke flere fete sauser, ikke mer ferdigpizza...
Første dag
Idag har jeg kjøpt med badevekt og innsett at noe må gjøres. Minus 4 kg må være målet i første omgang. Kanskje det holder?
Du har startet bra, spiser sunt og drikker vann.
Du kommer til å se gode resultat ganske snart.
Ha en fin dag :-)
Klem fra nicky
INVITASJON til slankedagbok-treff i Trondheim!
Hadde det ikke vært morsomt å treffe de andre som skriver slanke-dagbok? Vi planlegger å ha et slanketreff i Oktober i Trondheim. Disse datoene er de aktuelle: 6/10, 13/10 og 20/10. Hvis du er interessert så gi tilbakemelding til Nicky eller meg så fort som mulig. Hvis vi skal bestille bord et sted er det greit å vite antallet ganske tidlig. Skriv også hvilke av datoene som passer deg best. De som kommer "langveis" fra (jeg drar fra Oslo) blir kanskje noen dager så kan vi også møtes og utforske byen, shoppe..osv.. Sleng deg med!!! Jo fler jo bedre!! :-)
Klem fra Victoria & Nicky
p.s. Denne meldingen er lagt inn i dagbøkene som har vært oppdatert 15. eller 16. august. Finner du ikke en slik melding i din egen dagbok, er du selvsagt invitert likevel!
--------------------------------------------------------------------