hmmm...
....grete roede er en "7 år" gammel venn...som jeg nå må børste støvet av...sjokk over vekta!! ...må kjøpe meg ei ny vekt...og gå i gang! har vært flink i helga ..til tross for at vi var på besøk...1-times gåtur i nydelig vær...god og sliten etterpå...
Jeg og spiser fitness froksostblanding av og til, men jeg tror du må ta en ekstra titt på varedeklarasjonen - Jeg og ble lurt av den. Det er ikke pr. 100 gram det er 150 kcal ,men pr porsjon på 30 ? gram med melk eller noe sånt( husker ikke akkurat hva som sto der). Pr 100 gram er det 360 kcal. En GR-rasjon er 40 gram så da blir det 144 kcal + melk. Men det og er jo OK. Jeg tror den kan være god å knase i seg bar hvis man er litt godtesyk ;~)
Hvordan går det med deg da, det er jo lenge siden du har skrevet noe.
Klem fra Aslaug
Klem fra Aslaug