← Alle dagbøker
diarist.Alias

laila073

53 år169 cm29 innlegg 2015 0 følgere

Start114,7 kg
Sist103,6 kg
Endring−11,1 kg
Mål65,0 kg
BMI nå36,3
Framgang mot målet22 %
📉 Ned 10+ kg📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
30. januar 201529. juni 2015
😊103,6 kg

Vegedag og ny uke

Så happy :) kan ikke forstå at vekta plutselig boff ned 1 kilo fra forrige uke. Jeg som spiste som en hest!

Mensen er toppers :D Ikke før den kommer, men undevegs.. er som om at når jeg har den uka, så renses kroppen fullstendig, og jeg mister litt mere en vanlig.

Er i hvertfall happy.. er inne i slankemodus att, og skal kjempe meg mot 99 tallet.. kan ikke komme fort nok ned der, men ser jo at jeg nermer meg sakte :)
Diett 1500 kcal
😌104,3 kg

Søndag

Må fortelle litt om uka mi, for den har vært så forferdelig når det kommer til matinntak. Fysj sier jeg bare.

Hele startet egentlig lørdagen i forrige uke. Jeg som ikke skulle drikke alkohol vart overtalt til å gå på fest, og det gjorde jo jeg, samt drakk myyyyye øl :(.. søndagen kom, og jeg var så fysen på burger, så sparte kcalorier, og dro og kjøpte burger litt seint på kvelden for å ikke kommer over kcaloribudsjettet mitt.

mandagen og vegedag kom, og jeg hadde gått ned ca 700 gram, og happy for det, meeeeen, så begynte spisinga mi. laget spagetti og kjørte i meg. rester vart det, og i løpet av dagen klarte jeg få dette i meg. samt jeg var og handla sjokolade og potetegull.. slankinga mi gikk rett vest.
så fortsette dette tirsdagen, ny burger og mere sjokolade, samt brus og en hel boks med is vart kjøpt inn, og jeg gomla i meg.. var så stappa, trodde jeg skulle sprekke.
Onsdagen spiste og spiste jeg. var ikke sulten en gang, men klarte spise opp boksen med is, og lagde meg gode brødskiver med mye pålegg :( men så sa jeg til meg selv, NÅ ER DET NOK! hehe... så la meg på kvelden og var egentlig litt deppa, så stod opp torsdagen og kjørte innpå med brus og annet godt, hodet mitt ville noe, og kroppen noe annet rett og slett.. følte meg som en narkoman som ikke har kontroll på meg selv. Sa enda en gang at nå er det nok, og torsdags kveld bestemte jeg meg for å spise det jeg hadde spist på kvelden tidligere under slankinga, og så bare begynne der og da, og jeg klarte det :) juhuuu :)

kan fortelle at jeg fikk mensen her på torsdag, så tipper dette er litt av grunnen til mitt syke behov for søtt og fett..

har i hvertfall klart meg bra fredag, lørdag, og jeg satser på at jeg skal klare dette framover :) Vekta viser litt nedgang siden mandagen, men jeg satsa ikke på at det skulle bli den store nedgangen denne uka siden jeg hadde så stor sprekk.

Men jeg gir ikke opp, ALDRI :)
😊104,6 kg

Vegedag

Må vel være fornøgd med vekta siden jeg tok meg fest lørdag, og i går spiste jeg middag 2 ganger :/

Men er skuffa over at jeg kun har minka 3 cm rundt livet :( dritt...

Nei, skal gå tur hver dag denne uka, for må se om jeg får av meg all dritt som jeg har samla opp i løpet av helga....

Fest på lørdag ødelegge jammen mye :(
😊105,3 kg

Torsdag og snart helg

Ja burde ikke skrive snart helg, for jeg har jo ferie, så har jo helg hver dag :)

Var på en kjempeflott tur i går ettermiddag, og det kjenner jeg gjorde så godt for kroppen. Når jeg kom hjem drakk jeg både kakao, og spiste potetegull :) helt gal, men holdt meg under kcalorimengda jeg har fått pr dag. Kakaoen var slik rett i koppen lettere, så ikke serlig mere kcalorier i den en et glass melk.når det kommer til potetegull, så var det 30 gram jeg målte opp, for var akkurat det jeg hadde plass til etter kvelsen min :D jupp, så kosa meg, og det var så deilig.
Ellers har jeg fortsatt ikke vegd meg, og kommer ikke til å gjøre det før mandag, og håper på en overaskelse :D
Diett 1500 kcal
😊105,3 kg

Sooool

Vært en nydelig dag i dag. Sol og varme, og det er jammen en stund siden det har vært her. Ikke ofte man må ha boblejakke på i juni, men i år må man faktisk det.. har regna og regna, og elva her med oss er så stor blitt. Men i dag har jeg gått lang tur med hunden, så ho er så fornøgd :)

Har vært flink med spisinga mi i dag også, men har fått i meg for lite kcalorier. Spist mye mat, men kcalorifattig mat, så sliter der.. men skal straks innta kvelsmat, og så er det bare å vente på ny dag i morgen.

Har foresten ikke vært på vekta i dag, og skal prøve holde meg borte fra den hele uka.. se om jeg blir overaska mandagen som kommer.
Diett ca 1500 kcal
🙂105,3 kg

opp og ned, opp og ned

Hadde økt litt i dag att, men var jo i bursdag og spiste god mat i går, så kanskje derfor :)

uansett, 700 gram ned denne uka, så må vel være fornøgd med det.

Har bestemt meg for å ikke levere vekt før mandager framover, for blir litt kokko av å vege meg hver dag..

Men kan jo skrive tankene mine i løpet av uka, det kan jeg :)
😊105,0 kg

yeeeeeeey

happy! Endelig løsna det litt :)
😵105,7 kg

Frustrert

Blir så frustrert når vekta viser så lite nedgang denne uka. Har spist det jeg skal, har til og med trimma med mine gåturer, men vekta hopper bare opp og ned fra 105.8 og 105,4.

i dag var den 105.7 :( Wræææææææææl

så viser den dette mandag, så er det kun 300 gram ned, og det synes jeg er så urettferdigt.

Har lest at det kan stoppe opp nå og da, så neste uke vurderer jeg ikke vege meg i det hele tatt.. vege meg mandag for så å pakke vekk vekta til neste mandag. Problemet er at jeg er så nyskjerrig fordi jeg føler jeg har vært så forbaska flink, og så vil jeg bare se om det viser nedgang.

Uansett, så må jeg også prøve drikke mere vann...fant en video på youtube der ei hadde gått ned mye. Ikke hadde ho trent, bare spist sunt. Ho kom med mange tips.

- kutte all snop
- ikke kjøpe noe på butikken som har mere en 200 kcal pr 100 gram
- Drikke grønn te 3 ganger for dag for å få fart på systemet, men da drikke det ca halvtime etter man har spist mat.
- drikke en flaske vann før man legger seg, for da renser kroppen seg i løpet av natten, og man får tømt seg mye neste morgen.

så brukte ho noe sirup, men husker ikke hvilken, men var jo en ikke norsk video.

så nå skal jeg prøve en uke der jeg ikke spiser noe sjokolade, jeg skal bytte ut banan med jordbær og litt kesam som mellommåltid, samt jeg skal spise mere cottage chees i steden for brunost på mine knekkebrød :) elsker jo brunost, men det er vel som karameller...

Jeg prøver :)
😊105,4 kg

Løsna litt

Men uansett om det løsner litt, så er nedgangen dårlig denne uka, selv om jeg har gått flere mil på tur, og spist det som er utdelt av kcalorier.. Må få gjort noe drastisk snart, eller jeg må innse at jeg vil gå ned max 3 kg i mnd til sammen frammover..
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias laila073😊14. juni 2015
Takk for fine ord.

Har vært en tung uke. Har liksom gjort det jeg skulle, men så stoppa det opp..

fredag tenkte jeg at jeg ville få i meg mere proteiner med å spise cottage chees, og så prøve kutte banana midt på dagen, og håper det er grunnen til at jeg har fått gått på do bra på morningen i dag, samt den nye vekta :) jeg gir ikke opp.. veit jo det kan stoppe litt nå og da, så er det som er i hodet mitt... meeen, så tuller det med tankene når det går tregt :)

Du har jo helt rett, så satser på at neste sommer, så er jeg happy fordi jeg er der jeg vil være.

God helg til deg også :)
c.AuthorAlias Charon😃12. juni 2015
Du har vært SUPERFLINK! 6,6 kg ned på 3 uker - det er ikke mange som hadde fått det til! Og om du går ned 3 kg/måned - da veier du under 70 kg om et år... Ikke så verst det, eller...? Applaus! Klapp deg selv på skulderen og stå på! God helg!
😵105,8 kg

Oppgang Wrææææææææææææææl

Hva skjer! Har spist og holdt meg til budsjettet mitt, og så går jeg opp i vekt :( blir så sur jeg når jeg vil ha bare nedgang hele tiden.. har ikke vært på fest en gang, og har drukket mye vann.. Nei, denne uka er håpløs treg, så håper det snur snart.
Diett 1500kcal
😊105,7 kg

kun reg

Deiligt selv med bare 100 gram nedgang... all nedgang teller for meg :)
😊105,8 kg

Kun reg

Registrering av vekt :)
Diett 1500 kcal
😄106,0 kg

Ny uke

Ja da er jeg klar for ny uke. Gikk ned bra i den forrige, og håper på samme resultat denne uka :)
Diett 1500 kal
😊106,1 kg

Ny uke straks gjennomført.

Og det gleder meg å se resultater, for da vet jeg at jeg gjør noe riktig. Uka har vært fin, har hatt noen gåturer, så spasert noen mil til sammen. I dag skal sykkelen takes i bruk siden jeg har klart få gnagesår under foten min, men hva gjør vel det når vekta sier 3 kilo i minus denne uka :) verdt alle gnagesår jeg måtte få. Nå vil jeg se 105 tallet i løpet av neste uke, og er jeg heldig, så ser jeg kanskje 10 kilos målet mitt :D er i hvertfall så fornøgd.
Diett 1500kcal
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias laila073😌9. juni 2015
Takker for svar :)

Har gnagsårplaster, så må nok ta de i bruk :) ellers tok jeg meg sykkeltur den neste dagen, og i går var det jentungen som tok seg av luftinga, så i dag skal jeg prøve ta på meg andre typer sokker og se om det kunne være grunnen for at det gnagde :) tror jeg hadde feil type sokker på meg rett og slett.

Ellers føler jeg at jeg er veldig motivert for tiden, så ja, føler meg litt flink :)

Takker for kommentar :)
c.AuthorAlias Charon😀8. juni 2015
Du har vært veldig flink! Gnagsår under foten høres veldig vondt ut. Har du prøvd noe plaster fra apoteket? De har vel sånne som pleier såret fort. Stå på!
😌106,3 kg

lørdag

elsker helgane :) Er helt alene denne helga, og det passer meg så bra med tanke på maten :)
Diett 1500 kcal
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.