Joda, så var vi igang
heisann dagbok ;-)
Har bare planer om å kvitte meg med mine "lovehandles"...... Tenker å kombinere mine vanlige treningsøkter på S.A.T.S med å tenke mer over kostholdet. Nå trener jeg ca. 35-40 min på tredemøllen 2-3 ganger i uken, pluss litt vekter på mage og rygg. I utgangspunktet er jeg bare interessert i å gå ned en 5-6 kilo.
Hmmmm, tror det blir vanskelig å kutte ut godteriet.... ;-)
klem løvinnen lene
Har bare planer om å kvitte meg med mine "lovehandles"...... Tenker å kombinere mine vanlige treningsøkter på S.A.T.S med å tenke mer over kostholdet. Nå trener jeg ca. 35-40 min på tredemøllen 2-3 ganger i uken, pluss litt vekter på mage og rygg. I utgangspunktet er jeg bare interessert i å gå ned en 5-6 kilo.
Hmmmm, tror det blir vanskelig å kutte ut godteriet.... ;-)
klem løvinnen lene
jeg er også helt ny her, men dette skal vi nok klare. ´Jeg har også som mål å gå ned 5-6 kg. og det er kjekt å ha noen å slanke seg sammen med!!! jeg trener også litt, men for meg er problemet at jeg stapper i meg altfor mye godterier, og søtsaker. Må nok jobbe litt med den delen ja!
Ha en fin dag :)
Lynx-leo
Flere løver her?
Vi løver kan klare alt vi...og så gå ned noen kg..
Jeg og har som mål å gå ned 5 - 8 kg, men det skal være gjennom trening og sunt kosthold
Trener nå ca 3 ganger i uken med styrke el aerobic og det er alright...
Har netoop begynt her jeg og men det virker utrolig bra...mye støtte
Stå på
Klemmer fra meg
Velkomen hit.Det er greit å slanke seg sammen med andre.
Litt ekstra støtte og oppmuntring kommer godt med.
Jeg hadde en fin start i November,men sliter litt nå.
Har gitt et løfte om å komme sterkere tilbake.Så jeg jobber med saken.
Du klarer fint fem kilo.Det er kjempefint at du trener.
Fortsett med det!
Kansje vi kan samarbeide?Jeg er også 173cm
og vil ned syv kilo.Skal jeg klare det må jeg skjerpe meg.
Og da er det greit å ha noen i samme situasjon.
Stå på Lene,det går mot vår.Tenk så deilig om vi klarer målene våres :)
Kim