Starter idag
Hei! Starter idag. Er ganske så motivert etter at alle busker er begynt å stramme, og flesket tyter overalt. Var nede på 62 kg 3 mnd etter fødsel for 15 mnd siden, men det har gått jevnt oppover. Kan dessverre ikke trene for tida, p.g. a en vond skulder, men har store mål om å begynne å gå skikkelig kveldstur når bare snøen smelter.
Har spst ganske OK idag, forokost og lunsj så langt. Greide å la være å kjøpe sjokolade da jeg var på butikken i sted, og er stolt over det!
Har spst ganske OK idag, forokost og lunsj så langt. Greide å la være å kjøpe sjokolade da jeg var på butikken i sted, og er stolt over det!
Ville bare ønske deg velkommen!
Innlegget til Iset over her sier alt det jeg også ville si, så LYKKE TIL!
Sammen er vi sterke.
Hilsen fra Rita
velkommen skal du være til slankere. dette er det beste du har gjort, det LOVER jeg deg. denne siden har forandret livet mitt, og de flestes her inne også. her skriver du inn både når du har vært flink og mindre flink, og har "uhellet" vært ute, får du masse støtte og oppbacking. jo flere du skriver innlegg til, jo flere kommentarer får du tilbake. det kan være tidkrevende å skrive til mange, men du får masse igjen for det:)
skal følge med deg så godt jeg kan:)
hilsen Iset.