← Alle dagbøker
diarist.Alias

klara

58 år169 cm8 innlegg 2002 0 følgere

Start78,0 kg
Sist73,5 kg
Endring−4,5 kg
BMI nå25,7
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
28. januar 20023. april 2002
73,5 kg

mye godt i påsken

Ja det har gått oppover i påsken. Mye marsipan og et rolig liv med syke barn kan tydelig vis føre til vektøkning.
Men dette skal jeg ta igjen.
73,0 kg

Det går nedover

Føler at det går veldig greit å gå på Grete Roede kurs. Har virkelig kommet inn i hva jeg skal spise og ikke. Føler sjelden hunger
75,0 kg

måtte ty til litt ekstra hjelp

Har begynt å gå på grethe roede kurs og gikk ned 2 kg på en uke.
Det er jeg veldig fornøyd med, og føler virkelig at jeg er på rett vei kostholdsmessig også.
77,0 kg

dette går bra

Har en forferdelig hunger for tiden, men det hjelper å se at vekta går nedover
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Kamilla26. februar 2002
Jeg er så og si aldri sulten, jeg!
Tror det er lurt å spise riktig, slik at du kan spise ganske mye. Kikk gjerne på sidene til Grete Roede, der finnes det både tips og oppskrifter. Man trenger ikke å gå kurs for å benytte seg av dette tilbudet.

Ellers kan du jo fortelle oss hva du spiser, så kan vi hjelpe deg med å se om det er riktig. Og det finnes nok mange meninger ute og går, så det er ikke sikkert at alle kommer med de samme rådene...!

Kamilla
c.AuthorAlias cat7412. februar 2002
Hei!
Nå vet ikke jeg noe om hvordan du slanker deg... men det skal gå an å gå ned uten å sulte da... Dersom man spiser _mye frukt, grønnsaker og grove knekkebrød kan man holde magen mett samtidig som at kaloriinntaket blir så lavt at man går ned. Du finner selv ut hva som passer best for deg.
Lykke til videre. Klem.
77,5 kg

Det går da bra

Har mensen men vekta viser ca det samme. Dette lover godt.Bruker å gå opp et pr. kilo i denne perioden,men så har jeg jo vært flink da.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Kamilla10. februar 2002
Hei!

Jeg går på Grete Roede-kurs og er veldig fornøyd med det. I morgen er femte uke overstått, og da nærmer jeg meg forhåpentligvis åtte kilo.

Kjenner igjen vektøkningen rundt mensen. Kjipt, men akkurat det er jo bare vann, så det er jo ikke så galt. I alle fall ikke når det går raskt bort igjen!

Lykke til videre!
Kamilla
77,3 kg

Det går da nedover

Jeg er veldig stolt over meg selv. har passet måltidene og trent 3 gange i denne uka. Startet på 78 kilo for ca en uke siden.Har hatt problemer med data`n så jeg har falt ut av slankedagboka
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias bolla7. februar 2002
Ja,du har grunn til å være stolt over deg selv nå. Dette går jo fint det.
Lykke til videre.
Hilsen Bolla
78,0 kg

første dag på slankern

Det har vært en tøff dag i dag med faste måltider og mye mindre mat. magen skriker i ett sett.
Men denne gangen skal det gå
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Kamilla2. februar 2002
Hei, ser du ikke har skrevet her på en stund. Håper du har funnet slankeformen.

Det er kjempelurt å bruke disse sidene ofte, det gir motivasjon, i alle fall føler jeg det.

Lykke til!
Kamilla
78,0 kg

en ny start

kom over dette nettstedet i dag. har bestemt meg for å begynne på slankekur i morgen
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias "A_P"28. januar 2002
Hei, og velkommen hit.
Du høres bestem ut. BRA! Å registrere seg her er et skritt i riktig retning.
Lykke til med morgendagen og dagene videre.

Klem, A_P
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.