← Alle dagbøker
klara
58 år169 cm8 innlegg
2002
0 følgere
Start78,0 kg
Sist73,5 kg
Endring−4,5 kg
BMI nå25,7
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka mye godt i påsken
Ja det har gått oppover i påsken. Mye marsipan og et rolig liv med syke barn kan tydelig vis føre til vektøkning.
Men dette skal jeg ta igjen.
Det går nedover
Føler at det går veldig greit å gå på Grete Roede kurs. Har virkelig kommet inn i hva jeg skal spise og ikke. Føler sjelden hunger
måtte ty til litt ekstra hjelp
Har begynt å gå på grethe roede kurs og gikk ned 2 kg på en uke.
Det er jeg veldig fornøyd med, og føler virkelig at jeg er på rett vei kostholdsmessig også.
dette går bra
Har en forferdelig hunger for tiden, men det hjelper å se at vekta går nedover
Det går da bra
Har mensen men vekta viser ca det samme. Dette lover godt.Bruker å gå opp et pr. kilo i denne perioden,men så har jeg jo vært flink da.
Det går da nedover
Jeg er veldig stolt over meg selv. har passet måltidene og trent 3 gange i denne uka. Startet på 78 kilo for ca en uke siden.Har hatt problemer med data`n så jeg har falt ut av slankedagboka
første dag på slankern
Det har vært en tøff dag i dag med faste måltider og mye mindre mat. magen skriker i ett sett.
Men denne gangen skal det gå
en ny start
kom over dette nettstedet i dag. har bestemt meg for å begynne på slankekur i morgen
Tror det er lurt å spise riktig, slik at du kan spise ganske mye. Kikk gjerne på sidene til Grete Roede, der finnes det både tips og oppskrifter. Man trenger ikke å gå kurs for å benytte seg av dette tilbudet.
Ellers kan du jo fortelle oss hva du spiser, så kan vi hjelpe deg med å se om det er riktig. Og det finnes nok mange meninger ute og går, så det er ikke sikkert at alle kommer med de samme rådene...!
Kamilla
Nå vet ikke jeg noe om hvordan du slanker deg... men det skal gå an å gå ned uten å sulte da... Dersom man spiser _mye frukt, grønnsaker og grove knekkebrød kan man holde magen mett samtidig som at kaloriinntaket blir så lavt at man går ned. Du finner selv ut hva som passer best for deg.
Lykke til videre. Klem.