OK, nå begynner alvoret..
Idag har jeg virkelig bestemt meg for å alvorlig slanke meg. Jeg har tidligere gått på Grete Roede kurs, men fulgte ikke opp hele kurset!! Så nå skal boka frem, og alvoret begynner..
Var og badet med ungene idag - og så et speilbilde av meg i vinduet og jeg er FEIT!!!!
Alle de andre morene hadde fine kropper som passet til bikiniene - det gjorde ikke jeg!!!!!!!!!!!!!!
Var og badet med ungene idag - og så et speilbilde av meg i vinduet og jeg er FEIT!!!!
Alle de andre morene hadde fine kropper som passet til bikiniene - det gjorde ikke jeg!!!!!!!!!!!!!!
Hold ut!
Klem fra Kleopatra
Disse sidene gir masse god motivasjon og støtte, så dette kommer sikkert til å gå bra!
Stå på du!
Har du noen mål?
Klem Alijana