← Alle dagbøker
diarist.Alias

kjellbjarne

49 år174 cm1 innlegg 2002 0 følgere

Start105,0 kg
Sist105,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå34,7
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
105,0 kg

Så er vi igang....

Sitter på jobben. Er forkjøla. Prøver å drikke vann, og unngå for mange halsdrops. Litt paracet blir det også. Dårlig dag for slanking.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias "A_P"28. januar 2002
Hei, og velkommen!
Flott at du ihvertfall har registrert deg, selv om du er syk. Det er et skritt i riktig retning uansett.
Vann er sunnt for kropp og sjel. Stå på og lykke til videre!

A_P

----------------

c.AuthorAlias Nebbisen28. januar 2002
Välkommen hit kjellbjarne

Trots att det inte är en bra dag för slanking har du ändå skrivit och registrerat dig här. Det är gott gjort. Fortsätt så!

Hilsen fra Nebbisen
c.AuthorAlias Ally28. januar 2002
Hei og velkommen til oss!
Enig, det er en veldig dårlig dag for slanking. Jeg ligger hjemme med hodepine og litt feber, og synes fryktelig synd på meg selv. Lett å snope da. Prøv å fokusere på hva du BØR ha i deg når du er syk (vitaminer og sånt, dvs grønnsaker), og ikke tenk så mye på det du IKKE bør spise. Trening kan vi ta en annen dag.

Lykke til, og god bedring!
Ally
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.