da begynner vi.....
idag skal jeg begynne å slanke meg..... igjen.... men denne gangen må jeg klare det! det er vel motivasjonen som har vært problemet hittil, men den er hvertfall på topp nå!har begynt på nutrilett i dag, må gå ned litt fort i begynnelsen, tror det lettere gir meg motivasjon til å fortsette, men fy så sulten man blir, heldigvis kan jeg jo dytte i meg frukt og grønnsaker! har syklet hver kveld en priode nå, og det skal jeg selvsagt fortsette med, i tillegg til å begynne med styrke trening!
ser det er en stund siden du skrev..
men om du leser dette håper jeg du vil legge en kommentar til meg så kan vi jo hjelpe hverandre vet du.
for jeg sliter veldig...
like før jeg gir opp..men jeg skal skal klare dette! med støtte fra deg kanskje??
klem cicci19