← Alle dagbøker
diarist.Alias

kitti

52 år160 cm16 innlegg 2002 0 følgere

Start60,0 kg
Sist58,5 kg
Endring−1,5 kg
BMI nå22,9
📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
26. juni 20022. august 2002
58,5 kg

Er tilbake og full skjerpings

Er så lei av dette slankehysteriet mitt. Nå må virkelig ta meg sammen og ikke falle for alle fristelesene jeg møter. Kjæresten flytter hit om tre uker og er redd for at det kommer til å bli enda vanskeligere å slanke seg når man bor sammen med noen!!! Men uansett gleder meg vilt.

For å samle litt ny motivasjon har jeg nå gått over til en litt annen slankeplan!!! Egentlig ikke en spesiell diett men prøver bare limiterer karbo inntak. Så vi får se hvordan det virker:-)
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Aasalill😵8. august 2002
Unnskylder så meget feilen... Den er rettet opp nå...

Klem Aasalill! =)
c.AuthorAlias Aasalill😊8. august 2002
Lykke til med ditt nye opplegg, og med at kjæresten flytter inn... det skal nok gå bra!

Klem Aasalill! =)
c.AuthorAlias tulipanen😌3. august 2002
Heisann Kitty.
Ville bare si lykke til med ditt nye opplegg..
Jeg er i full gang, trente i dag kl 10.00 (på en lørdag) hihi gjett om jeg er stolt, liker ikke å trene på dagen..

Skal på byen i kveld, men skal prøve å holde alkoholinntaket på et minstenivå..

Klem
Line
😵58,5 kg

tilbake

harde dager gitt. har besøk av en venninne! Mye spising og drikking! Litt vanskelig å være fornuftig men skal klare det. Det blir endel vising av byen slik at jeg nok går av meg litt av det jeg får i meg:-) Dessverre er det ikke så mye tid til trening heller denne uken og det er noe jeg definitivt kjenner på kroppen. jaja men koselig er det i alle fall!

ha en fin helg alle sammen!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias tulipanen😊26. juli 2002
Joda Im back!

Ser du har en fin nedgang da.. Viktig å kose seg litt også, bare man ikke bruker det som unnskyldning hver dag da. Hihi

59,0 kg

huff!

ok har tatt av meg en kg på en uke men har vært her en måned. M.A.O har brukt EN MÅNED på 1kg. Utrolig dårlig. Mangler absolutt selvdisiplin. Ja, men vi får se fremover og ikke gi opp.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias tulipanen❤️24. juli 2002
Mye frustrasjon har det vært for meg etter jeg kom hjem fra Frankrike, men jeg kommer nok til å fortsette her som jeg har gjordt lenge.. Håper vi fremdeles kan følge med hverandre.

Jeg skal bli flinkere til å notere ned alt jeg spiser for da vet jeg med meg selv at dette skal gå bra, det har jo gått bra før..

Stå på!
c.AuthorAlias Linejenta24. juli 2002
Heisann
JEg er ny her og ser vi ligger på samme nivå i vekt. Kanskje vi kan følge hverandre?
c.AuthorAlias Aasalill😄24. juli 2002
Et tips! Ikke tenk slanking! Les dette:

http://www.diet-i.com/weight_loss_diet_tips.htm

Klem Aasalill! =)
😊59,0 kg

tilbake!

ja ja så er vi ignag igjen. Gikk ned 0.8 kg så det er bra:) nå gjelder det bare å fortsette i samme stil. Blir nok en liten utfordring siden jeg får besøka av en venninne. Hun skal bo hos meg i en uke! Men skal være flink jente...må ned i allefall like mye til neste veiedag!

ha en fin mandags ettermiddag!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Aasalill😉23. juli 2002
Neida, skal ikke "gi opp" jeg vet du. Det er bare ikke plass til slanking i livet mitt akuratt nå. Jeg bruker alt for mye tid og krefter på å tenke på det, og det er ikke verdt det! Nå er jeg frifrifri, og skal bare trene mere, og leve sunt, og IKKE slanke meg! Men jeg trenger alle dere her inne likevel, så oppdatere vil jeg fortsette med.

Jeg ser at du fremdeles er veldig flink da. Fortsett med det! Og lykke til videre!

Klem Aasalill! =)
c.AuthorAlias tulipanen😊22. juli 2002
Flott gjordt Kitti.

Du er inne i et godt steam, så fortsett sånn.. Jeg for min del har ikke klart å begynne et sunnere liv etter ferien da, men det får jeg endre på nå..

Klem
59,8 kg

første veiedag!

veide meg idag morges....59.8 kg. Ja ja, ikke noe å gjøre med det, dvs bortsett fra å fremdeles stå på og ikke gi opp!

ha en god dag alle sammen!
😉59,0 kg

går bedre i dag!

Er i mye bedre humør i dag. Takker for oppmuntrende ord i boka mi i går:-)Alltid så hyggelig å få oppmuntrende kommentarer. Jeg holder kursen og har abslolutt ingen planer om å gi meg. Kjæresten og jeg skal flytte sammen om en måned...og målet er å ha tatt av mellom 3 og 4 kg til da!!! Blir jo på en måte starten på et nytt kapittel i livet mitt. Gleder meg veldig.

Ha en fortryllende dag, klem Kitti
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ragnhild😊10. juli 2002
Så koselig at dere skal flytte sammen! Du greier sikkert å gå ned noen kilo til da :-)

...med treninga mi gikk det verre - har i stedet svidd av 2000 på nytt eksosanlegg på bilen - etter å ha slitt meg i hjel på veien for å fikse det!
c.AuthorAlias Aasalill😊10. juli 2002
Selvfølgelig kan du bli med i konkuransen!

Oppdatering i morgen... =)

Aasalill! =)
c.AuthorAlias MTE😊10. juli 2002
Heisann Kitti!

Her har vi fint vær og det er
ganske varmt i dag. Kjempe
deilig. Så nå har jeg vært ute
og gått en tur på litt over
en time. Kjempe deilig. Nå skal
jeg sette i gang og vaske hus.
Koselig at du og typen skal
flytte sammen. ;o) Stå på. Du
kan klare 3-4 kilo på den månden.
Ha en fin fin dag!

Klem!
😟59,0 kg

huff...sliter veldig nå!

jeg har egentlig veie dag kun på fredager, men hadde en liten uoffisiell veieng i dag morges. HUFFFFFF, ikke bra 61 kg!!! har riktignok mensen men likevel, det burde ikke vært mulig å legge på seg 3kg i løpet a ven helg???? Koste meg veldig i helgen men er veldig sint på meg for at jeg ikke klarte å passe bedre på. Man kan jo kose seg selv om en ikke spiser den feteste maten og drikker den mest kaloririke drikken.

Ja ja, men nå mener jeg det altså ...nå må jeg bare skjerpe meg. Så følg med for på fredag skal vekten ha normalisert seg.

ha en god dag alle sammen.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE😊9. juli 2002
Heisann Kitti!

Tror ikke du skal bekymre deg.
Jeg pleier også veie en god
del mer under mense. ;o)
Jeg skeide med masse god mat
og alkohol i helgen. Men tenker
at det er så sjelden at det tåler
vi. He he. Håper på fint vær nå.
Blir gal av regnet. Kos deg og
takk for koselig hilsen. ;o)

Klem!
c.AuthorAlias Aasalill😉9. juli 2002
Det er mensen! Jeg er helt sikker! Med en gang den er over, skal du se at du er fornøyd igjen, og at økningen bare var et lite blaff... Og hvorfor jeg mener det? Jeg har en tendens til å bli skikkelig paranoid under mensen, og føler at alt går til H*****! Men når den er over kan jeg le av hvor utrolig tett jeg har vært.

Så ikke bekymre deg for mye, når mensen er over vil du atter smile mot solen! (hvis det bare kunne bli LITT BEDRE VÆR DA FOR POKKER!!!)

TJOHEI
Aasalill! =)
🙂59,0 kg

upppsss!

så er jeg tilbake fra en skikkelig kalori rik helg! HAr ikke veid meg da jeg kun skal veie meg hver fredag! Tror det egentlig er like greit:-) spent på å se reslultatet på fredag.

til da er det bare å stå på og være flink pike!
😊59,0 kg

jippiii endelig helg!

Må skryte litt av hvor utrolig flink jeg var i går:-)Spiste sunt og godt i tillegg at jeg hadde en utrolig deilig treningsøkt...for ikke å snakke om at jeg endelig kom meg i seng til normal tid!!! I dag føler jeg meg helt topp.

Jeg pleier å veie meg hver dag og det er ikke bra. Vekten variere ganske mye. Det skal nå en gang for alle slutte med! Skal kun veie meg hver fredag. Målet er å ta av mellom 0.5 og 1 kg pr. uke. Det er realistisk og oppnåelig. Målet er å komme ned til rundt 53! veide 50 ett år siden, men regner med at det blir veldig vanskelig å oppnå den vekten igjen. DEt høres lite ut, men grunnet oppbyggingen min var det helt greit. Jeg trener mer styrke nå enn på den tiden og siden muskler er tyngre enn fett er det lite sannsynlig at jeg kan klare 50 igjen! Det er egentlig viktig ikke å fokusere så mye på kg. men heller på målene!!!

dere får alle ha en riktig fin helg og nyt det deilige været.
klem,
kitti

2 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE😊5. juli 2002
Heisann!

Høres fornuftig ut. Jeg vil også egentlig
veie meg en gang i uken, men det blir litt
oftere enn det. Er ikke så lurt å bli så
besatt av vekten. Viktigste er jo sunn mat
og trening. 0,5 til 1 kilo i uken er re-
alistisk målseting. Stå på, dette går bra.
Ha en fin fin helg!

Klem!
c.AuthorAlias tulipanen🙂5. juli 2002
Sunne tanker det der! Fokus også på trening er viktig. Du har helt rett muskler veier mer enn fett...

😛59,0 kg

venninne back in town...

...og dette måtte selfølegelig feires i går kveld? Skulle holde streng WW diett til helgen i allefall...men altså i går ble det meksikansk mat og vin...!!! var veldig gøy, men litt dårlig sammvittighet må jeg innrømme at jeg har. ja ja, da er det bare å stramme litt inn i dag og i tillegg trene en time ekstra!

f- 1 yog. m/litt frokostblanding.
l- sandwich m/avocado og ost...upsss!
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ronja😊4. juli 2002
Heisann:)
Takk for koslig komentar i boka mi:) Ikke tenk på den utskeielsen din, man må kunne une seg noe under sånne omstendigheter, du skal jo leve også:) Det som er gjort er gjort, rist det heller av deg og tenk heller på hvor bra du skal gjøre det resten av uken så skal du se dette går
strålende bra:) Hva er ww???
Ha en forsatt flott uke:)
klem fra Ronja
Bilde
c.AuthorAlias Aasalill😵4. juli 2002
Samma båten var det flere som satt i i går ja, med NOK av utskjeielser... Huff...

Hva er forresten målet ditt, eller har du noe? Så at du skrev at for ett år siden veide du 50 kg. Er du klar over at det er undervekt? Er man spedd bygd så er det kansje ikke så lite likevel da... Men jeg håper at du har fornuft nok til å stoppe når du bør...

Klem Aasalill! =)
c.AuthorAlias tulipanen4. juli 2002
Hei igjen Kitti

Jeg var på ferie på Kos for tre uker siden med ei veninne. Da la jeg på meg til 58 og noe fra 56.6 som er det laveste jeg har vært, klart å ta av litt av det, men det er fremdeles litt igjen. Vi reiser til Provance med et vennepar og da blir det mye god mat og endel vin.hihi. Så det spørs, men jeg skal iallefall prøve å hoppe over fett, sukkerbrus, øl og godterier. Prøve å holde meg til hvitvin, rødvin, men jeg vet at det er så mye god sånn Bacardi Breeceer eller hva det heter med vannmelonsmak og det er namnam en ettermiddag på terassen. Vi drar til lørdag, du da?
c.AuthorAlias tulipanen4. juli 2002
Ikke la deg ødelegge av utskeielsen din i går.. Noen sånn kur gjør vel sitt i at vi får sånne sprekker....

For min del ble det en skikkelig sprekk i går også, bare uten alkohol da..hihi
😌59,2 kg

ingen nedgang....

Har ikke gått ned noe, fulgte WW kuren i går slik at jeg fikk i meg mer mat en jeg har gjort de siste dagene. Etter mye om og men har jeg funnet ut at jeg bare skal følge den og self. kobinert med trening ca.4 ganger i uken. Det tar lenger tid men jeg orker ikke å pine kroppen min lenger:-) Delmålet mitt med 57 til helgen er da herved forkastet:-) ...men skal
derimot veie 58 til mandag. I tillegg skal jeg begynne å skrive ned hva jeg spiser i løpet dagen.

f= lett yoghurt m/bringebær og litt srokostblanding
kl.1030= litt bringebær
L= 2 skiver m/ost + salat av tomat og sylteagurk m/dressing laget av cottage cheese og naturell yoghurt.
M= blir rester fra i går. stekte grønnsaker med litt ris
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias tulipanen❤️3. juli 2002
Så vittig at begge kom til samme konklusjon i dag. Jeg skal følge GR fremover, skal prøve også i ferien, men det blir nok mer vin enn kosemerkene kan tillate, men men vi får se..
☹️59,2 kg

huff....

ligger litt etter skjema ja! for være flinkere i dag.
Snakket med en venninne som mente det at man ikke skal spise karbohydrater etter trening! dvs. i alle fall ikke før det har gått 1 time!!! jeg trener min. 4 ganger i uken og jeg har hittil alltid hørt at en rett etter treningsøkten bør spise litt karbiser??? ...og så flink jeg er, har jeg også alltid gjort dette!!! Er det derfor vektnedgangen går så treigt kanskje:-) vel, skal kanskje ikke legge skylden på akkurat det. Er det noen av dere som vet noe om dette?
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE😊3. juli 2002
Heisann!

Ville bare inn om og si at jeg prøver å trene
2 ganger i uken. Og instruktøren informerte
sist gang om at det er lurt å spise fiber og
frukt etter trening. Ellers vil jeg ønske deg
en fin dag og lykke til med vekt reduksjon!

Klem!
c.AuthorAlias tulipanen😊2. juli 2002
Forbrenningste heter den faktisk og fås på helsekost, jeg kjøper den på sunkost.

Den er ganske dyr, men den er god og den får magen i gang..
c.AuthorAlias tulipanen🙁2. juli 2002
I utgangspunktet er det sunt, med karbohydrater, for eks en banan, pasta, men skal man ned i vekt stemmer nok det veninna di sier. Det er mange kalorier i det i tillegg..

Men det er klart det kommer jo ann på dagen sånn ellers. JEg for eks spiser en banan og et eple/appelsin kl tre hver dag (prøver), og det er liksom mellommåltidet mitt fordi jeg spiser ganske sen middag og trener rett etter jobb. Prøv uten en periode da veit du.. Da merker du det jo fort...

Skal bli spennende å se...

🙂59,2 kg

jaja, ny uke igjen. klar for en lynkur!

Er tilbake fra hytten. Klarte meg relativt bra. La ikke på meg men...tok heller ikke av meg.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias sindy🙂1. juli 2002
hei !

Hvordan er den lynkuren? Jeg vil prøve den kan du skrive alt om den til meg?

Klem fra Sindy
c.AuthorAlias sindy1. juli 2002
HEI HVA GÅR LYNKUREN UT PÅ- TRENGERS SVAR!

Klem Sindy
c.AuthorAlias tulipanen😉1. juli 2002
Du er i samme bås som meg du da, jeg tar jo lynkur denne uken. Føler meg sulten nå, men skal fikse det. Tar en banan etterpå det hjelper litt på sulten..

Tvi tvi og stå på... Så ser du at 58 tallet viser seg mot slutten av uken..
😃59,2 kg

nesten 58:-)

måtte bare veie meg i dag også....ble helt sjokka da den viste 59,2!!! hurra:-) håper inderlig jeg klarer å komme ned til 58 tallet til mandag. Men det er alltid helgene som er værst..altfor mange fristelser!MEN SKAL VÆRE STERK og ikke skeie ut!

god helg til dere alle!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias tulipanen😉28. juni 2002
Dette går jo bare en vei; nedover...

Jeg lurer fremdeles på den dietten du nevner? hva er det?
😃59,6 kg

endelig....

jippi endelig er jeg nede på femtitallet, føler meg ufattelig bra. Så nå er det bare å fortsette med samme motivasjon så skal jeg nok nå målet mitt snart!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE😊27. juni 2002
Hei Kitti!

Måtte bare inn om og takke for kommentaren.
Alltid like hyggelig. :o) Fin ned gang du
har hatt. Er det ikke kjekt når vekten
går ned over. Hva er målet ditt?
Ellers ønsker jeg deg en fin helg!

Klem!
c.AuthorAlias tulipanen😌27. juni 2002
Hei og velkommen hit!

Ble så nysgjerrig på Weight Watchers diett er jeg da? Kan du ikke fortell om den?

Selv har jeg akkurat gått på GR kurs og gått ned 4 kg. Det er jeg fornøyd med, selv om jeg fremdeles skal nedover...

Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.