← Alle dagbøker
kitti
52 år160 cm16 innlegg
2002
0 følgere
Start60,0 kg
Sist58,5 kg
Endring−1,5 kg
BMI nå22,9
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Er tilbake og full skjerpings
Er så lei av dette slankehysteriet mitt. Nå må virkelig ta meg sammen og ikke falle for alle fristelesene jeg møter. Kjæresten flytter hit om tre uker og er redd for at det kommer til å bli enda vanskeligere å slanke seg når man bor sammen med noen!!! Men uansett gleder meg vilt.
For å samle litt ny motivasjon har jeg nå gått over til en litt annen slankeplan!!! Egentlig ikke en spesiell diett men prøver bare limiterer karbo inntak. Så vi får se hvordan det virker:-)
tilbake
harde dager gitt. har besøk av en venninne! Mye spising og drikking! Litt vanskelig å være fornuftig men skal klare det. Det blir endel vising av byen slik at jeg nok går av meg litt av det jeg får i meg:-) Dessverre er det ikke så mye tid til trening heller denne uken og det er noe jeg definitivt kjenner på kroppen. jaja men koselig er det i alle fall!
ha en fin helg alle sammen!
huff!
ok har tatt av meg en kg på en uke men har vært her en måned. M.A.O har brukt EN MÅNED på 1kg. Utrolig dårlig. Mangler absolutt selvdisiplin. Ja, men vi får se fremover og ikke gi opp.
tilbake!
ja ja så er vi ignag igjen. Gikk ned 0.8 kg så det er bra:) nå gjelder det bare å fortsette i samme stil. Blir nok en liten utfordring siden jeg får besøka av en venninne. Hun skal bo hos meg i en uke! Men skal være flink jente...må ned i allefall like mye til neste veiedag!
ha en fin mandags ettermiddag!
første veiedag!
veide meg idag morges....59.8 kg. Ja ja, ikke noe å gjøre med det, dvs bortsett fra å fremdeles stå på og ikke gi opp!
ha en god dag alle sammen!
går bedre i dag!
Er i mye bedre humør i dag. Takker for oppmuntrende ord i boka mi i går:-)Alltid så hyggelig å få oppmuntrende kommentarer. Jeg holder kursen og har abslolutt ingen planer om å gi meg. Kjæresten og jeg skal flytte sammen om en måned...og målet er å ha tatt av mellom 3 og 4 kg til da!!! Blir jo på en måte starten på et nytt kapittel i livet mitt. Gleder meg veldig.
Ha en fortryllende dag, klem Kitti
huff...sliter veldig nå!
jeg har egentlig veie dag kun på fredager, men hadde en liten uoffisiell veieng i dag morges. HUFFFFFF, ikke bra 61 kg!!! har riktignok mensen men likevel, det burde ikke vært mulig å legge på seg 3kg i løpet a ven helg???? Koste meg veldig i helgen men er veldig sint på meg for at jeg ikke klarte å passe bedre på. Man kan jo kose seg selv om en ikke spiser den feteste maten og drikker den mest kaloririke drikken.
Ja ja, men nå mener jeg det altså ...nå må jeg bare skjerpe meg. Så følg med for på fredag skal vekten ha normalisert seg.
ha en god dag alle sammen.
upppsss!
så er jeg tilbake fra en skikkelig kalori rik helg! HAr ikke veid meg da jeg kun skal veie meg hver fredag! Tror det egentlig er like greit:-) spent på å se reslultatet på fredag.
til da er det bare å stå på og være flink pike!
jippiii endelig helg!
Må skryte litt av hvor utrolig flink jeg var i går:-)Spiste sunt og godt i tillegg at jeg hadde en utrolig deilig treningsøkt...for ikke å snakke om at jeg endelig kom meg i seng til normal tid!!! I dag føler jeg meg helt topp.
Jeg pleier å veie meg hver dag og det er ikke bra. Vekten variere ganske mye. Det skal nå en gang for alle slutte med! Skal kun veie meg hver fredag. Målet er å ta av mellom 0.5 og 1 kg pr. uke. Det er realistisk og oppnåelig. Målet er å komme ned til rundt 53! veide 50 ett år siden, men regner med at det blir veldig vanskelig å oppnå den vekten igjen. DEt høres lite ut, men grunnet oppbyggingen min var det helt greit. Jeg trener mer styrke nå enn på den tiden og siden muskler er tyngre enn fett er det lite sannsynlig at jeg kan klare 50 igjen! Det er egentlig viktig ikke å fokusere så mye på kg. men heller på målene!!!
dere får alle ha en riktig fin helg og nyt det deilige været.
klem,
kitti
venninne back in town...
...og dette måtte selfølegelig feires i går kveld? Skulle holde streng WW diett til helgen i allefall...men altså i går ble det meksikansk mat og vin...!!! var veldig gøy, men litt dårlig sammvittighet må jeg innrømme at jeg har. ja ja, da er det bare å stramme litt inn i dag og i tillegg trene en time ekstra!
f- 1 yog. m/litt frokostblanding.
l- sandwich m/avocado og ost...upsss!
ingen nedgang....
Har ikke gått ned noe, fulgte WW kuren i går slik at jeg fikk i meg mer mat en jeg har gjort de siste dagene. Etter mye om og men har jeg funnet ut at jeg bare skal følge den og self. kobinert med trening ca.4 ganger i uken. Det tar lenger tid men jeg orker ikke å pine kroppen min lenger:-) Delmålet mitt med 57 til helgen er da herved forkastet:-) ...men skal
derimot veie 58 til mandag. I tillegg skal jeg begynne å skrive ned hva jeg spiser i løpet dagen.
f= lett yoghurt m/bringebær og litt srokostblanding
kl.1030= litt bringebær
L= 2 skiver m/ost + salat av tomat og sylteagurk m/dressing laget av cottage cheese og naturell yoghurt.
M= blir rester fra i går. stekte grønnsaker med litt ris
huff....
ligger litt etter skjema ja! for være flinkere i dag.
Snakket med en venninne som mente det at man ikke skal spise karbohydrater etter trening! dvs. i alle fall ikke før det har gått 1 time!!! jeg trener min. 4 ganger i uken og jeg har hittil alltid hørt at en rett etter treningsøkten bør spise litt karbiser??? ...og så flink jeg er, har jeg også alltid gjort dette!!! Er det derfor vektnedgangen går så treigt kanskje:-) vel, skal kanskje ikke legge skylden på akkurat det. Er det noen av dere som vet noe om dette?
jaja, ny uke igjen. klar for en lynkur!
Er tilbake fra hytten. Klarte meg relativt bra. La ikke på meg men...tok heller ikke av meg.
nesten 58:-)
måtte bare veie meg i dag også....ble helt sjokka da den viste 59,2!!! hurra:-) håper inderlig jeg klarer å komme ned til 58 tallet til mandag. Men det er alltid helgene som er værst..altfor mange fristelser!MEN SKAL VÆRE STERK og ikke skeie ut!
god helg til dere alle!
endelig....
jippi endelig er jeg nede på femtitallet, føler meg ufattelig bra. Så nå er det bare å fortsette med samme motivasjon så skal jeg nok nå målet mitt snart!
Klem Aasalill! =)
Klem Aasalill! =)
Ville bare si lykke til med ditt nye opplegg..
Jeg er i full gang, trente i dag kl 10.00 (på en lørdag) hihi gjett om jeg er stolt, liker ikke å trene på dagen..
Skal på byen i kveld, men skal prøve å holde alkoholinntaket på et minstenivå..
Klem
Line