← Alle dagbøker
diarist.Alias

kissi

43 år159 cm4 innlegg 2001 0 følgere

Start57,0 kg
Sist57,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå22,5
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
3. september 200114. september 2001
57,0 kg

I`m out!

Jeg klarer rett og slett ikke å slanke meg lenger. Ved å tenke på mat hele tiden gjør jeg det bare vanskligere for meg selv.
Det jeg skal gjøre er å begynne å trene magen litt, og ellers spise det jeg vil så lenge jeg ikke blir dårlig av det.
Ønsker alle slankere lykke til og håper dere blir fornøyd med dere selv en dag. Klem fra meg:)
58,0 kg

jeg skal klare det!

I dag gikk det ikke så veldig bra.Gjennom hele skoledagen har jeg gått og momset på kaker.Kanskje jeg er et uforbederlig tilfelle.
Nå har jeg også mistet den tilgangen jeg hadde på trening.(aerobic,step mm.)Tross motgang,JEG SKAL IKKE GI OPP!
Jeg får heller begynne å jogge i nærmiljøet.
Jeg får heller komme tilbake om noen dager for å skrive om hvordan det går.
Klem.
57,0 kg

går greit så langt

Hei igjen!
Jeg tror jeg har klart meg sånn noenlunde, foruten at jeg spiste nesten en hel nøttepose i går.(huff da) Men jeg kan jo opplyse om hva jeg har spist i dag. Dagen begynner med friskt mot og 2 knekkebrød m.makrell i tomat.Senere ble nistepakken min, som besto av knekkebrød,eple og appelsin, ivrig inntatt.Så kom et lite ekstra måltid:horn m. ost og skinke.Lenger har jeg ikke kommet på dagen enda, men ikke fortvil,spesielt interesserte kan lese resten av dagens matinntak senere.
Ok. Her kommer resten:2 knekkebrød m. makrell i tomat + en masse is.
Klem.
57,0 kg

sprakk igjen

Hei alle sammen.Jeg begynner om å fortelle litt om meg selv.Helt siden barneskolen har jeg vært lubben,ikke noe voldsomt men det plaget meg.Jeg har alltid spist mye,så mye at jeg fikk vondt i magen og bare ville spy.
Siden 5.klasse begynte jeg å slanke meg,igjen og igjen.
For ikke lenge siden begynte jeg å spy opp maten, men sluttet etter 2 uker.Nå skjer det bare av og til.
I 2. uker nå har jeg spist fornuftig, men sprakk i går og gikk amok i kantina i dag.
Måten jeg har tenkt å slanke meg på er ved sunt kosthold + trening ca 3 ganger i uka.
Målet mitt er å gå ned til 52 kg, og kanskje jeg klarer det denne gangen pga denne gagboka.
Det jeg først og fremst ønsker er å få et naturlig forhold til mat, og å kunne ta et kakestykke uten å ende opp med 10.
Om noen vil gi kommentarer med råd og oppmuntring ville jeg blitt kjempe glad for det.
Klem fra meg.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias :(maria:(1. mars 2002
hei:)
jeg kjente meg igjen i det du skreiv for jeg har det akkurat like dann. bare at jeg er ennå plaget med spyinga hehe..!
jeg begynte i 6. klasse.
uansett ville jeg bare si lykke til med slankinga...
jeg prøver å oppnå nesten det samme målet som deg
c.AuthorAlias snoopy4. september 2001
Hei,
det fornuftigste er som du sier, spis sunt (, men nok mat) og regelmessig trening. Da forsvinner kiloene, sakte, men sikkert. Siden du ikke er overvektig er det viktig å ikke sulte seg ned disse kiloene, da ødelegger du bare forbrenningen din og alt blir verre. Et lite tips for å unngå "amok", hentet fra Grete Roede. Se det for deg at du spiser kun det ene kakestykket, prøv å visualiser det. Du må ha en sterk vilje og dette blir jo mye psykisk slanking. Psyken blir sterkere av trening så jeg tror du er på rett vei hvis du klarer 3 ganger trening i uken.
Lykke til videre og vær sterk i troen på at du klarer det.
\\Snoopy
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.