← Alle dagbøker
diarist.Alias

kim

52 år173 cm48 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start70,0 kg
Sist66,8 kg
Endring−3,2 kg
BMI nå22,3
📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
8. november 200115. august 2002
😄66,8 kg

Kjempe glad!!!

Hei og hopp
Nå ble jeg glad.Endelig under 67 igjen.Målet mitt i August er å nå 66,5 og holde meg der.
Jeg har fått skikkelig store mageproblemer pga overproduksjon av candida og må nok gå på kur.Huff..det er så kjedelig.
Jeg kommer tilbake i slutten av mnd for å oppdatere.
Lykke til videre alle sammen.
😄67,0 kg

Glad i dag!!

Det var deilig å se nedgang på vekta!!!
Jeg skal ned til 65kg.Det har jeg bestemt meg for.Så nå må jeg bare stå på.Det skal bli mer trim og sunnere mat!
Jeg har ikke tid til å oppdatere så ofte,så jeg tar det litt sporadisk.
Ha en kjempefin helg alle sammen!! : )
67,5 kg

slutt på ferien

Nå er ferien over,Sukk!
Men jeg ble kjempeglad da jeg gikk på vekta i dag.
Trodde det skulle bli mye verre.Men det kan vel komme ennå,så jeg må få fart på trening og sånn nå!!!!
Har jo bare spist og drukket rødvin hele ferien.Fy meg!!
Ha ellers en kjempefin slanke uke alle sammen!!!
😃67,4 kg

ferie

Det er herlig med ferie og fri.Fra fredag reiser jeg vekk og da blir det ingen oppdatering her på en stund.Hadde håpet å se 66 tallet før ferien,men så sløv som jeg har vert er ikke det fortjent.Nå satser jeg på å ikke gå opp i løpet av ferien.Tar med joggeskoene og håper på at de blir brukt!
Ha en kjempefin ferie :)
😊67,6 kg

oppdatering

Det er ferie og lite tid til å skrive dagbok.
Men jeg veier meg hver dag for å passe på meg selv.I går var jeg nede på 67 blank og ble kjempeglad,men i dag viste vekta 67,9.....så jeg lar 67,6 stå så lenge.Jeg passer på hva jeg spiser,men det blir selvsagt litt annen mat når det er ferie og andre rutiner.Jeg har hatt besøk en uke så det ble dårlig med trening den første uken av ferien.Men pytt sann!
Ny dag med nye muligheter.He...skal i middagsselskap.Så jeg håper det ikke blir for store fristelser.
Ha en kjempefin uke alle sammen :)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias ANNE❤️4. juli 2002
Takk for oppmerksomheten. Jeg skal ta med min 6 1/2år datter og besøke Kristiansand dyrepark, så skal vi på en bondegård i næsheten av Drangedal. Vi håper da selvfølgelig på fint vær!! God ferie til deg også, og lykke til med grilling o.s.v.!!!
ANNE
67,6 kg

:)

Måtte inn å oppdatere.Har ikke gått opp sånn som jeg var redd for!I går spiste jeg bare ja mat og trente HP2.
Det gir resultater når jeg klarer å holde meg i nakken.Men nå står helga på lur med alle sine fristelser....
Ha en fin dag :)
Kim
😃67,8 kg

Stille

Jeg har ikke gått opp,men føler at jeg har lagt på meg.Med tanke på hva jeg har spist så må jeg ha lagt på meg litt...
Har vert så utrolig søt syk i det siste.Men nå har det gått over heldigvis.I dag skal jeg trene.Målet mitt er å trene hver dag.Jeg har ferie,så det må jeg klare.
Håper det går fint med alle dere medslankere i ferien.
Ha en strålende uke :)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias ANNE💔26. juni 2002
Hei, av en eller annen grunn har jeg svart deg inne hos meg selv i dag???? Orker ikke skrive svaret en gang til!!!! ANNE
😄67,8 kg

jippi!!!

Nå ble jeg glad :)
Endelig bevegelse på vekta.Trodde den hadde låst seg!
Nå er jeg ferdig med eksamen og alt annet.Herlig!!!!
Det skal bli masse trim og avslappning i uka som kommer.Men i morgen skal jeg på fest.Da blir det nok litt kalori inntak,men det må man tillate seg innemellom.
Ha en kjempefin helg alle sammen
😵68,3 kg

Nei Nei Nei

Dette er ikke bra!!!!!
Jeg vil ikke gå opp i vekt....snufs...
Det går tregt nå føler jeg.Håper det blir mer trening fremover.Det må da vel hjelpe...
Sukk....
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias ABC19. juni 2002
Jeg er ny og trenger virkelig mye tips, råd og motivasjon.
Hjelp, jeg har vært på slankern hele livet....!!!
c.AuthorAlias ANNE❤️18. juni 2002
Noen ganger kjennes det ut som om kiloene sniker seg på uten at du merker det. Da kommer panikken for fullt. Jeg vet ikke om du har trent lenge, men når en trener "samler " kroppen på endel vann, for å bygge opp muskler, det kan jo kanskje være en av årsakene til at det står stille? Du må bare ikke gi opp, pass på at skaden ikke blir for stor! Lykke til! ANNE
😊68,1 kg

Ikke opp !

Det er lenge siden jeg har oppdatert dagboka mi.Har så mye å styre med om dagen.Jeg er kjempeglad for at jeg ikke har gått opp,men jeg vil jo helst gå ned da......
Trimmer regelmessig og prøver å gå en tur hver kveld.
Skal ikke veie meg før mandag.Håper på nedgang til da :)
😌68,1 kg

Fin helg

Det har vert en herlig helg.Jeg har ikke spist fy mat(bare litt).Har gått et par fjellturer. I dag skal jeg bare kose meg.
Ha en super slanke uke alle sammen :)

Kim
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias anner^^❤️3. juni 2002
Hei Kim!!!!
Kjempefint å se deg her inne igjen.. Du har jo vært borte en stund nå... Tenkte du hadde meldt deg ut av dette "samfunnet":)

Ser du har vært flink i helga! Fjellturer må jo være optimale treninga. jeg synes i hvert fall det da... Grunnen er vel at turene varer så lenge, så selv om kaloriforbruket per time ikke er så høyt som under aerobic eler noe, så er det mye bedre trening... I tillegg får vi frisk luft:)

Ønsker deg veldig lykke til fram mot sommeren! Hvilke mål har du satt deg, forresten?

Klemmer fra meg
😊68,4 kg

Siste i Mai

Det var deilig med nedgang på vekta.Nå må jeg være forsiktig i helga og unngå søtsakene.I morgen er det Juni.Sommer!!!
Så jeg sier bare:
Lykke til alle sammen i Juni med slankingen :)
69,0 kg

det går bedre

Jeg har ikke veid meg,men det føles greit holde seg til strengere matvaner nå.Har spist knekkebrød til frokost og lunsj.Frukt og grønnsaker.Ingenting usunt til middag.Og ingen kveldskos!
Er ikke sulten eller snope syk så det går veldig greit.Håper at det viser på vekta snart!!!!
Trening er det litt vanskelig med.Har så mye å gjør for tiden.Men målet er å trene MYE mer enn nå.Det kommer litt om litt.
Ha en fin dag :)
😟69,0 kg

buuhuu..

En hel uke uten å gå ned i vekt.Sukk....
Jeg har ikke spist sjokolade og andre usunnheter.Har faktisk vert ganske flink.Men jeg skal ikke gi opp!!!!!!!!!!!
Det hjelper å ikke ha søt behov.Da går jeg ikke rundt og har konstant lyst på noe søtt.Så dette skal jeg klare.Det blir ikke tid til å skrive inn hva jeg har spist hver dag,har masse å styre med fremover.Men jeg må trene mer!!!!Så det er mål nr en.
Ha en kjempefin dag alle sammen
😉69,1 kg

Litt flink i dag

I dag har jeg konsentrert meg om slanking hele dagen.Det er ikke så bra,men jeg glemmer meg og trykker noe i munnen ellers.Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en laaang spasertur i hurtig tempo.Har vert forkjølet over lengre tid så kondisjonen er død.Men det er deilig å bevege på seg.
I dag spiste jeg et eple til frokost og ferskpresset juce litt senere.Pastasalat til lunsj(uten dressing)og en banan.
Kylling og salat til middag.
Middagen ble ikke før i syvtiden så jeg skal ikke spise mer i dag!
Jeg føler at chrom tabelettene begynner å virke.Jeg har ikke hatt søthunger på flere dager!Jippi!!!!!Det er bra til meg å være.
Ha en fin kveld :)
Kim
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias RH❤️22. mai 2002
Dette hørtes ut som en kjempe fin meny! Renger med og se forandringer hos deg neste gang det er veie tid!

Håper forkjølesen din gir seg snart slik at du får kommet deg i sving igjen! Heldigvis tar det ikke så lang til å bygge opp kondisjonen igjen!

Disse chrom tabelttene dine? Skal de hjelpe mot søthunger bare eller skal de hjelpe mot andre ting også?

Ha en super slankedag i dag Kim!

Mange gode stå på klemmer fra Rikke
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.