← Alle dagbøker
kelly
59 år166 cm4 innlegg
2002
0 følgere
Start122,4 kg
Sist117,8 kg
Endring−4,6 kg
BMI nå42,7
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Har vært flink!!!
Hallo alle sammen.
Tusen takk for alle flotte oppmuntringer i dagboka mi!! Det er så bra å ha dere her!!!!
Jeg har vært flink denne uka. Hadde en liten utskeielse i går med hjemmebakt pizza. Det er jo bare så godt! Men jeg har tatt det igjen i dag, har vært på laaang tur i varmen. Jeg tok med med barn og mann, og vi gikk i nesten 1 1/2 time i godt tempo. Ble ganske svett, ja!!!
Jeg har gått tur hver dag denne uka. Og jeg kjenner at formen er blitt betraktelig bedre på bare noen få uker. Selv om jeg ennå blir ganske varm og svett etter turen , så er jeg ikke så sliten lenger. Jeg har bestemt meg for å begynne på SATS igjen senere. Det skal være presangen til meg selv når jeg går under 90 kilo. Til da så skal jeg gå turer for det meste. Kanskje jeg også finner frem sykkelen min om ikke så alt for lenge.
Men nå skal jeg i dusjen for å få av litt svette.
Ha en strålende sommerag alle sammen!!!
Klem fra kelly
En strålende sommerdag!!!
Hello!!
Solen skinner og det er 24 varmegrader her på Vestlandet. Det er sommer og hva gjør jeg?? Jo, jeg sitter INNE. Det er for varmt til å sitte ute i langbukser og svær t-skjorte. Og aldri verden om jeg om jeg går i shorts. Selv ikke i min egen hage.
Jeg fikk meg en oppvåkning tidligere i dag. Jeg var på handletur, og skulle ha meg en ny sommerbukse. Men det var ikke så enkelt. Når tilogmed str. 54 blir for lite så har jeg ett stort problem!!! Jeg blir frustrert og forbannet over at jeg har sluppet det så langt som dette. Og må nok innse at denne sommeren blir det bare digre varme klær på meg. Men nå er det slutt!!!! Jeg skal også kjøpe meg luftige og lette sommerklær i normale str. neste sommer. Jeg VIL OG SKAL klare dette!!!!
Jeg har målt meg i dag til skrekk og advarsel neste år!
Hofte: 136
Midje: 111
Rumpe: 135
Lår: 84
Kne: 52
Arm: 35
Ha en riktig flott sommerdag alle sammen!!!
Er ikke så enkelt allikevel.......
Hei igjen!!
Uka begynte veldig bra,jeg gikk flere dager uten å spise noe snop. Men, så skulle mannen min jobbe overtid 3 kvelder på rad. Og da var ikke veien lang til butikken og snopet!!! Så istedet for å lage middag, ble det chips og sjokolade....
Men heldigvis så hadde jeg gått ned 1 kilo allikevel.
Jeg må nok komme meg ut og trimme litt mer. Er i grunnen veeeldig lat!! Men årstiden er jo helt perfekt til å komme seg ut på. Skal begynne å gå en lang tur med barnevogna hver dag. Den har en tendens til å styre seg selv mot butikken, og ikke ut mot trimløypa! Må nok omprogrammere den litt, slik at den også liker å gå lange turer....( veldig morsomt, ikke sant!!!)
Men jeg skal altså skjerpe meg, jeg lover!!!!
Ha en fin slankeuke alle sammen.
klem fra kelly
Nok er det f*** meg NOK!!!!
Nå er jeg tilbake igjen i krigsform!!!!! Det er nesten 1 år siden sist, og kanskje er det ikke så mange av dere som husker meg. Men tro ikke at jeg har glemt dere!! Jeg er jevnlig her og ser på hvordan det går med dere. Dere er så flinke alle sammen! Er spesielt imponert av Elisabeth som har gått ned nesten 80 kilo!!!!!!!
Jeg har ikke hatt NOEN motivasjon det siste året, og det syns selvfølgelig på vekta. Opp nesten 10 kilo!!
Men nå er det SLUTT!!! Jeg skal ned til 65 kilo innen sommeren 2003. Jeg er DRITLEI av å ikke finne klær som passer, DRITLEI av å pese og svette ved den minste anstrengelse. Kan ikke engang gå opp trappene hjemme uten å bli anpusten. Og så vil jeg kunne leke med den nydelige, skjønne sønnen min!! Nå er han blitt 19 mnd. og er i full fart hele dagen. Jeg vil at han skal ha en mamma som han ikke behøver å skjemmes av!!
Skal holde meg så noenlunde til en Grete Roede Diett. Men kaller det ikke diett, men kostholdsendringer. Har lest en plass at det tar 6 uker å tillære seg nye vaner.
Men nok for i dag. Vi prates senere!!
Ha en fin dag alle sammen!!!
klem fra kelly
Har lest hele dagboka di og kjenner meg igjen i så og si alt du skriver! Men jeg LOVER deg! Det er virkelig verdt det å bite tenna sammen nå altså...neste sommer så kan du gå inn i hvilken som helst butikk og kjøpe normale størrelser i klær.Kjoler,skjørt osv osv..Den dagen kommer hvis du virkelig vil dette nok! Det tror jeg at du vil! Det virker som at du har bestemt deg nå! Gåturer er kjempefin trim det,bra fettforbrenning hvis du klarer å holde et litt høyt tempo!
SATS er en veldig bra belønning til deg selv! Jeg begynte i fjor når jeg ble kvitt 100 tallet og har trent masse siden! Vært litt slapp i det siste,men skal ta meg inn igjen etter ferien nå!!
Det jeg kan si er: HOLD UT!! DET ER VERDT DET!!!
Skal følge med deg videre! Det lover jeg!
Stor klem fra Jenta*S*
Så har du lyst til å trene så tren NÅ !! Kanskje kommer du enda fortere ned i 90 ?? Hvem vet ?
Det å være slank betyr ikke nødvendigvis at en er i god fysisk form og jeg henger med i svingene vel så bra som noen av mine magre medsøstre...
Lykke til
Klem fra
Trulte
Gratulerer med en kjempefin start! Det er en flott innsats du gjør med turgåing også. Det stemmer i alle fall at formen fort blir bedre. Jeg merker det bare på den lille bakken jeg har til jobben om morgenen.. og så har jeg begynt å sykle litt i stua. Ikke mye, men det er en begynnelse. Kjenner at det går lettere alt.
Ang. å begynne på SATS når vi kommer til 90 kjenner jeg meg veldig godt igjen i :-) Det tenker jeg også, mens jeg er stum av beundring for f.eks Trulte, som har tatt med seg enda flere kilo og kjøpt årskort på treningssenteret :-)
Konklusjonen på dette må vel være: Vi må bli bedre til å slanke oss inni hodet samtidig som vi gjør noe med kiloene. Og så må vi innbille oss at vi strutter av selvtillit :-)
Lykke til videre, jeg følger spent med deg.
Jojo-klem