← Alle dagbøker
diarist.Alias

kamilla25

49 år168 cm12 innlegg 2002 0 følgere

Start106,0 kg
Sist105,6 kg
Endring−0,4 kg
BMI nå37,4
📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
17. mai 200222. august 2002
🌙105,6 kg

Tjobing or not tjobing

Jaja, vekta har nå gått opp igjen litt, og jeg har gitt opp all denne daglige trimmen jeg skulle starte med.... Den siste uka har jeg vært kvalm og ikke helt i form, så da får jeg bare håpe dette retter seg snart - da jeg nå har begynt på lærlingetida i barnehage. Men men, jeg får vel se til å få i meg litt middag før det blir for seint idag.

Dere må ha lykke til med slankinga alle sammen!!!

Kamilla
105,0 kg

Det går sakte nedover nå....

men jeg skal ned i vekt før eller siden allikevel. Blir vel knekkebrød fremover nå en stund. Jeg får bare håpe jeg kommer meg ned mine 30 kilo... Nok for idag, tror jeg skal legge meg nå så jeg får gjort mine ærend i morgen.

Lykke til alle dere andre!!!

Kamilla
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias sol😃13. august 2002
Hei !!
Vil bare ønske deg lykke til med slankinga.
Jeg selv er ny her, og har store planer for slankinga.
Et tips, (som du sikkert har hørt før, da, men...) å gå skal være den beste måten å kvitte seg med fett på, og det er jo gratis, så det kan du jo gjøre.
Selv forsøker jeg å leve etter dette, men desverre blir det ikke så mange turer som jeg ønsker, men en tur er bedre enn ingen.
Ha en fin dag!!!
Bilde
😀105,4 kg

Hmmmmm.......

Jaja, da har jeg gått litt opp i vekt igjen, men det gjør ikke så mye så lenge jeg ikke kommer over 106 kilo igjen! Jeg har som mål å komme meg under 105 kilo om ikke så alt for lang tid. Det neste delmålet mitt da er å komme meg under 100 kilo. Er i grunnen greit å ha flere delmål, så en slipper så store forventninger av seg selv....

Uansett så er det godt å se at vekta ikke går for mye opp heller, i en periode hvor jeg har vært mer aktiv enn jeg egentlig har ork til... Venner og familie vil ha med meg og gubben på ulike aktiviteter så og si hver dag - noe som ikke skjedde før vi flytta til Molde for 2,5 måneder siden. Kjekt men samtidig litt slitsomt... Så når jeg får kommet meg i gang med lærlingekontrakten mot slutten av uka, så håper jeg det roer seg litt utover høsten.

Kamilla
104,9 kg

Jippi....

Endelig under 105 kilo igjen!
Det som gjenstår nå er å se om det er varmen som gjør det eller om det er noe annet.... Godt er det iallefall å se at vekta har gått litt ned.

Ser det er spørsmål om betennelsen i skuldrene - den gikk over etter en ukes tid med tabletter, to uker 100% sjukmelding, to kortisonsprøyter og 50% sjukmelding.... Er ikke helt bra enda, men det går bedre nå. Begynner snart i barnehagen for fullt, og det gleder jeg meg til!! Kan kanskje være med på å påvirke vekta litt?

Håper det er flere som har fint vær rundt om i landet, og at det er med på å påvirke slankinga...

Kamilla
105,8 kg

Tja..... Bob, bob ikke sant?

Jaja, nå viser vekta 300 gram mindre enn i går... Skal ikke klage hvis det fortsetter slik, nei! Får bare se det positive i det til tross for at jeg ikke orker tanken på noen pulverkur nå.... Har prøvd det tidligere, og det kastet jeg bare opp av. Hadde i grunnen tenkt å ta meg en liten pause fra alt dette nå, men det var da dette med å ikke gå på vekta da - det var ikke så enkelt allikevel. Dere andre må ha lykke til med slankinga iallefall!!

Kamilla
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen😃4. august 2002
Hei Kamilla :-)

Au.. stakkars deg, ikke kjemp denne pulverkampen, spis heller ordentlig mat.. men først må du ta deg tid til å innstille deg på å legge om på kostholdet og få tid til å stelle pent med deg selv. Dårlig samvittighet og oppgitthet er noe som må jages langt bort.. På med smilet og så forsiktig i gang :-)

Lykke til vennen.

Klem fra Jojoen
Bilde
c.AuthorAlias boggi-❤️4. august 2002
Hei ! Her var det nok ei som sliter like mye som meg for tiden. Jeg har også gått opp og ned som en annen liten jojo.
Vi får vel bare stå på - det er vel ikke annet å gjøre..
Jeg ser du har hatt betenelse i skuldrene (det har jeg også) gikk det over av seg selv... eller hva har skjedd (jeg har dri.... vondt).
lykke til - stikker nok innom nå og da.
BOGGI
💔106,1 kg

Jaja.....

Jaja, da har det vist seg nok en gang at vekta går opp når jeg har menstruasjonen... Men jeg får vel bare stå på og holde meg til sunn mat og se hvordan det går - håper jo selvfølgelig at det går rette veien, men tida får vise. Får prøve å holde motivasjonen på pluss så jeg ikke legger på meg mere nå...
😟105,2 kg

Blæh blæh og atter blæh....

Tror jeg kan legge denne slankinga mi på hylla en stund, for dette går ikke særlig bra.... Håpte i grunnen at det skulle være nok å forandre kostholdet/mengden jeg spiser i tillegg til at jeg trimmer mer enn før, men den gang ei. Jeg blir ikke slankere av det ser det ut for..... Og ikke har jeg råd til noe Grethe Roede-kurs eller annet som koster i dyre dommer heller. Så da får jeg vel bare godta at jeg er og blir feit en stund til fremover, tror jeg. Synd, når jeg har lyst til å komme meg ned de 30-35 kiloene som er nødvendig.

Kamilla
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Molla❤️31. juli 2002
Heipådeg!
Det er ikke noe moro når vekta ikke vil samarbeide... Men ikke gi opp, da! Parker vekta for en stund, Prøv å fortsette å trimme og delvis gå over til et sunnere kosthold. Man kan jo leve sunt uten å kalle det slanking også? Etter hvert vil forhåpentligvis motivasjonen din komme tilbake og du vil satse for fullt igjen. Det er bedre å ta det litt gradvis enn å parkere seg og godteposen i sofaen og si: "Jeg slanker meg senere". Da får du fort enda flere kg å ta av...
Jeg mener ikke å være streng/slem, vil bare prøve å hjelpe deg litt, for jeg har vært så mange ganger der du er nå. Og det er ikke godt hverken for kropp eller sjel...
Vennen min, fokuser på små delmål (først og fremst under 100 kg), etter hvert kommer motivasjonen tilbake. Og jeg lover deg: Det er verdt det.
Slankeklem fra Molla
😄104,6 kg

JIPPI!

Under 105 kg igjen! Nå skal jeg virkelig ned i vekt har jeg bestemt, til tross for betennelser i skuldre og sykemelding...! Jeg er lei av de nedstemte tankene som kommer av at jeg veier for mye - hvis jeg kommer meg ned de kiloene som gjør at jeg er fornøyd med meg selv, så skal jeg ikke slanke meg mere. Hadde jo vært godt å veie rundt 70-75 kg igjen også, slik som sist jeg bodde i Molde (for 5 år siden)... Lykke til alle dere andre også!!
😵107,6 kg

Virkelig jojouke dette her ja...

Sist jeg var på vekta var jeg omtrent 4 kg lettere, men det har vært en travel periode med mye å gjøre.... får håpe det går bedre når ting har fått roa seg.
103,4 kg

Endelig litt ned i vekt....

Nå er det en stund siden sist jeg var her, men det skyldes flytting.... Kjekt å komme seg på plass selv om det er slitsomt i tillegg til full jobb. Vekta har heldigvis gått litt rett vei, og det er godt å vite!
😢107,1 kg

Huff og huff...

Dette går jo feil vei.... Hjelper ikke så mye på humøret, men jeg SKAL ned i vekt, før eller siden...
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen😉24. mai 2002
Hei kamilla :-)

Det er jo bare ei uke siden du fant på å komme hit. Og for ei uke.. 17. mai og pinse og.. ja unnskyldningene er i alle fall mange nok. Så om du har gått opp en kilo den siste uka så kunne det nok vært myyyye verre. Jeg er sikker på at du er i full gang med kostholdsplaner og andre fine saker. Har du planer om å begynne å trimme litt også?

Jeg anbefaler deg på det sterkeste å surfe litt rundt i dagbøkene til folk her og kjenne at inspirasjonen kommer strømmende :-) Dette skal vi klare vet du.

Lykke til med alle dine planer og motivasjonsklemmer fra en optimistisk Jojoen (som veier nøyaktig det samme som deg i dag)
☹️106,0 kg

Nå skal jeg ned i vekt.......

Idag bestemte jeg meg for at nok er det nok - trenden skal snues og vekta skal ned! Dette til tross for at jeg ikke vet helt hvor jeg skal starte. Selvfølelsen er ikke helt på topp, siden vekta bare går oppover.... kanskje ikke så rart? Jeg skulle så gjerne ha vært 35 kg lettere men den gang ei, men jeg satser på å komme meg under 100 kg først. Jeg får vel ta tiden til hjelp, og se til å gjøre noe med kostholdet og begynne å trimme mere.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias ivalodia😌18. mai 2002
Hei hei :-)

Er selv ganske ny her.. Motivasjonen din ser ut til å være på topp når det gjelder å slanke seg iallefall og det er en flott begynnelse..

Gikk selv på et Grete Roede kurs og fikk bok og div oppskrifter, men må si at jeg kuttet de fort, jeg var nok ikke motivert nok og hadde ikke tålmodighet..

Vel, håper du blir fornøyd etterhvert..

Lykke til
c.AuthorAlias nataja18. mai 2002
Heisan.
Velkommen hit:-) Jeg er ganske ny her inne jeg også, har vært her bare litt over ei uke.
Å gå ned i vekt ække enkelt har jeg funnet ut, jeg har forsøkt nesten ALT. Men jeg tror det hjelper på motivasjonen å være her inne, tror det da er lettere å gå ned.
Jeg spiser omtrent det samme som før, men i mye mindre mengder. Også sykler jeg nå 1 mil på ergometersykkel hver morgen. Og drikker masse vann, det er viktig når man slanker seg.
Tror også det er lurt å ha en fast veiedag, f.eks en dag i uka. Veier man seg daglig vil man ikke se så store nedgangen, og det kan gjøre at man mister motet.
..Det med lav selvfølelse kjenner jeg igjen hos meg selv ja. Er omtrent ikke utafor døra, føler at alle stirrer på meg fordi jeg ser ut som en elefant. Så det skal bli deilig å komme ned i vekt:-)
Ønsker deg lykke til, dette her greier du!:-)
*klem*

c.AuthorAlias mailen17. mai 2002
Du er på rett vei når du har laget deg en slankedagbok her. Selv er jeg nesten ny, har kun slanket meg i en uke. I tillegg til å oppdatere her går jeg Grete Roede kurs. Jeg vet fra tidligere av at det funker på meg. Jeg ønsker deg lykke til!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.