← Alle dagbøker
kamilla25
49 år168 cm12 innlegg
2002
0 følgere
Start106,0 kg
Sist105,6 kg
Endring−0,4 kg
BMI nå37,4
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 22. august 2002
🌙105,6 kgTjobing or not tjobing
Jaja, vekta har nå gått opp igjen litt, og jeg har gitt opp all denne daglige trimmen jeg skulle starte med.... Den siste uka har jeg vært kvalm og ikke helt i form, så da får jeg bare håpe dette retter seg snart - da jeg nå har begynt på lærlingetida i barnehage. Men men, jeg får vel se til å få i meg litt middag før det blir for seint idag.
Dere må ha lykke til med slankinga alle sammen!!!
Kamilla
Det går sakte nedover nå....
men jeg skal ned i vekt før eller siden allikevel. Blir vel knekkebrød fremover nå en stund. Jeg får bare håpe jeg kommer meg ned mine 30 kilo... Nok for idag, tror jeg skal legge meg nå så jeg får gjort mine ærend i morgen.
Lykke til alle dere andre!!!
Kamilla
11. august 2002
😀105,4 kgHmmmmm.......
Jaja, da har jeg gått litt opp i vekt igjen, men det gjør ikke så mye så lenge jeg ikke kommer over 106 kilo igjen! Jeg har som mål å komme meg under 105 kilo om ikke så alt for lang tid. Det neste delmålet mitt da er å komme meg under 100 kilo. Er i grunnen greit å ha flere delmål, så en slipper så store forventninger av seg selv....
Uansett så er det godt å se at vekta ikke går for mye opp heller, i en periode hvor jeg har vært mer aktiv enn jeg egentlig har ork til... Venner og familie vil ha med meg og gubben på ulike aktiviteter så og si hver dag - noe som ikke skjedde før vi flytta til Molde for 2,5 måneder siden. Kjekt men samtidig litt slitsomt... Så når jeg får kommet meg i gang med lærlingekontrakten mot slutten av uka, så håper jeg det roer seg litt utover høsten.
Kamilla
Jippi....
Endelig under 105 kilo igjen!
Det som gjenstår nå er å se om det er varmen som gjør det eller om det er noe annet.... Godt er det iallefall å se at vekta har gått litt ned.
Ser det er spørsmål om betennelsen i skuldrene - den gikk over etter en ukes tid med tabletter, to uker 100% sjukmelding, to kortisonsprøyter og 50% sjukmelding.... Er ikke helt bra enda, men det går bedre nå. Begynner snart i barnehagen for fullt, og det gleder jeg meg til!! Kan kanskje være med på å påvirke vekta litt?
Håper det er flere som har fint vær rundt om i landet, og at det er med på å påvirke slankinga...
Kamilla
Tja..... Bob, bob ikke sant?
Jaja, nå viser vekta 300 gram mindre enn i går... Skal ikke klage hvis det fortsetter slik, nei! Får bare se det positive i det til tross for at jeg ikke orker tanken på noen pulverkur nå.... Har prøvd det tidligere, og det kastet jeg bare opp av. Hadde i grunnen tenkt å ta meg en liten pause fra alt dette nå, men det var da dette med å ikke gå på vekta da - det var ikke så enkelt allikevel. Dere andre må ha lykke til med slankinga iallefall!!
Kamilla
Jaja.....
Jaja, da har det vist seg nok en gang at vekta går opp når jeg har menstruasjonen... Men jeg får vel bare stå på og holde meg til sunn mat og se hvordan det går - håper jo selvfølgelig at det går rette veien, men tida får vise. Får prøve å holde motivasjonen på pluss så jeg ikke legger på meg mere nå...
Blæh blæh og atter blæh....
Tror jeg kan legge denne slankinga mi på hylla en stund, for dette går ikke særlig bra.... Håpte i grunnen at det skulle være nok å forandre kostholdet/mengden jeg spiser i tillegg til at jeg trimmer mer enn før, men den gang ei. Jeg blir ikke slankere av det ser det ut for..... Og ikke har jeg råd til noe Grethe Roede-kurs eller annet som koster i dyre dommer heller. Så da får jeg vel bare godta at jeg er og blir feit en stund til fremover, tror jeg. Synd, når jeg har lyst til å komme meg ned de 30-35 kiloene som er nødvendig.
Kamilla
JIPPI!
Under 105 kg igjen! Nå skal jeg virkelig ned i vekt har jeg bestemt, til tross for betennelser i skuldre og sykemelding...! Jeg er lei av de nedstemte tankene som kommer av at jeg veier for mye - hvis jeg kommer meg ned de kiloene som gjør at jeg er fornøyd med meg selv, så skal jeg ikke slanke meg mere. Hadde jo vært godt å veie rundt 70-75 kg igjen også, slik som sist jeg bodde i Molde (for 5 år siden)... Lykke til alle dere andre også!!
Virkelig jojouke dette her ja...
Sist jeg var på vekta var jeg omtrent 4 kg lettere, men det har vært en travel periode med mye å gjøre.... får håpe det går bedre når ting har fått roa seg.
Endelig litt ned i vekt....
Nå er det en stund siden sist jeg var her, men det skyldes flytting.... Kjekt å komme seg på plass selv om det er slitsomt i tillegg til full jobb. Vekta har heldigvis gått litt rett vei, og det er godt å vite!
Huff og huff...
Dette går jo feil vei.... Hjelper ikke så mye på humøret, men jeg SKAL ned i vekt, før eller siden...
Nå skal jeg ned i vekt.......
Idag bestemte jeg meg for at nok er det nok - trenden skal snues og vekta skal ned! Dette til tross for at jeg ikke vet helt hvor jeg skal starte. Selvfølelsen er ikke helt på topp, siden vekta bare går oppover.... kanskje ikke så rart? Jeg skulle så gjerne ha vært 35 kg lettere men den gang ei, men jeg satser på å komme meg under 100 kg først. Jeg får vel ta tiden til hjelp, og se til å gjøre noe med kostholdet og begynne å trimme mere.
Vil bare ønske deg lykke til med slankinga.
Jeg selv er ny her, og har store planer for slankinga.
Et tips, (som du sikkert har hørt før, da, men...) å gå skal være den beste måten å kvitte seg med fett på, og det er jo gratis, så det kan du jo gjøre.
Selv forsøker jeg å leve etter dette, men desverre blir det ikke så mange turer som jeg ønsker, men en tur er bedre enn ingen.
Ha en fin dag!!!