Kun liten lunsj.
I dag skal jeg kun klare meg på 2 NOKA blandinger da jeg sprakk en smule i helga. Jeg skal også ut på en tur med rask gange. Har ikke kommet i gang med vektkontroll ennå derfor samme vekt.
Sprekk i slankingen.
KAKE i kjøleskapet. SPREKK. Starter på ny frisk mandag.
Startdato for slanking
Startet med NOKA dietten. 3 NOKA måltider pr. dag og salat middag. Målsetning for slankingen er 30 Kg i løpet av 3-6 mnd. Første delmål er ned 10 Kg til 15. april.
Tar du et måltid i tillegg? Jeg går på ren kur forløpig, har jo bare gått på dette i 2 dager:o)
Lykke til med nokadietten:o)
Klem fra Ariana c",)
Velkommen hit!
Dette er et fint sted hvor man får masse oppmuntring fra likesinnede. Jeg har slanket meg x-antall ganger og har to ganher klart å gå ned ca.20 kilo, men desverre har jeg gått opp igjen.
Denne gangen VIL jeg klare det og jeg synes jeg har fått masse motivasjon av å lese andres dagbøker. :)
Jeg håper du klarer målsettinga di og lykke til!!
Hilsen Celia