← Alle dagbøker
juni
55 år168 cm10 innlegg
2002
0 følgere
Start87,4 kg
Sist80,5 kg
Endring−6,9 kg
BMI nå28,5
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka På vei mot 70-tallet!!
Det går nedover enda, og glad er jeg for det. Jeg vet ikke om jeg kommer til å være så aktiv her inne fremover. Slankedagbøkene tar forferdelig lang tid å laste opp, jeg har ikke tid til å skrive hver dag, og det blir litt lite respons (takk til dere som har vært innom meg).
Får se hva jeg gjør, men akkurat nå synes jeg siden gir meg lite.
Herlig
Nå kjennes "slankedagene" litt lettere igjen. Rutinene er der og vekta går ned.
Har vært litt dårlig med trening i det siste men til neste uke blir det 3 ganger igjen forhåpentligvis. Spiste pannekaker sammen lillemann i dag. Det står egentlig ikke på menyen i kostprogrammet akkurat, men en liten pannekake og en kopp suppe kan vel ikke utgjøre det helt voldsomme kaloriinntaket.
Fin dag i dag
For en deilig dag dette har vært! Sola skinner og har også begynt å varme (vår snart?). Jeg og lillemann har vært på lang tur, og i dag har jeg laget en av mine Grethe Roede favoritter "pitapizza" med salat til middag. Skal være alene hjemme i kveld, men det fins ikke snop i huset. Kun noen poser sjokoladedrikk og en sånn er ikke farlig.
Fysj for en sykdom
Hjelp, nå har hele familien (jeg, mannen og lillemann på 15 mndr.) ligget med farang siden helgen. I dag er formen bedre, så jeg har fått spist litt. Har ikke veiedag før på tirsdag. Jeg berget ihvertfall unna utskeielsene for noen dager!
Nå er jeg i gang igjen.
For dere som har fulgt meg, det må ha vært demotiverende å se en sånn laber innsats. Men - nå er jeg i gang igjen. Jeg skal ned 10 kg til 1 juni (er fornøyd med 8), og har minnet meg selv på for 1000ende gang at nå er det siste gang jeg slanker meg.
Helgene er verst. Ukedagene går greit, men så har det en tendens til at helga varer fra torsdag til mandag. Så mitt første mål er å redusere helga (i hvertfall når det gjelder matinntak) til å gjelde lørdag.
Hjelp, jeg trenger motivasjon
Det var det - to uker og så er luften gått ut av ballongen. Nå trenger jeg seriøst hjelp, dette er slik alle slankekkurene mine har gått. Opp som en løve osv.......
Har ikke hatt motivasjon i det hele tatt sist uke, og har vært på arrangement (bursdag, fest, ut på byen osv.) 4 dager. Så det er vel ikke rart at vekta viser det den gjør, men nå må jeg finne igjen guts''en for å gå på igjen med nytt mot slik at utskeielsene blir hverdagskost igjen.
Hmmmm, var dette bra da?
Veiedag i dag, og det ble 1/2 kg. denne gangen. Har ikke gjort noe spesielt galt denne uka, så jeg antar det er mensen. Vet fra før at vekta kan gå opp opptil 2 kg når jeg har mensen, så vi får se på resultatet i neste uke. Det gir vel et bedre bilde på ståa. Fortsetter som vanlig, og er fortsatt topp motivert.
For en flying start!!
Da var jeg gjennom veiedagen ( i går). 2,6 kg på en uke er jo bare helt utrolig motiverende. Ikke har jeg vært sulten heller. Det er vel endel vann tenker jeg, men godt å se at nå er jeg i gang.
Måtte bare sjekke.
Ble buden på hyttetur i helgen, og det ble mye god mat og drikke og litt vel stillesittende liv. Har ikke veiedag før i morgen, men måtte bare sjekke om helgen har ødelagt for hele slankeuka. Det hadde den ikke!! Jippi.
Nå er jeg i gang
I går startet jeg på kurs i regi av SATS, og målet er å gå ned ihvertfall 10 kilo. Denne gangen skal jeg lykkes - nå er det siste gang jeg slanker meg. Har gått ned flere ganger før, men gått opp igjen hver gang (pluss moms..).
Du klarer nok målet ditt du;) Det er ikke langt ijenn. Hvis du tar deg tid til å skrive til andre slankere, får du god respons.. Det har jeg tatt meg tid til.
Å lese i andres bøker finner jeg også inspirerende..
Lykke til videre, håper å se deg her inne!! God påske.
Klem Henriette