ny på slankerene
Heisann etter en periode hvor det meste gikk galt,begynte også kiloene å renne på!aldri vært noe spesielt tynn,men etter en spontanabort i september raste kiloene for alvor på,ikke at jeg trøstespiste,men ble litt daff,sliten og diverse andre ting ballet på seg så nå er vekten sånn ca 100,tatt av ca 5 kg foreløpig men holder ikke i det lange løp.Begynt trene,sykler til jobb så fettet forsvinner jo,mye muskler tilbake nå.inne i en god stim og tenker holde den!spiser ikke så mye mindre nå en før,men det er kanskje andre ting jeg spiser,lenge siden jeg feks hadde sjokolade eller cips,bra det.godt fornøyd med dagen vært å trent samt gått tur med hundene,i tilegg syklet jeg frem og tilbake!en fin dag!
Ser jo ut som om du er godt igang allerede! Jeg tror nok at du vil klare dette... Ellers er jeg ingen superslanker selv, men viljen er det ihvertfall ikke noe galt med!
Lykke til videre! Skal følge med deg!
Klem Aasalill! =)