← Alle dagbøker
diarist.Alias

jr

53 år180 cm26 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start136,0 kg
Sist131,7 kg
Endring−4,3 kg
BMI nå40,6
📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
18. april 20016. april 2002
131,7 kg

Litt ned!!

Holde seg unna snacks ser ut til å hjelpe det også...
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias "A_P"7. april 2002

Så flink du er. Du går jo ned så det suser.
BRA! Stå på videre.

Per Arne
c.AuthorAlias ANNE6. april 2002
Litt ned, sier du ,jeg synes du har gått ned mye, bare på noen få dager.Jeg ser at du har skjønt at det ikke er så bra med snacks, jeg lurer på når jeg skal skjønne det. Lykke til.ANNE
133,0 kg

Prøver igjen...

Har fått ny vekt den gamle, viste for lite...korrigert nå med + 3kg...SÅ ifølge gammel vekt ville det vært 130kg.
Har ikke kommet ordentlig igang siden i høst. Bare vært litt sånn pillespising innimellom. Motivasjonen har ikke vært der, men jeg føler at den er på vei tilbake nå....
Skal gjøre som jeg begynte med telle mengden fett i det jeg spiser og putte på Xenical videre for å hjelpe til litt ekstra.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Inemor3. april 2002
Lykke til
Ine
127,3 kg

Sakte men sikkert nedover

Har blitt flinkere igjen til å passe på hva jeg spiser...
Ble litt slapp etter ferien.
Ny giv er satt inn. håper å kunne være under 125 før jul, det er i hvertfall neste mål uansett.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jenta*S*24. oktober 2001
Hei på deg!
Godt at du føler det går bedre:0)! Ønsker deg lykke til videre! Og hvis du står på mot jul,så kan du være IHVERTFALL under 125!Ikke gi opp!
Klem fra Jenta*S*
c.AuthorAlias Karamell24. oktober 2001
Stå på! Du klarer det nok =) *klem*
130,9 kg

Ikke bra...

sluttet med piller den 14.08, skulle på 50 års dag til muttern, mye god mat.... også dro jeg 14 dager til Kreta.. tok ingen sjanser på sitte på dass pga de pillene i ferien spratt opp 4 kilo, men ferien var bra da...nå er pillene i bruk igjen.
SÅ da får jeg bare håpe at vekta fortsetter nedover, skal prøve å bli mer aktiv her utover høsten.
126,8 kg

Det kryper nedover

Lenge siden jeg har vært inne, men jeg har prøvd å være flink til å holde meg til kylling selv nå i grill sesongen
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias dietfun18. august 2001
Hei.
Liten hilsen fra medslanker, stå på !!!

Hilsen dietfun
c.AuthorAlias victoria16. august 2001
--------------------------------------------------------------------
INVITASJON til slankedagbok-treff i Trondheim!
Hadde det ikke vært morsomt å treffe de andre som skriver slanke-dagbok? Vi planlegger å ha et slanketreff i Oktober i Trondheim. Disse datoene er de aktuelle: 6/10, 13/10 og 20/10. Hvis du er interessert så gi tilbakemelding til Nicky eller meg så fort som mulig. Hvis vi skal bestille bord et sted er det greit å vite antallet ganske tidlig. Skriv også hvilke av datoene som passer deg best. De som kommer "langveis" fra (jeg drar fra Oslo) blir kanskje noen dager så kan vi også møtes og utforske byen, shoppe..osv.. Sleng deg med!!! Jo fler jo bedre!! :-)

Klem fra Victoria & Nicky
p.s. Denne meldingen er lagt inn i dagbøkene som har vært oppdatert 15. eller 16. august. Finner du ikke en slik melding i din egen dagbok, er du selvsagt invitert likevel!
--------------------------------------------------------------------
c.AuthorAlias Isa1. august 2001
Kylling er lurt. Jeg synes det er litt ekstra vanskelig om sommeren. Det er så mange fristelser. Men så lenge du går nedover så er det jo bra !

Lykke til !

Isa
127,8 kg

bare logger

vekta mi, går litt nedover
128,3 kg

Bare logger

Vekta har begynt å dale litt igjen...det er godt å se...
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias windsochange27. juni 2001
Hei jr,
All nedgang er god nedgang, og alle monner drar! Stå på videre, og lykke til!
-klem fra winds-
129,5 kg

Lenge siden jeg har vært inne

Det står stille om dagen, spiser piller og mager mat.
Håper å kunne se en endring i retning nedover igjen snart.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias sirkeline20. juni 2001
du ser sikkert en endring igjen snart, lykke til.
127,8 kg

Logger igjen..

Det er godt å se kiloene forsvinner.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias mannpåslankern1. juni 2001
Skal si kiloene renner av (bokstabvelig talt, he he)!
Jeg har lest en god del om Xenical på nettet i det siste, og har forstått det slik at en må legge ned betydelig insats selv også! Så du har jammmen vært dyktig. Takk for gode råd i dagboka forresten.
snakkes!
128,7 kg

Bare logger.

Det er greit å se man går nedover
129,6 kg

Nedover igjen.

Det hjelper å spise mindre fett.
130,3 kg

Dårlig start på dagen..

Opp igjen, vel vel, det er vel bare å skjerpe seg. Spise mindre. Og bli mer nøye med hva man putter i seg.
129,1 kg

Bare registerer vekta

nedover
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias siv26. mai 2001
Hej JR. Så dejligt for dig at vægten bare raser nedover. Lykke til videre. Klem Siv
c.AuthorAlias sirkeline25. mai 2001
....også ser du 3x tallet på BMI - og det er jo flott også!!
129,5 kg

da står 12x istedenfor 13x på vekta

Dette går rette veien. Ikke har jeg fått trimmet noe enda heller, går det an å bestille en time eller to extra i døgnet.
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias Isa24. mai 2001
Enig ! Hvor får man kjøpt et par timer ekstra ?? :)


Lykke til !!

Isa
c.AuthorAlias sirkeline24. mai 2001
Hei jr. Grattis med 12x. Det er deilig å nå noen sånne grenser. Selv jobber jeg intenst ned mot 99 tallet...Lykke til videre
c.AuthorAlias Viola24. mai 2001
Gratulerer, jr.!!!! Du er FLINK!!!
Hilsen Viola.
c.AuthorAlias bloody mary23. mai 2001
hei..
gratulerer med 12x!! er det ikke deilig å hå nådd en grense??
fortsett sånn!!

Lykke til da

klem :o)
c.AuthorAlias aline23. mai 2001
gratulerer!!
der er altid gøy å passere en "tier grense"

fortsett sånn!!

lykke til
klem aline
c.AuthorAlias mannpåslankern23. mai 2001
Gratulerer med å komme under en viktig grense!( i Hvertfall for meg) Jeg er på vei etter, men kommer ikke skikkelig i gang med treninga. Og de der ekstra timene kunne jeg også trengt!
Lykke til ned mot i første omgang 125, og siden videre nedover...
Stå på!
130,2 kg

Bare logger.

Det er ålreit å se kiloene blir borte.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias mannpåslankern21. mai 2001
Takk skal du for opplysningene!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.