← Alle dagbøker
diarist.Alias

jomfruMaria

60 år174 cm18 innlegg 2002 0 følgere

Start79,0 kg
Sist74,3 kg
Endring−4,7 kg
BMI nå24,5
📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
9. mars 200215. mai 2002
😌74,3 kg

veiedag

Heisan!
Sist jeg var inne fikk jeg endelig til å skrive noen ord, men hadde sså dårlig tid.....
Som dere sikkert ser går dette rette veien. Jeg er kjempeglad for det.....
Men det er noen ganger jeg skulle ønske dddet gikk litt fortere. Fikk mensen i ddag, noe som gjør at en føler seg litt down in the mood.
Hadde fryktelgg lyst på snop,og bevilget meg en pose smågodt, men det smakte mest dårlig samvittighet. Ungene syns det var godt...
Driver og prøver noe nytt, har kjøpt meg kremer som skal stramme opp huden - vet ikke om det har noe effekt, men det kjennes deilig. Enn skal jo stelle pent med kroppen sin...
Hadet fint alle sammen
Kozz jomfrua
🙂75,0 kg

prøve

prøve
75,0 kg

Lenge side sist!!

Hei igjen alle sammen her inne!
det er lenge siden jeg har vært inne og tittet på disse sidene og enda lengre siden jeg la inn en ny dag. Har hatt det fryktelig travelt. Konfirmarte tvillingene i helga med en stor og flott fest. Alle var stor fornøyde.
Ellers går slankinga bra. Er vel nede på normalvekt nå, men skal ned noen kilo til før jeg gir meg.
Målte meg forrige uke:
strategiske mål:
93
80
97
Ganske så bra, begynner virkelig å føle at kroppen min kommer tilbake.
Ha en fin dag alle sammen.
koz jomfrua
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias iset😄8. mai 2002
heisann:)
veldig gøy med normalvekt, gleder meg til jeg er der. er nok leeenge til, men det kommer skal du se hihi:) jeg vil jeg vil jeg vil jeg vil.
ha en fin sommerkveld:)
hilsen Iset.
😉76,1 kg

Hei igjen!

Så flott at disse sidene blir som før. Har ikke vært inne på noen dager og må innrømme at jeg ikke akkurat har fått med meg at det var snakk om nedleggelse. Men er kjempefornøyd med resultatet.
Har det ganske så bra, foruten at jeg har mensen og føler meg oppblåst og ikke akkurat så vakker, men det er vel bare noe en må ta med dessverre.
Har ikke vært særlig flink til å skrive i andres dagbøker, og må vel takke meg sjøl for ingen kommentarer i dagboka mi. Skal sjerpe meg. Lover!!!!!!!!
koz fra jomfrua
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Mammatil320. april 2002
Takk for hyggelig kommentar i dagboka mi. Tvillingmor og jomfru...ja, det skal du få meg til å tro... Du har det vel travelt framover du som skal ha dobbel-konfirmasjon. Jeg har lurt litt på hvordan det blir å ha tvillinger oppover. Mine er to forskjellige kjønn, men allikevel virker de allerede litt avhengige av hverandre. Og så er de bare 1 1/2 år gamle.
Enig i at det er bra at disse sidene forblir som de er, jeg tenkte nemlig å trekke meg når jeg måtte betale, for jeg kan ikke garantere at jeg blir like motivert som jeg er nå utover sommeren. Og når sola er framme til langt på kveld blir det veldig lite data og Internett på meg, bare litt på jobben (og da må jeg jo jobbe litt også...). Ha en riktig fin helg.
76,1 kg

mer ned

Heisan!
fornyd, ned en halv kilo enda jeg venter mens enten i dag eller i morra. Kjempeglad for det!!!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Mammatil3😉30. april 2002
Hei.
Jeg er litt misunnelig, tenk om det var jeg som var 76,1 kilo. Las i dagboka di noen dager tilbake der du hadde funnet sommerens is. Takk for tipset, den skal jeg jammen prøve.

Alt går lettere nå fremover (håper jeg) med lyse og varmere kvelder.
Lykke til videre.
Klem fra M. (også "jomfru")
76,6 kg

Mål!!!

Hei igjen alle sammen!!
I går fant jeg frem målbåndet, og her err mine strategiske mål:
Bryst: 103
Midje: 85
Hofte: 103
Jeg er iallefall symetrisk, og det må man vel være glaad for. Det er første gaang jeg måler meg så jeg veet ikke hva som var utgangspunktet. Men får vel være litt flinkere til å ta frem målbåndet sslik at jeg fforhåpentligvis ser forandringer der også.
Hadet flott gjeng.
Koz jomfrua
76,6 kg

Heisan alle sammen!!!

Ny dag nye muligheter, og jeg har funnet en is jeg kan spise!!!!!!!! Youghurtis med blåbær - kjempegodt og 145 kalorier, nesten for godt til å være sant.
Smakte i går og nå har jeg yndlingsisen for sommeren. Og sommer er det jo snart.
Lang treningsøkt i dag med sykkel, aerobic, styrke og sretching. Deilig når en kjennr kroppen fungere og den fungerer bedre enn på lenge.
Sykkelen skal bløi flittig brukt fremover, har ikke tatt frem rollerblades enda, men det ligger rett rundt hjørnet. Gleder meg til det - det er kjempegøy.
En fin dag til alle!!!
koz jomfrua
76,6 kg

Fortsatt nedover!!!!

Ny onsdag og veiedag. Utrolig hvor mye enn gruer seg til å gå på vekta, men den var snill med meg i dag og. Ned 0.9 kilo og fornøyd med meg sjøl. Har fått en del kommentarer i et siste, og kjenner at en del av buksene er blitt for store mens andre har blitt passe. Deilig å være fornøyd med seg sjøl!!!!
Håper alle andre også har det bra!!!!!!!!!
Kozzzzzzzz jomfrua
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias bollapinnsvin11. april 2002
Hei!!

Takk for koselig hilsen i dagboken min.. Nå er det full sjerpings, jeg baker nå brød, sunt godt brød.. Jeg skal slanke meg for alle penga idag, ta en laaang tur på stranden:)

Ha en super slankedag og gratla med å ha mistet nesten 1 kg:)

Klem Henriette
77,5 kg

En liten opplysning!!!!

NEI!!!!
Heisan alle som har lurt på om jeg er jomfru. Jeg er nok ikke det, men jeg er født i jomfruen så tenkte........
Har vært gift i 13 år og har tre unger så da hadde det vært et mirakel.
Har en fin dag også i dag. Det err et helt fantastisk vær, hele 25 grader i sola. April kan være deilig. Fri fra deen ene jobben og i dag - bare 1 1/2 time jobbing i dag. Er nemelig aerobic instruktør på fritida(får betalt). Ellers er nok kvelden travel nok med to foreldremøter på rappen.
Har en fått en skokk med unger er det jo viktig å følge opp de å.
Hade bra alle sammen.
kozzzzzzz jomfrua
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias nameit4. april 2002
Hei JomfruMaria!

Ja, det var jo en grei forklaring. Måtte le litt av den.
Er enig med deg i at når man har fått en skokk med unger så må man følge de opp. Har selv 3 stk, men har over 10 kilo mere fett enn deg, he he. Normalt skulle man jo ha nok å henge fingrene i med 3 barn, og ikke ha tid til å spise alt vi får i oss, men det er utrolig hvor effektive vi kan være, hva?

Ha en alle tiders dag!

77,5 kg

Flott å gå ned!!!

Hei alle sammen!!!
I dag er jeg lykkelig. På tross av både påske og bursdagsfeiring, og ikke mins en fæst har jeg gått ned.
Takk for kommentarer i dagboka mi!!! Jeg blir kjempeglad for de.
kozzzzzzzzz jomfrua
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Pernilla4. april 2002
Whoohoo! Flott vekt på deg i dag! Er det ikke deilig å gå ned? Det hjelper godt på humøret det! Takk for kommentaren i går foresten...Vet det er dumt å jobbe mens en har syk, samboeren min kaller meg en "drømmeansatt", har stor lojalitet over jobben min... vi er allerede halvert pga av sykdom fra før..

Uansett, ha en god dag da!
c.AuthorAlias jeanette3. april 2002
Hei Maria
Jeg bare lurer på noe....er du jomfru??
Ikke det at det er noe galt jeg bare lurer :0)
Er litt nysjerrig skjønner du
Kjempe flott at du har gått neg
Stå på så kommer vekta til å dette nedover
Klem fra Jeanette
78,7 kg

Sola skinner!!!!!

Hei alle sammen!
Det er ikke mange som har stått opp enda. Stille og rolig på etern. Kanskje det er mange som er på påsketur også for det er stillere her enn vanlig.
I dag skal jeg feire treårsdag - attpåklatten har bursdag og det blir både middagsgjester og kake. Blir koselig det. Ha en fin påskeaften alle sammen!!!!!!!!!
Kozzzzzz jomfrua
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Pernilla2. april 2002
Hei på deg!
Har formen komt seg etter lørdag eller? Brukte to hele dager på å komme meg, og i dag er jeg syk...
Hmm, håper du har hatt det flott i påsken, og at du får en god start på ei ny uke.

Klem-klem, Pernilla
c.AuthorAlias Ronja30. mars 2002
Hei Jomfrua:)
Tusen takk for komentar i dagboka:) Hvor ofte veier du deg?
Håper det går bra med barneselskapet:) og ha en forsatt god påske:)
Klem fra Ronja
c.AuthorAlias ANNE30. mars 2002
Takk for innlegget, det var morro. Håper det gikk fint med barneselskapet i går, barnebursdag kan ta på hvem som helst.Selv har jeg en attpåklatt på 6 år,og vi sitter i sofakroken og spiser påskeegg nå,(og koser oss med det). ha fortsatt god påske!!
78,7 kg

Ikke veid meg på to uker!!!!

Heisan alle sammen!!
Nå er det virkelig lenge siden jeg har vært på disse sidene. Hadde en kjempenedtur forrige uke. Først fikk jeg mensen, det er jo vanlig. Det betyr og at jeg ikke veier meg, gidder ikke å bli deppa for de kiloene jeg alltid legger på meg. Fortsetter bare med insatsen og venter et par uker før jeg igjen står på vekta. Men den største nedturen var telefonsamtalen med kirurgen, pga av en idiotisk blodsykdom ville de ikke operere meg allikevel. Var kjempenedfor og bestemte meg for å gi opp slankinga, spiste omtrent alt jeg kom over den dagen. Men kom så på bedre tanker: JEG SKAL NED TIL DET JEG VAR FØR MINSTEJENTA BLEI FØDT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så nå får vi bare holde motet oppe, den som står på får resultater.
Kirurgen mente jeg måtte ta kontakt med fastlegen min, og jeg tror det blir det som blir resultatet, da får jeg det jo gratis også!!!!
Kozzzz fra jomfrua
78,7 kg

Her trives jeg!!!!!!!!!

Heisan alle sammen.
Jeg blir så gla når jeg logger meg på og har fått kommentarer. Kjempeinsirasjon til å fortsette insatsen.
Dagen i dag har gått bra, har ikke rørt meg så mye, men sitter nå her med vannflaska mi. Prøver å drikke minst to liter vann pr. dag. Er ikke helt enkelt hver dag, men.....
Ellers venter jeg på tilbakemelding fra kirurgen som skal skjære i meg, håper å få time i løpet av mai. Gleder meg som en liten unge og har begynnt å se etter ei fin tatovering jeg kan ha på magen.
Har det egentlig helt topp i dag. Det er deilig med sånne dager!!!!!!!!!!!!!!
klemmer fra jomfrua
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias "A_P"22. mars 2002
Takk for kommentar i min dagbok.
Fint å høre at du har fått time til kirurgi.
Jeg ser meg om etter en fin tattoo jeg også (har 3 fra før).
Den skal jeg ha på min etterhvert muskuløse (ikke lenger fete)
brystkasse. hehe.

Lykke til neste veiing, og god påske.

Per Arne
c.AuthorAlias Kamilla19. mars 2002
"Sammen er vi sterke" er det jo noe som heter....!

Det høres ikke kjekt ut med operasjon, men det høres himmelsk ut med resultatet etter en!

:-) Kamilla
c.AuthorAlias Inemor18. mars 2002
Hva slags operasjon er det du skal ta?
Hilsen Nysgjerrigper.. :o)
c.AuthorAlias amina18. mars 2002
Spennede å høre om operasjonen din! Håper du slipper vente så lenge. Er det på en privatklinikk?
Stå på! DU er jo snart ved målet!
Klem fra Amina
c.AuthorAlias Inemor18. mars 2002
Heisann. Takker for kommentar hos meg. Jeg har en tatovering på magen som jeg tok når jeg veide ca 70 kg..hehe
den må skrumpes inn litt, jeg vet ikke helt hvordan den vil se ut etterhvert fordi den er ganske lang, ca 10-15 cm. Og så gruer jeg meg skikkelig til jeg en gang blir gravid, tenk deg deeeen lange svære tatoveringen som har utvidet seg over hele magen.Usj..ser ikke fram til det.Så tenk deg om hva du gjør..jeg er ikke helt sikker, men jeg tror jeg angrer på det. Kanskje jeg heller skulle hatt en på ryggen.
78,7 kg

Snart ferdig med nok ei helg!

Søndag, og har klart meg ganske så bra i helga, ingen store utskeielser i matfatet og rørt meg ganske bra. Huset har vært fullt av folk hele helga, og var nesten fri å få dra på jobb. Skal vel ikke klage over at en har familie som syns det er koselig å være hos oss, men sliten er det lov å bli. Det har vært et fantastisk vær og igjen har akebrett og kjelke vært flittig brukt.
Mannen min fikk spørsmål i går om jeg skulle ha små igjen, og jeg fikk en gigantisk nedtur, for jeg er absolutt ikke gravid. Hadde lyst til å gi opp hele slankinga, det nytter ikke allikevel. Men gubben trøsta og jeg kom meg igjen.
Takker for alle oppmuntringene jeg har fått, det er kjempebra!!!!!!!!!!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Kamilla17. mars 2002
Uff, jeg lurer på hvor mange som har lurt på om jeg har vært gravid siden jeg fikk yngstemann for 20 måneder siden.... Det er bare én som har sagt noe da...

Men når du er fokusert på sunn mat og hopper over alkohol og sånn, så er det vel ikke umulig at det kan være grunnen til at mannen din fikk det spørsmålet. I alle fall når du allerede har gått ned 6 kilo allerde!!!
Har du bestemt deg for å ikke få flere barn siden du skal operere? Jeg har også lyst til det, men det ligger nok flere år (og forhåpentligvis et barn) fram.

Lykke til videre med slankingen!!!

Kamilla
c.AuthorAlias cat7417. mars 2002
Stakkars... sånne kommentarer svir... Men er du sikker på at det var fasongen din han/hun skjelet til da han spurte? Det kan vel like gjerne bare være et spm? Uansett kan du jo kose deg med de helsemessige fordelene et sunnt kosthold og litt mer trening fører med seg. Du blir i bedre form, kroppen blir rankere (og mangen virker slankere ;) og det lyser mer selvtillitt ut av deg. Det blir lettere å henge på ungene og du får mere overskudd. Jeg vil anbefale deg å sette deg ned en stund og skrive opp hvorfor _du_ ønsker å endre livsstil. Ta vare på lappen og les den når mismotet kommer.
Klem fra Cat.
78,7 kg

Ikke akkurat jippie!!!

0,3 kilo siden fredag(fy, ikke veiedag) Er ikke kjempefornøyd med det akkurat. Men verden går videre!!!!!
Nå må jeg bare fortsette
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias "A_P"16. mars 2002
Det viktigste er at du ser fremover og ikke lar deg knekke av små forandringer i vekta.
Husk å ha tolmodighet :-)

A_P
c.AuthorAlias iset14. mars 2002
heisann:)
tusen takk for oppmuntringen:) trenger så masse av det nå:)
vektne har ennå ikke rørt seg, men jeg har nok overskridet kaloriinntaket litt de siste par dagene. jaja ennå lenge til sommeren, så jeg har litt god tid på meg ennå:)
ha en fin helg:)
hilsen Iset.
c.AuthorAlias LenaM14. mars 2002
Hei, hei. Husk på at du har tatt av 6 kilo allerede, så kroppen din er sikkert bare inne i en stillstandsperiode. Dessuten er 300 gram på 5 dager helt etter boka hvis man ønsker å beholde vekta etter slankeslutt. Jada, vet det er fattigmannstrøst ;-) Man trenger jo noen hopp nedover på vekta for motivasjonens skyld. Men sakte ned er sakte opp igjen :-) Jeg mener: Aldri opp igjen, såklart ;-) Lykke til videre!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.