← Alle dagbøker
jomfruMaria
60 år174 cm18 innlegg
2002
0 følgere
Start79,0 kg
Sist74,3 kg
Endring−4,7 kg
BMI nå24,5
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka veiedag
Heisan!
Sist jeg var inne fikk jeg endelig til å skrive noen ord, men hadde sså dårlig tid.....
Som dere sikkert ser går dette rette veien. Jeg er kjempeglad for det.....
Men det er noen ganger jeg skulle ønske dddet gikk litt fortere. Fikk mensen i ddag, noe som gjør at en føler seg litt down in the mood.
Hadde fryktelgg lyst på snop,og bevilget meg en pose smågodt, men det smakte mest dårlig samvittighet. Ungene syns det var godt...
Driver og prøver noe nytt, har kjøpt meg kremer som skal stramme opp huden - vet ikke om det har noe effekt, men det kjennes deilig. Enn skal jo stelle pent med kroppen sin...
Hadet fint alle sammen
Kozz jomfrua
prøve
prøve
Lenge side sist!!
Hei igjen alle sammen her inne!
det er lenge siden jeg har vært inne og tittet på disse sidene og enda lengre siden jeg la inn en ny dag. Har hatt det fryktelig travelt. Konfirmarte tvillingene i helga med en stor og flott fest. Alle var stor fornøyde.
Ellers går slankinga bra. Er vel nede på normalvekt nå, men skal ned noen kilo til før jeg gir meg.
Målte meg forrige uke:
strategiske mål:
93
80
97
Ganske så bra, begynner virkelig å føle at kroppen min kommer tilbake.
Ha en fin dag alle sammen.
koz jomfrua
Hei igjen!
Så flott at disse sidene blir som før. Har ikke vært inne på noen dager og må innrømme at jeg ikke akkurat har fått med meg at det var snakk om nedleggelse. Men er kjempefornøyd med resultatet.
Har det ganske så bra, foruten at jeg har mensen og føler meg oppblåst og ikke akkurat så vakker, men det er vel bare noe en må ta med dessverre.
Har ikke vært særlig flink til å skrive i andres dagbøker, og må vel takke meg sjøl for ingen kommentarer i dagboka mi. Skal sjerpe meg. Lover!!!!!!!!
koz fra jomfrua
mer ned
Heisan!
fornyd, ned en halv kilo enda jeg venter mens enten i dag eller i morra. Kjempeglad for det!!!!
Mål!!!
Hei igjen alle sammen!!
I går fant jeg frem målbåndet, og her err mine strategiske mål:
Bryst: 103
Midje: 85
Hofte: 103
Jeg er iallefall symetrisk, og det må man vel være glaad for. Det er første gaang jeg måler meg så jeg veet ikke hva som var utgangspunktet. Men får vel være litt flinkere til å ta frem målbåndet sslik at jeg fforhåpentligvis ser forandringer der også.
Hadet flott gjeng.
Koz jomfrua
Heisan alle sammen!!!
Ny dag nye muligheter, og jeg har funnet en is jeg kan spise!!!!!!!! Youghurtis med blåbær - kjempegodt og 145 kalorier, nesten for godt til å være sant.
Smakte i går og nå har jeg yndlingsisen for sommeren. Og sommer er det jo snart.
Lang treningsøkt i dag med sykkel, aerobic, styrke og sretching. Deilig når en kjennr kroppen fungere og den fungerer bedre enn på lenge.
Sykkelen skal bløi flittig brukt fremover, har ikke tatt frem rollerblades enda, men det ligger rett rundt hjørnet. Gleder meg til det - det er kjempegøy.
En fin dag til alle!!!
koz jomfrua
Fortsatt nedover!!!!
Ny onsdag og veiedag. Utrolig hvor mye enn gruer seg til å gå på vekta, men den var snill med meg i dag og. Ned 0.9 kilo og fornøyd med meg sjøl. Har fått en del kommentarer i et siste, og kjenner at en del av buksene er blitt for store mens andre har blitt passe. Deilig å være fornøyd med seg sjøl!!!!
Håper alle andre også har det bra!!!!!!!!!
Kozzzzzzzz jomfrua
En liten opplysning!!!!
NEI!!!!
Heisan alle som har lurt på om jeg er jomfru. Jeg er nok ikke det, men jeg er født i jomfruen så tenkte........
Har vært gift i 13 år og har tre unger så da hadde det vært et mirakel.
Har en fin dag også i dag. Det err et helt fantastisk vær, hele 25 grader i sola. April kan være deilig. Fri fra deen ene jobben og i dag - bare 1 1/2 time jobbing i dag. Er nemelig aerobic instruktør på fritida(får betalt). Ellers er nok kvelden travel nok med to foreldremøter på rappen.
Har en fått en skokk med unger er det jo viktig å følge opp de å.
Hade bra alle sammen.
kozzzzzzz jomfrua
Flott å gå ned!!!
Hei alle sammen!!!
I dag er jeg lykkelig. På tross av både påske og bursdagsfeiring, og ikke mins en fæst har jeg gått ned.
Takk for kommentarer i dagboka mi!!! Jeg blir kjempeglad for de.
kozzzzzzzzz jomfrua
Sola skinner!!!!!
Hei alle sammen!
Det er ikke mange som har stått opp enda. Stille og rolig på etern. Kanskje det er mange som er på påsketur også for det er stillere her enn vanlig.
I dag skal jeg feire treårsdag - attpåklatten har bursdag og det blir både middagsgjester og kake. Blir koselig det. Ha en fin påskeaften alle sammen!!!!!!!!!
Kozzzzzz jomfrua
Ikke veid meg på to uker!!!!
Heisan alle sammen!!
Nå er det virkelig lenge siden jeg har vært på disse sidene. Hadde en kjempenedtur forrige uke. Først fikk jeg mensen, det er jo vanlig. Det betyr og at jeg ikke veier meg, gidder ikke å bli deppa for de kiloene jeg alltid legger på meg. Fortsetter bare med insatsen og venter et par uker før jeg igjen står på vekta. Men den største nedturen var telefonsamtalen med kirurgen, pga av en idiotisk blodsykdom ville de ikke operere meg allikevel. Var kjempenedfor og bestemte meg for å gi opp slankinga, spiste omtrent alt jeg kom over den dagen. Men kom så på bedre tanker: JEG SKAL NED TIL DET JEG VAR FØR MINSTEJENTA BLEI FØDT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så nå får vi bare holde motet oppe, den som står på får resultater.
Kirurgen mente jeg måtte ta kontakt med fastlegen min, og jeg tror det blir det som blir resultatet, da får jeg det jo gratis også!!!!
Kozzzz fra jomfrua
Her trives jeg!!!!!!!!!
Heisan alle sammen.
Jeg blir så gla når jeg logger meg på og har fått kommentarer. Kjempeinsirasjon til å fortsette insatsen.
Dagen i dag har gått bra, har ikke rørt meg så mye, men sitter nå her med vannflaska mi. Prøver å drikke minst to liter vann pr. dag. Er ikke helt enkelt hver dag, men.....
Ellers venter jeg på tilbakemelding fra kirurgen som skal skjære i meg, håper å få time i løpet av mai. Gleder meg som en liten unge og har begynnt å se etter ei fin tatovering jeg kan ha på magen.
Har det egentlig helt topp i dag. Det er deilig med sånne dager!!!!!!!!!!!!!!
klemmer fra jomfrua
Snart ferdig med nok ei helg!
Søndag, og har klart meg ganske så bra i helga, ingen store utskeielser i matfatet og rørt meg ganske bra. Huset har vært fullt av folk hele helga, og var nesten fri å få dra på jobb. Skal vel ikke klage over at en har familie som syns det er koselig å være hos oss, men sliten er det lov å bli. Det har vært et fantastisk vær og igjen har akebrett og kjelke vært flittig brukt.
Mannen min fikk spørsmål i går om jeg skulle ha små igjen, og jeg fikk en gigantisk nedtur, for jeg er absolutt ikke gravid. Hadde lyst til å gi opp hele slankinga, det nytter ikke allikevel. Men gubben trøsta og jeg kom meg igjen.
Takker for alle oppmuntringene jeg har fått, det er kjempebra!!!!!!!!!!
Ikke akkurat jippie!!!
0,3 kilo siden fredag(fy, ikke veiedag) Er ikke kjempefornøyd med det akkurat. Men verden går videre!!!!!
Nå må jeg bare fortsette
veldig gøy med normalvekt, gleder meg til jeg er der. er nok leeenge til, men det kommer skal du se hihi:) jeg vil jeg vil jeg vil jeg vil.
ha en fin sommerkveld:)
hilsen Iset.