12. februar 2002
107,8 kgHei
Detta går jo rette veien enda.Håper det fortsetter sånn.
10. februar 2002
108,2 kgHei
Eg begynte å slanka etter nyttår og har til no gått ner to kilo,uten å ha gjort noko spesielt for å klara det.Har fått litt for masse etter to svangerskap og no skal det vekk.Har planar om å gå ned 20 kilo til sammen.
En god start, er halve arbeidet sies det! Dette ser bra ut, hva ? Ha en fortsatt fin slankeuke!
Hilsen Ella