← Alle dagbøker
diarist.Alias

jente20

46 år174 cm3 innlegg 2001 0 følgere

Start115,0 kg
Sist112,0 kg
Endring−3,0 kg
BMI nå37,0
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
16. februar 200130. august 2001
112,0 kg

Flyttet

Jaja, nå er det atter en gang lenge siden jeg var her, må si at jeg ikke er særlig flink, men nå må jeg skjerpe meg. Har begynnt på skole igjen nå, så da har jeg litt mer fritid. Ellers har jeg flyttet siden sist, og nå lager jeg meg en vane med å gå en trimløype her iallefall 3 ganger i uken (nå til å begynne med iallefall). Var i syden i 1 uke, da gikk og gikk og gikk vi, og iløpet av den uken gikk jeg ned 5 kg. (Jada, hadde lagt på meg litt før vi reiste) Så da var det positivt å komme hjem og gå på vekten.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias aslaug31. august 2001
Hei
Velkommen tilbake, dette greier vi nå.

Klem fra Aslaug
116,0 kg

Lenge inaktiv men

Nå i det siste har jeg ikke vært her inne, pga. problem. har hatt en spontanabort, og prøver nå å bli gravid igjen...
I dag skal jeg i konfirmasjon, og i morgen begynner jeg på ny frisk.... Det skal bli deilig, nå når det er så fint ver, og det er mulighet å komme seg litt ut...
Nå har jeg og et godt utgangspunkt for å komme meg igang igjen, for legen anbefalte for meg at jeg måtte gå ned litt for å gjøre det lettere for et eventuelt nytt svangerskap, og viss jeg kom meg ned i lavere vekt skulle jeg få utreding...
Så nå går vi i gang her :-)
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias nicky11. juni 2001
Hei
Det er bra du er kommet igang igjen.
Skal følge med hvordan det går med deg,

Hilsen Nicky
c.AuthorAlias Jazz15. mai 2001
Så leit å høre om S.a. din. Det høres ut som du til tross for omstendighetene er ved godt mot.
Jeg har også vært "prøver" i 15 mnd'er nå, men har prøvd å rette fokuset mer på å komme meg ned i vekt. Da er vi flere i samme båt :-)

Lykke til!

klem fra Jazz
c.AuthorAlias Isa14. mai 2001
Så trist å høre om spontanabort, håper det går bedre med deg. Da er vi faktisk 2 som prøver å bli gravide og slanke seg! Har prøvd siden august å bli gravid, har ikke stresset så mye med det, men det er klart man blir litt utålmodig etterhvert. Men nå konsenterer jeg meg mest om slankingen, for å få et litt bedre utgangspunkt....
Lykke til, både med prøvingen og slankingen !!!

Isa
c.AuthorAlias Alida14. mai 2001
Hei!
Vil ønske deg lykke til, skal følge med korleis det går med deg. STÅ PÅ dette klarer du!!!
Hilsen Alida
c.AuthorAlias aline13. mai 2001
hei, hei!
det er fint du har kommet igang igjen!!
følger med deg!!

klem aline
115,0 kg

En ny start

Nå skal jeg starte igjen. Har ikke vært på vekta på 1 år og fikk sjokk.... I dag har jeg spist 2 bananer, men jeg jobber kveldsskift så da begynner jeg ikke med noe særlig mat før mellom 12 og 13 da jeg spiser brunsj.... Jeg har et mål om å iallefall komme under det tresifrede men vil helst enda lengre ned. Jeg trener 1 gang i uken på et treningsstudio, men vurderer å begynne to til tre ganged de ukene jeg jobber tidlig.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias kitt18. februar 2001
hei jente20!

velkommen hit. jeg har oxo nettopp begynt her(i går faktisk)
jeg føler at dette kommer til å hjelpe, og det gjør det nok for deg også.
så good luck!
c.AuthorAlias windsochange16. februar 2001
Hei Jente20!
Så fint at du også har funnet denne dagboka! Du skal se at masse støtte og gode råd fra mennesker i samme situasjon som en selv gir resultater, det har det i allefall gjort for meg. Velkommen og lykke til!
-klem fra winds-
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.