← Alle dagbøker
jente18
43 år170 cm12 innlegg
2001–2002
0 følgere
Start86,0 kg
Sist63,0 kg
Endring−23,0 kg
BMI nå21,8
📉 Ned 20+ kg📓 10+ innlegg
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka begynner å få mye bedre selvtilitt..
Rart hvordan ting forandrer seg når man går ned i vekt..
Føler at jeg har fått en sunn livstil også. spiser 4-5 måltider pr dag, og masse grønt og frukt. Trener også 5-6 timer i uken..
Synes dette er den beste tingen jeg har gjort mot meg selv i hele livet mitt..
Nå føler jeg meg så mye bedre og livet mitt har blitt en hel del lettere å leve..
lenge siden sist
Hey!!!
Nå begynner det å bli en stund siden sist!!Men jeg klarer meg bra synes jeg. Har som mål og veie 65 til jul. Etter jul skal jeg på shoppingtur, men skal vente helt til mars for å kjøpe meg helt ny gardrobe. Alle klærna mine er for store, og det er jeg kjempefornøyd med. Gleder meg allerede til sommeren for da skall jeg nemlig gå rundt på stranden uten å skjemmes over kroppen min. For første gang skal jeg være tynn på stranda.
Trener gangske mye nå for tiden. 1-2 timer om dagen.
Spiser 1000kalorier + noen ganger 1200. varierer fra dag til dag. Har ikke like stor matlyst som jeg hadde før i tiden, og spiser heller ikke mye godterier. Bare en gang ibland og sånn..
Håper det går fint med slankingen deres også. Nå må dere gjøre sist innspurt før jul.
Ha en fin juletid alle sammen.
koz jente18
11. november 2001
72,0 kgoppdatering av vekt
jeg er fornøyd....
iallefall nedover
er glad vekta går nedover. målet mitt er 65-66kg til julaftten.
spiser 1200 kcaalorier om dagen. SPISER mye kylling og salater+ magert pålegg og drikker ikke mye melk eller juice osv. er fornøyd fordi jeg har omgjort hele livstilen min. mange har kommentert vekta og det synes jeg er bare koslig. synes det er viktig og ikke bli for opphengdt i vekta, derfor veier jeg meg 2-3 ganger pr uke
er det for mye??
skulle ønske jeg var flinkere til å skrive her inne daglig, men det blir så liten tid.
ønsker alle andre her inne en god slankeperiode før jul
klemz jente 18
HURRA!!!!
Har ikke veid meg på Noen dager nå, og ble skikkeli overraska!!
skjønner ikke hvorfor jeg går så enormt hurtig ned i vekt. Trener styrketrening daglig, + tar cla for å ikke miste muskelmasse. spiser passe også. Omtrent 1000kalorier per dag.
i går spiste jeg f. eks dette:
frokost: en brødskive med kyllingpålegg og masse vann.
lunsj: en brødskive med skinke+ en stor gulrot.
mellom: 1 eple+ et knekkebrød med philadelfia.
middag: 3 dl kyllingsuppe og to grovbrødskiver.
kvelds: en o,1 % fett yoghurt.
+ trente 1 time spinning
høres ikke dette greit ut egentlig??
nå gleder jeg meg til jul... skal kjøpe meg kjempefint juleantrekk.
klemz jente18
tjohei..........
ER så glad så glad. enedleig under 80kg..
har feiret idag med en stratos sjokolade. syntes at jeg fortjente det:)
idag har jeg spist lunsj ute på restaurant, men spiste veldig sunt.
spiste en liten kyllingsalat og en liten baguettebit ved siden av+ en cola light.
til frokost spiste jeg en liten posjon allbran
middag blir pasta og litt kjøttsaus og masse vann..
Skal trene idag også dah...skal på spinning og trå i vei. Det er bare så gøy å trene. spessielt når man legger merke til resultater. har fått noen bemerkninger om at jeg ser tynnere ut og det motiverer meg skikkelig.
nå skal jeg iallefall ikke gi meg før jeg når det endelige målet mitt. jeg vet ikke helt hva det endelige målet mitt er enda, men jeg tipper4 på at jeg når det en gang ikke så altfor lenge etter jul. jula blir en vanskelig tid for da er det jo så mye god mat. marerittet mitt er iallefall å gå opp masse i jula så det skal jeg passe ekstra godt på.
klemz jente18
jippi!!!
er kjempegald for at jeg har gått ned enda 1 kg.
denne uka skal jeg virkelig stå på.
tusen takk for kommentarer, det hjelper virkelig på motivasjonen min.
jeg spiser helt annerledes nå enn før. har fått helt dilla på kylling salat..nam,nam:-)
kan ikke vente til jeg skal dra på shoppingtur med mamma til new york etter jul. håper på å veie 70kg da.
ha en flott slankeuka alle sammen,og stå på.
en halv kilo ned!
er bare superglad jeg..
dette går jo såå mye bedre enn jeg hadde forventa.
denne gangen skal jeg ikke gi meg iallefall..det er helt sikker.
dette er første gangen jeg har greid å gå ned såpass mye, så dette hjelper virkelig på motivasjonen.
idag skal jeg på sats og gå meg en tur i skogen. Føler at jeg får en indre ro med meg selv nå som jeg spiser mindre og sunt. jeg tror jeg har gått så kraftig ned fordi jeg spiste så enormt usunnt før. det er jo tross alt en grunn for at jeg var overvektig.
mat idag skal se slik ut.
frokost: to grovbrødskiver med kalkunpålegg og salat og agurk+ et glass skumma melk.
lunsj: en liten kyllingsalat.
mellommåltid: en gulrot.
middag: litt pasta og kjøttsaus+ masse salat.
kvelds: te og en halv brødskive med leverpostei og agurk.
i tillegg skal jeg jo mosjonerer. ta styrke på sats og gå meg en tur. det blir vell endel kalorier bort tenker jeg meg:)
en flott helg
hei alle sammen.
har hatt en flott helg. har vært på fjelltur sammen med noen venninner og har kost meg skikkelig. har vært litt forsktig med maten og sånn og jeg har fått masse mosjon:)
denne uka skal jeg skikkelig ta i. har høst ferie, men skal trene masse. er så glad for at jeg har meldt meg inn på sats.
idag er dette matplanen.
frokost. to brødskiver med kalkunpålegg og et glass skumma melk.Lunsj: fruktsalat..nam,nam
middag: to poteter, en kyllingfilet og masse grønnsaker+ vann.
kveldsmat: en brødskive med pålegg...
skal mosjonener litt idag også.. skal ta 1 time spinning og litt styrketrening.
håper på å komme meg ned på 80 snart. målet mitt er iallefall å gå ned 1 kg denne uka.
ha en glimrende slankeuke alle sammen.
stå på der ute!!
stor klem jente 18
27. september 2001
84,0 kgjøss.
er bare helt på tuppa..vet jo at det annsynligvis bare er vann,men det er så gøy å se at vekta går nedover.
idag har det gått sånn passe. har hatt veldig lyst på sjokolade, men jeg har greid å la være. vet at hvis jeg sprekker nå, så er alt håp ute. har derfor bestemt meg for at på lørdag skal det bli en stratos sjokolade på meg. må jo ha noe å glede meg til da...hehe..
idag spiste jeg to brødskiver med kalkunpålegg til frokost+ masse vann.
lunsj ble det samme
og middag ble to pizzastykker og masse salat..
idag skal jeg på stas. syntes det var helt topp der igår. følte meg ikke utilpass i det hele tatt. møtte også en jente fra skolen der som jeg skal trene endel sammen med. hun er veldig tynn og det tror jeg kommer til å motivere meg endel...
klem jente18
En god start på et nytt liv..
hei !!
idag våknet jeg og følte at idag var den første dagen på vei mot et nytt og bedre liv. denne gangen skal jeg virkelig holde ut.
Startet med en frokost. den bestod av to brødskiver med leverpostei og et glass skumma melk.
etter dette dro jeg på skolen. følte at det gikk greit gjennom dagen, men det var litt ille i spisefri. alle de andre spiser god mat, som skolebrød og dougnuts, mens jeg spiste to brødskiver med leverpostei og en flaske imsdal. ''
når jeg kom hjem fra skolen var klokka blitt halv fem. spiste middag med familien. torsk, poteter og litt grønt tilbehør. Føler meg faktisk litt utilpass i familien. jeg har en lillesøster på 15 som er tynn som en strek. pappa er det samme. mamma er det man kaller en smule lubben også har vi meg da.. idag skal jeg på sats og trene for første gang på lenge. gruer meg litt for jegkommer ikke til å føle meg vel på et treningssenter. får håpe at det ikke er bare spinkle folk som trener der. imorgen kommer jeg innom igjen for å oppdatere vekta. får håpe jeg har gått ned litt til da også.
ha en flott dag alle sammen.
klemz jente18
Nå må jeg begynne å slanke meg..
Idag tok jeg en avgjørelse. Nå må jeg virkelig få slanket av meg endel kilo. Jeg er lei av å være stor og er lei av at ingen klær passer.
jeg skal slanke meg 20kilo og jeg skal gjøre det på den harde måten. spise sunt og trene. har prøvd å slanke meg mange ganger før, men viljestyrken min er på bånn. har dessuten liten selvkontroll når det gjelder mat. Igår satt jeg lenge og tenkte igjenom avgjørelsen min. jeg kom frem til at noe måtte gjøres. Jeg vil ikke se ut slik resten av livet mitt. I morgen skal jeg melde meg inn på sats og få trent. Må begynne å trene jevnlig. ca 3-4 ganger i uka. jeg satser på å gå ned ca 1 kg i uka, og jeg skal veie meg daglig. har vekt som bare viser halve kilo, så jeg lurer på om jeg skal kjøpe digitalvekt. får se etterhvert. Jeg har lest endel av dere andres dagbøker og det har gitt meg mye motivasjon. får håpe at jeg greier å slanke meg denne gangen. Jeg er iallefall veldig motivert nå.
Klemz Jente18
etter jeg har lest dagboka di ser jeg at det er mulig...
TUSEN TAKK!!!!
Du sier du begynner å få bedre selvtillitt...noen råd om hvordan det kommer???Jeg håper også på å få det etterhvert som vekta synker..men jeg vet liksom ikke..det tar så tid...:)
Syns ihvert fall du har vært kjempe flink!Gratulerer så masse!!
Klem Deprinette
Men bare legg inn kommentarer i dagboka mi du,om du vil det! er kjempetakknemmlig for hjelp!!