← Alle dagbøker
diarist.Alias

jente18

43 år170 cm12 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start86,0 kg
Sist63,0 kg
Endring−23,0 kg
BMI nå21,8
📉 Ned 20+ kg📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
25. august 200112. januar 2002
63,0 kg

begynner å få mye bedre selvtilitt..

Rart hvordan ting forandrer seg når man går ned i vekt..
Føler at jeg har fått en sunn livstil også. spiser 4-5 måltider pr dag, og masse grønt og frukt. Trener også 5-6 timer i uken..

Synes dette er den beste tingen jeg har gjort mot meg selv i hele livet mitt..
Nå føler jeg meg så mye bedre og livet mitt har blitt en hel del lettere å leve..
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias AM13. januar 2002
Heisann.. har nettopp begynt å slanke meg.. satt å leste dagboka di nå nettopp.. jeg er neste like tung som du var, er nesten like gammel og er like høy... av og til føler jeg at det ikke nytter å slanke seg.. at det er umulig..
etter jeg har lest dagboka di ser jeg at det er mulig...
TUSEN TAKK!!!!

c.AuthorAlias deprinette12. januar 2002
Hei!
Du sier du begynner å få bedre selvtillitt...noen råd om hvordan det kommer???Jeg håper også på å få det etterhvert som vekta synker..men jeg vet liksom ikke..det tar så tid...:)
Syns ihvert fall du har vært kjempe flink!Gratulerer så masse!!
Klem Deprinette
c.AuthorAlias Gypsy12. januar 2002
Hei! Er omtrent på samme str som du var da du begynte,og jeg lurer på om du har noen gode råd! Beundrer deg at du har klart det! :) Gratulerer! *s*
Men bare legg inn kommentarer i dagboka mi du,om du vil det! er kjempetakknemmlig for hjelp!!
68,0 kg

lenge siden sist

Hey!!!
Nå begynner det å bli en stund siden sist!!Men jeg klarer meg bra synes jeg. Har som mål og veie 65 til jul. Etter jul skal jeg på shoppingtur, men skal vente helt til mars for å kjøpe meg helt ny gardrobe. Alle klærna mine er for store, og det er jeg kjempefornøyd med. Gleder meg allerede til sommeren for da skall jeg nemlig gå rundt på stranden uten å skjemmes over kroppen min. For første gang skal jeg være tynn på stranda.

Trener gangske mye nå for tiden. 1-2 timer om dagen.
Spiser 1000kalorier + noen ganger 1200. varierer fra dag til dag. Har ikke like stor matlyst som jeg hadde før i tiden, og spiser heller ikke mye godterier. Bare en gang ibland og sånn..
Håper det går fint med slankingen deres også. Nå må dere gjøre sist innspurt før jul.
Ha en fin juletid alle sammen.
koz jente18
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias deprinette7. desember 2001
Heisann!
Så bra det går med deg da..:)
Mitt mål er også 65 til jul..skikkelig innspurt nå..:)
Og jeg er helt enig med deg..:) Til sommeren skal vi sprade rundt på stranda og slikke sol..right??
Jeg håper også på at garderoben min skal bli for stor snart..:) men det må nok av noen kilo til..:) har du noe hovedmål eller???
Jeg lurer på, du som har litt god erfaring med dette..når kan man regne med at andre legger merke til at du har gått ned??og når kan man regne med å se forskjell selv??Det er sikkert indivduelt,men hvordan var det for deg??
18 kilo er jo kjempe bra!!! Er skikkelig stolt av deg...nå har jeg som mål å gå ned tilsammen 14, og er 6 på vei, så jeg håper jeg også klarer målet mitt...:)
Ønsker deg lykke til videre!
Klem Anette
72,0 kg

oppdatering av vekt

jeg er fornøyd....
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Angio4. desember 2001
Dette er jo helt herligt...
Raste nedover slik jeg også i sommer/høst, men har tatt en liten slankepause. Begynner igjen nå da....

Vi slanker oss på lik måte. Du har rett i at det er den eneste måten som er motiverende. Kunne ikke klart å kun gå ned en kilo i måneden.

Ps:Synes det er noen av dagene dine du spiser litt for lite.
Pass på at du ikke spiser slik i lengre perioder, dette kan fort gjøre deg syk. Husk at du trenger alle de vitaminene du får ideg. Du kjenner deg sikkert litt slapp noen ganger...
Men bare stå på!!
73,5 kg

iallefall nedover

er glad vekta går nedover. målet mitt er 65-66kg til julaftten.
spiser 1200 kcaalorier om dagen. SPISER mye kylling og salater+ magert pålegg og drikker ikke mye melk eller juice osv. er fornøyd fordi jeg har omgjort hele livstilen min. mange har kommentert vekta og det synes jeg er bare koslig. synes det er viktig og ikke bli for opphengdt i vekta, derfor veier jeg meg 2-3 ganger pr uke
er det for mye??
skulle ønske jeg var flinkere til å skrive her inne daglig, men det blir så liten tid.
ønsker alle andre her inne en god slankeperiode før jul
klemz jente 18
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias meiret6. november 2001
Jeg synes du er skikkelig flink! Jeg blir bestandig litt skeptisk når jeg ser noen såpass ung som slanker seg, men du gjør det jo akkurat som det skal gjøres. Hold på den livsstilen, så trenger du aldri mer å slanke deg! Gratulerer med nedgang, og lykke til med julemålet!
Klem meiret
c.AuthorAlias aas5. november 2001
Hei! Gratulerer med nedgang!
Jeg synes det er veldig individuelt hvor ofte det er lurt å veie seg. Jeg veier meg nesten hver dag, men føler meg ikke "avhengig" eller at jeg blir deppa hvis det ikke er nedgang hver gang jeg veier meg. Jeg føler at jeg ikke skjerper meg nok hvis jeg veier meg sjeldnere.

2-3 ganger per uke høres fint ut! Hvis det fungerer for deg, er det det viktigste.

Lykke til videre!
Klem, aas
75,0 kg

HURRA!!!!

Har ikke veid meg på Noen dager nå, og ble skikkeli overraska!!
skjønner ikke hvorfor jeg går så enormt hurtig ned i vekt. Trener styrketrening daglig, + tar cla for å ikke miste muskelmasse. spiser passe også. Omtrent 1000kalorier per dag.
i går spiste jeg f. eks dette:
frokost: en brødskive med kyllingpålegg og masse vann.
lunsj: en brødskive med skinke+ en stor gulrot.
mellom: 1 eple+ et knekkebrød med philadelfia.
middag: 3 dl kyllingsuppe og to grovbrødskiver.
kvelds: en o,1 % fett yoghurt.
+ trente 1 time spinning

høres ikke dette greit ut egentlig??
nå gleder jeg meg til jul... skal kjøpe meg kjempefint juleantrekk.

klemz jente18
79,5 kg

tjohei..........

ER så glad så glad. enedleig under 80kg..
har feiret idag med en stratos sjokolade. syntes at jeg fortjente det:)
idag har jeg spist lunsj ute på restaurant, men spiste veldig sunt.
spiste en liten kyllingsalat og en liten baguettebit ved siden av+ en cola light.
til frokost spiste jeg en liten posjon allbran
middag blir pasta og litt kjøttsaus og masse vann..
Skal trene idag også dah...skal på spinning og trå i vei. Det er bare så gøy å trene. spessielt når man legger merke til resultater. har fått noen bemerkninger om at jeg ser tynnere ut og det motiverer meg skikkelig.
nå skal jeg iallefall ikke gi meg før jeg når det endelige målet mitt. jeg vet ikke helt hva det endelige målet mitt er enda, men jeg tipper4 på at jeg når det en gang ikke så altfor lenge etter jul. jula blir en vanskelig tid for da er det jo så mye god mat. marerittet mitt er iallefall å gå opp masse i jula så det skal jeg passe ekstra godt på.

klemz jente18
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Minelli15. oktober 2001
Hei!

Vil bare minne om ny -5-kiloskonkurranse som starter for oss på 7-tallet i morgen. Meld deg på til Lene om du ønsker å være med, senest i morgen!

Minelli
c.AuthorAlias Tavannda10. oktober 2001
woohoo... SÅ flink du har vært, hvordan i all verden klarer du å gå så fort nedover??? skulle ønske det var meg asså, men det er jo ansporende til å være ekstra flink her, ha en fin helg!!
80,5 kg

jippi!!!

er kjempegald for at jeg har gått ned enda 1 kg.
denne uka skal jeg virkelig stå på.
tusen takk for kommentarer, det hjelper virkelig på motivasjonen min.
jeg spiser helt annerledes nå enn før. har fått helt dilla på kylling salat..nam,nam:-)
kan ikke vente til jeg skal dra på shoppingtur med mamma til new york etter jul. håper på å veie 70kg da.
ha en flott slankeuka alle sammen,og stå på.
81,5 kg

en halv kilo ned!

er bare superglad jeg..
dette går jo såå mye bedre enn jeg hadde forventa.
denne gangen skal jeg ikke gi meg iallefall..det er helt sikker.
dette er første gangen jeg har greid å gå ned såpass mye, så dette hjelper virkelig på motivasjonen.
idag skal jeg på sats og gå meg en tur i skogen. Føler at jeg får en indre ro med meg selv nå som jeg spiser mindre og sunt. jeg tror jeg har gått så kraftig ned fordi jeg spiste så enormt usunnt før. det er jo tross alt en grunn for at jeg var overvektig.

mat idag skal se slik ut.
frokost: to grovbrødskiver med kalkunpålegg og salat og agurk+ et glass skumma melk.
lunsj: en liten kyllingsalat.
mellommåltid: en gulrot.
middag: litt pasta og kjøttsaus+ masse salat.
kvelds: te og en halv brødskive med leverpostei og agurk.

i tillegg skal jeg jo mosjonerer. ta styrke på sats og gå meg en tur. det blir vell endel kalorier bort tenker jeg meg:)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Tavannda3. oktober 2001
Så bra!! blir skikkelig oppmuntra av å se pågangsmotet ditt jeg særlig når det virker så bra, du er flink!! ha en bra dag!
c.AuthorAlias lene3. oktober 2001
WOW har jeg lest riktig - minus 4.5 kg på en uke. Det var da utrolig mye.....
Jeg har lest gjennom dagboken din og jeg vil bare si at kostholdet ditt virker supert. I tillegg er du kjempeflink til å trene. Fortsetter du slik ja så vil kiloene fortsette å renne av deg. Men 4.5 kg i uka er jo helt ekstremt da. Jeg håper virkelig ikke at du depper om det går tregere etter hvert nå. Lykke til!
Klem fra Lene
82,0 kg

en flott helg

hei alle sammen.
har hatt en flott helg. har vært på fjelltur sammen med noen venninner og har kost meg skikkelig. har vært litt forsktig med maten og sånn og jeg har fått masse mosjon:)
denne uka skal jeg skikkelig ta i. har høst ferie, men skal trene masse. er så glad for at jeg har meldt meg inn på sats.
idag er dette matplanen.
frokost. to brødskiver med kalkunpålegg og et glass skumma melk.Lunsj: fruktsalat..nam,nam
middag: to poteter, en kyllingfilet og masse grønnsaker+ vann.
kveldsmat: en brødskive med pålegg...

skal mosjonener litt idag også.. skal ta 1 time spinning og litt styrketrening.
håper på å komme meg ned på 80 snart. målet mitt er iallefall å gå ned 1 kg denne uka.
ha en glimrende slankeuke alle sammen.
stå på der ute!!
stor klem jente 18
84,0 kg

jøss.

er bare helt på tuppa..vet jo at det annsynligvis bare er vann,men det er så gøy å se at vekta går nedover.
idag har det gått sånn passe. har hatt veldig lyst på sjokolade, men jeg har greid å la være. vet at hvis jeg sprekker nå, så er alt håp ute. har derfor bestemt meg for at på lørdag skal det bli en stratos sjokolade på meg. må jo ha noe å glede meg til da...hehe..
idag spiste jeg to brødskiver med kalkunpålegg til frokost+ masse vann.
lunsj ble det samme
og middag ble to pizzastykker og masse salat..
idag skal jeg på stas. syntes det var helt topp der igår. følte meg ikke utilpass i det hele tatt. møtte også en jente fra skolen der som jeg skal trene endel sammen med. hun er veldig tynn og det tror jeg kommer til å motivere meg endel...
klem jente18
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias LilleMeg30. september 2001
Heisann :) Må ønske deg velkommen, har ikke lagt merke til deg før... hehe... jeg er to år eldre enn deg og begynte på rett i underkant av samme vekt og er ca like høy, deilig å være nede på lett overvekt nå, men jeg står STILLE! hehe... Men er egentlig ganske fornøyd jeg, veier ca 5kg mer enn det jeg har lyst til å komme ned til, skal ta det med ro med hele slankinga denne uka siden jeg skal hjem på besøk, men neste uke får jeg begynne igjen... og vet du hva det beste er? motivasjonen jeg får her, i tillegg til at jeg faktisk IKKE har gått opp igjen!!!!!!!!!!
85,0 kg

En god start på et nytt liv..

hei !!
idag våknet jeg og følte at idag var den første dagen på vei mot et nytt og bedre liv. denne gangen skal jeg virkelig holde ut.
Startet med en frokost. den bestod av to brødskiver med leverpostei og et glass skumma melk.
etter dette dro jeg på skolen. følte at det gikk greit gjennom dagen, men det var litt ille i spisefri. alle de andre spiser god mat, som skolebrød og dougnuts, mens jeg spiste to brødskiver med leverpostei og en flaske imsdal. ''
når jeg kom hjem fra skolen var klokka blitt halv fem. spiste middag med familien. torsk, poteter og litt grønt tilbehør. Føler meg faktisk litt utilpass i familien. jeg har en lillesøster på 15 som er tynn som en strek. pappa er det samme. mamma er det man kaller en smule lubben også har vi meg da.. idag skal jeg på sats og trene for første gang på lenge. gruer meg litt for jegkommer ikke til å føle meg vel på et treningssenter. får håpe at det ikke er bare spinkle folk som trener der. imorgen kommer jeg innom igjen for å oppdatere vekta. får håpe jeg har gått ned litt til da også.
ha en flott dag alle sammen.
klemz jente18
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Tavannda27. september 2001
Hei, tenk så bra det er for kroppen din å spise brødskive med leverpostei og drikke vann istedenfor doughnuts da... der er jo ikke noe sunnere å spise den maten bare fordi man er tynn, den gjør jo like mye skade på innsiden selv om man ikke ser det så lett kanskje. Du kommer til å se resultater etter hvert vet du, bare fortsett og hold ut. Drikker du mye vann til vanlig? det er utrolig bra for huden og fordøyelsen, men det vet du jo, det hjelper skikkelig på matsuget også. Håper du har en fin dag!
86,0 kg

Nå må jeg begynne å slanke meg..

Idag tok jeg en avgjørelse. Nå må jeg virkelig få slanket av meg endel kilo. Jeg er lei av å være stor og er lei av at ingen klær passer.
jeg skal slanke meg 20kilo og jeg skal gjøre det på den harde måten. spise sunt og trene. har prøvd å slanke meg mange ganger før, men viljestyrken min er på bånn. har dessuten liten selvkontroll når det gjelder mat. Igår satt jeg lenge og tenkte igjenom avgjørelsen min. jeg kom frem til at noe måtte gjøres. Jeg vil ikke se ut slik resten av livet mitt. I morgen skal jeg melde meg inn på sats og få trent. Må begynne å trene jevnlig. ca 3-4 ganger i uka. jeg satser på å gå ned ca 1 kg i uka, og jeg skal veie meg daglig. har vekt som bare viser halve kilo, så jeg lurer på om jeg skal kjøpe digitalvekt. får se etterhvert. Jeg har lest endel av dere andres dagbøker og det har gitt meg mye motivasjon. får håpe at jeg greier å slanke meg denne gangen. Jeg er iallefall veldig motivert nå.
Klemz Jente18
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Tavannda26. september 2001
Det høres ut som du har den rette instillingen for å klare dette og 1 kg i uka er jo absolutt overkommelig dersom du står på, det er sikkert kjempe bra å melde seg inn på sats, da klarer du dette in no time... tenk om 4-5 mnd har du nådd målet ditt. Her inne vil du få masse oppmuntring og tips på veien, masse lykke til!!!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.