← Alle dagbøker
diarist.Alias

jennika

53 år170 cm31 innlegg 2002 0 følgere

Start68,0 kg
Sist65,5 kg
Endring−2,5 kg
BMI nå22,7
📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
2. februar 20029. mai 2002
65,5 kg

Joggeturer

Kjempe deiligt å begynne jogge igjen. Jeg har de 2 siste dagene jogget en 3 km tur. Det er jo så godt etterpå.
I matveien er jeg ikke så kjempeflink. Jeg spiser det meste. Men jeg har jo vært på slankekur siden august så når jeg nå kan spise litt mer og det ikke utgjør noe på vekta er det kjempeartigt.
Men jeg er jo klar over at kilone kommer fort om jeg ikke skjerper meg.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias evel😌4. august 2002
Hei!
Legger merke til at vi er ganske like i vekt og høyde. Hadde vært morsomt om vi kunne "backe" hverandre opp litt. Ønsker ikke å stresse dette for mye men være litt bevisst bare. Har som mål å veie 60 kg men har egentlig ikke tro på at jeg skal klare det.
Synes du virker så flink til å trene. Det synes jeg er heller tungt. Har tre barn og jobb. Prioriteringen blir gjerne sofakroken når kvelden kommer. Har jo forsetter da men....
Kos om du svarer meg!
c.AuthorAlias ann-merete😉14. mai 2002
Hei!
Takk for kommentar i dagboka mi.
Du har nok rett i at jeg tar litt lett på livet generelt.
Prøver å ikke uroe meg for mye over alle livets trivialiteter, men jeg er meget seriøs på viktige ting.De tar jeg ikke lett på.
Så er jeg er tosidig jeg også!Thi-hi!
Jeg setter inn engasjementet,kruttet snakketøyet når det er ting som virkelig er viktig.Slankingen inngår ikke i min prioritering her.
Men snakk med meg om politiske agendaer, kriminalitet, urettferdig fordeling av verdens goder,barnehave satser,skolevesen etc etc.Da skal jeg love deg at jeg ikke tar lett på ting!!!!Ha,ha.
Men jeg skjønner hva du mener, jeg er ikke typen som bekymrer meg unødig.Det er vel min sterkeste side egentlig.Så det er hyggelig at du la merke til den!!!!

Ellers går det sakte med meg ,men godt.
Får litt taket på den GI kuren sånn litt etter litt, og er fast bestemt på å gi det er sjanse.

Synes du er kjempeflink med løpinga!!!
Stå på!
Lykke til videre!
c.AuthorAlias MTE😌12. mai 2002
Heisann Jennika!

Takker så mye for koselig kommentar
i dagboka mi. Alltid hyggelig med
oppmuntrende kom. Trenger det akkuratt
for tiden. Er litt umotivert, men håper
det tar seg opp igjen snart.

Har hatt en kjempe koselig lang helg
hos et venne par, men tror at vekten er
opp på disse dagene. Er spent på i morgen.
Målet mitt er å veie 57 til 17. august. Da
skal jeg i bryllup til en venninne av meg.
Håper det går.

Du har hatt fin nedgang og lykke til videre!
Ha en fin slanke uke!

Klem!
66,0 kg

Lenge siden sist

Nå er det kjempe lengesiden jeg vært her. Dagerne og netterne for den del med bare rinner i veg.
Rinner gjør ikke kilone mine men jeg er fornøjd.
Får i allafall gått mine turer. Takket være det har ikke vekta stiget til topps. Det har blitt mye usunn mat og godterier i det siste.
Positivt med oppskrifter her. Jeg må prøve noen.
Ha en fin uke. Stå på!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE😌6. mai 2002
Heisann Jennika!

Det var en stund siden sist nå ja. Synes det har gått veldig bra. Deilig å se at det er meldt fint vær frem over. Håper det kommer til å vare. Sol er bra motivasjon spør du meg.

Lykke til og ha en fin uke!

Klemz!
c.AuthorAlias ann-merete😃6. mai 2002
Hei!
Hyggelig at du er tilbake!!!
Og den lille vektoppgangen skal du se du raskt går ned igjen bare hverdagen er tilbake til det normale.
Veldig bra i alle fall å holde på trimmen når de sosiale begivenhetene står i kø.
Der redder vi oss nok for de store svingningene i vekta heldigvis!
Ellers skal det bli kos å få følge deg igjen nå som du er tilbake.
Har liksom plukket meg ut "mine" her inne,som jeg følger litt med på, og da er det gøy at det blir med jevne mellomrom.
Synes du har klart deg fint på" egenhånd"...
Jeg sliter med mine siste kilo,men tar det med stoisk ro om dagen.I mål skal jeg,så det så.
Det viktigste nå er Gi metoden,og å komme inn i den.
Skal bli herlig å få blodsukkeret på stabilt nivå!!!
Ha en super dag,så håper jeg vi snakkes i løpet av uka.
Heia deg i alle fall!!!
65,5 kg

Vekta mi er ikke god.+ klubben

Hei igjen! Nå var det et tag siden sist. Vekta mi viser ikke helt riktigt trur jeg. Det varierer masse. Så derfor la jeg siste vekt stå. Har varit ganske flink så jeg regner med at det stemmer ganske bra i hvertfall.
har gått 2 turer denne uken + at jeg ska gå idag.
Har kjøpt meg en del nye klær og fått masse kommentarer på at jeg blitt så slank. Det ær gøy!!!
Nå har jeg også gått med i en Hennes og mautits klubb. vet flere som fått mye penger at handle for. Det koster 100. vinsten kan bli 3600. Har ikke så stor tro men vi får væl se. har som sagt blitt helt hekta på nye klær og skulle jeg få noen ekstra kroner så gjør jo ikke det noenting. Jeg spiller ju ellers lotto så hvorfor ikke satse en 100 kr på dette.
Ha en fin dag.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias ann-merete19. april 2002
Hei!
Er bare innom for å ønske god helg!!!
Her hos deg går det jo forskriftsmessig for seg ser jeg.
Er litt misunnelig på vekta di,må innrømme det.
Er nå innstilt på å gjøre helgen om til 2 dager fremfor 3.
Håper med det å få et noe bedre mandagsresultat, slik at jeg ikke bruker tid på å komme ajour på allerede oppnådd vekt.
Det blir jeg bare frustrert av i lengden.
Så¨får vi måle tempen på humøret på mandag, og se om jeg lykkes.
Lykke til med Hennes & Mauritz klubben.Har aldri hørt om det, men du kan jo ha flaks!!!
Ha en super helg!!!!
Stå på videre- du er kjempeflink!!!!!
65,5 kg

Dette ser bra ut

Har heldigvis snart blitt av med "påske kilona" Men det tok tid. Jeg synes jo det var vært det etter en toppen påske.
Denne uken har jeg gått kun en lang tur. Må skjerpe meg. Hvis turvenninen ikke kan så kan jeg jogå alene fast det ikke er så sosialt.
Kanskje det er en ide for meg å få flere tur venniner ?
Nå blir det ennu en tøff slankehelg.
Barneselskap for dottra mi og middag/ fest hos venner.
Men det må gå.
Ønsker alle en fin slankehelg
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE12. april 2002
Heisann Jennika!

Ser det går ned over i vekt med deg. Kjekt det. Ellers vil jeg bare ønske deg en fin helg og lykke til med vekt reduksjon.

Forresten takk for hilsner i dagboka mi. Koselig, bare fortsett. :o)

Klemz!
c.AuthorAlias ann-merete12. april 2002
Ja, det ser bra ut!
Med en slik pangstart på helga, har du jo litt å gå på i alle fall.
Påskekiloen min sitter også langt inne, og jeg begynner å tvile på at påsken var verd alt dette slitet i ettrkant.....
Man må jo ha balanse i livet, det er ikke det,men hvorfor må det være slik at en kilo som kommer på på 3 dager,skal kreve flere ukers iherdig innsats for å få av igjen????
Blodig utettferdig spør du meg.
Men ha en super helg!
Jeg møter min med blandede følelser igjen,og er redd oppnådd mål for uka muligens ikke står seg til mandag.Ingen bombe akkurat, men jeg begynner å bli litt lei av det.
Så skal jeg gjøre noe med det,eller ha bind for øynene og la det stå til?
Livet er saktens full av mange dilemmaer...
Men det er ikke synd på oss, dette dreier seg kun om noen få pyntekilo.
Blir litt flau over min egen selvsetrerte holdning.
Gleder meg til å komme i mål,og kunne bruke hverdagene til å hente inn igjen helga,men ikke trenge å gå ytterligere ned.
Det skal bli herlig......
66,0 kg

På rett vei

HURRA. Et halvt kilo mindre. Egentligen ganskje rart med all bursdags feiring i helgen. men når jeg står på og baker og ordner,så får jeg ikke så lust på noe sjælv.
Jeg har også fått vondt i halsen i løpet av helgen. Dette gjør jo at jeg spiser mindre. Vi får se hvor jeg står når uken er over.
Ønsker alle en fin slankeuke
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias ann-merete8. april 2002
Hei, og takk for kommentar!
Så fantastisk med en halv kilo ned etter helgen,da gitt!!!!
Var fornøyd med stabil før-helg vekt etter helga jeg da.
Har aldri opplevd å gå ned i helga før, så det er en erfaring jeg har til gode.
Men jeg begynner i alle fall uka uten å ha noe å ta igjen etter helga, men jeg må jo hente inn påskekiloet da, og på meg er det en kilo som alle andre kilo, det sitter med andre ord ikke "løsere" enn de øvrige kiloene- dessverre!!!!!

I dag bestilte jeg rom på Hotel Continental i Oslo for å feire bryllupsdag i mai!!!!Vi feirer litt ekstravagant hvert år,føler det er viktig å ta vare på dagen.
Så det blir full pakke, bryllupssuite og greier.
Vi gleder oss allerede!!!!
Får sette av penger nå da, håper selvangivelsen går i pluss!!!Thi hi!

Ha en super slankeuke.
Målet mitt er 67 kilo i slutten av uka- gidder du å heie litt???
66,5 kg

Små spising, ingen trening

Denne uken har ikke vært bra slankemessigt.
Vi kjøpe masse godt i Sverige, så jeg har småspist hele uken.
i går var jeg på jentekveld med ost, kjeks og vin. i dag har jeg vært på barnbursdag og så klart spist kaker. I morgen blir min dotter 2 år så i dag har jeg bakt masse godt.
Med andre ord skal jeg være glad at jeg ikke godt opp mer.
Trening har det blitt dårligt med. Kun en kort gå tur etter påske. Skal skjerpe meg ut i uken. jeg lover.
Men jeg er kjempenøjd med allt akkurat nå.
Ha det godt!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Alijana7. april 2002
Hei!
Jeg synes man bør få lov til å skeie ut iblant, jeg!
Du tar det nok fort inn igjen...:) Stå på! Fint at du er fornøyd, det er det viktigste.
Klem Alijana
66,5 kg

Fin påske,+ 1kg og bukser i str.38

Hei på er allesammen. Jeg håper alle har haft ae like fin påske som jeg. Jeg har kost meg i det fine været og besøkt masse venniner. Det har alltså blitt en hel del spising av usunne ting. men jeg har slappat helt av og ikke tenkt på slankingen. Det har jo resultert i 1kg ekstra. men jeg er ikke så bekymmret for det. Det ska bort igjen.
Jeg fikk så mange positive kommentarer for mitt nye jeg. Mange hade ikke sett meg siden sommeren 2001 og som dere vet var jeg jo 12 kg tyngre da.
Jeg hade jo gruet meg til brude kjole prøving, men det var bare gøy.dama jeg var til var kjempeflink. Jeg prøvde masse kjoler, men den første hun tok frem valde jeg.
Og får jeg skryte litt sjæl, så såg jeg ganske tynn ut i den.
Så nå bare gleder jeg meg.
Jeg køpte også nye bukser i storlek 38 mitt første par etter jeg fikk unger for 5 år siden. I butiken sa dom NEJ 40 ser allt før store ut. Det er gøy å høre.
Som dere sikkert skjønnt er jeg i toppen humør.
Ha det bra
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias ann-merete3. april 2002
hei!
Herlig å lese innlegget ditt- du formelig sprudler!!!
Og det er deg vel fortjent! Klart du er lekker med dine 66,5 kilo!!!!!!
Jeg føler også at det er gøy og gir ekstra innspirasjon når man ser resultater i form av mindre størrelser, og hyggelige kommentarer fra venner .Da ser man at det nytter på en litt annen måte enn bare slavisk å stirre på vekta.
Jeg har også gått opp i påsken, men tar det pent likevel.'
Det var jo forventet, og med litt iherdig innsats frem til oppdatering på fredag, så håper jeg ikke differansen på før-og etterpåske vekta blir alt for stor.
Vi får bares stå på å være fortsatt flinke på hverdagene, så er nok påskekiloen vekk forhåpentligvis like fort som den kom på!
Grattis så langt i alle fall!
65,5 kg

Siste oppdatering for påske

Nå er det siste gang jeg skriver innen påske og som jeg har skrivit tidigere så ser jeg frem til all spising med skrekk og gru. Jeg er i hvertfall kjempestolt at jeg klart å hålle meg på 65.5 kg en stund nå. Jeg har pakket ner joggeskona, så med noen turer blir det kanskje ikke så ille, vi får se.
I helgen har jeg vært ganske flink, det har blitt litt godteri, men ikke så mye.
i går var vi på besøk, drakk kaffe og spiste et kakestykke. Sen gikk jeg hjem. ikke så lang men 4km med barnevogn er bra det med. Skal gå en lang tur i kveld.
Ønsker alle en riktig fin påske.
lykke til med slankingen, men la det ikke ta overhånd. ( Jeg skal prøve og kose meg)
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Prestige25. mars 2002
Hei på deg !!

Så flink du er :))
Gleder meg til jeg også ser 65 tallet..
Kos deg masse på påskeferie og ikke tenk altfor masse på slankingen ;))

God påske fra meg :P
c.AuthorAlias cat7425. mars 2002
Jeg kan ikke skjønne annet enn at med den bmi'en din og all trimmen må du være både slank og veltrent? Det blir spennende å høre om du finner kjole iallfall. Min blir nytt skjørt og gammel overdel. Har en del kreative mennesker i venneflokken så jeg får masse hjelp ;) Og så er det da artig å få noe helt spesielt og personlig.
Klem.
c.AuthorAlias MTE25. mars 2002
Heisann Jennika!

Jeg er enig at slankingen må ikke ta overhånd. Det må være lov å kose seg og skeie ut av og til så lenge det går ann å ta seg inn igjen etter på. :o)

Ellers vil jeg ønske deg en god påske og lykke til med slanking. Håper det blir litt fin vær sånn at det går å gå litt turer.

Klemz!
65,5 kg

Fun light ?

Hej på er ! og god helg og påske for alle som har begynnt ferien. Jeg reiser tirsdag.
Nå bruker jeg dette forumet til en masse rare spørsmål. håper dere ikke blir trett på meg.
Saften fun light er det sunnt?? er det noen som drikker den??
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias ¤tiili¤23. mars 2002
hei igjen :o)

jeg drikker den ... det er jo mye søtningsstoffer i den... det er IKKE sunnt! men sån slankemessig vet jeg ikke.. det er vel ikke mye kcal i den!!

en annen drikk jeg har begynt å snuse på nå er SOLO pluss! den har 6 kcal på 100 ml !!! den har også kunstige søtningsstoffer... men men :o) og den smaker jo heidundrende godt :o) en PERFEKT påskedrikk!! :o) det er jo for godt til å være sant, men jeg håper i det lengste :o)


god påske til deg og!
og en diger ¤klem¤
fra lille meg :o)
65,5 kg

Tynn på feil kroppsdeler

Hei alle slanke venner !
Det er litt rart for jeg har blitt tynn på kroppsdeler som jeg hellst ikke ønsker. Mine håndleder foreksempel. Jeg har stramma klokka 2 ganger siden august og den er for stor nå igjen. Jeg får min egen tomme og pekefinger rundt håndleden.
Jeg ønsker jo flere kilon mindre fra mage, høfter og rumpa.
Er det flere som har tenkt på dette eller er det kun jeg som har så rare tanker??
Nå har jeg begynnt å tenke på påsken. Vi reiser til Sverige og med masse mat og kaffe med kaker her og der går jeg sikkert opp.
I jula la jeg på meg 1,5 kilo når jeg var hjemme. Men det gikk lett av når jeg begynnt være sunn igjen.
Jeg håper det skal gå like lett denne gang.
Jeg får også dra med meg noen venniner ut på " promenader"
Ha en fin dag. Håper dere har like fint vær som jeg har her.
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias ¤tiili¤23. mars 2002
heidu!

vet ikke det, men om du tar situps SKAL jo det ha en innvirkning på magen i hvertfal :o)
jeg gjør det i ny & ne & har sikkert ikke gått ned noe på magen, men den er i hvertfal blitt strammere, og da føler jeg meg SÅ mye bedre :o)

*klem* :o)
c.AuthorAlias MTE22. mars 2002
Heisann Jennika!

Det er kjekt å sett at andre med slankere går ned i vekt. Stå på. Synes du er kjempe flink. Lykke til. Håper du får en fin påske. Kos deg.

Klemz!
c.AuthorAlias ann-merete21. mars 2002
Hei Jennika, og takk for koselig hilsen i dagboka mi.
Tror alle kan kjenne seg igjen i ønsket om å slanke visse steder på kroppen- du er ikke alene med de tankene.
Jeg har mest komplkser for magen min selv, selv om den faktisk begynner å innta ok dimensjoner.
Ellers er jeg stolt av formene mine, og ville ikke byttet dem bort for alt i verden!
Har helt faste pupper som står av seg selv i c-cup, en midje siom går innover, og hofter som går utover.Men jeg har slanket bort over 70 cm fordelt på alle kroppsmål, men likevel beholdt formene.Det er jeg utrolig glad for.
Er ingen tilhenger av dagens kvinneideal, og i månedens Tique som ligger her på jobben, er det bla noen sider med bademote.
Kjøp til skrekk og advarsel sier jeg.Noe så lite sexy!!!!!
Man kan ikke noe for at man er spinkel og uten former selvsagt, men at det skal holdes frem som et ideal? Nei takk.
Så forsøk å bli litt venner med kroppen din.Du veier jo ikke mye, så selv om det er omeråder på kroppen din som er større enn andre ,er du jo rent over slank.
Trening kan rette på litt skjevfordelinger, men i går leste jeg at frefor å forsøke å få bort en mage som ikke vil, kan man forstørre andre kroppsdeler slik at helheten gir en bedre siluette.Feks trene skulderpartiet større slik at magen virker mindre.
Interessant teori som jeg ærlig må innrømme aldri å ha viet en tanke i retning av selv.
Men det er noe i det likvel.
Fikk i alle fall noe å tenke på oppe i alle mageøvelsene mine!!!

Ikke grue deg til påsken!
Om du går opp en kilo, så går du den fort ned igjen når du er vel tilbake.
Det vil alltid være påske ,jul og høytider som krever at vi gir litt etter matmessig, og er du flink til å bevege deg samtidig ,skal du ikke ta sorgene om vektøkning for tidlig.
Du får det sikkert kjempekos!!!
Husk at livet skal være en nytelse også.
Hvis man skal pine seg og lide,er en vektnedgang ikke verd noenting synes jeg.
Derfor har jeg snart slettet all dårlig samvittighet fra sinnet med tanke på små og store utskeielser.
Så lenge jeg drar meg i land i etterkant, er ingen skade skjedd.
Ha en super dag!!!!
c.AuthorAlias cat7421. mars 2002
De fleste av oss kunne vel ønske å slanke nettopp de punktene der. Sånn er det når vi blir pådyttet et anemisk idealbilde. (se bilder av Marylin Monroe og sammenlign med Elle McPhearson så ser du hva jeg mener... Modellene er forresten like tunge som på 60-tallet, og har omtrent de samme målene... De er bare 10-15 cm høyere.) Dessverre går det ikke an å slanke bestemte kroppsdeler - på tross av mange myter om nettopp det. Det eneste vi kan gjøre er å stramme opp musklene innenfor fettet og håpe på at det forsvinner der vi mest ønsker det...
Klem.
65,5 kg

Førbrenner kaffe fett

Hei alle sammen.
Nå har det regnet masse her og er bare bløtt. Så det blir nok ingen joggetur i dag. Dårlig unnskyldning? Ja vet.
Har lest at kaffe førbrenner fett. Er det noen som vet??
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias ¤tiili¤20. mars 2002

hei igjen!

nei jeg er ikke like flink til å trene hver dag!!! :o)
men jeg er heldig å stort sett ha noen timer før jeg skal på skolen, dermed får jeg tid til å gjøre sånne ting... men når motivasjonen er nede, og ting ikke virker, så er det ikke noe trening på denna jenta,, dessverre!! :o)

føler det er veldig effektivt!

sammen med mye vann før frokost :o)
har lest noen steder at det ikke gjør noe å trene før frokost, og lest andre steder at det ikke er noe serlig :o) jaja....

nå er det kvelden for min del!!
håper du får en strålende dag i morgen!
prøv å starte opp med litt styrketrening!! :o)

klem!!

¤tiili¤
c.AuthorAlias ann-merete20. mars 2002
Hei.
Synes du er så heldig med dine 65,5 kilo!!!
Gleder meg til jeg er der!!!!
Er ganske fornøyd med mine 67 kilo også, men fordi det er mest mage jeg vil ha vekk, betyr de siste 2 kiloene ned til målet mitt ganske mye.Jeg ser bare på de tre kiloene jeg har tatt av siden januar, at magen er tydlig mye mindre.Buksene jeg kjøpte i jula,er blitt romslige og de jeg hadde før juleinnkjøpene er for store.
Så få kilo med store resultat!
Ivrer veldig etter å veie 65 kilo til sommeren, og det skal jeg klare.Er gøy å kikke innom deg, for å se hvor langt foran du ligger.Gir meg litt kick i rumpa til å fortsette å være flink!

Dette med kaffe vet jeg ingenting om-dessverre.
Mulig det kan ha noe med koffeinet å gjøre, at det setter igang forbrenninga kanskje????
Helt ærlig så veit jeg ikke.Men vann sørger for jevn forbrenning, er rensende ,sunt og godt- så dersom du ikke er spesilet glad i kaffe så ville jeg gått for vannet i stedet.
Trodde kaffe og te var vanndrivende,så da må du passe på å drikke enda mer vann.Blir litt mye drikke kanskje?

Uansett- ha en bra dag- joggetur eller ikke.
Skal på handletur med barna idag.Skal handle vårjakker til barna.Er alltid så sent ute, at det beste er utsolgt i de respektive størrelsene, så i år skal jeg være tidlig ute!
Håper på fin fangst.
Snakkes!
c.AuthorAlias ¤tiili¤20. mars 2002
hei
har lest om det der...
husker ikke helt,
men mener ganske sikkert følgende:
kaffe forbrenner ikke fett,
men koffein hjelper kroppen til å forbrenne fett raskere :o) en kaffekopp en halvtime før du trener :o) skal hjelpe kroppen til å øke visse verdier som hjelper på forbrenningen!

var vel ikke til så mye hjelp.
men det er ikke langt unna det som er sant, er bare SÅ lenge siden jeg leste det!!! :o)

lykke til vidre!
det her går jo som en drøm!!
*klem*
65,5 kg

Første joggeturen for sesongen

Hei allesammen.
I dag viste vekta ett halvt kilo mindre. Men det spørs om det kun er i dag. Det får vi se. Motivasionen begynner så smått komme tilbake. Jeg må si at det hjelper å se hvor flinke dere er.I lørdags var hele familien i akebakken og koste oss. Jeg og min 5 åringen hade mange konkurranser.
I går tok jeg meg i kragen og joggede en liten tur.Hade tenkt å vente til det blev bart, men det gikk jo bra. Ingen brekkte bein. Jeg joggede kun i 2.5 km. Men jeg orkede hele. Skal nå ta den lille runden noen ganger til jeg føler meg bedre og så plusse på kilometrene. Målet mitt er å orke jogge en mil innen sommeren er over. I dag skal jeg gå lang tur med naboen. Jeg blir i så godt humør etter litt fysisk aktivitet. Men trots att jeg løpte en liten tur har jeg trenings verk i dag.
Ønsker alle en fin slanke uke.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias jeanette19. mars 2002
Hei Jenninka
Ser at du er like høy som meg og veier nesten det samme som meg
du litt mindre....
Hvor mye skal du ned?
Bare vent så tar jeg deg igjen....:0) ha ha

Skal fylle med på deg.....du får ikke gå i fra meg...*ler*

Klem fra Jeanette
c.AuthorAlias ann-merete19. mars 2002
Hei igjen Jennika.
Ser det går bra, og det er jo supert!!!
Nå som du er begynt å jogge, skal du se at du kommer i form kjappt.Det er jo også veldig fettforbrennende!
Synes også det er deilig å trene for humørets skyld .
All energien du får av å trene letter hele sinnet føler jeg.
Derfor er det aldri særlig vanskelig å komme seg på trening, og det er jeg veldig glad for.Uten trening hadde slankinga gått helt på tverke,det er jeg sikker på.
Har mål for uka på 66,5 kilo.Mulig det går bare mensen blir borte.Føler meg så oppblåst av alt vannet som holdes igjen i kroppen.Får hoppe litt ekstra opp og ned på treninga i kveld, så kanskje noe finner veien ut!!!!
Ha en super slanke uke.Veldig oppmuntrende og gøy å se at det går så bra med deg.
c.AuthorAlias MTE18. mars 2002
Heisann!

Jeg er ganske ny her. Vil bare ønske deg en fortsatt fin dag og lykke til med slankingen!

Klemz!
66,0 kg

GOD HELG !

Sliter fortsatt litt med motivasionen, men som dere ser står vekta still. Jeg skal prøve brudekjoler om en uke. gruer meg mye, men jeg er jo glad at jeg ikke har dom 12,5 kg eksta som jeg hade i august. Jeg får prøve og være litt positiv.
Nå skal jeg gå og pakke sekken. Vi skal i akebakken, hele familien i dag. Vi gleder oss både store og små.
Ønsker alle en fin helg
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias "A_P"17. mars 2002
Prøv å tenke fremover, så kanskje ikke det blir så slitsomt det med motivasjonen.
Du har jo vært flink uansett om det er små steg.
Lykke til i akebakken.

A_P
66,0 kg

Usunn start av uken.

Nå er jeg så lite motivert. Var på foreldremøte i barnehagen tirsdag spiste 2 kakestykke. Samvitigheten er dårlig.
I tillegg vant jeg stor konfekteske, så den har jeg små spist av. Takk og pris så fikk jeg gå en tur på 1 timme og 15 min på mandagen og skal gå samme tur i dag. Det er sikkert dette som gjør at vekten står still. Det er i alle falll en trøst.
Men jeg ønsker å få tillbake motivasjonen. Nå er det jo snart helg og mer godteri. Håper dere andre har mere motivasjon. Skal nå lese noen dagbøker og håpe motivasionen kommer.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias ann-merete14. mars 2002
Hei!
Takk for hilsen i dagboka mi.
Vet hvor lite inspirerende det er når motivasjonen får en knekk, og vekta ikke rikker seg.
På den annen side har du jo en fin vekt allerede, og nærmer deg nok idealvekta di, så mulig du må tåle en stagnasjon en liten periode.
Morsomt er det ikke, men kroppen er som tidligere sagt et fint maskineri og lar seg ikke plukke på.
Gi deg selv litt ro, nyt det å være sosial og ikke vær for streng ¨med deg selv for noen skarve sjokoladers skyld.
I mål kommer vi til slutt uansett, og det er greit at veien dit har vært litt lystbetont også.
Nyt turen din, åpne sansene- så kommer nok humøret og motivasjoen- i alle fall litt etter litt.
En vektreduksjon ville nok gitt mest inspirasjon,men den kommer den også.Bare konfektesken er ute av hus!!!!
Ha en topp dag!
Du har hatt en flott nedgang så langt, og på kort tid.
Skryt litt av deg selv, og ha fokus fremover!!!!
66,0 kg

Usunn helg

For en helg. Har spist masse usunt, Kjeks og oster, pastasallat med lett rømme og majones, godteri. m.m
Når jeg veide meg i dag var jeg fortsatt på samme vekt. Skjønner ikke det, men er jo glad.
I dag skal jeg ut og gå. Godt!!
Ønsker alle en fin slankeuke
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias ann-merete12. mars 2002
Hei igjen!
Gud du er heldig!!!!
Selv ble straffen for gedigne utskeielser i helgen 1 kilo opp!
Finnes det noen rettferdighet i verden??????
Nei da, jeg depper ikke av den grunn.
Det er mye verre dersom man har oppgang eller total stillstand når man vet man har vært flink.
Nå har jeg jo ikke vært noe flink, og må betale for det med en kilo, så det får være greit gitt!!!!
Det gjør jo at jeg skjerper meg, så sånn sett er det bra.
Nå skal jeg trene i kveld, spiser som vanlig igjen, så skal vi se om ikke vekta viser litt nedgang igjen i morgen.
Magen er som en tromme fordi jeg ikke har fått gått skikkelig på do på et par dager, så mulig noe av oppgangen ligger der også.
Evig optimist som jeg er, velger jeg å tro på det inntil det motsatte er bevist!!!
Gleder meg til å komme ajour igjen.Er jeg flink kan mye skje på en uke.
Er så nærme målet mitt nå, at jeg gidder ikke stresse eller deppe over små tilbakefall.
Mulig det er amminga som hjelper deg litt vektmessig også.
Det er et kjempepluss, så det bør du fortsette med så lenge råd er!!!!!
Ha en fortsatt god dag.
Du er virkelig kjempeflink og veldig heldig!!!!
c.AuthorAlias Jeanette11. mars 2002
Heizann
Eg ser at me er like høye (1,70)
Og nesten lik start vekt (du 68kg og eg 70kg)
Tenkte meg og deg kunne holde litt kontakt
Hva er målet ditt??
Mitt er ca. 60
Klem fra meg
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.