← Alle dagbøker
jennika
53 år170 cm31 innlegg
2002
0 følgere
Start68,0 kg
Sist65,5 kg
Endring−2,5 kg
BMI nå22,7
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Joggeturer
Kjempe deiligt å begynne jogge igjen. Jeg har de 2 siste dagene jogget en 3 km tur. Det er jo så godt etterpå.
I matveien er jeg ikke så kjempeflink. Jeg spiser det meste. Men jeg har jo vært på slankekur siden august så når jeg nå kan spise litt mer og det ikke utgjør noe på vekta er det kjempeartigt.
Men jeg er jo klar over at kilone kommer fort om jeg ikke skjerper meg.
Lenge siden sist
Nå er det kjempe lengesiden jeg vært her. Dagerne og netterne for den del med bare rinner i veg.
Rinner gjør ikke kilone mine men jeg er fornøjd.
Får i allafall gått mine turer. Takket være det har ikke vekta stiget til topps. Det har blitt mye usunn mat og godterier i det siste.
Positivt med oppskrifter her. Jeg må prøve noen.
Ha en fin uke. Stå på!
Vekta mi er ikke god.+ klubben
Hei igjen! Nå var det et tag siden sist. Vekta mi viser ikke helt riktigt trur jeg. Det varierer masse. Så derfor la jeg siste vekt stå. Har varit ganske flink så jeg regner med at det stemmer ganske bra i hvertfall.
har gått 2 turer denne uken + at jeg ska gå idag.
Har kjøpt meg en del nye klær og fått masse kommentarer på at jeg blitt så slank. Det ær gøy!!!
Nå har jeg også gått med i en Hennes og mautits klubb. vet flere som fått mye penger at handle for. Det koster 100. vinsten kan bli 3600. Har ikke så stor tro men vi får væl se. har som sagt blitt helt hekta på nye klær og skulle jeg få noen ekstra kroner så gjør jo ikke det noenting. Jeg spiller ju ellers lotto så hvorfor ikke satse en 100 kr på dette.
Ha en fin dag.
Dette ser bra ut
Har heldigvis snart blitt av med "påske kilona" Men det tok tid. Jeg synes jo det var vært det etter en toppen påske.
Denne uken har jeg gått kun en lang tur. Må skjerpe meg. Hvis turvenninen ikke kan så kan jeg jogå alene fast det ikke er så sosialt.
Kanskje det er en ide for meg å få flere tur venniner ?
Nå blir det ennu en tøff slankehelg.
Barneselskap for dottra mi og middag/ fest hos venner.
Men det må gå.
Ønsker alle en fin slankehelg
På rett vei
HURRA. Et halvt kilo mindre. Egentligen ganskje rart med all bursdags feiring i helgen. men når jeg står på og baker og ordner,så får jeg ikke så lust på noe sjælv.
Jeg har også fått vondt i halsen i løpet av helgen. Dette gjør jo at jeg spiser mindre. Vi får se hvor jeg står når uken er over.
Ønsker alle en fin slankeuke
Små spising, ingen trening
Denne uken har ikke vært bra slankemessigt.
Vi kjøpe masse godt i Sverige, så jeg har småspist hele uken.
i går var jeg på jentekveld med ost, kjeks og vin. i dag har jeg vært på barnbursdag og så klart spist kaker. I morgen blir min dotter 2 år så i dag har jeg bakt masse godt.
Med andre ord skal jeg være glad at jeg ikke godt opp mer.
Trening har det blitt dårligt med. Kun en kort gå tur etter påske. Skal skjerpe meg ut i uken. jeg lover.
Men jeg er kjempenøjd med allt akkurat nå.
Ha det godt!!
Fin påske,+ 1kg og bukser i str.38
Hei på er allesammen. Jeg håper alle har haft ae like fin påske som jeg. Jeg har kost meg i det fine været og besøkt masse venniner. Det har alltså blitt en hel del spising av usunne ting. men jeg har slappat helt av og ikke tenkt på slankingen. Det har jo resultert i 1kg ekstra. men jeg er ikke så bekymmret for det. Det ska bort igjen.
Jeg fikk så mange positive kommentarer for mitt nye jeg. Mange hade ikke sett meg siden sommeren 2001 og som dere vet var jeg jo 12 kg tyngre da.
Jeg hade jo gruet meg til brude kjole prøving, men det var bare gøy.dama jeg var til var kjempeflink. Jeg prøvde masse kjoler, men den første hun tok frem valde jeg.
Og får jeg skryte litt sjæl, så såg jeg ganske tynn ut i den.
Så nå bare gleder jeg meg.
Jeg køpte også nye bukser i storlek 38 mitt første par etter jeg fikk unger for 5 år siden. I butiken sa dom NEJ 40 ser allt før store ut. Det er gøy å høre.
Som dere sikkert skjønnt er jeg i toppen humør.
Ha det bra
Siste oppdatering for påske
Nå er det siste gang jeg skriver innen påske og som jeg har skrivit tidigere så ser jeg frem til all spising med skrekk og gru. Jeg er i hvertfall kjempestolt at jeg klart å hålle meg på 65.5 kg en stund nå. Jeg har pakket ner joggeskona, så med noen turer blir det kanskje ikke så ille, vi får se.
I helgen har jeg vært ganske flink, det har blitt litt godteri, men ikke så mye.
i går var vi på besøk, drakk kaffe og spiste et kakestykke. Sen gikk jeg hjem. ikke så lang men 4km med barnevogn er bra det med. Skal gå en lang tur i kveld.
Ønsker alle en riktig fin påske.
lykke til med slankingen, men la det ikke ta overhånd. ( Jeg skal prøve og kose meg)
Fun light ?
Hej på er ! og god helg og påske for alle som har begynnt ferien. Jeg reiser tirsdag.
Nå bruker jeg dette forumet til en masse rare spørsmål. håper dere ikke blir trett på meg.
Saften fun light er det sunnt?? er det noen som drikker den??
Tynn på feil kroppsdeler
Hei alle slanke venner !
Det er litt rart for jeg har blitt tynn på kroppsdeler som jeg hellst ikke ønsker. Mine håndleder foreksempel. Jeg har stramma klokka 2 ganger siden august og den er for stor nå igjen. Jeg får min egen tomme og pekefinger rundt håndleden.
Jeg ønsker jo flere kilon mindre fra mage, høfter og rumpa.
Er det flere som har tenkt på dette eller er det kun jeg som har så rare tanker??
Nå har jeg begynnt å tenke på påsken. Vi reiser til Sverige og med masse mat og kaffe med kaker her og der går jeg sikkert opp.
I jula la jeg på meg 1,5 kilo når jeg var hjemme. Men det gikk lett av når jeg begynnt være sunn igjen.
Jeg håper det skal gå like lett denne gang.
Jeg får også dra med meg noen venniner ut på " promenader"
Ha en fin dag. Håper dere har like fint vær som jeg har her.
Førbrenner kaffe fett
Hei alle sammen.
Nå har det regnet masse her og er bare bløtt. Så det blir nok ingen joggetur i dag. Dårlig unnskyldning? Ja vet.
Har lest at kaffe førbrenner fett. Er det noen som vet??
Første joggeturen for sesongen
Hei allesammen.
I dag viste vekta ett halvt kilo mindre. Men det spørs om det kun er i dag. Det får vi se. Motivasionen begynner så smått komme tilbake. Jeg må si at det hjelper å se hvor flinke dere er.I lørdags var hele familien i akebakken og koste oss. Jeg og min 5 åringen hade mange konkurranser.
I går tok jeg meg i kragen og joggede en liten tur.Hade tenkt å vente til det blev bart, men det gikk jo bra. Ingen brekkte bein. Jeg joggede kun i 2.5 km. Men jeg orkede hele. Skal nå ta den lille runden noen ganger til jeg føler meg bedre og så plusse på kilometrene. Målet mitt er å orke jogge en mil innen sommeren er over. I dag skal jeg gå lang tur med naboen. Jeg blir i så godt humør etter litt fysisk aktivitet. Men trots att jeg løpte en liten tur har jeg trenings verk i dag.
Ønsker alle en fin slanke uke.
GOD HELG !
Sliter fortsatt litt med motivasionen, men som dere ser står vekta still. Jeg skal prøve brudekjoler om en uke. gruer meg mye, men jeg er jo glad at jeg ikke har dom 12,5 kg eksta som jeg hade i august. Jeg får prøve og være litt positiv.
Nå skal jeg gå og pakke sekken. Vi skal i akebakken, hele familien i dag. Vi gleder oss både store og små.
Ønsker alle en fin helg
Usunn start av uken.
Nå er jeg så lite motivert. Var på foreldremøte i barnehagen tirsdag spiste 2 kakestykke. Samvitigheten er dårlig.
I tillegg vant jeg stor konfekteske, så den har jeg små spist av. Takk og pris så fikk jeg gå en tur på 1 timme og 15 min på mandagen og skal gå samme tur i dag. Det er sikkert dette som gjør at vekten står still. Det er i alle falll en trøst.
Men jeg ønsker å få tillbake motivasjonen. Nå er det jo snart helg og mer godteri. Håper dere andre har mere motivasjon. Skal nå lese noen dagbøker og håpe motivasionen kommer.
Usunn helg
For en helg. Har spist masse usunt, Kjeks og oster, pastasallat med lett rømme og majones, godteri. m.m
Når jeg veide meg i dag var jeg fortsatt på samme vekt. Skjønner ikke det, men er jo glad.
I dag skal jeg ut og gå. Godt!!
Ønsker alle en fin slankeuke
Legger merke til at vi er ganske like i vekt og høyde. Hadde vært morsomt om vi kunne "backe" hverandre opp litt. Ønsker ikke å stresse dette for mye men være litt bevisst bare. Har som mål å veie 60 kg men har egentlig ikke tro på at jeg skal klare det.
Synes du virker så flink til å trene. Det synes jeg er heller tungt. Har tre barn og jobb. Prioriteringen blir gjerne sofakroken når kvelden kommer. Har jo forsetter da men....
Kos om du svarer meg!
Takk for kommentar i dagboka mi.
Du har nok rett i at jeg tar litt lett på livet generelt.
Prøver å ikke uroe meg for mye over alle livets trivialiteter, men jeg er meget seriøs på viktige ting.De tar jeg ikke lett på.
Så er jeg er tosidig jeg også!Thi-hi!
Jeg setter inn engasjementet,kruttet snakketøyet når det er ting som virkelig er viktig.Slankingen inngår ikke i min prioritering her.
Men snakk med meg om politiske agendaer, kriminalitet, urettferdig fordeling av verdens goder,barnehave satser,skolevesen etc etc.Da skal jeg love deg at jeg ikke tar lett på ting!!!!Ha,ha.
Men jeg skjønner hva du mener, jeg er ikke typen som bekymrer meg unødig.Det er vel min sterkeste side egentlig.Så det er hyggelig at du la merke til den!!!!
Ellers går det sakte med meg ,men godt.
Får litt taket på den GI kuren sånn litt etter litt, og er fast bestemt på å gi det er sjanse.
Synes du er kjempeflink med løpinga!!!
Stå på!
Lykke til videre!
Takker så mye for koselig kommentar
i dagboka mi. Alltid hyggelig med
oppmuntrende kom. Trenger det akkuratt
for tiden. Er litt umotivert, men håper
det tar seg opp igjen snart.
Har hatt en kjempe koselig lang helg
hos et venne par, men tror at vekten er
opp på disse dagene. Er spent på i morgen.
Målet mitt er å veie 57 til 17. august. Da
skal jeg i bryllup til en venninne av meg.
Håper det går.
Du har hatt fin nedgang og lykke til videre!
Ha en fin slanke uke!
Klem!