← Alle dagbøker
diarist.Alias

jennie

43 år168 cm8 innlegg 2002 0 følgere

Start80,3 kg
Sist80,2 kg
Endring−0,1 kg
BMI nå28,4
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
24. januar 20024. mars 2002
80,2 kg

er syk i dag.

Hei alle sammen!

I dag er jeg ikke på skolen, fordi jeg har vondt i halsen og tett i nesa. Er kjedelig å være syk, men en fordel er det jo. du kan være hjemme å kose deg og ligge i senga,høre på musikk osv.

Har gått ned 200 g siden sist.

Har spist to rista skiver med kneiip til frokost.

kommer sikkert tilbake senere.
80,4 kg

nokadietten

Hei!

Nå har jeg nettopp vært inne på nokadietten.no og jeg så hva som stod der. Det var faktiskt mye interestant der, så den siden må jeg anbefale på mitt høyeste. Jeg leste om de som hadde prøvd nokadietten og som hadde gått ned mange kilo. Er det noen her som har prøvd? Virker den? Har tenkt å begynne med den.

Ellers i dag så har jeg hatt 2 skiver med rista kneipp. Har ikke veid meg.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Kamilla28. februar 2002
Dersom du ikke begynner på pulverdiett;
- 5 kg konkurransen er nullstillt fra og med onsdag 27.02.
Oppdatering neste onsdag.

Men bare de som slanker seg ved å spise mat får være med :-)

Kamilla
c.AuthorAlias fett nok.24. februar 2002
Hei på deg!

Jeg har ikke prøvd nokadietten, vet det er noen her inne som har prøvd eller driver på, men husker ikke hvem.
Har heller ikke hørt andre resultater angående dietten, men hvis du begynner på den kan vi jo følge deg........

Ønsker deg lykke til videre i "kampen"!

Hilsen Rita
_______________________________________________________

Endring av innlegg:
Iset skal begynne på dietten i morgen, hør med henne.
80,4 kg

Endelig vinterferie.

Nå er det vinterferie.
Yeeeeeeeeeeyyyyyyyy!!!!!!!!
Nå har jeg nettopp stått opp(12:30) og jeg har spist 2 rista skiver med kneipp.Har gått ned 200 g siden sist. og det er ikke mye. Jeg må bare si at jeg måtte ha noe snop i går, så det var nok derfor jeg ikke hadde gått så mye ned i vekt.Jaja.
Skriver mer senere.
80,6 kg

Lenge siden sist.

Hei igjen.

Det er lenge siden jeg har skrevet i dagboka, men grunnen er...... eh....hm.....har egentlig ikke noen grunn. Men alikevel så har jeg gått ned siden sist. Har skeiet ut litt denne uka.
jaja, men til det jeg skulle skrive. Jeg leste på "grete Roede" sidene og så hvor mye kcal. jeg gikk ned bare for å danse 1 hel time. 380 kcal. Det hjelper jo veldig mye på motivasjonen min. Det som er morsomt er at det er faktiskt morsomt å slanke seg.

Ha en god dag, alle sammen.
Jennie.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ragnhild12. februar 2002
Hei Jennie! Ja, det er morsomt å slanke seg - i hvertfall når man begynner å se resultater!

Du er like høy som meg, og veier ca like mye - dvs jeg hååper at jeg ser 70-tallet i morgen tidlig.

Jeg har planer om å prøve å nå 75 innen påske. Det er 6 uker til, og blir hardt, men jeg tror kanskje at det går. Er du med på den eller?
Om du har lyst eller ikke, så får du ha ei fiiin slankeuke!

81,4 kg

I morgen er det veiing.

Hei!

I morgen er det veiedag. jeg håper jeg har gått ned noen gram, for jeg danset litt i helga. Egentlig ganske mye. Det er egentlig veldig god trening å danse. du svetter jo ganske mye av det da, så det hjelper jo.

Har kjøpt meg ny bukse i går.Var litt dyr,menmen.

jennie. :)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias mumi10. februar 2002
Ja, dansing er kjempebra trening! Håper du finner motivasjonen din, jeg pleier også å ha et motivasjonsproblem, men disse sidene har gjort underverker. Snart skal du se at motivajonen din er på topp også. Det blir spennende å se hvem som når 70 først. (så at du hadde meldt deg på til studine)Du raser nok forbi meg du etterhvert. Det er jeg sikker på.

Mange smil og klemmer fra Mumi
81,4 kg

Gått opp i vekt.

I dag så veide jeg meg etter at jeg hadde sprukket. Må begynne igjen da. Har overspist på snop hver dag, men jeg vet at jeg slanker meg.Vet ikke hvorfor jeg gjør det. Har ikke hatt så mye vilje ennå å gå ned i vekt,men det kommer håper jeg. Har heller ikke gått tur. Jeg MÅ bare ta å skjerpe meg. Har lyst å ta av 15 kg før sommeren. Tror dere jeg kan klare det.

Hadet for nå.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias studine1. februar 2002
Heisann,
Er ikke så lett å gå ned om man ikke er motivert nei! Men når man først er motivert og har hold på en uke eller noe, går det som en drømm. lover. 15 kg til sommeren er ikke noe problem!( har samme målet) Men da må du bite tenene sammen. Når du tar en bit snop, tenk at den lusker seg rundt midjen og legger seg der som en fettklump. ingen særlig hyggelig tanke nei.. Så er du med på første til 70.0? =) Tror vi skal klare det om en 8-9 ukers tid. om vi er flinke !
Men ha en fin dag!

klemmer fra Therese
79,8 kg

helga er snart overstått.

Hei.

Ja, nå er helga snart overstått. I går fredag drakk jeg noen øl,og var ute på byen. Når jeg veide meg så var jeg 79,8 kg. Jeg spiste bare to måltider i går. Drakk mye vann og jeg tok epleeddikkapsler etter hver måltid. Kan være det hjelper.Menmen,nå må jeg gå for å se noe på tv.

Snakkes.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias iset27. januar 2002
heisann:)
to måltider er litt lite, du bør spise ofte for å holde forbrenningen igang. eple eddik kapsler er kjempebra, jeg bruker dem selv:) tar 4 til dagen. stå på:)
hilsen Iset.
80,3 kg

Har hvertfall gått ned.

I dag var jeg gått ned nesten 1 kg.Og det er jo bra. Jeg har gått en times tur i dag.
Har spist to skiver brød med brunost til frokost og lunsj,kjøttkaker til middag.
Vet ikke mer hva jeg skal skrive. Jaja, nå skal jeg legge meg.

Klemz fra meg.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias "A_P"25. januar 2002
Hei, og velkommen hit!
Å gå er bra trim, særlig i skog og mark.
Husk å drikke 2-3 liter vann pr. dag også, så går nok dette bra.
Ikke gi deg, men stå på!

Lykke til.
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.