← Alle dagbøker
jennie
43 år168 cm8 innlegg
2002
0 følgere
Start80,3 kg
Sist80,2 kg
Endring−0,1 kg
BMI nå28,4
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka er syk i dag.
Hei alle sammen!
I dag er jeg ikke på skolen, fordi jeg har vondt i halsen og tett i nesa. Er kjedelig å være syk, men en fordel er det jo. du kan være hjemme å kose deg og ligge i senga,høre på musikk osv.
Har gått ned 200 g siden sist.
Har spist to rista skiver med kneiip til frokost.
kommer sikkert tilbake senere.
nokadietten
Hei!
Nå har jeg nettopp vært inne på nokadietten.no og jeg så hva som stod der. Det var faktiskt mye interestant der, så den siden må jeg anbefale på mitt høyeste. Jeg leste om de som hadde prøvd nokadietten og som hadde gått ned mange kilo. Er det noen her som har prøvd? Virker den? Har tenkt å begynne med den.
Ellers i dag så har jeg hatt 2 skiver med rista kneipp. Har ikke veid meg.
Endelig vinterferie.
Nå er det vinterferie.
Yeeeeeeeeeeyyyyyyyy!!!!!!!!
Nå har jeg nettopp stått opp(12:30) og jeg har spist 2 rista skiver med kneipp.Har gått ned 200 g siden sist. og det er ikke mye. Jeg må bare si at jeg måtte ha noe snop i går, så det var nok derfor jeg ikke hadde gått så mye ned i vekt.Jaja.
Skriver mer senere.
Lenge siden sist.
Hei igjen.
Det er lenge siden jeg har skrevet i dagboka, men grunnen er...... eh....hm.....har egentlig ikke noen grunn. Men alikevel så har jeg gått ned siden sist. Har skeiet ut litt denne uka.
jaja, men til det jeg skulle skrive. Jeg leste på "grete Roede" sidene og så hvor mye kcal. jeg gikk ned bare for å danse 1 hel time. 380 kcal. Det hjelper jo veldig mye på motivasjonen min. Det som er morsomt er at det er faktiskt morsomt å slanke seg.
Ha en god dag, alle sammen.
Jennie.
I morgen er det veiing.
Hei!
I morgen er det veiedag. jeg håper jeg har gått ned noen gram, for jeg danset litt i helga. Egentlig ganske mye. Det er egentlig veldig god trening å danse. du svetter jo ganske mye av det da, så det hjelper jo.
Har kjøpt meg ny bukse i går.Var litt dyr,menmen.
jennie. :)
Gått opp i vekt.
I dag så veide jeg meg etter at jeg hadde sprukket. Må begynne igjen da. Har overspist på snop hver dag, men jeg vet at jeg slanker meg.Vet ikke hvorfor jeg gjør det. Har ikke hatt så mye vilje ennå å gå ned i vekt,men det kommer håper jeg. Har heller ikke gått tur. Jeg MÅ bare ta å skjerpe meg. Har lyst å ta av 15 kg før sommeren. Tror dere jeg kan klare det.
Hadet for nå.
helga er snart overstått.
Hei.
Ja, nå er helga snart overstått. I går fredag drakk jeg noen øl,og var ute på byen. Når jeg veide meg så var jeg 79,8 kg. Jeg spiste bare to måltider i går. Drakk mye vann og jeg tok epleeddikkapsler etter hver måltid. Kan være det hjelper.Menmen,nå må jeg gå for å se noe på tv.
Snakkes.
Har hvertfall gått ned.
I dag var jeg gått ned nesten 1 kg.Og det er jo bra. Jeg har gått en times tur i dag.
Har spist to skiver brød med brunost til frokost og lunsj,kjøttkaker til middag.
Vet ikke mer hva jeg skal skrive. Jaja, nå skal jeg legge meg.
Klemz fra meg.
- 5 kg konkurransen er nullstillt fra og med onsdag 27.02.
Oppdatering neste onsdag.
Men bare de som slanker seg ved å spise mat får være med :-)
Kamilla
Jeg har ikke prøvd nokadietten, vet det er noen her inne som har prøvd eller driver på, men husker ikke hvem.
Har heller ikke hørt andre resultater angående dietten, men hvis du begynner på den kan vi jo følge deg........
Ønsker deg lykke til videre i "kampen"!
Hilsen Rita
_______________________________________________________
Endring av innlegg:
Iset skal begynne på dietten i morgen, hør med henne.