← Alle dagbøker
diarist.Alias

jalla

56 år174 cm9 innlegg 2001 0 følgere

Start82,5 kg
Sist80,4 kg
Endring−2,1 kg
BMI nå26,6
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
12. november 20015. desember 2001
80,4 kg

Lenge siden.....

Vektå va isje akkuratt så eg hadde håpt, men eg har vel isje fortjent bedre. Har vært ein dårligfe slankar den sista ukå, å nålå har vipt godt øve 80. Full skjerpings ii et par dagar nå har bedra situasjonen någe. Det e snart jul å det e stress på jobb. Mye god mat ront omkring......... Å neste uka e det tur te Praha....
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias snirkeline6. desember 2001
Skal du til Praha! Heldiggris - jeg var der i vår - utrolig nydelig by!!! Kos deg maksimalt!!!! Jeg vil tilbake!!! (er det plass i kofferten din...? :) )

Stor klem fra snirkeline
c.AuthorAlias kim6. desember 2001
Hei på deg!
Lurte på hvor du ble av!
Det er jo litt feil årstid å begynne på avmagring.
Men det er greit å ha noe bak i hodet som skurrer når julematen står på bordet...
Kos deg i Praha!Det er en nydelig by!!!
Koz :) Kim
80,1 kg

Stillstand

Forstår egentlig ikke hvorfor kjiloene blir værende på kroppen. Spiser sunt. *Muligens ikke aktiv nok.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jon22. november 2001
Men på 10 dager har du gått ned over 2 kilo, slik vil det aldri fortsette. Jeg ser ihvertfall at når jeg veier meg hver dag går vekta litt opp og ned fra dag til dag hele tiden. Det sopm betyr noe er trenden, som ihvertfall for deg går nedover. FLOTT. De verste kiloene er de som har satt seg godt fast og vært der noen år...
c.AuthorAlias snirkeline22. november 2001
Mine første kilo var også som limt på kroppen, men så løsnet det plutselig - det kan jo være en kombinasjon av for lite trim og lav forbrenning. Men dette klarer du!
Stå på!
Klem fra snirkeline
c.AuthorAlias Savanna22. november 2001
Pass på å spis ofte og lite 5-6 måltider pr dag og ikke full porsjon hver gang... tenk 50-75% av en vanlig porsjon!
Hvis det hjelper deg noe!

Bare stå på og vær flink så skal du se at kiloene kommer til å rase av deg!
Dette skal gå kjempebra!

Klem fra Savanna
79,9 kg

OK!

En stillesittende dag igår, med litt mye god mat. Gikk opp endel, men ikke mer enn at jeg er fornøyd md første slankeuke.

J.
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias Hønemor20. november 2001
Hei takk for hilsnen,det var koselig.Jeg er ny på denne siden,ser ut til å hvere en "allright"side.
Du klarer deg jo bra,lykke til kommer til å titte innom senere.
c.AuthorAlias kim20. november 2001
Hei John Are
Du klarer målet ditt til jul! Trening er kjempebra.Klarer du tre ganger i uka skal du være kjempefornøyd.
Jeg har første delmål på 65kg og drømmer om å klare 60kg en vakker dag!!

Kim
c.AuthorAlias Tjukkebollafeit19. november 2001
Hey Jalla!

Takker for kommentar i dagboka,koslig med litt mannlig oppmerksomhet he he.Ja du bør være fornøyd med deg selv!!!
Ha en god og snacksefri SLANKEUKE da Jalla jalla.
c.AuthorAlias loppa19. november 2001
Hei!

Tusen takk for hilsen i boka mi! Det var koselig!

Gratulerer med flott resultat på bare en uke da! Håper at jeg kan skrive inn noe med et 7 tall først om en uke jeg også. Man taper som regel en del vann den første tiden man slanker seg. Håper at det gjelder for meg også.

Hva er ditt mål?

Ønsker deg lykke til videre! Stå på!

c.AuthorAlias Marihøne19. november 2001
Hei Jalla,
Ser ut til at du gjør en god jobb. Helgen er vel alltid vanskelig.
Ja, jeg spiser nutrilett til alle måltidene. Det gir meg forhåpentligvis den pangstarten jeg trenger. Jeg så det raskt på vekten - men i begynnelsen er det vel stort sett vann.
Liker egentlig veldig godt å holde en så streng diett. Men det er helt pyton når man er sammen med andre mennesker. I går fikk jeg besøk, og jeg klarte ikke å stå imot presset. Men litt ris, grønnsaker og scampi skader vel egentlig ingen... (trenger jo ikke nevne den oljen jeg stekte det i :)
Ha en fin slankedag!
Marihøne
c.AuthorAlias kim19. november 2001
Hei,og takk for koz hilsen.
Ja,vi er nesten like høye!Men jeg mener at mannfolk må veie mer enn damer.Liker ikke de som er tynne og skranglette.
Kan tenke meg at du slet litt på trening.Kondisjon er noe dritt.Jeg har også trent fotball i noen år.Hadde kjempegod kondis,men det er en stund siden.Vær forsiktig med kneet ditt!
Ikke overdriv treningen den første tiden.

Jeg prøver å legge om kostholdet.Har ikke tro på krafttak.De varer ikke.Har vert flink i helgen,og håper at jeg fortsetter sånn.

Jeg ser at vi har begynt samtidig,så da kan vi jo oppmuntre hverandre!

Ha en kjempefin og sunn uke!

Kim :)
c.AuthorAlias helga19. november 2001
LIker den positive holdningen din! Fortsett sånn!
Hva er egentlig målet ditt?
79,2 kg

??

Altformye øl og chips igår. Spesielt det førstnevnte. Vart på avslutningsfest med fotballaget. Låva dyrt å hellig i rusens affekt at jeg skulkle være slankere til neste sesong.

Uansett..... skjønner ikkee helt at vekta er så lav. Er ikke øl kaloribomber? Spiste å drakk godt.

Men det blir nokk opp igjen imårgen. Er virkelig syk (er det noe som går?), å har stooooort behov for omsorg og pleie og veldig god mat. Steartet dagen med en sjokolade.......

Nei nå er det middag. Svinestek, med mye godt tilbehør. Håper jeg er under 80 imorgen.

J.
79,7 kg

Under 80

Det var vel et par måneder siden jeg passerte 80. Nå er de borte - for alltid? Ivertfall var det mye aktivitet igår. Pluss litt forbrenningste. Idag begynner helgen. Håper jeg er under 80 på mandagen også.

J.
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias Louise17. november 2001
Hei

Gratulerer med 7 tallet!
Du spurte meg om vann i kroppen, de to-tre første kiloene du går ned er som oftest vann.
Jeg krysser fingrene for at det går bra i helgen:)
Klem Louise
c.AuthorAlias Minelli16. november 2001
Hei Jalla!

Du har jo kommet godt i gang med slankingen bortsett fra ribbe og vin her om dagen...Må jo skuffe deg litt, da, de tre første kiloene er ofte overflødig vann i kroppen, så sant du ikke har vært flittig vanndrikker før du begynte slankingen. Du bør drikke ca 3 liter vann hver dag, for å holde en god væskebalanse i kroppen, samt være forsiktig med å spise salt!

Lykke til med helgen...den pleier gjerne å være litt vanskelig, tross gode forsetter!

Minelli
c.AuthorAlias kim16. november 2001
Hei!
Gratulerer!!!
Nå er du på syttitallet...
Fortsett med masse aktivitet så er mandagen i box.
Ha en fin slanke helg

Kim :)
c.AuthorAlias snirkeline16. november 2001
Hei!

Jeg drikker forbrenningste 2 ganger om dagen, en på formiddagen rundt 10 og en på kvelden også rundt 10. Jeg er enig med deg - den smaker ikke noe særlig, men så lenge den fungerer så er jeg overlykkelig!!! :)

Gratulerer med 7 tallet! Det må være herlig!! Nå har jeg bare 1 kg igjen, så ser jeg 69 og da jubler jeg!!!

God helg!
Klem fra snirkeline
c.AuthorAlias Savanna16. november 2001
Heisann!
Og takk for koslig kommentar i boka mi!
Sant, det må jo bare være lov å synde litt når man får slik service! Skjer jo ikke hver dag!! *s*

Koslog å se en mann her inne også! Fint at du fant dette nettstedet, det har hjulpet meg mye! Det er liksom ikke alt man vil snakke om med personer som ikke opplever det samme!
Men nå er formen min på topp takket være alle gode venner her inne! Så nå står jeg på med motivasjonen på topp!
Nå skal kiloene vekk! Ikkesant?



Klem fra Savanna
c.AuthorAlias helga16. november 2001
Hei på deg...
Du bør nok prøve ¨å få i deg 2,5 til 3 liter væske pr dag,helst vann.
Ser du gjør det bra ang slankinga!
Stå på!
Hvordan føles det å være mann på dette nettstedet?
Mye dameprat?

ha en fin helg!
c.AuthorAlias Maple16. november 2001
Gratulerer! Det er så deilig å passere ei slik grense. For å halde deg under til over helga, går deg ein lang tur i finveret i dag!! Det er deilig å kle på seg lue og votter og ullgenser og gå tur når det er fint og kaldt ute!!

-Maple
80,1 kg

På stedet hvil

Samme vekt som igår te tross fpor en stillesittanes dag og ribba med rødvin te middag. Kveldsmaten e det ivertfall slutt på, og det e bra.

Får prøva å trena litt idag, sjøl om det e sjikkelige høst i Stavanger.

2 i heiagjengen
c.AuthorAlias snirkeline15. november 2001
Hei! Forbrenningste er en te bestående av forskjellige urter, som tilsammen skal gjøre at forbrenningen din øker. Jeg synes den er kjempebra - jeg spratt ned 1,5 kg etter 10 dager etter at jeg hadde brukt den en liten stund.

Jeg kjøpte den på Sunkost - den koster rundt 70kr. Løp og kjøp... :)

Klem fra snirkeline
c.AuthorAlias snirkeline15. november 2001
Hmpf - høst i Stavanger - storvinter i Tromsø... Hvem trenger Sats når vi har så mye snø å måkke....

Ribbe og rødvin - høres aldeles nydelig ut!

Klem fra snirkeline
80,0 kg

Raskt ned

Drikker ant. altfor lite vann, slik at kroppen blir tømt. Men det er ivertfall inspirerende.

Hadde en knallhard treningsøkt igår. Det forbrandt vel endel. Pluss at jeg spiste sundt.

Idag blir det mindre sunn kost, men jeg får redusere mengden noe.....

Jalla
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Helga14. november 2001
Skal si det går unna med deg!!!
Jeg har selv hatt en fin dag hittil, skal prøve å komme meg gjenom kvelden uten for mange nederlag.. og kanskje gå en tur. Hva er det du trener forresten?
Tydelig noe som er effektivt!!!

Stå på!
81,5 kg

Bra start

Speiste sundt å bra. Kansjue litt i underkant.... Det merktes. Idag skal jeg trene i tillegg. Håper på å være under 80 til neste mandag...
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias emilie13. november 2001
Heisann Jalla!
Så fint at det går bra. `Dette kommer du til å klare vettu!
Anngående innlegget ditt i dagboka mi, så har jeg en kommentar til det. Vet at min bmi ikke er spessielt høy, men bmi tar ikke hensyn til kroppsbygning. Selv om jeg har lav bmi, så har jeg en god del flesk på kroppen min som jeg gjerne skulle fått bort. Vet om mange som har bmi på22 og høyere som ser slankere ut en meg, så dette har noe med kroppsbyggningen min å gjøre. Har heller ikke tenkt til å gå ned så sinnsykt mye. det er snakk om 3 kg. Skal reise til England for å studere etter jul og da vil jeg ha litt å gå på..
skjønner også noen ganger at det er litt irriterende for folk å ha noen på 20 i bmi som slanker seg. Dette handler ikke bare om slanking heller. det handler også om å leve sunt. Har store tendenser til å spise altfor mye godterier, og derfor synes jeg dette hjelper.
Ønsker deg iallefall lykke til videre med slankinga.
Virker jo som om du allerede er veldig godt i gang så dette kommer du til å greie fint.
Hilsen Emilie:-)
c.AuthorAlias Jenta*S*13. november 2001
Pepsi Max gir for det første masse søthunger, og jeg drikker så mye av det at jeg ikke får i meg nok vann...derfor.;0)
I tillegg så er det jo ikke bra med alle de tilsettingsstoffene som er i.0 kcal ja...men likevel blir man oppblåst av det.Så for meg...er det ikke bra.
Jenta*S*
82,5 kg

Første dag

Har med dette bestemnt meg for slank. Har gjort det en gang før for et seks år siden, og det var meget vellykket. Slanka meg vel femten kilo. Desverre har jeg lagt på meg 15 kilo de siste to åra. De ønsker jeg nå å ta bort.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias skilpadda12. november 2001
Hei og velkommen hit! Her går det an å få masse hjelp til slankingen.

Men du, er det 182.5 eller 82.5 som er vekten din? Det står forskjellig på "Dagens vekt" og "startvekt" hos deg. Du kan endre dette når du er logget inn.

Uansett er du velkommen hit, og jeg anbefaler deg å bruke dagboka så mye som mulig, så vil du få masse støtte og gode råd underveis. Vi vet hvordan det er å slite med kiloene alle sammen! :-)

hilsen skilpadda
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.