← Alle dagbøker
diarist.Alias

jadie

43 år168 cm1 innlegg 2002 0 følgere

Start62,0 kg
Sist62,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå22,0
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
62,0 kg

nå skal jeg ned i vekt, slik jeg var før!

Nå er det midt på natta, har akkurat spist en masse,men nå er det punktum, finale slutt. jeg er så sinnsykt lei av å ikke være fornæyd med kroppen min. dessuten passer ingen av klærne mine lenger... derfor må jeg ned i vekt. jeg gir meg selv en måned. skal forøke å skrive her hver dag... skal skrive hva jeg spiser og hvor mye jeg trener. forhåpentligvis vil jeg gå ned 6-7 kg....

håper jeg kan få litt støtte av noen av dere, har en tendens til å sprekke. jeg vet at jeg ikke er så veldig tjukk og at jeg har normal vekt, men likevell vil jeg så gjerne gå ned i vekt.
skriver mer i kveld.....

klemz fra jadie
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Alijana7. april 2002
Hei!
Jeg har også nettopp startet, og kjente meg veldig igjen i det du skrev. Ønsker deg lykke til - vi skal klare det...:)
Klem Alijana
c.AuthorAlias tulipanen7. april 2002
Vi gi deg all den støtten du trenger, jeg skal følge med deg. Et godt tips som mange andre her også mener:
- drikk masse vann

Selv har jeg begynt å bare spise knekkebrød i ukedagene og heller kose meg med noe grovbrød i helgene.

Forbrenningste er heller ikke dumt dersom du blir litt treg i magen i starten....

Ellers får du sikkert tips på løpende bånd, så da er det viktig å velge ut det DU syntes funker.

Veldig smart av deg å fokusere på trening, det gjør jeg også. Selv om du sikkert ser at jeg ikke har gått ned mer enn 1 kg, så har jeg begynt en mye mer sunn livsstil slik at jeg er blitt mye strammere, men målet mitt er nesten som ditt, ned til 54 helst 53, da det er idealvekten min...

De første dagene dine kommer til å være harde, veldig harde men til gjengjeld blir dag 5, eller 6 langt bedre..

Lykke til, jeg skal følge med deg.
c.AuthorAlias cANDY7. april 2002
HEI!

vet saa altfor godt hvordan du har det, klaerne passer ikke lenger, og selv om man ikke er direkte overvektig, saa "var man liksom saa mye bedre foer..." dette stedet er toppers for aa gaa ned i vekt, masse oppmuntring og motivasjon aa faa med paa vegen! skriv litt hver dag, saa skal du se dette gaar vegen:) skal foelge med deg,

klem fra Candy!!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.