← Alle dagbøker
diarist.Alias

iselin

51 år170 cm4 innlegg 2002 0 følgere

Start102,4 kg
Sist99,7 kg
Endring−2,7 kg
BMI nå34,5
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
11. januar 200225. januar 2002
99,7 kg

JIPPI!!!!!!!!!!!!!!

Tosifra!!!jeg er så glad i dag!!!
tralalala....
klem
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Molla25. januar 2002
Gratulerer!
Kjenner igjen følelsen, jeg har den i dag jeg også! Aldri mer hundre, ikke sant? Ha en god og mager helg!
Slankehilsen fra Molla
c.AuthorAlias iset25. januar 2002
heiii:)
gratulerer med tosifret:) kjenner til den gledes rusen etter å ha vært en vellykket tur på badevekten:)
veier meg hver mandag jeg, men jeg tror jeg venter til onsdag denne gangen, pga mensen. er såå oppblåst.....:(
dessuten er jeg jo med i RHs konkurranse, og da er veiedagen onsdager:)
ha en flott fredag:)
hilsen Iset.
101,8 kg

Hei

Glemte å skrive inn vekta mi på fredag, hadde gått ned bare 0,6 kg den uka å ble litt skuffa, men men...
Nå er det snart veiedag igjen, og denne gangen gruer jeg meg, fordi jeg har sprukket et par ganger denne uka og har skikkelig dårlig samvittighet!!

Klem fra meg
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias trultemor23. januar 2002
Hei Iselin!

Glem den dårlige samvittigheten. Lås den ned i en skuff.
Det er ingen vits i å dvele ved det som har vært. Nå er det bare å se fremover, for det er kun det som skjer fremover du kan gjøre noe med!

Stå på. Det er helt naturlig at du ikke går ned like mye hver uke. Kroppen forsøker å spare energi når en slanker seg, og holder igjen. Men så helt plutselig må kroppen gi tapt, og vekten raser nedover igjen.

Lykke til videre nedover
Klem fra Trultemor
102,4 kg

Hei hei

Bare inne å sjekker hvordan det går med dere. Dere er SÅ flinke alle sammen. Gleder meg til veiedag på fredag og håper det er nedgang på tallene!
Mitt første mål er tosifret ved utgangen av januar!!
Klem
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias beate2918. januar 2002
Heisann og velkommen hit!
Tosifret innen utgangen av januar klarer du! Synes du er kjempeflink!

Klem fra Beate
102,4 kg

på riktig vei....

Jaja 2.6 kilo den første uka, kan vel ikke klage da?
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Trultemor12. januar 2002
Heisann!

Det er jo kjempeflott. 2.6kg på en uke. En flott inspirasjon. Stå på, dette skal du klare. Vi er mange her inne som kan støtte hverandre på veien mot våre mål.

Lykke til videre!!!!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.