JIPPI!!!!!!!!!!!!!!
Tosifra!!!jeg er så glad i dag!!!
tralalala....
klem
Hei
Glemte å skrive inn vekta mi på fredag, hadde gått ned bare 0,6 kg den uka å ble litt skuffa, men men...
Nå er det snart veiedag igjen, og denne gangen gruer jeg meg, fordi jeg har sprukket et par ganger denne uka og har skikkelig dårlig samvittighet!!
Klem fra meg
Hei hei
Bare inne å sjekker hvordan det går med dere. Dere er SÅ flinke alle sammen. Gleder meg til veiedag på fredag og håper det er nedgang på tallene!
Mitt første mål er tosifret ved utgangen av januar!!
Klem
på riktig vei....
Jaja 2.6 kilo den første uka, kan vel ikke klage da?
Kjenner igjen følelsen, jeg har den i dag jeg også! Aldri mer hundre, ikke sant? Ha en god og mager helg!
Slankehilsen fra Molla
gratulerer med tosifret:) kjenner til den gledes rusen etter å ha vært en vellykket tur på badevekten:)
veier meg hver mandag jeg, men jeg tror jeg venter til onsdag denne gangen, pga mensen. er såå oppblåst.....:(
dessuten er jeg jo med i RHs konkurranse, og da er veiedagen onsdager:)
ha en flott fredag:)
hilsen Iset.