2. SLANKEDAG
idag har det også gått bra. spist 2 brødskiver,kylling,ris,poteter og 1 kotelett.
1. SLANKEDAG
idag har jeg spist regelmessig og bare vær 3,5 time. drukket masse vann. kjenner jeg har litt vondt i hodet idag,men det går nok over etterhvert. 3 brødskiver,1/2 porsjon middag og 2 knekkebrød er mitt matinntak idag tirsdag 20 august 2002. heldigvis skal jeg ikke ned mer enn ca 6-7 kg,og kommer nok til å bruke ca 1,5 - 2 mnd på dette.
Bare lurer på hvorfor du slanker deg jeg? Kan hende du ikke ser kjempetynn ut hvis du går ned 7-8 kg, men pass på da.
Ønsker deg lykke til å nå ditt mål. Du kan sikkert ta av de kiloene ved å trimme og spise riktig mat, proteinrik mat er bra, så brød/ klibrød med masse kjøttpålegg ( kalkun og kylling pålegg er fettfattig og inneholder mye protein). Og bønner og linser kan faktisk erstatte kjøtt og er fin slankemat! Men få i deg nok mat så du får opp forbrenningen, å spise lite i 4 uker og gå ned 7kg er kanskje ikke det beste for å holde vekten siden.. Dette har de i hvertfall sagt til mor mi på flere slankekurs, det er visst mange som spiser så lite under en slankekur at de får dårligere forbbrenning og går opp igjen..
Stor klem fra Cile som ønsker deg lykke til