← Alle dagbøker
diarist.Alias

imsdal

51 år154 cm2 innlegg 2002 0 følgere

Start51,0 kg
Sist51,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå21,5
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
20. august 200221. august 2002
😊51,0 kg

2. SLANKEDAG

idag har det også gått bra. spist 2 brødskiver,kylling,ris,poteter og 1 kotelett.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Cile22. august 2002
Hei Imsdal!
Bare lurer på hvorfor du slanker deg jeg? Kan hende du ikke ser kjempetynn ut hvis du går ned 7-8 kg, men pass på da.
Ønsker deg lykke til å nå ditt mål. Du kan sikkert ta av de kiloene ved å trimme og spise riktig mat, proteinrik mat er bra, så brød/ klibrød med masse kjøttpålegg ( kalkun og kylling pålegg er fettfattig og inneholder mye protein). Og bønner og linser kan faktisk erstatte kjøtt og er fin slankemat! Men få i deg nok mat så du får opp forbrenningen, å spise lite i 4 uker og gå ned 7kg er kanskje ikke det beste for å holde vekten siden.. Dette har de i hvertfall sagt til mor mi på flere slankekurs, det er visst mange som spiser så lite under en slankekur at de får dårligere forbbrenning og går opp igjen..

Stor klem fra Cile som ønsker deg lykke til
😊51,0 kg

1. SLANKEDAG

idag har jeg spist regelmessig og bare vær 3,5 time. drukket masse vann. kjenner jeg har litt vondt i hodet idag,men det går nok over etterhvert. 3 brødskiver,1/2 porsjon middag og 2 knekkebrød er mitt matinntak idag tirsdag 20 august 2002. heldigvis skal jeg ikke ned mer enn ca 6-7 kg,og kommer nok til å bruke ca 1,5 - 2 mnd på dette.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias iset20. august 2002
heisann:)

der kom Imsdal også inn ja:) (er ikke du den samme som på SG?)
her på disse sidene får du iallefall motivasjon!!! :)
men jeg stusset litt da jeg leste innlegget ditt. du vil ned 6-7 kg, da kommer du på undervekt. kanskje du ser helt fin ut på undervekt, men jeg tror ikke det er så forsvarlig. men nå har jeg jo ikke sett deg da:)
jeg vet at slankedagbøkene her krever en BMI på 20 eller mer dersom man skal få lov å legge seg inn. nå HAR du jo lagt deg inn, men jeg er i tvil om du får beholde dagboken dersom din BMI kommer under 20... du kan lavest veie 47,5 kg for å være normalvektig. men som sagt, jeg er ikke sikker på om du MISTER dagboken, men jeg trodde det.
Husk å ta det litt med ro når det gjelder å ta av antall kg i uken.
kroppen klarer IKKE å forbrenne mer enn 1 kg fett i uken. dersom du går raskere ned enn dette forbrenner kroppen musklemasse og vann, og mister du muskler synker forbrenningen, slik at du må spise MYE mindre for å holde vekten. det er jo ikke noe gøy:)
men du har rett når du mener å bruke ca 2 måneder (ikke mindre!!) på dette, på 2 måneder kan du godt ta av 7-8 kg.

uansett, velkommen skal du være, og spør gjerne dersom du lurer på noe, eller trenger motivasjon:)

klemmer fra Iset
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.