er igang
det er ingen endring på vekta idag fordi jeg ikke har veid meg. tenkte jeg bare skulle veie meg på mandager, sånn at jeg forhåpentligvis ser litt nedgang. (har ikke digetalvekt)
Ellers har det vært en grei dag idag. Spiste litt kjeks etter lunsj men det var trossalt færre kjeks enn jeg ville spist i går. Jeg gikk en tur på 1 time etter lunsj. å gjenstår bare middag og kvelden, er veldig glad i middag og liker å kose meg med noe godt til kvelds.
Det er veldig inspirerende å lese andres dagbøker dere er veldig flinke, skal tenke på dere i kveld så jeg ikke faller for goderi fristelsen.
Ellers har det vært en grei dag idag. Spiste litt kjeks etter lunsj men det var trossalt færre kjeks enn jeg ville spist i går. Jeg gikk en tur på 1 time etter lunsj. å gjenstår bare middag og kvelden, er veldig glad i middag og liker å kose meg med noe godt til kvelds.
Det er veldig inspirerende å lese andres dagbøker dere er veldig flinke, skal tenke på dere i kveld så jeg ikke faller for goderi fristelsen.
Da må vi lese og skrive her :-) Et fantastisk sted vi har funnet! Tenk at jeg ikke har visst om det før. Tenker på deg også i kveld, ikke fall for fristelsen ;-) dette skal vi klare! Jeg veier meg heller ikke så ofte, to ganger i uka har jeg bestemt meg for. Det er best med en gang i uka, helt riktig som du tenker.
Sulten hilsen, Beatmik