← Alle dagbøker
diarist.Alias

igi

53 år163 cm2 innlegg 2001 0 følgere

Start67,0 kg
Sist67,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå25,2
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
14. november 200115. november 2001
67,0 kg

er igang

det er ingen endring på vekta idag fordi jeg ikke har veid meg. tenkte jeg bare skulle veie meg på mandager, sånn at jeg forhåpentligvis ser litt nedgang. (har ikke digetalvekt)

Ellers har det vært en grei dag idag. Spiste litt kjeks etter lunsj men det var trossalt færre kjeks enn jeg ville spist i går. Jeg gikk en tur på 1 time etter lunsj. å gjenstår bare middag og kvelden, er veldig glad i middag og liker å kose meg med noe godt til kvelds.
Det er veldig inspirerende å lese andres dagbøker dere er veldig flinke, skal tenke på dere i kveld så jeg ikke faller for goderi fristelsen.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Beatmik15. november 2001
Kvelder, ja. I kveld er jeg mer sulten enn tidligere i uka, dessuten er jeg mer trøtt og det har mye til å si. Da har jeg fryktelig lyst til å spise sånn at jeg blir mer opplagt - har rett og slett lyst på noe søtt...MEN SKAL VI HA DET??? NEI!!!!

Da må vi lese og skrive her :-) Et fantastisk sted vi har funnet! Tenk at jeg ikke har visst om det før. Tenker på deg også i kveld, ikke fall for fristelsen ;-) dette skal vi klare! Jeg veier meg heller ikke så ofte, to ganger i uka har jeg bestemt meg for. Det er best med en gang i uka, helt riktig som du tenker.

Sulten hilsen, Beatmik
67,0 kg

Nå er det alvor!

Ja nå skal jeg begynne for alvor å slanke meg, har prøvd mange ganger før, men det har vel kanskje vært litt halvhjerta...
Mitt mål er å gå ned 7 kilo og det skal jeg ha klart til mars. før jul bør jeg derfor ha gått ned 3 kilo. skal leve sunt og gå mye turer. vi sees igjen
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Hønemor20. november 2001
Heisann og lykke til,jeg skal også ned til rundt 60 kg,men det er ikke enkelt.Jeg også kunne tenkt meg ca.3 kg før jul.
Vi får prøve sammen og titte innom til hverandre.
c.AuthorAlias jalla15. november 2001
Lykke til da........

John are
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.