← Alle dagbøker
ida
49 år170 cm12 innlegg
2002
0 følgere
Start105,0 kg
Sist97,5 kg
Endring−7,5 kg
BMI nå33,7
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka jeg visste det vel....
ja som dere ser så har vekten gått opp litt siden sist..men den hadde jeg regnet med...skal vel ikke klage siden det ikke er så mye...jeg har slurvet endel den siste uken..vet ikke helt hvorfor..men litt kommer vel av at jeg har vært i dårlig humør(hatt litt trang for å trøstespise)
men alikavel så er jeg svært fornøyd..jeg har endel bukser som er altfor trange i livet,men drar de på alikavel.tok på meg en bukse i går(som jeg ikke har tatt på meg på en stund)og jeg må si det føles som at den sitter bedre.ikke SÅ trang lengre.
glad i dere alle sammmen.stå på!!!!!!!!!!!!
kos fra ida-mor
jeg er nok ikke helt ærlig
med meg selv...vekta er ikke helt riktig heller.jeg har vært i bryllup i helga og foreldrene mine har overnattet her hos meg..det tisvarer at jeg har spist litt mere enn vanlig(litt godter også)
men jeg er egentlig ikke så deppa,fordi jeg vet at jeg klarer meg videre....
foresten kjolen var en drøm å ha på seg =)
blir litt trett og dåven når ikke solen har vært her på lenge (2 uker ,1 dag med sol)
så treningen har det vært dårlig med...skal vel snart også ha det månedtlige og er trett i kroppen.
en venninne av meg vil ha meg med på libra-kurs,men jeg vet ikke helt.noen som har vært med på det eller er?kan noen forklare meg litt om det?
kos fra ida
kjempefornøyd!!!!!!!!!!!!!!!
ja nå er jeg fornøyd...selv om det har vært en etegildeuke så har jeg gått ned litt..spiser vanlig(kanskje litt mindre enn vanlig)og jeg går ned jevnt og trutt.
skal i bryllup til lørdag og jeg skal bruke selskapskjolen min.sist gang jeg gikk med denne så var den pintrang og festet sprakk når jeg satt meg ned.....jeg hadde litt panikk fordette bryllupet fordi sist gang jeg prøvde kjolen(for ca4 måneder siden)så fikk jeg den ikke på meg--ALTFOR TRANG--
MEN...nå ser alt lysere ut.prøvde kjolen i går *OG DEN PASSET PERFEKT.VAR TILOGMED LITT STOR I LIVET...GØY =)
JEG ER VELDIG GLAD FOR TIDEN OG JEG HÅPER OGSÅ AT DERE HAR DET FLOTT...SKAL PRØVE Å SKRIVE LITT I DAGBOKENE DERES OG SÅ KANSKJE DERE KAN SKRIVE LITT I MIN??
KOS DERE ALLE SAMMEN...KOSELIGE KOS FRA IDA
ikke helt bra...
HEI ALLE SAMMEN.
IDAG HAR DET IKKE VÆRT SÅ BRA...SMÅSPIST LITT FOR MYE..OG HAR NÅ DÅRLIG SAMVITTIGHET...
VEL JEG HAR IKKE GRAFSA I MEG,MEN MED Å GJØRE DETTE SÅ ER JEG REDD FOR Å GÅ TILBAKE TIL DET SAMME GAMLE MED MYE SPISING...FORDI JEG VIL DET IKKE...VEIER MEG TIL MANDAG(HMM....KANSKJE FØR)
''
JEG HAR HØRT FRA SVIGERMOR OG HENNES MOR AT JEG SER BRA UT OG AT DE KAN SE AT JEG HAR GÅTT NED...MEN DET KAN JEG IKKE SE SELV SÅ JEG TROR AT DE BARE SIER DET FOR AT JEG SKAL FØLE MEG BEDRE...ER DET FLERE SOM HAR DET SLIK?
STÅ PÅ DERE ANDRE...HILSEN IDA
en hjertens dag
i dag er det en flott dag .ikke bare med det at jeg har gått ned litt til(skjønner ikke det siden jeg drakk noen øl igår)
men jeg og mannen min har vært gift i 2 år imorgen.solen skinner og alt er greit......
vel..det er en ting jeg irriterer meg over og det er den treningen min .det går dårlig.jeg har fått en ekkel hoste som gjør det slik at det blir vanskelig å få bevegd seg.jeg får noen eksreme hosteanfall og tilslutt så kaster jeg opp pga hosten....noen forslag der???
i dag skal jeg sy inn bikinien og det skal bli gøy.første gang det skjer(vel nå har ikke jeg heller hatt bikini siden jeg gikk på ungdomskolen)
til dere som er ufornøyde med dere selv: finn minst en ting fint med dere selv.når dere da er deppa e.l så finn "frem" den fine tingen .det hjelper...pynt dere selv om dere skal sitte inne....gjør noe fint med dere selv...behandle dere selv bra...husk det er deres kropp og dere skal leve med den resten av livet....det er det kjæreste dere har ...TENK LITT PÅ DET.
kos fra ida-pida
endelig inne igjen.....
heisann alle sammen!!!
ETTER NEDGANGSTID OG TULL MED DATAEN ,SÅ ER JEG TILBAKE IGJEN...JEG HADDE ENDEL PROBLEMER ETTER AT JEG SKREV SIST..VET IKKE HELT HVORFOR ,MEN SLIK ER LIVER.JEG GIKK OPP TIL LITT OVER 106 KILO.MEN SOM DERE SER SÅ FIKK JEG FUA I GIR.JEG VET IKKE HVA SOM GJORDE DET ,MEN DET VAR RETT OG SLETT EN STEMME INNI HODET MITT SOM SÅ NOK ER NOK!!!!!
NÅ SPISER JEG VANLIG OG TAR TIL MEG PÅ EN LITEN TALLERKEN OG IKKE DEN S V Æ R E MIDDAGSTALLERKENEN .DET HJELPER FAKTISK EN DEL OG SÅ TAR JEG IKKE MERE ENN 1 PORSJON.JEG SPISER 1 SKIVE ELLER 2 KNEKKEBRØD TIL FROKOST(MED VALGFRITT PÅLEGG)
OG SÅ TAR JEG CLA TABLETTER.VET IKKE OM DE HJELPER ,MEN JEG PRØVER.
JEG PRØVER OGSÅ Å TRENE,MEN VET IKKE OM DET ER NOK.10 MIN INTENSIV SYKLING(SYKLER ETTER RIVERDANCE MUSIKK...GANSKE RASK MUSIKK)
OG 10 MIN INTENSIV GÅING MED TREDEMØLLE(SOM Å GÅ I EN SLAK OPPOVERBAKKE HELE TIDEN)
BLIR SKIKKELIG ANPUSTEN OG SVETTEN RENNER...
ER DETTE NOK TRENING FOR EN DAG ELLER HVA??
HÅPER PÅ NOEN SVAR I DAGBOKA MIN OG SKAL BLI FLINK MED Å SKRIVE TIL DERE...SÅ SANT DATAEN VIRKER
KOS FRA IDA(-PIDA)
jeg kan si det .......jeg har......
ja,jeg har syndet....(i mine egne øyne)
jeg har den som sikkert mange andre slankere har ,den evnen til å si :i morra så skal jeg sette igang!....=`
jeg har vært sløv den siste tiden.kost meg med snask og solt meg ute i det fine været...
men jeg merker det så godt at jeg MÅ ned endel kilo,fordi i helga så samlet alle som bor her i området seg til en liten påskefeiring og etterpå så skulle vi spille fotball med barna....jeg løp.....fikk ballen noen ganger ,men jeg ble helt utafor ,fordi jeg fikk ikke pustet ordentlig og ville skjule dette for de andre...det endte med at jeg holdt tilbake pesingen min og ble veldig svimmel og kvalm....jeg skjønner ikke hvorfor ikke en slik opplevelse kan være en stor tankevekker???
men stå på må jeg for å oppnå ett av mine mål.....Å FØLE MEG LIKE FIN SOM MIN MANN SIER AT JEG ER!!!!!!!
KOS OG KLEM FRA IDA
regnet med dette....
heisann alle sammen ....
har nå vært på "fetetur" i en uke(på kurs uten å kunne velge den jeg mest hadde lyst til å spise)
jeg måtte spise som de andre ,så jeg burde jo være glad for at jeg ikke gikk opp mer....
jeg må innrømme en ting for dere...en STOR..svakhet jeg har...jeg bare MÅ ha påskekolibriegg...når jeg går forbi i butikken så ser jeg hånden strekke seg ut og det ender med at jeg spiser minst en om dagen....hva skal jeg gjøre med dette???jeg ser det som ett stort problem...
håper at en eller flere kan hjelpe meg med det!
har ikke syklet eller noe slikt idag siden jeg er syk(influensa)
kanskje i morra?
hilsen ida
hvorsan skal det gå?
heia..!!
jeg har ikke veid meg idag,så bruker gårsdagens måling..
sykkler ikke idag siden min bedre halvdel ligger på sofaen og da kan ikke jeg sette på hurtig musikk og puste som en hval..
fikk tatt endel sit-ups igår-ca20-25 (husker ikke)klarte ikke 50 som jeg gjorde på tirsdagen....jeg har vondt(lemster)
min meny har idag betått av:1 shake,1 vaffel,liten tallerken med makaroni og hjemmelaget pølsemix,(hmm::::lite stk med sjokoladekake.....,men nå er den borte...puhhhhh...)skal vel ha meg noe frukt eller noe til kvelden...og ellers vann..
jeg skal til oslo på kurs neste uke og vet ikke helt hvordan det går med trening(sykklinga)o.s.v
får jo all mat ,men jeg får ta med shaken slik at jeg får det til frokost..
vel det var vel alt for idag og ....LYKKE TIL!!!!!!!!!!:)
KOS FRA IDA
hmmm,,,
skrev en masse,men mens jeg nå sykler ,så klarte jeg å være bortil esc knappen...dumt..men orker ikke skrive alt igjen..
sykkler idag også..lukter :(
spist idag:1shake,2pizzastk,1 bountysjokolade(kjørte 20 mil på jobb idag,så "måtte"ha litt kos)
ellers så lykke til alle sammen
kos fra ida
ikke helt som tenkt...
jeg tenkte meg den sunne dagen idag,men det ble med tanken...passa mande barn idag .og jeg hadde lovet min datter at jeg skulle lage sjokoladekake,så....ja...jeg tok meg to kakestk...
ellers så har jeg hatt pulver til frokost,spaghetti m/litt kjøttdeig til middag(+ de to kakestykkene)
vet ikke hva som blir til kvelds,men tror det blir frukt eller grønt....
sitter her og sykler mens jeg skriver(for å få vekk sjokoladekaken.....ha-ha)
ellers så lykke til imorgen
skriver litt til,bare for å fortelle hvor flink jeg har vært..etter sykklinga,så tok jeg 35 sit-ups og 20 push-ups,så sitter nå her på gulvet og strekker ut,mens jeg skriver...alltid to fluer i en smekk..
men nå kjenner jeg at det streker i beina snakkas
hilsen ida
igang med ny frisk......
heisann alle medslankere....
sjokkerende å se så mange på en slankeside ,men godt er det!!!!!!!!!
nå er det på tide å gjøre noe med meg selv...er lei av å skjule meg for alt og alle...var i badeland i går med barn,mann og svigermor.og følte at svigermor studerte meg opp og ned og det var virkelig ekkelt...(var altså ikke naken med svigermor,men i badedrakt)
føler det også nå at det er tungt å være meg...
skal til syden 2 gangertil høsten,så tanken er å bli litt smalere innen da.delmålet mitt er ca85 og hovedmålet er 70 kilo.
sitter her nå forran dataen på sykkelen(ergometer)så jeg har sikkert litt skrivefeil...
skal på jobb idag og da skal jeg ta med frukt istedenfor å kjøpe noe snaskmat....
tok pulver til frokost,lagdemeg slush til lunch(med banan,ananas,fersken,appelsin og isbiter)MMMMMMMM..........
til middagble det en karbonadekake og 2 poteter...det er ikke mye det?skal prøve å skrive hver dag,men jeg skal unngå å veie meg mye ,siden jeg da blir for opphengt i vekten....
take care alle sammen...stå på!!!!
kos fra ida
Ikke bry deg om de teite baklengstallene - de forsvinner igjen. De kommer bare for å gi oss en ekstra fandenivoldsk innstilling *s* Drikk litt ekstra vann, beveg deg litt mer og VIPS er både baklengsene og litt til borte *ler*
Dette klarer du Ida, og vi er her for å hjelpe deg !
Stor klem fra NasseNøff
Ja, de vektene går opp og ned.. men det er best å lukke øynene litt for de baklengshektoene.. de er bare ekle, men forsvinner jo igjen når det blir orden på fordøyelsen og døgnrytmen.
Den forbrenningsteen har jeg kjøpt på helsekostbutikken. Svindyr,over 100 kr for en boks, men det er urter i pulverform. 1 ts i en kopp kokende vann. Og den sklir da ned, ligner ikke på vanlig te.
Det er deilig når klærne vokser litt igjen. De blir som nye :-)
Stå på du også, flink er du :-)
Klem fra Jojoen