← Alle dagbøker
diarist.Alias

ida

49 år170 cm12 innlegg 2002 0 følgere

Start105,0 kg
Sist97,5 kg
Endring−7,5 kg
BMI nå33,7
📉 Ned 5+ kg📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
4. mars 200211. juli 2002
😵97,5 kg

jeg visste det vel....

ja som dere ser så har vekten gått opp litt siden sist..men den hadde jeg regnet med...skal vel ikke klage siden det ikke er så mye...jeg har slurvet endel den siste uken..vet ikke helt hvorfor..men litt kommer vel av at jeg har vært i dårlig humør(hatt litt trang for å trøstespise)
men alikavel så er jeg svært fornøyd..jeg har endel bukser som er altfor trange i livet,men drar de på alikavel.tok på meg en bukse i går(som jeg ikke har tatt på meg på en stund)og jeg må si det føles som at den sitter bedre.ikke SÅ trang lengre.

glad i dere alle sammmen.stå på!!!!!!!!!!!!
kos fra ida-mor
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias NasseNøff😃11. juli 2002
Hei du ! Bare innom for å si hei *s*
Ikke bry deg om de teite baklengstallene - de forsvinner igjen. De kommer bare for å gi oss en ekstra fandenivoldsk innstilling *s* Drikk litt ekstra vann, beveg deg litt mer og VIPS er både baklengsene og litt til borte *ler*

Dette klarer du Ida, og vi er her for å hjelpe deg !

Stor klem fra NasseNøff
Bilde
c.AuthorAlias Jojoen😃11. juli 2002
Hei Ida :-)

Ja, de vektene går opp og ned.. men det er best å lukke øynene litt for de baklengshektoene.. de er bare ekle, men forsvinner jo igjen når det blir orden på fordøyelsen og døgnrytmen.

Den forbrenningsteen har jeg kjøpt på helsekostbutikken. Svindyr,over 100 kr for en boks, men det er urter i pulverform. 1 ts i en kopp kokende vann. Og den sklir da ned, ligner ikke på vanlig te.

Det er deilig når klærne vokser litt igjen. De blir som nye :-)

Stå på du også, flink er du :-)

Klem fra Jojoen
Bilde
🐷97,1 kg

jeg er nok ikke helt ærlig

med meg selv...vekta er ikke helt riktig heller.jeg har vært i bryllup i helga og foreldrene mine har overnattet her hos meg..det tisvarer at jeg har spist litt mere enn vanlig(litt godter også)
men jeg er egentlig ikke så deppa,fordi jeg vet at jeg klarer meg videre....
foresten kjolen var en drøm å ha på seg =)

blir litt trett og dåven når ikke solen har vært her på lenge (2 uker ,1 dag med sol)
så treningen har det vært dårlig med...skal vel snart også ha det månedtlige og er trett i kroppen.

en venninne av meg vil ha meg med på libra-kurs,men jeg vet ikke helt.noen som har vært med på det eller er?kan noen forklare meg litt om det?

kos fra ida
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias NasseNøff😉9. juli 2002
Hei Ida - vekta er jo uansett bare et tall, og om man har skeiet ut litt i helga, så er jo ikke det noen krise hvis man bare klarer å hente seg inn igjen etterpå !! *s* Dessuten - hvem var det som nettopp var i bryllup i en kjole som plutselig satt litt løst som før hadde vært for trang ?? Var ikke det Ida kanskje ?? Vær stolt av deg selv du, og si til deg selv at den lille 'sprekken' i helga var ingenting - den hever du deg høyt over *stort smil*

Takk for hilsen og gratulasjon ! JA - det er deilig når det løsner litt. Vet jo at det kommer flere bråstopper, men det er uansett godt når det en gang iblant løsner litt *s*

Ang helga - tror du blir skuffet... Det er ikke noe kjempespennende som har skjedd - egentlig bare noe som er litt komisk... *ler* Beklager at jeg har skrudd forventningene i været *ler*

Jeg har ikke selv forsøkt Libra, men har en bror og en svigerinne som har forsøkt det. Så lenge de gikk på Libra gikk de ned masse i vekt, men de klarte ikke å følge opp så de har gått opp igjen dobbelt så mye som de gikk ned... Lite morsomt. Det er viktig at oppfølgingen er bra. Er den det, kan sikkert Libra være bra det ! Fortell oss hva du bestemmer deg for da.
Lykke til videre med slankingen uansett - dette klarer du - med eller uten Libra ! *s*

Kjempeklem fra NasseNøff
Bilde
c.AuthorAlias Sussi❤️9. juli 2002
Hei,
Jeg har også gått på Libra-kurs. Faktisk så var det samme dame som hadde Grete Rode-kurs sesongen før. Var nok mer kli og fiber enn i GR. Jeg jukset litt og spiste mindre kullhydrater og mer protein, så for meg virket det veldig bra. Den gangen så mosjonerte meg og en vennine hver kveld, to runder rundt Vår Frelsers gravlund. Har forresten stor tro på fibertabeletter som et hjelpemiddel, fyller oppmagesekken og holder magefunksjonen i orden.
Men dette er over 20 år siden, så Libra kan ha endret seg.

Synes du er flink! Fortsatt god nedgang!!
Sussi
Bilde
c.AuthorAlias Jojoen😃8. juli 2002
Hei Ida :-)

Jeg synes du har vært flink, nå skal vi suse nedover på 90-tallet så det suser :-)

Du spør om Libra.. jeg har selvsagt prøvd det også jeg, så klart, haha.. og jo, det er et fornuftig opplegg som bygger på tradisjonelt "sunt kosthold" med litt av alt, og masse fiber. Selve kursopplegget er hyggelig med ukentlige møter. Du kan lese masse om det på denne fine nettsiden:

http://www.libra-helse.no/NewIndex.asp

For meg passet det ikke helt, jeg har funnet ut at jeg ikke tåler så godt brødmat, poteter og slikt og trives bedre med et lavglykemisk kosthold. Men kanskje det er midt i blinken for deg?

Lykke til!

Klem fra Jojoen
Bilde
😊97,1 kg

kjempefornøyd!!!!!!!!!!!!!!!

ja nå er jeg fornøyd...selv om det har vært en etegildeuke så har jeg gått ned litt..spiser vanlig(kanskje litt mindre enn vanlig)og jeg går ned jevnt og trutt.

skal i bryllup til lørdag og jeg skal bruke selskapskjolen min.sist gang jeg gikk med denne så var den pintrang og festet sprakk når jeg satt meg ned.....jeg hadde litt panikk fordette bryllupet fordi sist gang jeg prøvde kjolen(for ca4 måneder siden)så fikk jeg den ikke på meg--ALTFOR TRANG--
MEN...nå ser alt lysere ut.prøvde kjolen i går *OG DEN PASSET PERFEKT.VAR TILOGMED LITT STOR I LIVET...GØY =)

JEG ER VELDIG GLAD FOR TIDEN OG JEG HÅPER OGSÅ AT DERE HAR DET FLOTT...SKAL PRØVE Å SKRIVE LITT I DAGBOKENE DERES OG SÅ KANSKJE DERE KAN SKRIVE LITT I MIN??
KOS DERE ALLE SAMMEN...KOSELIGE KOS FRA IDA
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias måne😃4. juli 2002
Heisann!!!

Er det ikke gøy når "gamle" klær begynner å passe, og at det muligens er litt løse enkelte steder??? Jeg har nå funnet frem ei dongribukse som jeg ikke har hatt på meg siden jeg var russ, og nå er den relativt vid. Det vil si jeg hadde den på neg i fjor men da fikk jeg den bare opp til knærne, så det teller vel ikke!!!

Håper du får det koselig på lørdag!!

Klem Måne
c.AuthorAlias Helena3. juli 2002
Så utrolig gøy!! Det er så oppmuntrende når klær plutselig passer igjen!! Jeg har noen bukser liggende, men jeg tør ikke prøve enda!! Lykke til videre, du er kjempeflink!!
Helena
c.AuthorAlias NasseNøff😃3. juli 2002
Hei Ida - tusen takk for oppmuntrende hilsen ! Jeg tror faktisk ikke jeg har hilst på deg før, og beklager det sterkt ! Det er godt at du sørget for at det blir en forandring på det *s*

Så flink du er da - vekten går nedover og selskapskjolen passer igjen *s* Det er jo en fantastisk deilig følelse når klær som har vært for små plutselig passer igjen og litt til *ler* Du kommer til å føle deg og være kjempeflott på lørdag !

Det er godt å høreat du har det så bra for tiden - sånt blir man glad av å lese *s*

Du hører nok fra meg igjen Ida ! Kos deg i bryllup på lørdag !

Sommerklem fra NasseNøff
Bilde
c.AuthorAlias Molla😊3. juli 2002
Heipådeg!

Så flink du er! Ingenting er så oppmuntrende som klær som blir for store! :D
Takk for innlegget forresten. Du lurte på hva Callanetics er, det er øvelser som en dame som heter Callan Pinckney har satt sammen til et program. Jeg har en video (som heter "Callanetics") som jeg kjøpte i en bokhandel. Dette er øvelser som styrker og gir smidighet til musklene og strammer opp kroppen på en skånsom måte uten store bevegelser og fare for belastningsskader. Dette er kjempefin trening for alle, og særlig dem som har problemer med rygg og knær. (Jeg høres ut som et reklamebyrå, men jeg er kjempefornøyd med disse øvelsene, så det er derfor jeg høres så ivrig ut). Det finnes mer informasjon om Callanetics på nettet et sted, søk, og du skal finne.
Ha en flott slankedag videre!
Slankeklem fra Molla.
c.AuthorAlias lilje😉3. juli 2002
Hei! Ja, sant det er gøy å se at klær plutselig passer? Kjempemotiverende!

Synst du er flink, jeg! Stå på videre!
Bilde
c.AuthorAlias Sussi2. juli 2002
Takk for oppmuntrende hilsen!!
Herlig med sånne kjoler som blir passelige igjen!!
Herlig når folk legger merke til at kiloer er blitt borte. du virker til å ha et herlig humør, tror det er viktig at du har mye humør når du får lite mat...*sss*
Lykke tilvidere nedover!
Slankeklem fra Sussi
Bilde
c.AuthorAlias else😃2. juli 2002
Hei Ida!!

takk for kommentaren!!

Kjempekjekt når en kan finne kjoler og klær som passer og som nesten har blitt for store!!!
Det er bare mega kjekt!! Jeg hadde masse klær som jeg satte bort når vi flyttet! Var hjemme med mamma og pappa i pinsen, men jeg fant de ingen steder!! Litt surt!! Var en del klær som var veldig lite brukt!!
Får lete litt bedre neste gang jeg er hjemme!!

Jeg var i Danmark i 87, da var i noe som het knutenborg!! det var en dyrepark med masse rare dyr og tigere.. Kanskje det var der du var?? Eller ikke!!
Kjekt å se deg inne på denne siden igjen!!
Synest du har vært kjempeflink!!
Stå på!!!
Klem Else!!
Bilde
🙂98,1 kg

ikke helt bra...

HEI ALLE SAMMEN.
IDAG HAR DET IKKE VÆRT SÅ BRA...SMÅSPIST LITT FOR MYE..OG HAR NÅ DÅRLIG SAMVITTIGHET...
VEL JEG HAR IKKE GRAFSA I MEG,MEN MED Å GJØRE DETTE SÅ ER JEG REDD FOR Å GÅ TILBAKE TIL DET SAMME GAMLE MED MYE SPISING...FORDI JEG VIL DET IKKE...VEIER MEG TIL MANDAG(HMM....KANSKJE FØR)
''
JEG HAR HØRT FRA SVIGERMOR OG HENNES MOR AT JEG SER BRA UT OG AT DE KAN SE AT JEG HAR GÅTT NED...MEN DET KAN JEG IKKE SE SELV SÅ JEG TROR AT DE BARE SIER DET FOR AT JEG SKAL FØLE MEG BEDRE...ER DET FLERE SOM HAR DET SLIK?

STÅ PÅ DERE ANDRE...HILSEN IDA
❤️98,1 kg

en hjertens dag

i dag er det en flott dag .ikke bare med det at jeg har gått ned litt til(skjønner ikke det siden jeg drakk noen øl igår)
men jeg og mannen min har vært gift i 2 år imorgen.solen skinner og alt er greit......
vel..det er en ting jeg irriterer meg over og det er den treningen min .det går dårlig.jeg har fått en ekkel hoste som gjør det slik at det blir vanskelig å få bevegd seg.jeg får noen eksreme hosteanfall og tilslutt så kaster jeg opp pga hosten....noen forslag der???
i dag skal jeg sy inn bikinien og det skal bli gøy.første gang det skjer(vel nå har ikke jeg heller hatt bikini siden jeg gikk på ungdomskolen)

til dere som er ufornøyde med dere selv: finn minst en ting fint med dere selv.når dere da er deppa e.l så finn "frem" den fine tingen .det hjelper...pynt dere selv om dere skal sitte inne....gjør noe fint med dere selv...behandle dere selv bra...husk det er deres kropp og dere skal leve med den resten av livet....det er det kjæreste dere har ...TENK LITT PÅ DET.

kos fra ida-pida
98,8 kg

endelig inne igjen.....

heisann alle sammen!!!

ETTER NEDGANGSTID OG TULL MED DATAEN ,SÅ ER JEG TILBAKE IGJEN...JEG HADDE ENDEL PROBLEMER ETTER AT JEG SKREV SIST..VET IKKE HELT HVORFOR ,MEN SLIK ER LIVER.JEG GIKK OPP TIL LITT OVER 106 KILO.MEN SOM DERE SER SÅ FIKK JEG FUA I GIR.JEG VET IKKE HVA SOM GJORDE DET ,MEN DET VAR RETT OG SLETT EN STEMME INNI HODET MITT SOM SÅ NOK ER NOK!!!!!

NÅ SPISER JEG VANLIG OG TAR TIL MEG PÅ EN LITEN TALLERKEN OG IKKE DEN S V Æ R E MIDDAGSTALLERKENEN .DET HJELPER FAKTISK EN DEL OG SÅ TAR JEG IKKE MERE ENN 1 PORSJON.JEG SPISER 1 SKIVE ELLER 2 KNEKKEBRØD TIL FROKOST(MED VALGFRITT PÅLEGG)
OG SÅ TAR JEG CLA TABLETTER.VET IKKE OM DE HJELPER ,MEN JEG PRØVER.
JEG PRØVER OGSÅ Å TRENE,MEN VET IKKE OM DET ER NOK.10 MIN INTENSIV SYKLING(SYKLER ETTER RIVERDANCE MUSIKK...GANSKE RASK MUSIKK)
OG 10 MIN INTENSIV GÅING MED TREDEMØLLE(SOM Å GÅ I EN SLAK OPPOVERBAKKE HELE TIDEN)
BLIR SKIKKELIG ANPUSTEN OG SVETTEN RENNER...
ER DETTE NOK TRENING FOR EN DAG ELLER HVA??

HÅPER PÅ NOEN SVAR I DAGBOKA MIN OG SKAL BLI FLINK MED Å SKRIVE TIL DERE...SÅ SANT DATAEN VIRKER

KOS FRA IDA(-PIDA)
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen😊19. juni 2002
Hei IDA(-PIDA)

Så fint at du er inne igjen, og du har gått ned siden sist, under hundre, gratulerer!!!

Du er flink til å trimme, men jeg har ikke peiling. Det gir sikkert flotte resultater. Jeg klarer ikke mer enn ti-femten minutter tilsammen, pust, pes, stønn...

Håper du blir her og deler fremgangen din med oss :-)

Jojoklem
Bilde
c.AuthorAlias ABC19. juni 2002
Jeg er ny og trenger virkelig mye tips, råd og motivasjon.
Hjelp, jeg har vært på slankern hele livet....!!!
c.AuthorAlias ANNE❤️18. juni 2002
Gratulere med å ha kommet under 100 kilo. Jeg skjønner at du "har sett lyset" BRA!
Har du disse maskinene hjemme, siden du er så flink til å trene hver dag? Dersom du får til det hver dag, så høres det bra ut. Det kan jo hende at du tilogmed har lyst til å gjøre mer når du kommer i skikkelig form!? Lykke til! ANNE
104,2 kg

jeg kan si det .......jeg har......

ja,jeg har syndet....(i mine egne øyne)
jeg har den som sikkert mange andre slankere har ,den evnen til å si :i morra så skal jeg sette igang!....=`

jeg har vært sløv den siste tiden.kost meg med snask og solt meg ute i det fine været...

men jeg merker det så godt at jeg MÅ ned endel kilo,fordi i helga så samlet alle som bor her i området seg til en liten påskefeiring og etterpå så skulle vi spille fotball med barna....jeg løp.....fikk ballen noen ganger ,men jeg ble helt utafor ,fordi jeg fikk ikke pustet ordentlig og ville skjule dette for de andre...det endte med at jeg holdt tilbake pesingen min og ble veldig svimmel og kvalm....jeg skjønner ikke hvorfor ikke en slik opplevelse kan være en stor tankevekker???

men stå på må jeg for å oppnå ett av mine mål.....Å FØLE MEG LIKE FIN SOM MIN MANN SIER AT JEG ER!!!!!!!

KOS OG KLEM FRA IDA
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Nebbisen26. mars 2002
Ja det är irriterande att vågen visar allt, inte kan vi se på choklad förrän det visar upp en massa. Men neråt? Nej då går det inte lika snabbt...

För mig är det samma sak med löping och sånt, jag får inte puste ordentligt och håller mig hellre borta från det. Men jag ska försöka att gå så mycket jag kan, och helst i fjellen i byn, måste få upp kondisen så jag kan komma igång med livet...

Nåväl. Jag hoppas att du får en fin påskvecka!

Hilsen fra Camilla
c.AuthorAlias lilje26. mars 2002
Hei! Ja, slike opplevelser er ikke noe særlig!

Jeg la mye på meg da jeg gikk graivd, og hadde bekkenløsning i tillegg. Da barnet var født, og bekkenet ok igjen, skulle jeg begynne å bevege meg litt igjen. Det var da rett og slett ubehagelig å f.eks løpe! Fant da ut at NÅ måtte jeg komme igang (he, he)!

Håper du får en fin påske!
c.AuthorAlias Lakki25. mars 2002
Heisann Ida!

Du er jammen forut for din tid! Skrevet dagbok for tirsdag 26. mars når det bare såvidt er blitt mandag 25. mars! Ha ha ha...

Nok om det. Ser vi er omtrent i samme vektklasse, og jeg VET at vi kan klare å slanke oss! Så bare stå på! Jeg kikker innom dagboka di av og til.

Koz...
104,8 kg

regnet med dette....

heisann alle sammen ....
har nå vært på "fetetur" i en uke(på kurs uten å kunne velge den jeg mest hadde lyst til å spise)
jeg måtte spise som de andre ,så jeg burde jo være glad for at jeg ikke gikk opp mer....
jeg må innrømme en ting for dere...en STOR..svakhet jeg har...jeg bare MÅ ha påskekolibriegg...når jeg går forbi i butikken så ser jeg hånden strekke seg ut og det ender med at jeg spiser minst en om dagen....hva skal jeg gjøre med dette???jeg ser det som ett stort problem...
håper at en eller flere kan hjelpe meg med det!
har ikke syklet eller noe slikt idag siden jeg er syk(influensa)
kanskje i morra?
hilsen ida
104,4 kg

hvorsan skal det gå?

heia..!!

jeg har ikke veid meg idag,så bruker gårsdagens måling..

sykkler ikke idag siden min bedre halvdel ligger på sofaen og da kan ikke jeg sette på hurtig musikk og puste som en hval..
fikk tatt endel sit-ups igår-ca20-25 (husker ikke)klarte ikke 50 som jeg gjorde på tirsdagen....jeg har vondt(lemster)

min meny har idag betått av:1 shake,1 vaffel,liten tallerken med makaroni og hjemmelaget pølsemix,(hmm::::lite stk med sjokoladekake.....,men nå er den borte...puhhhhh...)skal vel ha meg noe frukt eller noe til kvelden...og ellers vann..

jeg skal til oslo på kurs neste uke og vet ikke helt hvordan det går med trening(sykklinga)o.s.v
får jo all mat ,men jeg får ta med shaken slik at jeg får det til frokost..

vel det var vel alt for idag og ....LYKKE TIL!!!!!!!!!!:)
KOS FRA IDA
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias iset8. mars 2002
heisann:)
jeg er iallefall et levende bevis på at det går an å ta av kilo uten å trene hihi. hva slags shake bruker du? jeg drikker Noka-dietten til frokost og lunsj hver dag:)
du klarer dette, vi er med deg hele veien, og dette er den beste plassen å slanke seg:)
hilsen Iset.
c.AuthorAlias Nutta8. mars 2002
Hvordan skal det gå, sier du. Det skal gå rett nedover. Vi vil og vi kan. Det er herleg å vere lemster, det gir god samvittighet synest eg. Då har en gjort noe godt for denne store kroppen sin.

Lykke til videre. Det går sikkert bra på kurs neste uke. Skal du spise på hotell? Der er det sikkert masse godt salat, rent kjøtt og slikt som er greit å spise.
104,4 kg

hmmm,,,

skrev en masse,men mens jeg nå sykler ,så klarte jeg å være bortil esc knappen...dumt..men orker ikke skrive alt igjen..
sykkler idag også..lukter :(
spist idag:1shake,2pizzastk,1 bountysjokolade(kjørte 20 mil på jobb idag,så "måtte"ha litt kos)
ellers så lykke til alle sammen

kos fra ida
105,0 kg

ikke helt som tenkt...

jeg tenkte meg den sunne dagen idag,men det ble med tanken...passa mande barn idag .og jeg hadde lovet min datter at jeg skulle lage sjokoladekake,så....ja...jeg tok meg to kakestk...
ellers så har jeg hatt pulver til frokost,spaghetti m/litt kjøttdeig til middag(+ de to kakestykkene)
vet ikke hva som blir til kvelds,men tror det blir frukt eller grønt....
sitter her og sykler mens jeg skriver(for å få vekk sjokoladekaken.....ha-ha)
ellers så lykke til imorgen

skriver litt til,bare for å fortelle hvor flink jeg har vært..etter sykklinga,så tok jeg 35 sit-ups og 20 push-ups,så sitter nå her på gulvet og strekker ut,mens jeg skriver...alltid to fluer i en smekk..
men nå kjenner jeg at det streker i beina snakkas
hilsen ida
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias iset5. mars 2002
heisann:)
den konkurransen er det nok lurt å være med i. jeg har selv meldt meg på:) du klarer deg nok fint skal du se, dette er den beste plassen å slanke seg på:) du har jo vært kjempeflink med treningen. de to k.stykkene er nok laaangt borte i langtvekkistan nå hihi.
ha en flott onsdag:)
hilsen Iset.
c.AuthorAlias Mary5. mars 2002
Hei Ida

Minus-fem-konkurransen er noe som brukerne her inne har funnet på selv og arrangerer selv. Denne gangen er det jeg som står for den. Vi konkurerer rett og slett om hvem som først går ned 5 kilo. En gang i uka (onsdager denne gangen) oppsumerer jeg alle deltakerene og hvor mye de har gått ned. Den som først kommer ned 5 kilo vinner "ære og berømmelse" og kanskje litt ekstra selvtillit. Det er ikke meningen at man skal sulte seg eller noe sånt altså. Konkurransen er bare ment som en ekstra motivasjon for at vi skal være flinke.
Konkuransen er slutt når noen har gått ned 5 kilo fra hva de veier i morra, men det starter høyst sannsynlig opp en ny en igjen senere. Foreløpig er det blitt arrangert 6 slike konkurranser.
Denne konkurransen gjelder for alle som veier over 90 kg ved konkurransestart. (Det var mer rettferdig å dele konkuransen inn i vektklasser) Det finnes egne konkurranser for de som veier mindre, som andre brukere arrangerer.

Jeg håper dette hvar litt hjelp til å vite hva konkurransen går ut på. Ellers kan du kanskje prøve å sjekke dagbøkene til skilpadda eller Jenta*S*, som har arrangert denne konkuransen før meg.

Jeg har meldt deg på i konkurransen. Hvis noe av det jeg har skrevet skulle få deg til å ombestemme deg må du bare si ifra.
Jeg ønsker deg lykke til!

Hilsen Mary
105,0 kg

igang med ny frisk......

heisann alle medslankere....

sjokkerende å se så mange på en slankeside ,men godt er det!!!!!!!!!
nå er det på tide å gjøre noe med meg selv...er lei av å skjule meg for alt og alle...var i badeland i går med barn,mann og svigermor.og følte at svigermor studerte meg opp og ned og det var virkelig ekkelt...(var altså ikke naken med svigermor,men i badedrakt)
føler det også nå at det er tungt å være meg...
skal til syden 2 gangertil høsten,så tanken er å bli litt smalere innen da.delmålet mitt er ca85 og hovedmålet er 70 kilo.
sitter her nå forran dataen på sykkelen(ergometer)så jeg har sikkert litt skrivefeil...
skal på jobb idag og da skal jeg ta med frukt istedenfor å kjøpe noe snaskmat....
tok pulver til frokost,lagdemeg slush til lunch(med banan,ananas,fersken,appelsin og isbiter)MMMMMMMM..........
til middagble det en karbonadekake og 2 poteter...det er ikke mye det?skal prøve å skrive hver dag,men jeg skal unngå å veie meg mye ,siden jeg da blir for opphengt i vekten....

take care alle sammen...stå på!!!!
kos fra ida
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Mary5. mars 2002
Har du lyst til å være med på minus-fem-konkurransen vår for de over 90 kg? Den starter førstkommende onsdag. Det er bare en uformell konkurranse for gøy, der vi heier på hverandre, Det kan kanskje være en liten ekstra motivasjon for å være litt ekstra flink? Vil du være med, så legg inn en beskjed i dagboken min før torsdag. (Ta med vekta di i meldingen hvis oppdatert vekt ikke står i dagboka di).

Vennlig hilsen Mary
c.AuthorAlias Ariana5. mars 2002
Velkommen til oss ida!!
Her er det kjempekoselig å være med:o) Har slanket meg i 1 mnd og fant denne siden når jeg begynte på Grete Roede kurs og det har hjulpet meg masse!!

Så lykke til på veien mot et lettere liv!!

Klem fra Ariana c",)
c.AuthorAlias Jenta*S*5. mars 2002
Heisann og velkommen hit!:0)
Bra at du har laget dagbok her inne,det vil helt sikkert hjelpe deg masse!Vi er en unik gjeng her inne skjønner du!:0)
Hjelper og støtter hverandre så godt vi kan,og jeg kan love deg at det hjelper!
Ellers så vil jeg ønske deg masse lykke til videre! Forresten,det virker som du spiser litt lite? Hvis det bare var pulver,slush og den lille middagen?...Da kan du trygt spise litt mer for å holde fettforbrenningen oppe! Bare et lite tips*S*!....Ha en fin dag da!
Klem fra Jenta*S* ...og velkommen i "gjengen"!
c.AuthorAlias ella4. mars 2002
Hei!
Fint at du fant oss her inne, for her vil du få mye støtte og motivasjon. Lykke til videre, blir spennende å følge deg!
Ella
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.