← Alle dagbøker
humorjenta
54 år165 cm9 innlegg
2002
0 følgere
Start115,0 kg
Sist108,2 kg
Endring−6,8 kg
BMI nå39,7
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 14. august 2002
🙂108,2 kgVekta er ufin om dagen!!
Hei alle medslankere!
Ja som dere ser er vekta kranglete om dagen! Vil ikke nedover!
Men det er kanskje fordi jeg "spiser" for lite?? Tenkte før jeg stod opp i dag at nå var det nok! Nå skulle jeg spise vanlig mat, lite og ofte og unngå selvfølgelig fet mat,cola og snop. Men da jeg stod foran kjøleskapet greide jeg det faktisk ikke!! Nei tenkte jeg....jeg prøver litt til. Kanskje vekta er litt snillere neste uke. Jeg har nå begynt å jobbe og jeg skal si det er betalt trening ja! Phu! Så jeg prøver en uke til med programmet mitt, så får vi se hva jeg gjør etterhvert.
Ha en flott onsdag alle sammen!
Klem fra humorjenta c",)
Jeg fikk jobben!!!
God morgen alle medslankere:o) Å...ja! Det er en god morgen for meg! Jeg fikk jobben og skal begynne så fort som mulig! Det skal bli så godt å komme ut i arbeidslivet etter nesten 5 år hjemme!! Og for 5 år siden hadde jeg kun en kveld/helge jobb,så det er minst 10 år siden jeg hadde en "vanlig" dagjobb!
Jeg gleder meg til å ta fatt i min nye hverdag med opp grytidlig og ut døra kl 07.15 for å rekke barnehage og skole før jeg må på jobb:o) Nå har jeg kost meg hjemme med barna mine i 9 år, så nå er tiden inne for noe nytt!
Det blir også spennende å kombinere jobb og slanking. Det har jeg aldri gjort før! Jeg kan jo ta med en "rett i koppen" fra toro jeg:o) Det fungerer sikkert helt greit!
Ønsker dere alle en flott og slankende onsdag;o)
Klem fra humorjenta c",)
Jeg skal på jobbintervjuv i dag!!
Hei alle medslankere!
Ja, nå sitter jeg å bare venter og venter til kl. skal bli 1400!! For da drar jeg bort til det hotellet jeg skal på jobbintervjuv. Jeg er så spent!! Håper virkelig jeg får jobben, for jeg er nesten desperat om dagen...ler! Har søkt og søkt, men har ikke kommet noe videre enn det:-(
Og jeg er sikker på at vekta kommer til å gå enda fortere nedover når jeg begynner å jobbe:-) Det blir jo en helt annen aktivitet i løpet av dagen da!
Skriver i morgen for å fortelle hvordan det gikk i dag.....
Ha en flott dag alle sammen
Klem fra humorjenta c",)
Venter i spenning....
Hei alle medslankere!
Ja nå venter jeg spent på morgendagen og håper at jeg blir fornøyd med vektresultatet!!
Har ikke akkurat trent denne uken, men har jobbet mye i huset. Bært ting opp og ned trappa og har ikke sittet stille lenge av gangen!!
Men til uka skal jeg bli flinkere til å ta med barna ut og gå turer til badevannet i nærheten. Kommer nok ikke til å bade selv(stakkars tilskuere...ler) men det skal bli godt å gjøre noe annet enn husarbeid! Og ikke minst...gå en lang tur og få seg litt gratis trim!!
I dag har barna hatt venner på besøk, så det har vært høyt lydnivå her!! De har løpt rundt i huset og ut og inn i hele dag!!
Skal bli godt å sende dem hjem når det er tid for middag...phu!! Har omtrent løpt etter dem med søvsugeren...ler!! De søler jo hele tiden med et eller annet!
Men, men sånne er det å ha barn...ler!! Er fint at de ikke kjeder seg og har mange venner som er hjemme på tampen av sommerferien.
Ja det var min dag så langt! Håper alle dere andre har hatt en like fin og solrik dag:-)
Ha en fin søndag alle medslankere
Klem fra humorjenta c",)
Cm forsvinner!!
Hei alle medslankere!!
I dag når jeg stod opp bråbestemte jeg meg for å ta å måle meg, noe jeg ikke har gjort på lenge!!
Jeg målte kun midje,hofte og lår fordi husket jeg tallene på fra forrige gang.
Hofte: -15cm
Midje: -10cm
Lår : -8cm
JIPPI!! Det var moro å se!! Nå skjønner jeg hvorfor det er så viktig å måle seg også. Ikke bare tenke vekt!! Gleder meg til buksene blir for store og jeg må ut på shopping:-)
Håper alt er bra med mine medslankere i dag! Jeg smiler fra øre til øre og deler gjerne litt glede med dere:-)
Ha en nydelig dag!!
Klem fra humorjenta c",)
Venter med å veie meg
Hei alle medslankere!
Tja hva har jeg gjort i dag da. Svært lite...ler! Spist lite også, men det gjør ikke noe!
Frokost: cambrigde(153kcal)
Lunsj: Banan(100kcal)
Middag: Et lite Toro-måltid(200kcal)
Kvelds: Banan(100kcal)
Og så 2 glass appelsinjuice(ca150kcal)
Totalt i dag: 703kcal
Må jo gå ned i vekt da eller hva??
Har også tatt mine CLA tabletter og epleedikksiderkapsler som også faktisk inneholder en del kcal. I CLA er det 7kcal i pr.tablett og jeg tar max dosen på 6pr.dag. Så der har vi 42kcal til!!
Må si jeg savner mine brødskiver med leverpostei og vanlige middager innemellom, men jeg vet jo at jeg ikke skal leve med denne dietten for altid!!
Men jeg skal følge den slavisk fram til 6.september for da skal vi i jentegjengen på hotellhelg!! Og da skal jeg kose meg!
Men så fort vi er hjemme igjen er det tilbake til pulver og magre supper!!
Til mandag veier jeg meg igjen, så da blir det spennede å se hva resultatet blir:)
Ha en fin kveld alle sammen
Klem fra humorjenta c",)
Tja...det går da nedover
Hei alle sammen! Nå er jeg tilbake fra ferien min og for å skryte litt av meg selv så skeiet jeg aldri ut!! Det gikk i pulver, frukt og magre supper. Jeg må innrømme at jeg håpet på noe mer nedgang, men....Jeg har nå jo gått ned noen kilo da! Jeg er jo fornøyd med hvert gram som forsvinner fra kroppen min!! Og de skal det bli mange av!!
Jeg må få anbefale noe som heter Melaslim epleedikksider med chrommekelp som man får kjøpt på helsekostforetninger!!
Jeg er ei godteguri uten like og etter at jeg begynte på disse tablettene tenker jeg ikke på snop i det hele tatt!!
Og det kommer vikelig til å hjelpe meg i kampen mot kiloene!!
Men de hjelper jo ikke mot lysten på vanlig middag og brødskive, men jeg føler at jeg har kontrollen nå:-)
Nå skal disse kilone vekk og når jeg leser dagbøkene deres blir jeg virkelig inspirert og motivert. Dere er så flinke alle sammen!!
Gleder meg til å følge dere mot målet
Ha en fin kveld
Klem fra humorjenta
På ferie med pulver og stavmixer
Ja i ettermiddag reiser jeg på ferie med pulveret mitt og greier(knis) Men det går! Skal jo til mamma og videre til en venninne.
Det skal bli godt å komme seg bort litt.
Og det blir spennende å komme hjem til vekta for å se resultatet:-)
Håper jeg blir positivt overrasket da!! Det blir jo lite med
trening, men det blir nok litt turgåing og bading(litt trim det)
Når jeg kommer hjem skal jeg børste støv av ergometersykkelen min og sette igang!!
Da ønsker jeg alle mine medslankere en flott uke. Dette klarer vi sammen!!
Klem fra humorjenta
Gir aldri opp!!
Vel, da var det på`n igjen! Og jeg gir ikke opp nei! Har prøvd å slanke meg i snart 10 år og har prøvd det meste ja! Denne gangen skal jeg starte dagen med en cambrigdeshake og en frukt. Det samme til lunsj og til middag skal jeg ta en av de magre torosuppeposene etter en shake.
Så da er det bare å se om dette fungerer for meg!!
Har lest masse på dere andre og jeg må si at dere er fantastisk flinke!! Veldig motiverene å lese. Denne gangen må jeg bare klare det. Mitt første mål er å komme så langt ned som overhodet mulig innen september, for da skal vi på hotell-tur for å feire en god venninnes 30-årsdag!!
Det er 7 uker til avreise og hvor mye er mulig tro??
Pulver, frukt og toroposer + masse trening og VANN!!
Ja tiden vil vise det. Først får en ta en dag av gangen og håpe at en holder ut!!
Ha en flott dag alle dere andre medslankere c",)
Klem fra Humorjenta
Nå er det jammen lenge siden du har vært inne her, savner deg virkelig. Har hatt pause en stund selv nå, men er tilbake for fult.
Håper dere har hatt en fin helg, på hotellet.
Kjempe klem fra Juliane.
Gratulerer litt på etterskudd med ny jobb. Håper du trives med ditt nye liv!
At vekta ikke har gått ned et par dager kan være at kroppen holder på vann. Den vil ofte gjøre det i varmen, hvis vi ikke er særlig flinke til å drikke. 2-3 liter om dagen, helst vann. Men det vet du sikkert fra før.
Håper det løsner.
klem fra Blubba
Jeg har litt uoverensstemmelser med vekta selv om dagen - så jeg skjønner hcordan du har det. Pyton ja?
BOGGI