new beginning
ja.det er nå det starter dag1 , mester plannen skal ut. Vi får håpe og tro at det vill virke. For første gang på lenge spiste jeg bare 2 brødskiver til frokost og tro meg det er lenge siden. Vanlig vis er det bare å hive innpå men ikke denne gangen nei. Skal gå til innkjøp av frukt senere i dag har på et eller anna tids punkt spist opp de jeg kjøpte i går(haha) Gruer litt ved tanken på å begynne men det går vel lettere etter hvert!!
Har hatt en drøm lenge å det er å bruke kjole uten at den ser ut som en berg og dal bane. Det er håp i hengende snøre. Men heldig vis så er partneren med på å hjelpe meg. Trenger noen til å passe på meg!!
Har hatt en drøm lenge å det er å bruke kjole uten at den ser ut som en berg og dal bane. Det er håp i hengende snøre. Men heldig vis så er partneren med på å hjelpe meg. Trenger noen til å passe på meg!!
Jeg er like ny som deg her inne,men jeg har allerede oppdaget omtanken til enkelte og det varmer.
Jeg har nettopp begynt på ny slankekur og er akkurat nå veldig positiv til at jeg skal klare det.
Jeg vet at også du vil klare det, stå på.
Lykke til!!!!
Klem fra aztika