← Alle dagbøker
diarist.Alias

hmp

50 år160 cm4 innlegg 2002 0 følgere

Start86,8 kg
Sist86,2 kg
Endring−0,6 kg
BMI nå33,7
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
2. mai 20028. mai 2002
😀86,2 kg

Den rette veien

ja nå begynner det å gå nedover.i går og i dag har jeg vært flink å trimmet og drukket mye vann.har bestilt norgeskuren så den regner jeg med at jeg får begynt med etter 17 mai.skal bli spennende å se hvor mye jeg tar av meg ved hjelp av den.
til frokost i dag:et knekkebrød m/ost og paprika,et helseklibrød (sagflis..ha..ha.)m/ost og paprika,og en appelsin.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias måne😌13. mai 2002
Kjekt at det går den riktige veien med deg!!!

Utrolig viktig med vann!!! Pleier å dreikke vann mens jeg lager middag, prøver å få i meg 0,6 liter (Imsdal flaske).

Lykke til videre!!!

Klem Måne
😵87,4 kg

ei slapp helg

har gått opp 1.4 kg etter ei helg med mye godt...
men nå er det slutt.ingen flere utskeielser på meg.
skal prøve å være flink å trimme også + drikke mye vann
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias måne😀6. mai 2002
Heisann!!!

Lurt å drikke mye vann!!!! Ha i litt sitron det synes jeg er godt!!!!

Ellers må du huske å spise lite men ofte, da holder blodsukkeret seg mer stabilt!!!

Klem Måne
😄86,0 kg

feil på første dag

jeg skrev feil på startvekta..den var 86.8 og ikke 86.men nå er jeg 86 så jeg har tatt av meg 0.8 kg
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias gryn4. mai 2002
Gratulere ned nedgangen!
😄86,8 kg

to kg for uka

skal prøve å ta av meg to kg i uka.syns det er lettere med en sånn dagbok...
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Niki🙂2. mai 2002
Ups, her kom det vist inn dobbelt opp... :-)
c.AuthorAlias Niki😉2. mai 2002
Hei og velkommen hit!

Ser at vi har omtrent samme vekt så vi kan jo slå følge nedover :-)

Jeg satser imidlertid ikke på mer enn 0,6 kg i uken. Da blir det lettere å holde vekten stabil etterpå, og det blir også lettere å holde motivasjonen oppe underveis. Ikke for å være alt for negativ, men 2 kg i uken høres kanskje ikke helt sunt ut... en så hurtig vektreduksjon vil kreve et rimelig lavt kalori inntak og du vil da lett komme inn i en vond sirkel hvor kroppen kjører på sparebluss. Det er også begrenset hvor mye fett kroppen klarer å kvitte seg med på en uke uansett hvor lite du spiser. Går du ned mer enn 0,5 - 1kg i uken er faren stor for at det går hard utover musklene.

Anbefaler å ta en titt i dagbøkene til dem som har gått mye ned her inne. Der er mange gode tips og mye inspirasjon å hente. Det kan også gi en pekepinn på hva som vil være en fornuftig tempo plan.

Lykke til!
Klem Niki
c.AuthorAlias aha2. mai 2002
Heisann

Takk for chatten i går, og velkommen hit.

Synes kanskje du legger lista litt for høyt: 2 kilo i uka. Synes du skal satse på 500-700 gram i uka. Ellers ødelegger du kroppen din, og motivasjonen.
Hvis du satser på å få i deg 1000-1200 kcal om dagen, vil du klare deg fint. Må ikke være under 800 kcal, for da reagerer kroppen med å skru ned forbrenningen. Og da går du nesten ikke ned.
Klem fra aha
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.