Den rette veien
ja nå begynner det å gå nedover.i går og i dag har jeg vært flink å trimmet og drukket mye vann.har bestilt norgeskuren så den regner jeg med at jeg får begynt med etter 17 mai.skal bli spennende å se hvor mye jeg tar av meg ved hjelp av den.
til frokost i dag:et knekkebrød m/ost og paprika,et helseklibrød (sagflis..ha..ha.)m/ost og paprika,og en appelsin.
til frokost i dag:et knekkebrød m/ost og paprika,et helseklibrød (sagflis..ha..ha.)m/ost og paprika,og en appelsin.
Utrolig viktig med vann!!! Pleier å dreikke vann mens jeg lager middag, prøver å få i meg 0,6 liter (Imsdal flaske).
Lykke til videre!!!
Klem Måne