Hei.
Det er egentlig ingen dramatisk historie jeg har å fortelle om meg selv her,for jeg har aldri vært hverken overvektig eller undervektig.Årsaken til det ligger vel kanskje i genene til foreldrene eller noe..Både mine foreldre og min søster har bestandig vært slanke selv om vi aldri har vært spesielt nøye med mager kost eller hard trening.
Men saken er at jeg er ganske forfengelig og det mener også mine venninner at jeg er.Men er det egentlig noe galt i å være forfengelig da?
Når det gjelder utseendet mitt er jeg ganske fornøyd.Et par kilo kunne vel vært tatt av.Jeg er 174cm høy og veier 76 kg.Dvs at jeg har "normalvekt."På sommeren da det er bikini-tid liker jeg å vise fram kroppen min.Hvorfor skulle jeg ikke det??
Mange oppfatter meg feil og tenker nok at jeg "tror jeg er noe"..
Jeg vet ikke om jeg skal tolke det som misunnelse eller hva,for hvis man sliter med sin egenvekt så er det kanskje lett å misunne en som ikke har vektpprobblemer?
De fleste har vel en mulighet til å holde seg noenlunde slank hvis man spiser riktig og trener litt (unntatt evt.sykdom)så jeg mener at det er opptil enhver å bestemme sitt eget speilbilde!
Er det galt å være forfengelig?
av Sandra · 15. januar 2001