← Alle historier

Sukk på'n igjen!

av Ruffe · 5. september 2000

Da jeg var yngre trente jeg nesten hver bidige dag og kunne spise akkurat hva jeg ville. Så flyttet jeg og sluttet med alt av trening.

Etter noen år var det virkelig synlig. Jeg levde i et ekteskap som var en pest og plage og jeg hatet meg selv.

Så en dag bestemte jeg meg for å begynne å trene igjen. Jeg meldte meg inn i et treningsstudio hvor jeg ikke kjente ett eneste menneske og begynte med STEP. Jeg var heldig og fikk verdens beste instruktør og ble etterhvert kjent med flere av de andre som var med på STEP-timene. Vi trente mer og mer og etter 2 år hadde jeg gått ned 15 kg. Dette høres kanskje ikke så mye ut, men jeg hadde fått flotte muskler også!!

Dessverre sluttet vår favorittinstruktør og gruppen vår ble delt opp. Jeg var gjennom en vanskelig periode med skilsmisse etc. og "datt ut av" det med trening igjen. Med andre ord de 15 kiloene er tilbake.

Har nå tatt meg sammen og skal begynne på'n igjen. Har meldt meg inn i et treningsstudio og begynt med spinning. Håper på resultater etterhvert.

Har også lyst til å forsøke meg med CLA. Er det noen der ute som har testet dette, vil jeg gjerne høre om det!!

Lykke til alle sammen!! Jeg vet det er tøfft!!!!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.