den dagen jeg slutta å spise
av Nedia · 2. juni 2002
Jeg var lei meg, kjempe lei meg. Hadde mista hunden min og begynt i en klasse jeg ikke trivdes i. Jeg var bare 14 år.Jeg tenkte at hvis jeg bare sluttet å spise, da, ja da ville alt bli bra. Jeg var 167 og ca litt i overkant av 60kg. Jeg raste ned i vekt.... Droppet flere og flere måltider, spiste bare grønnsaker osv.... Nå er jeg 19 år. Deprimert, suicidal osv.... Sliter fremdeles med spisinga... Nådde bunnen forrige sommer, da var jeg 41kg. Såg visst jævlig ut, men jeg hadde det bedre, helt sant. Men jeg sliter. Kommer aldri til å få et normalt forhold til mat, ikke før om lenge i såfall.... 5 år, kastet bort på mat helvete. Bare tenk på det, før du kaster deg ut i en slankekur. Pass deg, så slankekuren ikke får overtaket over deg!