← Alle historier

Den sommeren jeg jobbet i kiosk

av Førkja · 6. mars 2001

og spiste Dajm til frokost, lunsj og middag og fylte på innimellom med melkesjokolade, Caramel, Mandelstang, potetgull og brukte cola til å skylle alt ned. Den sommeren begynte vekta å gå oppover. Innimellom har den stoppet opp, gått litt ned, gått mye opp osv. Har prøvd Grethe Roede kurs (3 kurs), Cambridge, sykehusdiett etc., men alltid har motivasjonen sviktet. Nå orker jeg ikke lenger. Kan ikke fordra å se bilder av meg selv, video av meg selv og heller ikke speilbilde av meg selv. Skjønner ikke hvem det fete kvinnfolket er. Hun er jo ikke meg. Sommeren før jeg fylte 20 år og fant ut at sjokolade var knallgodt, hadde jeg aldri problemer med vekta.
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.