Den sommeren jeg jobbet i kiosk
av Førkja · 6. mars 2001
og spiste Dajm til frokost, lunsj og middag og fylte på innimellom med melkesjokolade, Caramel, Mandelstang, potetgull og brukte cola til å skylle alt ned. Den sommeren begynte vekta å gå oppover. Innimellom har den stoppet opp, gått litt ned, gått mye opp osv. Har prøvd Grethe Roede kurs (3 kurs), Cambridge, sykehusdiett etc., men alltid har motivasjonen sviktet. Nå orker jeg ikke lenger. Kan ikke fordra å se bilder av meg selv, video av meg selv og heller ikke speilbilde av meg selv. Skjønner ikke hvem det fete kvinnfolket er. Hun er jo ikke meg. Sommeren før jeg fylte 20 år og fant ut at sjokolade var knallgodt, hadde jeg aldri problemer med vekta.