← Alle dagbøker
diarist.Alias

hi69

57 år177 cm31 innlegg 2002 0 følgere

Start102,7 kg
Sist89,1 kg
Endring−13,6 kg
BMI nå28,4
📉 Ned 10+ kg📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
20. januar 200213. juni 2002
🙂89,1 kg

Leenge siden sist...

Her er det travelt for tiden,så slanking og oppdatering av dagboka har det blitt dårlig med. Likevel, jeg går nedover, selv om det går smått. I sommer kommer jeg ikke til å gå inn for å ta av mange kilo, men kose meg med måte, så resten går til høsten. Skal bli flinkere og oppdatere dagboka en gang i uka.
89,5 kg

Litt stillstand her...

Det er lenge siden sist jeg var innom. Jeg har vært bortreist oen dager, og hatt eksamen, så slanking har kommet litt i bakleksa. Men, jeg legger ikke på meg,så da er jeg fornøyd... Jeg skal ha en bra slankeuke frem til torsdag, da har jeg bursdag, og har planlagt å skeie ut litt. Så er det 17. mai, og med gjester hele pinsen kan jeg ikke regne med å gå ned veldig mye denne uka heller. Men, jeg skal være så flink jeg klarer!
😊89,7 kg

Under nitti!

Det har gått strålende den siste uka, og det er herlig å veie under nitti kilo!
Skal aldri over igjen!
Jeg kan virkelig anbefale å følge rådene i "Naturlig slank", jeg spiser masse mat, men riktig. derfor har jeg ikke følelsen av å slanke meg, kan nemlig skeie ut en gang i uka og likevel gå såpass ned, - supert!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias gryn😄4. mai 2002
Kjempeflott nedgang!!!

Enig med deg om det var gøy å komme under 90!!!!

😃90,8 kg

Åttitallet nærmer seg...

Det går sakte, men sikkert nedover. Jeg har hatt noen dager hvor jeg ikke har fått fulgt opp skikkelig, og driver nå med eksamenslesing, så det blir så som så med oppdatering.
Men det viktigste er at vekta går ned, om enn litt tregt. Jeg har klart meg bra de siste dagene, etter noen utskeielser sist helg. Mitt første delmål er nådd, så neste fredag, når eksamen også er unnagjort skal jeg virkelig nyte en hel dag i spa på Dr. Holms...- gleder meg!
92,2 kg

Dette går bra!

Det var godt å se at det ikke sto fedme ved vekta mi lenger, alle slike fremskritt er positive. Det går bra, jeg har noen utskeielser i helgene, men trener også en del. Derfor går det heldigvis nedover hele tiden.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias cat7416. april 2002
Jeg må iallfall få gratulere med -10! Selv om det var for noen dager siden. Ønsker deg like godt driv i tiden framover.
Klem.
92,5 kg

Nedover igjen..

Etter en påske og bursdag helga etter med utskeielser har det endelig begynt å gå nedover igjen, hurra!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bitten12. april 2002
Fantastisk :) GRATULERER SÅ MYE MED 10 KG. JUBILEUM OG OVERVEKT :) Kjempeflinke du altså, lykke til videre :)
Klem fra Bitten :)
c.AuthorAlias ANNE12. april 2002
Gratulere,du har kommet ned på overvekt, samtidig har du gått ned masse! Stå på videre!ANNE
94,3 kg

I gang igjen

Jeg har vært borte litt, men er endelig i gang igjen.
Etter en hektisk påske med masse besøk og bursdagsfeiringer er jeg i gang for fullt igjen.
94,3 kg

Sakte, men sikkert...

Har ikke gått ned så mye siden sist oppdatering, men det går rett vei ihvertfall!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Nebbisen3. april 2002
Hejsan Hilde

Var är du någonstans? Du har väl inte lämnat oss? Jag ska ge allt stöd jag kan, så att vi når vårt mål.

Du skrev att du var på rätt väg, men nu har du inte skrivit på en hel vecka... Hoppas att du kommer tillbaka snart.

Hilsen fra Camilla
c.AuthorAlias trixi27. mars 2002
Men minus 100 gram er da litt! Det går iallefall rette veien da!
Ha en flott dag!
Klem fra trixi
94,4 kg

Påske

Føler slankinga har gått bra. Vi har gått skiturer på over en mil hver dag hittil i påsken, så trening er det bra med.
Likevel er jeg litt spent på hvordan det har gått med kiloene.
Vi har nemlig vært veeeldig sosiale nå i påsken, masse besøk når man bor på et vintersportssted...
Tror likevel vekta går rettt vei, men er litt spent på i morgen tidlig.
94,4 kg

Nedgang

Det har begynt å gå nedover igjen etter at det sto stille noen dager. Jeg har vært flink disse dagene, og heldigvis synes det på vekta.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Nebbisen25. mars 2002
Hejsan Hi69

Det går ju bra för dig! Hoppas att du fortsätter sånn! Det är väl som det står ibland, att det inte kommer gratis men att man måste jobba för det. Ha en fortsatt fin påskeuke!

Hilsen fra Camilla
c.AuthorAlias bollapinnsvin23. mars 2002
Hei!!

Gratulerer med nedgang, du er flink:)

Håper du får en fin påske, og lykke til videre med slankingen!

Klem Henriette
c.AuthorAlias trixi23. mars 2002
Så flott at det går ned!
Lykke til videre, og ha en flott påske!
Klem fra trixi
95,9 kg

Samme vekt som sist...

Det har stått litt stille, men slik er det jo iblant. Slankinga går bra, og målebåndet er godt å ty til når vekta har stått litt stille. Da ser jeg jo at det nytter likevel, så det er bare å stå på fortsatt.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Nebbisen20. mars 2002
Hej Hilde

Tack för din kommentar i min dagbok, den värmde! Ja, nu ska det tas på allvar, det här med viktminskningen. Det går inte att slöva till när det gäller maten och motionen, det fick jag erfara när jag ställde mig på vågen efter en månads frånvaro. Men nu är jag igång igen, tack vare den här sidan.

Tusen tack att du och alla andra här finns och kan stötta!

Hilsen fra Nebbisen
95,9 kg

Situasjonsrapport

Her går det sakte, men sikkert nedover - tror jeg. Jeg skal ikke veie meg før i morgen, og oppdatere -5 konkurransen. Men føler at det gåt rett vei.
Jeg bruker Lindbergs oppskrifter en del, og passer på å spise mat med lav GI, selv om jeg spiser masse! Her telles ikke kalorier, og det er deilig.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias cat7419. mars 2002
Så fint at du har funnet en måte som fungerer for deg.
Lykke til videre.
Klem.
95,9 kg

Aktive dager

Siden jeg var innom sist har tiden rast avgårde.
Slankinga har fortsatt gått bra, og jeg nærmer meg halvvegs til målet, - og fire timers spa på Holms hotell ! Det er nemlig midtveisbelønningen min. Gleder meg,jeg!
Dagene har vært utrolig fine her nå, så jeg har vært i slalåmbakken eller ute på langrennsski med ettåringen i pulk hver dag. Håper det synes på vekta til onsdag! Ellers går det veldig greit.
96,2 kg

Nedover !

Fikk nye batterier i vektå så jeg fikk veid meg igjen, og det har gått bra!
Føler meg i fint sig nå, så nå er det om å gjøre å fortsette like bra!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias fett nok.17. mars 2002
Hei igjen!

Du har vært flink, fortsett med det.

Lykke til videre!

Hilsen fra Rita
97,6 kg

Heisann !

Det er en stund siden jeg var innom sist. Jeg har vært på tur med mann og barn i helge, på skole, og trukket ei visdomsatann!
Slankinga føler jeg har kommet litt i bakleksa, men likevel har det gått bra, tror jeg. Jeg har nemlig ikke veid meg, skal ikke gjøre det før onsdag morgen, da -5 konkurransen skal oppdateres.
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.