← Alle dagbøker
hi69
57 år177 cm31 innlegg
2002
0 følgere
Start102,7 kg
Sist89,1 kg
Endring−13,6 kg
BMI nå28,4
📉 Ned 10+ kg📓 10+ innlegg
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Leenge siden sist...
Her er det travelt for tiden,så slanking og oppdatering av dagboka har det blitt dårlig med. Likevel, jeg går nedover, selv om det går smått. I sommer kommer jeg ikke til å gå inn for å ta av mange kilo, men kose meg med måte, så resten går til høsten. Skal bli flinkere og oppdatere dagboka en gang i uka.
Litt stillstand her...
Det er lenge siden sist jeg var innom. Jeg har vært bortreist oen dager, og hatt eksamen, så slanking har kommet litt i bakleksa. Men, jeg legger ikke på meg,så da er jeg fornøyd... Jeg skal ha en bra slankeuke frem til torsdag, da har jeg bursdag, og har planlagt å skeie ut litt. Så er det 17. mai, og med gjester hele pinsen kan jeg ikke regne med å gå ned veldig mye denne uka heller. Men, jeg skal være så flink jeg klarer!
Under nitti!
Det har gått strålende den siste uka, og det er herlig å veie under nitti kilo!
Skal aldri over igjen!
Jeg kan virkelig anbefale å følge rådene i "Naturlig slank", jeg spiser masse mat, men riktig. derfor har jeg ikke følelsen av å slanke meg, kan nemlig skeie ut en gang i uka og likevel gå såpass ned, - supert!
Åttitallet nærmer seg...
Det går sakte, men sikkert nedover. Jeg har hatt noen dager hvor jeg ikke har fått fulgt opp skikkelig, og driver nå med eksamenslesing, så det blir så som så med oppdatering.
Men det viktigste er at vekta går ned, om enn litt tregt. Jeg har klart meg bra de siste dagene, etter noen utskeielser sist helg. Mitt første delmål er nådd, så neste fredag, når eksamen også er unnagjort skal jeg virkelig nyte en hel dag i spa på Dr. Holms...- gleder meg!
Dette går bra!
Det var godt å se at det ikke sto fedme ved vekta mi lenger, alle slike fremskritt er positive. Det går bra, jeg har noen utskeielser i helgene, men trener også en del. Derfor går det heldigvis nedover hele tiden.
Nedover igjen..
Etter en påske og bursdag helga etter med utskeielser har det endelig begynt å gå nedover igjen, hurra!
I gang igjen
Jeg har vært borte litt, men er endelig i gang igjen.
Etter en hektisk påske med masse besøk og bursdagsfeiringer er jeg i gang for fullt igjen.
Sakte, men sikkert...
Har ikke gått ned så mye siden sist oppdatering, men det går rett vei ihvertfall!
Påske
Føler slankinga har gått bra. Vi har gått skiturer på over en mil hver dag hittil i påsken, så trening er det bra med.
Likevel er jeg litt spent på hvordan det har gått med kiloene.
Vi har nemlig vært veeeldig sosiale nå i påsken, masse besøk når man bor på et vintersportssted...
Tror likevel vekta går rettt vei, men er litt spent på i morgen tidlig.
Nedgang
Det har begynt å gå nedover igjen etter at det sto stille noen dager. Jeg har vært flink disse dagene, og heldigvis synes det på vekta.
Samme vekt som sist...
Det har stått litt stille, men slik er det jo iblant. Slankinga går bra, og målebåndet er godt å ty til når vekta har stått litt stille. Da ser jeg jo at det nytter likevel, så det er bare å stå på fortsatt.
Situasjonsrapport
Her går det sakte, men sikkert nedover - tror jeg. Jeg skal ikke veie meg før i morgen, og oppdatere -5 konkurransen. Men føler at det gåt rett vei.
Jeg bruker Lindbergs oppskrifter en del, og passer på å spise mat med lav GI, selv om jeg spiser masse! Her telles ikke kalorier, og det er deilig.
Aktive dager
Siden jeg var innom sist har tiden rast avgårde.
Slankinga har fortsatt gått bra, og jeg nærmer meg halvvegs til målet, - og fire timers spa på Holms hotell ! Det er nemlig midtveisbelønningen min. Gleder meg,jeg!
Dagene har vært utrolig fine her nå, så jeg har vært i slalåmbakken eller ute på langrennsski med ettåringen i pulk hver dag. Håper det synes på vekta til onsdag! Ellers går det veldig greit.
Nedover !
Fikk nye batterier i vektå så jeg fikk veid meg igjen, og det har gått bra!
Føler meg i fint sig nå, så nå er det om å gjøre å fortsette like bra!
Heisann !
Det er en stund siden jeg var innom sist. Jeg har vært på tur med mann og barn i helge, på skole, og trukket ei visdomsatann!
Slankinga føler jeg har kommet litt i bakleksa, men likevel har det gått bra, tror jeg. Jeg har nemlig ikke veid meg, skal ikke gjøre det før onsdag morgen, da -5 konkurransen skal oppdateres.
Enig med deg om det var gøy å komme under 90!!!!