← Alle dagbøker
diarist.Alias

gryn

60 år174 cm100 innlegg 2002 0 følgere

Start106,0 kg
Sist81,5 kg
Endring−24,5 kg
BMI nå26,9
📉 Ned 20+ kg📓 100+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
1. januar 200218. august 2002
81,5 kg

...

Ja, da.... jeg har gått opp. Og nå sliter jeg litt med å komme ned igjen. Noe er nede allerede etter sommerens utskeielser og resten blir borte snart.. forhåpentligvis.

Ønsker dere alle en flott slankende høst!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias ann-merete😉19. august 2002
Ja,sommeren er en utfordring for enhver slankekur vil jeg tro.
Merker det samme selv.
Sommeren henger litt igjen i det vanlige opplegget mitt.
Stakk innom siden din mest fordi jeg syntes du hadde hatt en så formidabel bra vektreduksjon, så grattis og hurra for deg.
Du må jo være en helt ny utgave av degselv, men en slik vektreduksjon?
Jeg er i alle fall kjempeimponert!!!
Ønsker deg en super slankeuke,og høst ikke minst
Heier på deg og alle likesinnede!
c.AuthorAlias solskinn😌18. august 2002
Ja, ferien kan være litt av en utfordring for noen og enhver.
Men det er bare å bite tenna sammen, og komme igang igjen.
Stå på!!

Solskinn
81,0 kg

Ingen ny vekt i dag!

Nå har jeg ikke veid meg siden jeg dro på ferie for en uke siden. Denne uka har absolutt ikke vært slankende! Der vi har vært har vi fått kake 2 ganger om dagen, deilig mat hele uka og kiosk med mye goder.
Jeg hae som sagt IKKE slanket meg..... lurer egentlig litt på hva det har gjort med min vekt. Skal ikke veie meg før i morgen tidlig. Kanskje skriver jeg ikke noe mer her før vekta er tilbake på forige ukes nivå..... vi får se!

Fortsatt god sommer!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sussi❤️12. august 2002
Hvor blir det av deg, er litt spent om hvordan det går med vekten din. Jeg er omtrent der du startet og ønsker meg ned på 80-tallet. Regner med at det er helt annerledes der nede på to siffer og en nesten normal vekt!!
Håper du fortsatt er på 80-tallet eller enda lenger nede.
Hilsen fra Sussi
Bilde
80,8 kg

Dagens vekt.

Nå har jeg vært på stedet hvil siden i begynnelesen av juni og må si meg veldig fornøyd med det!

Her i huset har det ikke vært mye slanking, men heller litt tankebry i den retningen.... og resultatet er at vekta har stått ganske stille.
Det er vel kanskje slik det må bli når jeg en gang ikke skal slanke meg mer.

Men, det er et MEN..... hvordan få magen til å fungere ?????
Det lurer jeg virkelig på.... håper på mange gode råd!!!

Nå skal jeg på en ukes ferie, og håper vekta fortsatt vil være grei mot meg.
Lykke til alle sammen, kjempefint å ha dere som støttespillere!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sussi❤️27. juli 2002
Over 25 kilo, klart du trenger litt pause. Du har jo vært kjempeflink!

Angående det å få magen til å fungere, så er det jo mange ting som kan anbefales:
Jeg selv har klokketro på fiber i ulike former, å spise "Fiberrik" regelmessig hjelper bra, fiberpiller er heller ikke å forakte. Om du har skikkelig problem kan du bruke noen terninger som de selger i helsekosten, "Frukt og Fiber", de er skikkelig effektive.
Personlig så merker jeg at citrusfrukter også kan hjelpe på å få magen til å fungere, men vet ikke om det er likt for alle.Yogurt med sviske skal også hjelpe bra.

Fortsatt god sommer!
Sussi
Bilde
80,8 kg

Fredagsvekt...

Nå var vekta på min side......mend et har vel noe med at magen var skikkelig tom, og det er den ikke hver dag...

Ellers er jeg ikke så flink til å spise riktig som jeg burde, men det er for så vidt planlagt da. Jeg har nemlig tenkt til å roe litt ned i sommer og heller starte opp skikkelig i midten av august.
Treningen blir det heller lite av nå, så jeg håper motivasjonen til det også kommer i midten av ausgust!

Lykke til alle slankere, dere er så flinke !!!
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias fluffa😀20. juli 2002
Er du klar over at du har gått ned over 25 kilo! Er kjempeimponert jeg! Må føles godt. Lurt å roe ned litt innimellom så man ikke blir helt lei. Nyt sommeren du, og så kommer du sterkere tilbake i august.

klem fluffa
c.AuthorAlias Jojoen😃20. juli 2002
Hei gryn :-)

Jeg vil bare ønske deg en fortsatt deilig sommer og si at det høres helt topp ut å kule ned litt nå. I august er det tilbake til hverdagen igjen og nye, strålende resultater. Du har forresten vært skikkelig superflink. Snart på 70-tallet... heldiggrisen :-)

Klem fra Jojoen
Bilde
c.AuthorAlias augusta❤️19. juli 2002
Kjære gryn!

25 kilo ned! Og det tar du så stille og rolig! Sender deg masse gratulasjoner! Du er virkelig så flink.

Ønsker god sommer med beste hilsener fra
Augusta
😟81,6 kg

Ingen nedgang

...
81,6 kg

Registrering av vekt

....
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Helena17. juli 2002
Det ser ut som om du er på ferie...! Ville bare ønske lykke til med veiing og konkurranse i morgen!!
82,4 kg

Hjemme igjen...

Nå er første ferietur over... og jeg har gått opp en kilo. Må egentlig si meg fornøyd med at det ikke ble mer oppgang, for inntaket har ikke vært særlig slankende. Håper den neste uka hjelper meg ned på lavere nivå.

2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Helena😉4. juli 2002
Jeg tenkte at vi i 80 kilos klassen også må starte en 5 kg konkurranse, i likhet med de på 7-tallet!! Jeg skriver en melding til alle på 8 tallet som har vært innom de siste dagene, så er det bare å melde seg på hos meg!! Jeg foreslår at vi starter i dag, og har torsdag som fast oppdateringsdag!! Så gi meg beskjed hvis du vil være med! Lykke til videre!!

Helena
c.AuthorAlias Minelli😃2. juli 2002
Hei gryn!

Bare eeeen liten kilo opp etter ferie uten slanking må være bra! Du har all grunn til å være stolt av deg selv! Med et litt mer slankepreget kosthold igjen, er nok den feriekiloen borte på null komma niks!

Klem fra Minelli
81,4 kg

Registrering av vekt!

...
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sussi❤️22. juni 2002
Bra når det går rette veien!
Synes du har vært flink og flott at du har nådd lett overvekt. Jeg veier nå omtrent det du gjorde da du startet. Godt å se at det er en vei nedover.
Snart blir utfordringen din åbeholde vekten, tenk såfantastisk!
Fortsatt god slanking!
Bilde
c.AuthorAlias Frosken❤️21. juni 2002
Gratulerer med ny vektkategori!

:)

Klem fra Frosken
c.AuthorAlias Minelli😃20. juni 2002
Hei gryn!

Kjempebra nedgang siden forrige uke, jo!
Gratulerer så mye med ny vektkategori - lett overvekt!!

Klem fra Minelli
82,5 kg

Nesten same vekt som sist uke.

Jeg har vært høyere opp denne uka og, men har nå begynt på nedturen! Håper motivasjonen varer!

Ha en fin slankehelg!
😄82,4 kg

Det blir ikke så mye til at jeg skriver her...

.... men jeg går allikevel nedover.
Det er jeg glad for, føler liksom at dette har blitt en slags livsstil.

Jeg har mine små og store utskeielser, men til nå har jeg heldigvis klart å "dra" meg inn igjen.

Lykke til alle slankere!!!!
😐83,8 kg

Oppdatering

Dte blir lite skriving på meg nå for tiden.
Jeg har hatt et par uker med litt lite trening og for mye goder. Så jeg kan vel egentlig ikke klage på oppgangen....men jeg vil videre ned, selv om jeg jo må si meg fornøyd hvis jeg står stille også!
😃83,5 kg

Dette går ikke riktig veien......

...men smiler allikevel. I dag har jeg nemlig bursdag!
Håper dere alle får en fin dag!!!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Kris❤️28. mai 2002
Hei!

G R A T U L E R E R M E D D A G E N !!!

Håper du har hatt en kjempefin dag!

Bursdagsklemmer fra Kristin.

83,3 kg

Oppdatering

Dagens vekt...
83,1 kg

Hipp, hipp, hurra!

Sen oppdatering i dag.
Vi har hatt en flott dag med tog, leker og masse is og pølser ( til de andre). I kveld har vi grillet sammen med venner, og vi grillet laksekoteletter. Som tilbehør var salat og rømmekolle. Kjempegodt! Kakene lot jeg være.

Dagen i dag
Frokost: en porsjon fitness med frukt
Lunsj: en pølse i lompe og en is ( det er jo 17. mai!)
Middag: to laksekoteletter med salat og rømmekolle. Pepsimax.
Kvelds: En pose Rispinos og pepsimax

Trening: tog, tog, tog....

Egentlig er jeg ganske fornøyd i dag, ikke for mye av fristelsene...
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias unik❤️20. mai 2002
Du er bare flink!!!
Måtte sende deg noen ord her også og skryte litt av deg!!
Kom inn igjen her idag...leter etter motivasjon. Gidder ikke registrere vekt, forståelig nok, men vil lese litt på andres store bragder og prøve å enda en gang få lyst til å prøve.
Stå på du.....dette går bra
klem fra meg....
c.AuthorAlias Jojoen😉17. mai 2002
Hei, dette går jo fint :-) Du var flink som forsynte deg så behersket av fristelsene. Pølse, åhhhh.. IS!!!!! *drømme* Men jeg har altså ikke vært noen steder i dag, så det er eneste grunn til at jeg ikke har spist sånt.

Vi skal grille i morgen, da skal jeg herme etter menyen din. Laksekoteletter og salat høres veldig fristende ut, det samme med rømmekolle til dressing. Kunne vel friste med litt hvitløk oppi også.. og i morgen skal jeg ha meg en pils i sola :-)

Klem fra Jojoen
84,4 kg

Feil vei på vekta....

.. og det er min egen skyld.
Jeg spiser masse om dagen, også godteri. Har hatt en liten pause i syklingen, men i går startet jeg opp igjen. Da orket jeg bare 7.5 km, men i dag var jeg 10.5 km igjen. Nå skal jeg fortsette... og det SKAL gå riktig vei nå!!!
Hvis jeg skal følge oppsatt mål, må vekta være 83.6 på fredag... men det er vel for mye for langt????

Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.