← Alle dagbøker
gryn
60 år174 cm100 innlegg
2002
0 følgere
Start106,0 kg
Sist81,5 kg
Endring−24,5 kg
BMI nå26,9
📉 Ned 20+ kg📓 100+ innlegg🔥 7 dager på rad
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka ...
Ja, da.... jeg har gått opp. Og nå sliter jeg litt med å komme ned igjen. Noe er nede allerede etter sommerens utskeielser og resten blir borte snart.. forhåpentligvis.
Ønsker dere alle en flott slankende høst!
Ingen ny vekt i dag!
Nå har jeg ikke veid meg siden jeg dro på ferie for en uke siden. Denne uka har absolutt ikke vært slankende! Der vi har vært har vi fått kake 2 ganger om dagen, deilig mat hele uka og kiosk med mye goder.
Jeg hae som sagt IKKE slanket meg..... lurer egentlig litt på hva det har gjort med min vekt. Skal ikke veie meg før i morgen tidlig. Kanskje skriver jeg ikke noe mer her før vekta er tilbake på forige ukes nivå..... vi får se!
Fortsatt god sommer!
Dagens vekt.
Nå har jeg vært på stedet hvil siden i begynnelesen av juni og må si meg veldig fornøyd med det!
Her i huset har det ikke vært mye slanking, men heller litt tankebry i den retningen.... og resultatet er at vekta har stått ganske stille.
Det er vel kanskje slik det må bli når jeg en gang ikke skal slanke meg mer.
Men, det er et MEN..... hvordan få magen til å fungere ?????
Det lurer jeg virkelig på.... håper på mange gode råd!!!
Nå skal jeg på en ukes ferie, og håper vekta fortsatt vil være grei mot meg.
Lykke til alle sammen, kjempefint å ha dere som støttespillere!
Fredagsvekt...
Nå var vekta på min side......mend et har vel noe med at magen var skikkelig tom, og det er den ikke hver dag...
Ellers er jeg ikke så flink til å spise riktig som jeg burde, men det er for så vidt planlagt da. Jeg har nemlig tenkt til å roe litt ned i sommer og heller starte opp skikkelig i midten av august.
Treningen blir det heller lite av nå, så jeg håper motivasjonen til det også kommer i midten av ausgust!
Lykke til alle slankere, dere er så flinke !!!
Ingen nedgang
...
Registrering av vekt
....
Hjemme igjen...
Nå er første ferietur over... og jeg har gått opp en kilo. Må egentlig si meg fornøyd med at det ikke ble mer oppgang, for inntaket har ikke vært særlig slankende. Håper den neste uka hjelper meg ned på lavere nivå.
Registrering av vekt!
...
Nesten same vekt som sist uke.
Jeg har vært høyere opp denne uka og, men har nå begynt på nedturen! Håper motivasjonen varer!
Ha en fin slankehelg!
Det blir ikke så mye til at jeg skriver her...
.... men jeg går allikevel nedover.
Det er jeg glad for, føler liksom at dette har blitt en slags livsstil.
Jeg har mine små og store utskeielser, men til nå har jeg heldigvis klart å "dra" meg inn igjen.
Lykke til alle slankere!!!!
Oppdatering
Dte blir lite skriving på meg nå for tiden.
Jeg har hatt et par uker med litt lite trening og for mye goder. Så jeg kan vel egentlig ikke klage på oppgangen....men jeg vil videre ned, selv om jeg jo må si meg fornøyd hvis jeg står stille også!
Dette går ikke riktig veien......
...men smiler allikevel. I dag har jeg nemlig bursdag!
Håper dere alle får en fin dag!!!!
Oppdatering
Dagens vekt...
Hipp, hipp, hurra!
Sen oppdatering i dag.
Vi har hatt en flott dag med tog, leker og masse is og pølser ( til de andre). I kveld har vi grillet sammen med venner, og vi grillet laksekoteletter. Som tilbehør var salat og rømmekolle. Kjempegodt! Kakene lot jeg være.
Dagen i dag
Frokost: en porsjon fitness med frukt
Lunsj: en pølse i lompe og en is ( det er jo 17. mai!)
Middag: to laksekoteletter med salat og rømmekolle. Pepsimax.
Kvelds: En pose Rispinos og pepsimax
Trening: tog, tog, tog....
Egentlig er jeg ganske fornøyd i dag, ikke for mye av fristelsene...
Feil vei på vekta....
.. og det er min egen skyld.
Jeg spiser masse om dagen, også godteri. Har hatt en liten pause i syklingen, men i går startet jeg opp igjen. Da orket jeg bare 7.5 km, men i dag var jeg 10.5 km igjen. Nå skal jeg fortsette... og det SKAL gå riktig vei nå!!!
Hvis jeg skal følge oppsatt mål, må vekta være 83.6 på fredag... men det er vel for mye for langt????
Merker det samme selv.
Sommeren henger litt igjen i det vanlige opplegget mitt.
Stakk innom siden din mest fordi jeg syntes du hadde hatt en så formidabel bra vektreduksjon, så grattis og hurra for deg.
Du må jo være en helt ny utgave av degselv, men en slik vektreduksjon?
Jeg er i alle fall kjempeimponert!!!
Ønsker deg en super slankeuke,og høst ikke minst
Heier på deg og alle likesinnede!
Men det er bare å bite tenna sammen, og komme igang igjen.
Stå på!!
Solskinn