Hei alle sammen!
Ok. Jeg er en 18 år, kommer fra Tønsberg, og mange her inne kommer til å riste på hodet når jeg skal slanke meg. Jeg vet selv at jeg _egentlig_ ikke trenger å gå ned i vekt. Men jeg er lei av å være den litt lubbne jenta somjeg har blitt..
Til historien min så hører det til at jeg har slitt med både anorexia og bulimi, men jeg har virklig ikke taklet denne vektoppgangen. det har vært helt forferdelig, og jeg greier ikke akseptere slik jeg ser ut. Jeg føler meg ikke i form, og jeg har nå bestemt meg for å få orden på livet mitt, maten og treningen.
Slik jeg har det nå i dag, så er jeg slik at jeg kan spise mye en dag, og så gå dager uten mat. det jeg vil oppnå er å spise regelmessig, og mosjoonere litt.. Vil gå ned et par kilo, men vil ikke se ut slik jeg gjorde før, for da blir det bare masse oppstyr. Men jeg har tendenser til bulimi fremdeles, og ved å skrive i denne dagboken så håper jeg at jeg kan få bedre oversikt over spisevanene mine o.l..
Jeg håper virkelig at jeg ikke provoserer dere andre her inne ved at jeg vil ordne opp i kostholdet mitt, men jeg tvinger jo ingen til å lese innleggene mine. men selvfølgelig hadde det vært koselig med en kommentar.
Ha en fortreffelig lørdagskveld.
Skriver mere her imorgen.
Til historien min så hører det til at jeg har slitt med både anorexia og bulimi, men jeg har virklig ikke taklet denne vektoppgangen. det har vært helt forferdelig, og jeg greier ikke akseptere slik jeg ser ut. Jeg føler meg ikke i form, og jeg har nå bestemt meg for å få orden på livet mitt, maten og treningen.
Slik jeg har det nå i dag, så er jeg slik at jeg kan spise mye en dag, og så gå dager uten mat. det jeg vil oppnå er å spise regelmessig, og mosjoonere litt.. Vil gå ned et par kilo, men vil ikke se ut slik jeg gjorde før, for da blir det bare masse oppstyr. Men jeg har tendenser til bulimi fremdeles, og ved å skrive i denne dagboken så håper jeg at jeg kan få bedre oversikt over spisevanene mine o.l..
Jeg håper virkelig at jeg ikke provoserer dere andre her inne ved at jeg vil ordne opp i kostholdet mitt, men jeg tvinger jo ingen til å lese innleggene mine. men selvfølgelig hadde det vært koselig med en kommentar.
Ha en fortreffelig lørdagskveld.
Skriver mere her imorgen.
bare sån at du vet det, så kan du ikke få ført inn vekten din når BMI'en blir under 20 da regnes man for å være undervektig noe ikke dette nettstedet støtter.... :o) og akkurat nå er du ikke så langt unna ...
tror jeg skjønner litt hvordan du har det, men det du trenger er da slettes ikke å gå ned noen kilo! viss du føler at du har litt ekstra noen steder, så må du heller prøve å stramme opp litt med styrketrening :o)
vanskelig å trives med seg selv når man egentlig føler seg bedre med noen kilo mindre og vet man lett kan nå det... men det tror jeg er viktig å jobbe med\mot
lykke til i allefal!
*klem*
fra lille meg :o)