← Alle dagbøker
diarist.Alias

going_down

42 år170 cm1 innlegg 2002 0 følgere

Start58,0 kg
Sist58,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå20,1
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
58,0 kg

Hei alle sammen!

Ok. Jeg er en 18 år, kommer fra Tønsberg, og mange her inne kommer til å riste på hodet når jeg skal slanke meg. Jeg vet selv at jeg _egentlig_ ikke trenger å gå ned i vekt. Men jeg er lei av å være den litt lubbne jenta somjeg har blitt..

Til historien min så hører det til at jeg har slitt med både anorexia og bulimi, men jeg har virklig ikke taklet denne vektoppgangen. det har vært helt forferdelig, og jeg greier ikke akseptere slik jeg ser ut. Jeg føler meg ikke i form, og jeg har nå bestemt meg for å få orden på livet mitt, maten og treningen.

Slik jeg har det nå i dag, så er jeg slik at jeg kan spise mye en dag, og så gå dager uten mat. det jeg vil oppnå er å spise regelmessig, og mosjoonere litt.. Vil gå ned et par kilo, men vil ikke se ut slik jeg gjorde før, for da blir det bare masse oppstyr. Men jeg har tendenser til bulimi fremdeles, og ved å skrive i denne dagboken så håper jeg at jeg kan få bedre oversikt over spisevanene mine o.l..

Jeg håper virkelig at jeg ikke provoserer dere andre her inne ved at jeg vil ordne opp i kostholdet mitt, men jeg tvinger jo ingen til å lese innleggene mine. men selvfølgelig hadde det vært koselig med en kommentar.

Ha en fortreffelig lørdagskveld.
Skriver mere her imorgen.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias ¤tiili¤23. mars 2002
hei du!

bare sån at du vet det, så kan du ikke få ført inn vekten din når BMI'en blir under 20 da regnes man for å være undervektig noe ikke dette nettstedet støtter.... :o) og akkurat nå er du ikke så langt unna ...

tror jeg skjønner litt hvordan du har det, men det du trenger er da slettes ikke å gå ned noen kilo! viss du føler at du har litt ekstra noen steder, så må du heller prøve å stramme opp litt med styrketrening :o)

vanskelig å trives med seg selv når man egentlig føler seg bedre med noen kilo mindre og vet man lett kan nå det... men det tror jeg er viktig å jobbe med\mot

lykke til i allefal!

*klem*
fra lille meg :o)
c.AuthorAlias Ariana10. februar 2002
Hei...Jeg må innrømme at jeg ble noe provisert med en gang,men jeg skjønner nå at du har et problem. Men du må bare skjønne at du trenger ikke å gå ned!!! Du er en slank ung jente! Min venninne veier det samme som deg og er tynn og bruker str 36 i klær! Håper du får hjelp til problemet ditt gjennom foreldre eller skole. Lykke til! Klem fra Ariana c",)
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.