← Alle dagbøker
diarist.Alias

glede

44 år161 cm1 innlegg 2002 0 følgere

Start69,0 kg
Sist69,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå26,6
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
69,0 kg

Starter nå

I dag er altså starten på min slanke dagbok. Har gått opp 15 kg på 7 mnd (uten grunn). Nå står bryllup for tur om 5 måneder og jeg vil gjerne tape litt. Problemet er bare at jeg ikke vet hvor mye det er forsvarlig å "miste" i det tidsrommet. vil gjerne tilbake til de 55 kg jeg var, men det kan ta sin tid. Er veldig udisiplinert, så jeg får søke litt støtte i disse sidene. Vel da gjenstår det bare å ønske meg selv lykke til : )
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias Niki7. april 2002
Hei, og velkommen hit!
Dette er helt klart "stedet" om du ønsker å gå ned i vekt.
Jeg er imidlertid enig med pæreformen. 15 kg på 7 mnd uten grunn høres ikke helt bra ut. Er du helt sikker på at du ikke har forandret på kost eller trim i løpet av de 7 mnd, og heller ikke bruker medisiner som kan føre til vektøkning ville jeg helt klart rådført meg med en lege.

Klem Niki
c.AuthorAlias ¤tiili¤7. april 2002
hei!

lykke til!

du har jo værdens beste motivasjon\mål foran deg!
ah! hadde jeg skullet gifte meg hadde det kanskje gått litt lettere for meg også ;o)
men det er vel best å vente litt med det !!
må (som flere her har vært) være litt negativ og advare deg om at det kan gå sakte i blandt... :o)
men ikke enda, og kanskje det ikke kommer til å gjøre det en gang! :o)

jeg heier på deg! :o)

stå på! *klem* tiili
c.AuthorAlias "A_P"7. april 2002
Hei, og velkommen til "oss".
Jeg er også enig med ANNE.
Det er også viktig å ikke bli skuffet om du skulle "bare" gå ned 300 gram en uke, men heller se fremover.
Sunn og lett mat, drikke endel vann, litt trim så skulle mye være gjort.
Og husk at å slanke seg er ikke det samme som å sulte seg.

ET STOOOORT "LYKKE TIL" FRA MEG.

Klem, Per Arne
c.AuthorAlias pæreformen6. april 2002
Hei Glede !
Jeg vil også ønske deg velkommen til disse sidene. Så spennende at du skal gifte deg da, gratulerer så mye.
Hvis jeg med hånden på hjertet hadde gått opp 15 kilo på 7 månder uten grunn så ville jeg rådført meg med en lege. Da må man jo finne årsaken til at dette skjer.
Ønsker deg lykke til med målet ditt :-)
c.AuthorAlias Nefele6. april 2002
Hei glede (stilig nick)
Velkommen hit inn. Er enig med ANNE om at du ikke bør satse på mer enn en halvkilo i uka. Faktisk tror jeg du skal være ganske så disiplinert for å få til det også. Du har jo ikke så mange kilo for mye, så kroppen slipper nok ikke kiloene så lett som om du hadde vært veldig overvektig. Dette ble kanskje litt negativt, men det er bedre å være realistisk ikke sant? Da blir du ikke så skuffet. Etter en tids slanking ser du hvor fort du kan forvente å gå ned.

Du skriver at du har lagt på deg 15 kg på kort tid uten grunn. Jeg ville ha tenkt over hva som er forandret på den tiden, så kanskje du finner grunnen. F.eks. har du begynt med noen medisiner, spiser du annerledes? osv osv.

Ønsker deg lykke til med slankeprosjektet. Dette klarer du, bare vær tålmodig! :-)

Nefele
c.AuthorAlias ANNE6. april 2002
Hei ,og velkommen hit. Det som kommer fort på , går som regel fort på,trøst deg med det. Noen mener at det er mest forsvarlig å gå ned mellom 500 gram og 1 kilo i uken.Dersom du går ned 500 gr i uken (noe som er fullt mulig med sunn mat og litt trim) går du ned ca.10 kilo på 5 mnd. Noe høyere mål enn dette synes jeg ikke du skal sette deg, da blir du bare skuffet og lei deg.(så får du ta alt det som går vekk over 10 kilo som en bonus) Lykke til ANNE
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.