← Alle dagbøker
diarist.Alias

glagutt

42 år180 cm3 innlegg 2002 0 følgere

Start79,5 kg
Sist79,0 kg
Endring−0,5 kg
BMI nå24,4
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
17. mars 200220. mars 2002
79,0 kg

heiåhå

hei igjen:)

Jeg kom meg ut i går og gikk ei mil på ski, samtidig som jeg spiste sunt. Var veldig fornøyd.

I dag har jeg vært å jogget i 20 minutter med høy intensitet.

Mat: frokost- 1 brødskive med kalkun
lunsj-2 brødskiver og 0,5 liter melk
mellommåltid- 1 appelsin
middag- svinesteik+2 glass jus
mellommåltid- 1 yoghurt
kvelds- 2 knekkebrød+2 glass melk
kvelds 2- proteinshake.

Høres kanskje mye ut, men man må spise ofte for å holde forbrenningen i gang.

Blir i skikkelig godt humør på kvelden når jeg klarer å spise og trene bra:)
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Cizzy23. mars 2002
Heisann! Takk for kommentar og godt råd i dagboka mi. Det ser ut som om du spiser riktig pluss at du trener mye. Og det funker jo, gjør det ikke?! :) Du skrev til meg at jeg måtte spise mer, men må jeg spise når jeg ikke er sulten og? Lykke til! Stor klem Cizzy!
c.AuthorAlias "A_P"22. mars 2002
Ja, dette ser ut til å gå bra!
Ser ikke noe feil med din diett, men jeg ville prøvd å "skvise" inn
et par glass vann i tillegg.

Ha en god ferie

Per Arne
c.AuthorAlias Jenta21. mars 2002
Heihei:)
Jeg synes absolutt ikke du spiser for mye. Kunsten med å slanke seg er å spise så mye at du kan klare å holde dietten lenge, samtidig som du går ned i vekt. (noe du gjør)
Fortsett slik. Husk også at etterhvert som du trener mer og mer vil du legge på deg muskler som veier mer enn fett. Bruk derfor ikke vekten som eneste mål for å se om du går fremover. Bruk speilet (vet det kan være litt ubehagelig)
Du er absolutt på riktig vei.

Stoor klem Jenta
79,0 kg

Litt ned:)

Hei.
Ned 0,5 kg. fra sist uke. Og ned 1 cm fra 93 til 92 cm rundt midjen.

Mat i dag:
07.50 Frokost
all bra flakes
skummet melk
lett yoghurt

10.00 Lunsj
1 brødskive med kyllinpålegg

15.00 "middag"
2 brødskiver med kyllingpålegg

20.00 Middag 2
Elgkjøtt i viltsaus med poteter
2 glass jus
1 yoghurt

23.00
Proteinshake

Trening: Jogget med høy intensitet i 20 min.

En helt grei dag. Ble litt mye middag, men var så utrolig sulten da jeg kom hjem fra jobb. Fikk da jogget:)

I morgen skal jeg på skitur så lenge været tillater det.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jenta18. mars 2002
Hei! Så koselig med en kommentar i dagboken:o) Det blir jeg glad for. Så fint at du ser fremgang, ingenting er bedre enn det. En halv kilo i uken er akkurat passe, det er maks av hva du kan klare å gå ned kun ved reduksjon av fett, uten å tære på musklene.
Du må tillate deg selv å spise en litt stor middag i ny og ne, du skal jo tross alt klare å holde vekten når du har gått ned det du ønsker, og da er det greit å ikke ha forbrenningen på sparebluss. (Det vet jeg ALT om...) Brødskiver til middag ville aldri fungert for meg.
Ønsker deg også lykke til vidre. STOOR klem
Jenta
79,5 kg

heisann

Hallo.
Fant denne siden på internet, og tenkte jeg skulle registrere meg her.
Har vært på slankekur siden starten av januar og tatt av ca 5 kg.

Trener styrke 3 ganger, løper 1 eller 2 ganger + 1 fotballtrening i uka. Har lest en god del om kosthold og trening, og føler at dette går riktige veien, men tror at når jeg skriver dette inn her for allmenheten, fører det forhåpentligvis til økt motivasjon.

Så vær så snill og gi ris og ros slik at jeg klarer mitt mål om å komme meg ned til ønsket vekt.

Vekten er 79,5kg og midjemålet er 93,5 cm (målt rundt navlen).
Målene er ca 72 kg og 83 cm.

Snakkes:)

3 i heiagjengen
c.AuthorAlias jomfruMaria17. mars 2002
Heisan!
Ja her er det virkelig motiverende ord å få på veien mot et vakrere sjøl. Merket på veiedagen at det å vite at jeg hadde registrert meg her inspirerte meg, og hjalp meg da jeg ikke hadde gått ned mer en 0.3 kilo. Fikk masse fine tilbakemeldinger på det og håper det gir resultat på vekta på onsdag.
Jomfrua
c.AuthorAlias deprinette17. mars 2002
Hei og velkommen!!
Dette er virkelig stedet!! Det må bare oppleves,for det er så utrolig bra...det er masse kjempemotiverende mennesker her inne,og du får mange gode råd..
Ønsker deg lykke til på veien!!Siden du har tatt av fem kilo allerede,så er du jo godt på vei!!:)
Dette klarer du fint vetu..:)
snakkes
Klemmer fra deprinette
c.AuthorAlias fett nok.17. mars 2002
Hei!

Velkommen hit, du har nok kommet til rette stedet når det gjelder motivasjon.
Gi ris og ros til andre og du vil få ris og ros tilbake.

Ser du er innen "normalvekt"(noe jeg bare drømmer om foreløpig)men det er du også på 72 kg, det er du som vet hvor du trives.

Stå på, dette klarer du, 5 kilo siden nyttår er ikke ille det.
Trener bra også ser jeg.

Lykke til på veien mot 72 kilo.

Hilsen Rita
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.