heiåhå
hei igjen:)
Jeg kom meg ut i går og gikk ei mil på ski, samtidig som jeg spiste sunt. Var veldig fornøyd.
I dag har jeg vært å jogget i 20 minutter med høy intensitet.
Mat: frokost- 1 brødskive med kalkun
lunsj-2 brødskiver og 0,5 liter melk
mellommåltid- 1 appelsin
middag- svinesteik+2 glass jus
mellommåltid- 1 yoghurt
kvelds- 2 knekkebrød+2 glass melk
kvelds 2- proteinshake.
Høres kanskje mye ut, men man må spise ofte for å holde forbrenningen i gang.
Blir i skikkelig godt humør på kvelden når jeg klarer å spise og trene bra:)
Jeg kom meg ut i går og gikk ei mil på ski, samtidig som jeg spiste sunt. Var veldig fornøyd.
I dag har jeg vært å jogget i 20 minutter med høy intensitet.
Mat: frokost- 1 brødskive med kalkun
lunsj-2 brødskiver og 0,5 liter melk
mellommåltid- 1 appelsin
middag- svinesteik+2 glass jus
mellommåltid- 1 yoghurt
kvelds- 2 knekkebrød+2 glass melk
kvelds 2- proteinshake.
Høres kanskje mye ut, men man må spise ofte for å holde forbrenningen i gang.
Blir i skikkelig godt humør på kvelden når jeg klarer å spise og trene bra:)
Ser ikke noe feil med din diett, men jeg ville prøvd å "skvise" inn
et par glass vann i tillegg.
Ha en god ferie
Per Arne
Jeg synes absolutt ikke du spiser for mye. Kunsten med å slanke seg er å spise så mye at du kan klare å holde dietten lenge, samtidig som du går ned i vekt. (noe du gjør)
Fortsett slik. Husk også at etterhvert som du trener mer og mer vil du legge på deg muskler som veier mer enn fett. Bruk derfor ikke vekten som eneste mål for å se om du går fremover. Bruk speilet (vet det kan være litt ubehagelig)
Du er absolutt på riktig vei.
Stoor klem Jenta