19. august 2002
😊105,0 kgdagen idag
Idag har jeg begynt å slanke meg og det har gått kjempe bra så langt.Er veldig motivert så håper det fortsetter.Her går det mye på vann og frukt.
18. august 2002
😉105,0 kgdagen idag
Hei dere,jeg har nettopp registrert meg her,men fra imorgen skal jeg slanke meg.Da er det slutt på alt det gode.jeg skal ned 25 kg,så her trengs det støtte.Blir veldig takknemlig for det,hvertfall på de tyngste dagene.
Ja, 25 kg ned som mål. Jeg har ikke våget å sette meg noe endelig mål ennå. Foreløpig skal jeg under 100- og etter det får vi se.
Du vil få mye støtte og inspirasjon her. Vær flik til å skrive i andres dagbøker- og du får mye svar tilbake. Det blir spennende å følge deg fremover. Lykke til med de første dagene med en ny livsstil.