oppstart !
ikke helt motivert til å slanke meg, men forstår at det er best for meg selv at jeg gjør det. Litt skummelt å få bekreftet ordet fedme. Trenger ny vekt, den gamle er usikker. Men kan ikke utsette slanking til ny vekt er anskaffet. Men nå er jeg igang men et lettere liv.
Ja, det var ikke helt lett å få ordet fedme sånn rett i fleisen. Så mitt første mål er å bli "bare" overvektig ! Og for å komme dit prøver jeg å holde et sunt kosthold sånn i hverdagen iallefall- drikke mye vann (det hjelper faktisk !) og 3 - 4 trimturer hver uke! Det går litt skeis av og til - men så "haler" vi oss inn igjen.
Lykke til - dette vil vi klare !
Enig med Tøysa. Her er det masser av motivasjon å finne.
Lykke til.