det går som det går
har hatt fri fra jobben, så vanskelig å holde seg unna kjøleskapet, men jeg har klart det! Spiste et knekkebrø med magerost, fersk chilie, og tomat til frokost (det er veldig godt, hvis man ikke har på frøene fra Chilien). Men til lunsj ble det en halv posjon dagens pasta (delte med typen), pesto pasta med kjøtt og soltørkede tomater (hoppet over baguetten og smøret)! Har drukket masse vann og 4 kopper kaffe og et stort glass med melk (ekstra lett). Til middag: jeg vasket huset, så glemte å spise.. og nå er det kanskje litt sent å lage middag- men koker kanskje et egg, og steker noen grønnsaker, og litt bogskinke! Det er ganske godt, hvis man krydrer rett! Ellers har dagen gått bra.. og jeg er sånn passe fornøyd! Og, jeg har trent "squats" slik at rumpa blir strammere... og husvasken i 27 grader- vel de to timene var skikkelig har trening! :)
Nå er jeg i gang igjen...
Det er ikke første gang jeg starter en slankekur, men det er første gang jeg gjør det pga en kommentar fra kjæresten (han mente det ikke vondt)... men kommentaren satt sine spor, den kom i går. Jeg har lenge ønsket å ta av meg de 10 kiloene som har lagt seg på hofter, lår og rumpe de to siste årene (6 siden jeg møtte mannen jeg er sammen med), men med mye jobbing, ovetidsmat og lite bevegelse har det blitt med tanken, men i dag er jeg altså igang... igjen! Denne gang skal jeg klare det, jeg skal spise sunt, ofte og riktig mengder karbohydrater, proteiner! Det skal bli enkle lette middager, mindre rødvin, ost og kjeks, det skal bli spist frokost om det så bare skal være en yougert, og lunsjen skal bestå av salater. Nå er det nok!!! Jeg skal klare det!
Så hva har jeg gjort i dag? Vært flink, vel nesten... jeg har drukket masse vann, og litt kaffe med melk (ekstra lett). Så har jeg spist- guleføtter, så jeg kan nesten se jeg har blitt brunere i huden, og et kylling smørbrød til lunsj! Jeg vet jeg skulle spist mer i dag, men jeg spiser ekstra lite nå et par dager, og fyller magen med frukt og grønt... slik at jeg skal venne meg til å spise oftere og mindre. Regner med at jeg må holde på med dette ut denne uken, for så å starte den konstruktive delen av slankingen. Neste uke blir det sykkel til jobben, etter en lett frokost. Så blir det som nevt over! Klarer jeg dette skal jeg belønne megselv.. med en tur til Afrika eller Afrika (vinmolopol budsjettet skal hver uke gå i sparekassen)!
Høres ut som du har trent veldig bra i dag, ja! Husvask...uff...:)
Lykke til!
Klem Alijana