← Alle dagbøker
diarist.Alias

flettemor

55 år168 cm11 innlegg 2002 0 følgere

Start95,0 kg
Sist90,6 kg
Endring−4,4 kg
BMI nå32,1
📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
30. mars 200226. august 2002
🐷90,6 kg

Omsider tilbake etter ferie både fysisk og psykisk

Er omsider tilbake etter ferie og er egentlig fornøyd bare med å ha holdt vekten etter en del kaffebesøk. Vekten var litt høy i dag pga mensen, men har ellers ligget rett rundt 90 kg.

Tenkte jeg skulle ta et par dager på Nutrilett først for å regulere magemålet, også starte på Jojoen sin 28 dagers kur.

Egentlig burdte jeg gått på Candida kur etter anbefaling fra naturlegen men jeg sprø av å tenke på alt man ikke får lov til å spise. Men den 28 dagers kuren er det vel ikke så mye sukker i. Jeg har dessuten tenkt å bytte ut brød med spelt(mel) brød og det samme med pastaen - så får vi se...

Men først litt Nutrilett....
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias nite1. september 2002
Hei kjære slankevenn

Høsttreffet i Oktober

Det er kommet forespørsler på E-mail til meg om jeg kan reklamere litt om dette treffet. Ettersom vi ikke har en felles side hvor vi kan legge inn felles meldinger, velger jeg dermed å legge inn denne fellesmail til i forskjellige dagbøker.
Hvis dette treffet er helt uaktuelt for deg, ber jeg om unnskylding for å ha brukt litt plass i akkurat din DB.
Hvis du er interessert send meg gjerne en mail: nta62@hotmail.com, og ikke i DB mi. Og
jeg ønsker at du kun kontakter meg om du er interessert
Jeg må kommene uke reservere plasser på Sjusjøen.

Slankere.com er en enestående flott kanal hvor man kan være anonym og lufte sine innerste tanker. Det kan være litt skummelt og helt uønskelig å bryte denne anonymiteten.
Men det er noen som kan tenke seg dette allikevel, for å treffe likesinnede, og for å ha et mål langt fram i tid, og dermed se på et treff som en faktor for å ikke ”detta av lasset”, men faktisk
bruke dette som en motivasjon for å holde ut.

I samarbeid med andre brukere av slankere.com, (for jeg er ikke helt alene om dette) er vi helt klare på at det bør være en forutsetning for å kunne arrangere et slikt treff.
Det er kommet meldinger på at det er flere som har lyst til å bli med, men ikke er sikker på om de tør å komme ut av skapet. Så for at dette treffet skal kunne passe for alle, bør vi ha en liten felles forståelse for hverandre, og lage noen kjøreregler.

Derfor:

For det første er vi for det meste bare fremmede for hverandre, men som har samme vonde erfaring, og det er hvordan vi sliter med vekta.
Med det som utgangspunkt, vil det være smart å legge igjen fotoapparat hjemme, men dette kan reisekomiteen selvfølgelig ikke bestemme, men hver og en får vurdere dette selv.

Jeg bør jo vite ditt navn, når du skriver din mail, men vil ikke bruke annet enn aliaset ditt, verken i dagboka eller på treffet. Tror også det vil være smart å bruke aliaset vårt på turen, så kan vi selv fortelle hva vi heter, til hvem vi vil.

Når vi skriver i dagbøkene våre, også etter oktober, bruker vi aliaset, og går ikke inn på enkelttilfelle som identifiserer seg selv eller en annen fra turen, inne på DB.
Slankere.com er et friområde, og den anonymiteten vi har der, skal vi fortsette med.
De som vil prate privat etter oktober, bruker mail.

Det er pr. i dag 7 påmeldte. Håper på at minst 10 er med da, for å kunne få et opplegg, og Sjusjøen har kapasitet.

Hvis du ønsker ytterligere informasjon, send meg en mail.

Og igjen, beklager at jeg har brukt plass hos DEG om dette ikke er aktuelt.

Hilsen nite
c.AuthorAlias Jojoen😉27. august 2002
Hei igjen :-)

PC-enke... å, stakkars deg. Skjønner hvordan det er, for slik er det her også når ungene er hjemme. Da blir det ikke mye surfing.

Den grønne teen drikker jeg bare slik den er, den smaker ikke vondt, men ikke noe godt heller. Jeg husker ikke hva den heter heller, for jeg har kastet eska. Trulte vet det, for det var hun som fant den.

Motstandskraft er noen rare dyr.. for jeg skulle ikke trodd at jeg hadde noe slikt. Men kostholdet med lite brød og mer protein, hjelper faktisk. Søthungeren og gnaget blir mindre etterhvert.

Gleder meg til du tar kvinnedømmet over PCn tilbake :-)

Klem fra Jojoen
Bilde
c.AuthorAlias Jojoen😃26. august 2002
Hei flettemor :-)

Så fint å ha deg tilbake her da!! Det er jo helt flott at du har holdt vekten og alt.

Jeg kan ikke få takket deg nok for at du dro meg hit til disse sidene. Stooooor klem :-)

Hilsen Jojoen

😊89,8 kg

TTT

Jada, Ting Tar Tid og mens jeg venter på motivasjonen er jeg fornøyd med at jeg har gått enda litt ned igjen. Og det ser ut til at jeg holder meg mer rundt 90 enn 95 kg og det er jeg glad for. Håper bare jeg får litt motivasjon til å titte ned mot 85 kg også, da hadde kanskje flere av sommerklærne mine passet også, og det hadde vært deilig.

Nei, nå skal jeg ut og nyte denne fine dagen! Kos dere alle sammen!
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias nataja15. juni 2002
Ting tar tid ja, det er sikkert og visst. Skulle gjerne gått ned 30 kilo fra den ene dagen til den andre, men det er jo klin umulig:-)
Gratulerer med nedgangen, det må være deilig å være på 80-tallet. Gleder meg til jeg også kommer dit:-)

Har aldri prøvd nutrilett før, men har gått på cambridge. da gikk jeg ned over 20 kilo på 11 uker, men så ble jeg gravid. Raste da alt opp igjen + masse kilo ekstra.
Nå er jeg ferdig med å få unger (har sterilisert meg) så nå slipper jeg ihvertfall å legge på meg mere p.g.a svangerskap:-))

Men tror nok det er vanlig at motivasjonen forsvinner litt etter sånne pulver kurer, fordi man går såpass hurtig ned i vekt av det. Men den sunneste måten å gå ned på er jo ved å spise mindre og sunnere, og da har man også best sjangs til ikke å rase opp igjen kiloene.

Ønsker deg lykke til videre, dette her greier du!:-)
*klem*
c.AuthorAlias Jojoen❤️9. juni 2002
Hei igjen flettemor :-)

Jøss, gjett om jeg ble glad for hilsen og for å se at du fortsatt henger med :-)))))

Du er jo UNDER 90!!! GRATULERER

Da har du jo absolutt vært bevisst på kostholdet selv om du sier at det tar tid og at du ikke har den store motivasjonen akkurat nå :-)

Noe som motiverer meg noe veldig er dette stedet. Ellers er det mye lettere å være meg i denne sommervarmen. Varmen plager meg som oftest mye mer. Nå har jeg til og med fått meg masse "nye" klær osv.. slike som har hengt i skapet og krympet og vokst :-)

Sender masse motivasjonsklemmer til deg.
Ha en flott søndag.

Jojoklemmer
c.AuthorAlias cat😊8. juni 2002
Skal jeg gi deg et motiverende tips? Gå deg en tur på 30 minutter hver dag! Ta den samme runden en gang om dagen, det hjelper faktisk til å holde motivasjonen oppe!!Dessuten er det sundt og bra for vektreduksjon å gå...
Lykke til videre... Cat
😉91,4 kg

Så var det på'n igjen...

Etter at jeg hadde gått på Nutrilett forsvant motivasjonen på et blunk. Dermed spiste, spiste, og spiste jeg.....

Jeg må bare si at jeg tror ikke at Nutrilett er dårlig for det. Etter mitt førte svangerskap gikk jeg ned 5 kg som jeg ikke gikk opp igjen.., før jeg ble gravid igjen ihvertfall....
Tror jeg mistet motviasjonen nå, pga litt mye stress bla.

Men i dag er jeg egentlig kjempeglad, det er nemmelig faktisk bare en uke siden jeg veide 93.6, og denne uken har kiloene og grammene bare rast av meg føler jeg, uten at jeg egentlig har gått så veldig mye inn for det bare;
- litt mindre middag
- spist litt mer frukt, og salater
- mindre sjokolade(merk her sier jeg ingenting om is ; )
- og jeg har TENKT at jeg skulle gå til toget når jeg skulle på jobb...*fnis*

Men nå er jeg motivert ihvertfall....Så jeg tror jeg fortsetter i den sjangeren, med litt mer av det sunne. Jeg har til og med gått en lang tur i dag, da jeg hadde anledning til det.

En riktig god helg til dere alle sammen!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen😄17. mai 2002
Hei flettemor :-) Fint at du er her igjen. Jeg har savnet deg, det er jo din skyld at jeg fant veien hit, så du får være med på å dele æren for mine resultater. Nå var jeg nesten redd for at du hadde tullet deg bort, men jøss.. du har jo vært flink!!
Enig med deg i å heller spise mat, pulver fungerer ikke i lengden (for meg i hvertfall).

Stor klem fra Jojoen
89,8 kg

Endelig litt mat...endelig 8 tallet..veien videre

Det ble litt kylling(uten skal) med tomat og agurksalat samt litt cottage cheese. Sprak litt mer enn utover det planlagte også; Det ble litt popcorn og litt cola og jada...noen små drops også(sånn blir det når man ser på lørdagsbarne-tv sammen med sine barn altså - ) know...ingen unnskyldning). Så det var ikke sånn at jeg bare hadde lyst på sunn mat, så der må jeg tydeligvis passe meg litt.

Ellers har jeg jo nådd mitt første delmål, og det er kjempedeilig. Men jeg tror ikke det holdes av seg selv, så her må jeg være flink spesielt siden at jeg har gått ned med nutrilett.

Stor takk igjen til denne siden og all oppmuntring man får her. I tillegg er det litt forpliktende for en selv synes jeg når man har skrevet ned sine mål etc. Ihvertfall mye mer forpliktende enn om man bare skal ha dem i sitt eget hode hihi...
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias tjukka10. april 2002
Gratulerer med 80-tallet! Er det ikke deilig? Jeg har også endelig vinket farvel til nittitallet. Neste mål blir å se 7-tallet da... Spørs vel om jeg gjør det før kurset er ferdig, men foreløpig er jeg nå motivert nok til å fortsette de gode vanene til jeg kommer ned i "match-vekta", så får vi nå se hvor lang tid det tar. Lykke til videre!
Hilsen tjukka
c.AuthorAlias tøysa8. april 2002
Gratulere med flott nedgang!!!
Skjønner ikke at du har klart deg på bare pulver jeg.Selv om dt bare er noen dager.Viljestyrke er det du må ha!
Du har nok rett i at du må være litt obs.nå,men ha det litt i bakhodet at du kan jumpe opp en kilo,uansett hvor påpasselig du er.Det er jo gjerne sånn med ren pulverdiett.
Lykke til videre....
c.AuthorAlias Celia7. april 2002
Du er kjempeflink, første delmål er nådd og du er under 90-kilos grensen!! Det er en seier for deg selv :) :)
Men som du selv sier, det holdes ikke av seg selv. Noe av det vanskeligste er kanskje å holde seg når en først har gått ned.
Ha en flott uke!!
~~~~~~~~Klem Celia~~~~~~
c.AuthorAlias nameit7. april 2002
Hei Flettemor!

Gratulerer med ditt første delmål! *Fanfare*!
Godt å se 8-tallet igjen,ja, det kan jeg tenke meg.
Selv syntes jeg jo at jeg har vært så flink til nå, at idag spiste jeg pepperbiff m/poteter, salat og peppersaus til. Mmmm nydelig! Spiste med god samvittighet, er redd det viser seg i morgen når jeg skal på vekta. Kanskje jeg bare skal utsette veiinga en dag?
Vel, det er iallfall godt å være igang.

Jeg synes du er kjempeflink. Fortsett sånn, så går det så det suser.

Klem fra NameIt
c.AuthorAlias Jojoen7. april 2002
Hei. Gratulerer, du er på rett vei :-) Tusen takk for at du fikk lurt meg inn her, det tok en stund å få samlet mot til å gå på vekta. I dag har jeg gjort det!
Varm slankeklem fra Karianne
c.AuthorAlias trixi7. april 2002
Tusen takk for hyggelig kommentar i dagboka mi!
Jeg synes absolutt ikke at du sprakk jeg, det er Lørdag, og mange her inne har det som enlitt slankefridag. Selv har jeg innført det.. har hatt det to uker nå. Og på de to lørdagene har det faktisk bare kommet 16 seigemenn og et glass cola light inn i munnen min. Jeg har en liten teori om at om man gir seg lov så er det mye lettere å begrense seg. For du vet alle de dagene man går og har lyst på alt mulig man ikke bøør spise. Så kommer lørdagen og man gir seg lov til alt.. da får men plutselig ikke lyst på det lengre!

Så ta det helt med ro, synes du hadde en fin lørdag jeg, med helt greit matinntak!
Stå på, så tusler kiloene vekk!
Ha en fin søndag!
Klem fra trixi
90,0 kg

Holdt ut en dag til ihvertfall

Dagen i går var faktisk slettes ikke så verst. Følte meg ganske så alright... i formen. Det verste var å være på håndletur med familien. Øyet ble både stort og vått av alt jeg så. Heldigvis var det mest sunne ting jeg hadde lyst på så vi får håpe det vedvarer etter kuren. Det ble ihvertfall bare nutrilett i går. Veide 90 da jeg våknet i morges, sov litt til og da veide jeg 89,8 - men jeg får være voksen og skrive det jeg veier når jeg veier meg først på morgenen *knis*
Men i dag blir det nok kylling da jeg virkelig føler at jeg trenger litt "hjerneføde" - er uansett kjempefornøyd med det jeg har gått ned. Nå gjelder det bare å holde det....

Tusen takk for all oppmuntring i boka mi. Det har hjulpet utrolig, og jeg er glad for at jeg har dere med videre på veien...
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias "A_P"7. april 2002

Det hender at øynene mine også har vanskeligheter med å slite seg vekk fra enkelte ting i butikken. Hehe
Du har vært kjempeflink. Stå på videre.

Klem
90,3 kg

Ingen ketose og en liten sprekk...

Ringt Nutrilett i går for å få en informasjonsbrosjyre angående hva jeg skulle spise når jeg gikk tilbake til vanlig mat, hun hadde visst ikke noen brosjyre akkurat om det men kom bare med vanlig sunn mat tips som jeg jo vet om fra før.

Hun sa også at man ikke kom i ketose(ren fettforbrenning) fordi det var for mange kalorier i nutrilet. Gud vet hva jeg har brent bort da(p.s. her vil jeg helst ikke ha noen svar angående vann og muskler og sånt = )...?!

Ble skikkelig sliten i går også med hodepine mm så jeg tok en nutrilettbar til det ene måltidet(dobbelt så mye kalorier som en pose). I tillegg ble det en gulrot og 2 nøtter.

Heldigvis klarte jeg å stoppe der. Blir jeg like slapp i dag blir jeg til å spise ren kylling uten skinn tror jeg.

Så lenge varte altså den tålmodigheten min. Men å føle meg dårlig orker jeg ikke. Skulle ønske jeg kunne komme ned i 88 89 kg for da hadde jeg kanskje klart å ikke komme over 90 kg igjen når jeg begynner å spise.

Typisk meg å bli så kritisk til en ting nå nutrilett at hele opplegget står i fare for å falle i vasken. Men jeg får være flink.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias nameit5. april 2002
Hei Flettemor!

Du må ikke miste motet nå, hold ut, men sjekk at du får i deg nok kalorier. Normalt bør man jo ligge min. mellom 1000 og 1200 kalorier pr dag. Klarer du det med bare Nutrilett?
At du får hodepine kan kanskje skyldes for lite væske?
Jeg bare lurer, jeg.
Men, ikke gi opp, dette klarer du utmerket, ikke sant?

Om det ikke er ren fettforbrenning, så minker du nå i vekt, og uansett, de første kiloene man mister er nå som regel vann, da.
Deretter går det på fettet da, såfremst man ikke ødelegger forbrenningen med å innta for lite da. Da ender man på sparebluss, men det vet du vel om...

Ha ei kjempefin helg, og ikke mist motet!

Klem fra NameIt
c.AuthorAlias trixi5. april 2002
Ingen krise at du erstatta et måltid da! Du spiste jo grei mat! Jeg gir deg et svar om vann jeg..hihi selv om du ikke ville ha det..hihi... At vannet forsvinner ut av kroppen er flott det, man får jo mere vannansamlinger jo mere fett man har.. så det er bare flott å bli kvitt litt av vannet!

Selv om du begynner å spise igjen vil du jo fortsette å ta av.. så dette går flott, stå på!

klem fra trixi, ha en god helg!
90,5 kg

Nutrilett, nutrilett, nutrilett...

Hei og hå! Der var en dag til gått. 5 poser pluss vitaminer og masse drikke ble det i går også. Var litt slapp og hadde vondt i hodet, ikke noe særlig behagelig men det kjennes bedre ut i dag på morgenen.

Den største fristelsen i går var da jag sto og delte opp nystekt Grandiosa pizza til barna, mens jeg var alene... på kjøkkenenet....Heldigvis klarte jeg å stå imot. Jeg har lurt meg selv nok på tidligere slankeforsøk og funnet ut at selvluring slett ikke fungerer = )

Sånn sett er nok nutrilett en bra begynnelse for meg, da jeg er fæl til å stappe småting inn i munnen HELE TIDEN både bevisst og ubevisst.

Skal fortsette med nurilett til og med minimum søndag eller maksimum onsdag da blir det over på Glykemisk indeks mat.
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi4. april 2002
Så masse du har gått ned da!!
Kjempeflink du er!!!
Det blir vel bra å begynne og spise mat igjen kan jeg tenke meg! :)
Ha en fin uke! Klem trixi
c.AuthorAlias nameit4. april 2002
Hei Flettemor!

Takk for hyggelig kommentar. Det her går jo så det suser.
Det er vel bra oppmuntrende å se at vekta går nedover unna for unna? Det er utrolig hva man klarer å putte i munnen av skorper og rester etter ungene. Hvis man hadde samlet alt i løpet av en dag, så tror jeg at man hadde blitt overrasket.
Vi må bare huske på at vi ikke er noen "søppelbøtte" eller "brødboks" for ungene våre. Men så er det jo så fælt å hive god mat også...
Hvor lenge skal du holde på med denne Nutrilett-kuren da?
Jeg beundrer deg som klarer det. Selv MÅ jeg bare ha noe å tygge på. Men nå skal jeg ut og gå en tur med lillegutt i barnevogna. Ha en super dag!

Klem fra NameIt


c.AuthorAlias ANNE4. april 2002
Så flink du er, så mange kilo på så kort tid. Skulle ønske det var meg, men mine kilo er spikret fast.lykke til.ANNE
c.AuthorAlias lilje4. april 2002
Oi, her går det unna! Du er kjempeflink!
c.AuthorAlias Bonita4. april 2002
Hei på deg, må bare si at jeg synes du er kjempeflink!! Savner du ikke å tygge? Tror aldri jeg hadde klart det, men så er jeg en skikkelig matmoms også..
Det gir nok ekstra inspirasjon dersom du har gått ned en del i løpet av uka, ja..
Stå på videre,
klem fra Bonita
91,4 kg

Nutrilett med ny smak og nutrilettsorbet

Spiste igår:

5 poser nutrilett intensiv(ca 500 kcal spiser alle så jeg ikke blir slapp)
1 hvitløksfedd med en persilledusk(mot candida håper det hjelper
2 cola light (dessverre det burdte være bare en)
Pluss masse masse vann, og det smakte uvanlig godt og mettende...

Det var kommet en nutrilett med ny og bedre smak. De hadde tilsatt banansmak sammens med sjokoladesmaken. Ganske godt, men kunne tenkt meg flere poser og velge i....

Leste at man kunne lage nutrilettsorbet med å sette shaken i fryseren, desperat som jeg var etter litt variasjon gjorde jeg det. Det var ganske godt til nutrilett å være, og tok mye lengre tid å spise så jeg fikk litt matfølelse. Skal andre nutrilettere forsøke det, anbefales det å ikke ha den i fryseren for lenge, da den blir veldig hard. 2 -3 timer er nok.

Helt egentlig kan man jo få noya av å tenke på at man skal spise det pulveret i en uke, så jeg prøver å ikke tenke så mye på det - men belønningen fikk jeg jo i dag da...

Bare 1,4 kg igjen til mitt første delmål...

1 i heiagjengen
c.AuthorAlias nameit3. april 2002
Hei igjen!

Skal si det går rette veien for deg! Du er jo kjempeflink!
Artig å se at vekta går nedover. Du har jo ikke holdt på så mange dager, så dette må jo være veldig motiverende.
Selv har jeg pulverkurer langt oppi halsen. Må ha noe mat som jeg kan tygge. Men vi er jo forskjellige, heldigvis.
Stå på. Dette går rette veien!

Hilsen NameIt c",)
92,4 kg

Første døgn med nutrilett

Holdt meg til nutrilett i går bortsett fra....at jeg måtte spise litt elgstek...med soppsaus...og poteter = ) Men jeg er fornøyd likevel. Gikk jo tross alt ned likevel. Men jeg håper jeg klarer å holde kuren rent noen dager fremover nå da jeg ønsker å komme i ketose(ren fettforbrenning), før jeg går over på glykemisk diett.
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias Inemor3. april 2002
Hei, lykke til på veien!
Klem fra Ine
c.AuthorAlias tjukka2. april 2002
Hei og tusen takk for koselig kommentar og gode tips i dagboka mi! Selv har jeg aldri forsøkt Nutrilett eller andre pulverkurer. Føler i utgangspunktet at det ikke er noe for meg, da jeg liksom må føle at jeg spiser noe... MEN jeg har dog vurdert å bytte ut frokosten med pulver. Har store problemer med å trykke ned fiberbrød (sponplater..) om morgenen. Har du noe erfaring med å kombinere Nutrilett med en sånn type diett som på LIBRA-kurset? Der spiser vi jo stort sett vanlig mat, men i mindre mengder og med lavere kaloriinnhold. Samtidig som vi fyller opp magen med fiber før brød-/middagsmåltidet.
Fortsatt lykke til.
vennlig hilsen tjukka
c.AuthorAlias trixi2. april 2002
Så flott at du har gått ned så masse da!
Og så på et døgn!, jeg er helt imponert her jeg!!
Ville bare ønske deg lykke til videre i uken, dette går rette veien!
Klem, trixi
c.AuthorAlias nameit2. april 2002

Hei Flettemor!

Stå på, det høres spennende ut med dr. Lindbergs diett.
Jeg skal følge med deg utover.
Har selv nesten like mye som deg som skal bort. Trenger motivasjon, inspirasjon. Men jeg har et lønnlig håp om at denne sommeren skal hengemagen og de feite lårene være borte.
Det klarer vi vel, hva??
c.AuthorAlias bollapinnsvin2. april 2002
Heisann!!

Skal si du er flink:) Jo det var deilig å nå 8 tallet, skal aldri mer på 9 tallet::) Ellers håper jeg det går bra med slankingen din, så snakkes vi nok fremover:)

Klem Henriette
c.AuthorAlias lilje2. april 2002
Hei! Ser at du vil ta noen dager på Nutrilett. Jeg begynte også på det idag, men skal spise lunsj og middag utenom. Så jeg tar det bare til frokost og kvelds.

Skal bli artig å følge med på vektnedgang!!!

Ha en fin dag!
93,2 kg

Nå starter jeg - og det er ikke en aprilsnarr : )

Så mye veier jeg altså nå. Så det har hjulpet en del å gått tur. Startvekten er det meste jeg har veid så jeg skrev inn den på første dag, men jeg har ikke brukt så kort tid på å gå ned i til 93,2. Men heldigvis går det ihvertfall nedover. Jeg føler jeg har stått og svingt opp og ned på nittisøyla lenge nå. Og sakte men sikkert har det egentig bare gått opp i stedenfor ned.

Jeg skal gå på Nutrilett ca en uke først, så skal jeg begynne med glykemisk indeks etter dr Lindbergsbok Naturlig slank. Nå er jeg litt spent på å gå på Nutrillett, da jeg er et matvrak, men jeg har en høytidelig avtale med meg selv at sprekker jeg er det rett på dietten med dr lindberg ; ) Men jeg føler meg veldig motivert så jeg håper jeg skal klare det. Så her blir det nok veing hver dag den første uka ihvertfall for å holde motivasjonen oppe. Siden får jeg gjemme vekta på loftet eller noe slik at jeg klarer å bare veie meg en gang i uka og ikke bli helt besatt av vekten.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias tutu1. april 2002
Heisann

Velkommen til sidene. Er sikker påat du klarer målet ditt.
Skal følge med på deg.
Klemmer fra Trude
c.AuthorAlias ANNE1. april 2002
Jeg har ingen erfaring med dr,Lindbergs diett,men jeg har lest boken. Den virket veldig interessant, og det skal bli spennende å følge med hvordan det går med deg . Kanskje det være til hjelp for oss andre!.Lykke til!ANNE
c.AuthorAlias trixi1. april 2002
Så godt at du har kommet igang da!
Flott med litt nedgang!

Jeg ville bare gi en kommentar angpende kurene du skal gå på. Selv har jeg ingen erfarigner med slike forholdsvis hurtig-kurer.. Men jeg vet om mange som har rast ned i vket..for så å legge på seg det dobbelte etterpå.
En nutrilettkur er nok en grei måte å komme igang på..

men i og med du sier du er et "matvrak".. så er det nok sikkert lurt og tidlig legge til seg gode matvaner.. dette er vel den beste måten å gå ned på..og holde vekten tilfredsstillende..

Stå på..fortsett å gå tur, og spis sunnt, da vil du snart se flotte resultater på løpende bånd!

klem fra trixi
95,0 kg

Ny start - håper å treffe likesinnede!

Hei!

Jeg skal nå starte på ny. Målet mitt er å komme under fedme på BMI. Første delmål får bli å komme under 90 kg. Håper å komme i kontakt med flere her!
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias ANNE31. mars 2002
Hei! Velkommen hit. Jeg er også ny her.Har ikke begynt å slanke meg ennå(har hatt en pause),hadde tenkt å begynne til tirsdag, men jeg lurer på om jeg skal begynne i morgen? Jeg er nemlig ganske lei av å proppe i meg masse påskegodteri. lykke til ANNE
c.AuthorAlias "A_P"31. mars 2002

Hei, og velkommen til "oss".
Her kan man få mye støtte og inspirasjon slik at
slankingen kan bli litt lettere enn ellers.

Lykke til med første delmål.

Klem
c.AuthorAlias Fråtsa30. mars 2002
Heisann.

Jeg er selv ganske ny på sidene her, men det er helt klart stedet for de som vil gå ned i vekt.
Jeg har også satt meg delmål, første steg er å komme ned til 80kg siden vil jeg ned til 70-72kg.
Jeg ønsker deg til lykke til i kampen MOT kiloene, jeg er sikker på at du vil klare det.

Du får ha en flott helg.

Klem fra Fråtsa
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.