← Alle dagbøker
diarist.Alias

findus

50 år160 cm6 innlegg 2002 0 følgere

Start79,0 kg
Sist74,0 kg
Endring−5,0 kg
BMI nå28,9
📉 Ned 5+ kg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
6. januar 200210. juli 2002
😟74,0 kg

Det går sent men!!

Det går sent men jeg holder meg på riktig vei veien nedover.
😈75,0 kg

Ny start igjen !

Startet ny slankekur og har holdt på i en uke nå. Så nå får jeg se om det går bedre denne gangen.
77,4 kg

Ikke mye men noe

Nok en uke har gått og det går sakte veldig sakte nedover. Vel det er ivertfall riktig vei selv om jeg hadde håpet på litt større vekttap på en uke. Jeg er ikke lengre så sulten som jeg var før men sliter fortsatt med godteriet. En posetiv ting er at jeg ikke lengre trenger så mye mat og blir fortere mett. Så når jeg unner meg en god middag spiser jeg meg mett men likevel blir det bare halvparten av hva jeg ville spist før slankekuren. Har ikke fått trent noe slik jeg ville men har heldigvis ikke stillesittende jobber. Det er jeg glad for ellers hadde jeg vel veid mye mye mer tenker jeg. Men det er ikke nok for meg må trene noe også men finner liksom aldri tid til det. Prøver stadig å bli flinkere med alt men lett er det ikke.Det finnes så mange fristelser å falle for og det gjør jeg en gang iblant men jeg gir ikke opp av den grunn. Prøve,feile og prøve igjen.
77,7 kg

Står stille på vekten ivertfall

Jeg som skulle bli flinkere denne uken sa jeg til meg selv men det var lettere sagt en gjort. Har prøvd å spise riktig mat men har denne uken også ikke vært så flink. Jeg har ikke lagt på meg men har heller ikke gått ned. Så nå får jeg ta meg selv i nakken og prøve hardere for hvis ikke så faller jeg snart inn i gamle vaner igjen. Jeg hater meg selv for å være så svak når det gjelder mat og godteri. Jeg er for glad i alt det usunne. Og da har jeg bare meg selv å takke når jeg sitter å sutrer for jeg ikke er tynnere. Jeg har selv påført meg min fedme så da er det bare å slutte å sutre å gjøre noe med det. Det er på tide å innse at sunn mat også er god mat og godteri kan en lære å leve med i mye mindre mengder. Har nå tenkt å låne meg en trimmsykkel som jeg kan ha i stua. Så da kan jeg kansje få trimmet på kveldene siden jeg som regel er bare hjemme på kveldene. Men får ikke den da før om 1 eller 2 uker så da får jeg prøve å trene på en annen måte. Håper å kunne skrive neste uke at nå har jeg gått ned. Vel jeg får se neste uke skal ivertfall prøve så godt jeg kan.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias "A_P"20. januar 2002
Det er det usunne som smaker godt, og det er noe forb%¤"&# greier, ser du.
Kanskje du kan gå turer mens du venter på sykkelen? Ta gjerne med deg noen på turen.

Jeg tror du klarer dine mål.

Klem, A_P
77,7 kg

Gir ikke opp

Det har nå gått ca 1 uke siden jeg startet og har faktisk gått ned i vekt hurra. Jeg var veldig flink de første dagene men så kom sulten. Har ikke vært like flink i slutten av uken greide det bare ikke. Men har ikke gitt opp selv om jeg har spist endel usunn mat som ikke hørte til slankekuren. Burde kansje fått trent litt mer men det ble bare med noe. Noe er jo bedre en ingenting så det er en begynnelse ivertfall. Skal nå uken som kommer prøve å bli litt sterkere til å motstå ting jeg ikke bør spise spesielt fet mat. Jeg var en smule redd jeg hadde lagt på meg men heldigvis så hadde jeg gått ned. Det var en sånn herlig følelse da vekten viste mindre enn sist jeg sto på den spesielt siden jeg ikke hadde vært så flink. Tenk da hvis jeg blir flinkere så vil den fortsette å gå ned. Så da krysser jeg fingrene for at neste uke skal vekten vise litt mindre.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias cassandra17. januar 2002
Dette klarer du jo fint..
sakte men sikkert er helt klart den beste veien å gå hvis man ønsker gode resultater!
Stå på
Klem
c.AuthorAlias Minelli13. januar 2002
Hei findus!

Velkommen hit! Jeg tilhører "veteranslankerne" her inne og har holdt på et halvt år. Det høres veldig lenge ut, men det har gått fort! Det viktige er å ikke stresse slankingen, men å gå ned jevnt og trutt. Og forbedre seg selv litt fra uke til uke. Ikke alltid går man ned, noen ganger går man opp, og da er det viktig at motivasjonen ikke dabber av samtidig.

Denne siden har vært uvurderlig for min slanking, uten støtte fra mange hyggelig mennesker her inne hadde det nok aldri gått! Så, bruk dagboka di flittig og følg gjerne med på andre slankere. Kanskje du kan snappe opp noen tips?

Lykke til!

Klem fra Minelli
c.AuthorAlias "A_P"13. januar 2002
Synes du har vært flink, jeg...
79,0 kg

Slankekuren starter nå

Jeg har nå satt som mål i år 2002 å ta av meg en masse kilo. Kom over dette stede i min søken på tips og ideer for å bli tynnere. Så da slo det meg at det å skrive dagbok her ville kunne hjelpe meg å holde motivasjonen oppe. Å vite det at andre også strever med vekta vil gjøre at jeg ikke føler meg så alene om problemet. Så da er det bare å sette igang.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Fett nok.11. januar 2002
Hei og velkommen!
Er selv helt ny her inne, vært med i "klubben" en uke.
Jeg lover deg, alle her inne er til utrolig støtte og hjelp.
Spør og du får svar.
Ikke minst er det motiverende å se hva andre har klart, det hjelper meg videre i alle fall.
Håper jeg er tøff nok til å komme inn selv etter sprekker, har nemlig en planlagt sprekk i morgen.
Har hele uken spist kun suppe, mye grønnsaker og veldig mye frukt, har tatt av meg 3 kg hittil.

Håper vi hører mer fra deg, og at du blir med på vei nedover til målet sammen med oss andre.

Klem fra fett nok!
c.AuthorAlias Trultemor6. januar 2002
Hei Findus!

Velkommen i gjengen...
Jeg er også ganske fersk her på disse sidene, og synes det virker kjempemotiverende. Stå på videre!

Klem fra Trultemor!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.