← Alle dagbøker
diarist.Alias

feita

46 år164 cm7 innlegg 2002 0 følgere

Start116,0 kg
Sist112,0 kg
Endring−4,0 kg
BMI nå41,6
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
17. april 20025. mai 2002
😟112,0 kg

Tja ikke en bra helg med slanking hehe

I dag Søndag skal jeg og Mannen min ut på Date :) Det er så lenge siden vi har hatt tid til å møtes ordentlig å ta en middag ute.. Vet at det kommer til å bli flott men i dag skal jeg skjæie litt ut med en ordentlig middag og Cola Light til :)
Føler vel at det ikke kan ta så mye skade.. På en igjen for fult på Mandag :) Trener hver Tirsdag på SATS nå og det er flaut blant de pene nette jentene som sitter å sykler og stepper sammen med meg men en dag blir jeg like fin :)

Jobber 2 jobber nå og er veldig i fysisk aktivitet.. Jobber ca 11 - 12 timer i dægnet for å spare opp til den berømte ferien :)

Har vlitt total avhengig av de små posene med mini gullerøtter og så er det så godt også hehe....

Skal veie meg til uka en dag jeg har tid :) Vil ikke presse meg til å veie meg hver dag da jeg ser en del her har en dårlig uke og at det tar på.. Må se på FAT CLUB på mandag :) Må ta det opp for jeg jobber men det er greit å se på det og vite at jeg ikke er alene :)

Feita Kos og klem til alle som vil ha og lykke til...
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen😃5. mai 2002
Hei igjen og takk for trøst :-)
Ja, det med vannopphopning og store variasjoner på vekta kjenner jeg igjen. Det var nok derfor jeg var noen hekto tyngre i morges. Fikk vel kanskje bare 4 timers søvn i natt og da fikk jeg vel ikke tissa nok... haha. Jeg får legge meg tidlig i kveld da, så det blir bedre i morgen tidlig kl 05.30.

Stakkars deg, som du jobber og sliter.. jeg har også fått tilbud om litt overtidsjobbing nå, og gudene skal vite at jeg trenger pengene... men jeg orker ikke.

Programmet Fat Club er bra, og det går også noen interessante programmer på Discovery Channel på søndags ettermiddagen som er veldig interessante.

Ha en fin slankeuke, jeg følger spent med deg :-)

Jojo-klem
😌112,0 kg

Jippi!!

Har ikke fått skrevet fordi jeg har vært bortreist.. Veide meg i dag og ja gått ned!! JIPPI Skriver mer senere.. har vært på nattevakt og må sove litt... Klem til alle slankere :)
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Celia😉3. mai 2002
Hei!
Dette går jo strålende:)
Det er moro når det går den rette veien!
Fortsatt lykke til!
Klem Celia
c.AuthorAlias ella2. mai 2002
Hei ! (huff, liker ikke å skrive feita...)
Ja, er det ikke artig å gå ned i vekt ?!
Stå på videre, dette blir spennende !
~Ella~
c.AuthorAlias Jojoen😃2. mai 2002
Klem til deg også :-)

Du er flink!

Lykke til med de neste..! Dette er gøy!

Jojo-klem
115,0 kg

Jeg vant :)

I går sprakk venninna mi.. He he der fikke jeg 1000kr. Jeg derimor har ikke drukket brus.. Flinke meg ;) Det som er at vi skal ta en tur å feste litt i dag.. Så jeg kommer til å drikke og alle vet at å drikke der det mest kaloriholdige av alt.. Heldigvis er det det letteste å få bort fra kroppen også.. men i dag skal det festes... Vi har liksom ikke vært ute på 2mnd og det er ganske mye... også fikk vi 1000kr ekstra å rutte med også :) Venninna mi vil at veddemålet forsatt skal stå så sprekker hun igjen blir det 1000kr til. Vil nok ikke ta imot dem for vet at det allerede har svidd litt i lommeboken hennes.. det får være lærepenge nok :)

Ellers er jeg flink til å spise ofte.. Masse frukt og grønnsaker og kylling med lavkalorisaus og litt ris... er så glad i kylling også så jeg vil nok forsette å spise det.. jeg er hva jeg kaller et periode menneske.. Jeg kan få dilla på Ost og bare spise ost på brødskiva i månedsvis... nå har jeg dilla på kylling i forskjellige former og kalkunpålegg.... passer bra det siden jeg skal slanke meg litt :)

Ja det er nok enda noen dager til jeg skal veie meg men jeg kjenner at buksa ikke sitter så stramt og det værste er at magen er så myk blitt.. den henger nesten nå.. før var den litt stor og bein hard.... er nok mulig jeg kommer til å få overflødig hud av dette kjenner jeg.. men men det er verdt det.. :)

🙂115,0 kg

Veddemål

Tja dagene går overaskende lett... jeg har ikke hatt så store problemer med å hlde meg på diett. Problemet er jo Colaen da :) Men nå har jeg en venninne som også trenger å miste noen kilo.. Hun vil ha bort 10kilo. Helt ute av det blå fant vi ut at hvis vi tapte penger på å drikke Cola ble det lettere... så Fra Onsdagen til Onsdag om 2 uker skal vi ikke drikke brus. Den som sprekker må betale 1000kr. Det høres kanskje litt dumt ut men da vet vi at vi taper på det øiksom.. og jeg vet med meg seøv at etter de 2 ukene er ferdig har jeg nesten glemt cola :)

Ja ja nå skal jeg ha frokost :)
1 Skive grov brød med salat og kalkun bryst :) Dyrt men sunt. og en appelsin

Vi snakkes..
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Nefele😄26. april 2002
Hei F :-)
Så bra at du har kommet igang og at det går bra. Kjempelurt med det veddemålet! Sure penger hvis man taper. Husk å ikke belønne deg selv med Cola når du har klart de to ukene.... *SSS*

God helg!

Nefele
😌115,0 kg

Jeg er igang og sliter ikke!

Det er vel kanskje litt for mye å håpe på at jeg ike sliter Etter en dag da men :) Vel uansett gikk på vekta i dag.. Skal veie mef Tirsdager har jeg bestemt!! Gått ned 2kg siden helgen.. Ja ja ikke dårlig :)

Har en bra dag i dag.. er fornøyd med meg selv at jeg endelig har klart å begynne.. Ordentlig liksom.

Har handlet inn 7 forskjellige typer Light safter og andre sunne ting!! Cola står i kjøleskapet, men jeg har motstått fristelsen. I dag spiste jeg en deilig frokost med en skive grovt brød med Kalkun og en stor appelsin :) Lunsj ble bare litt frukt og en røyk siden jeg egentlig ikke var sulten. Midda var kylling og skysaus med litt ris... Lagde det samme til gubben som likte det godt.. selv om han spiste 3 kyllingfiletter og jeg bare en hehe.

Har vel ikke tid til å skrive så mye mer nå.. må få med meg Big Brother vet dere hehe. Skal trene i morgen da... min første dag på SATS er jeg ikke flink ? Og hvis dere lurer har jeg satt frem Vannmelonbiter til snaks siden dettte er en TV kveld :) Skal på jobb dagen i morgen...

Vi snakkes!!

Ps: TUSEN takk for hyggelige meldinger og tips :)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Måne😃23. april 2002
Heisann!!

Ser ut som om du har kommet godt i gang!!! Prøv med litt grønnsaker til middagen, jeg pleier å bruke amrikansk blandig og har i risen, det er ganske godt.

Lykke til videre!!!

Klem Måne
🐷117,0 kg

Ektemann er ikke bra!!!

Ja jeg hadde tenkt å begynne midt i uka for en gang skyld men så ble vi bedt bort i bursdag og jeg overspiste meg. Jeg er skikkelig deppa for tiden 80 dager uff da...

Det er heller ikke så lett når man har verdens beste mann heller.. Han sier han vil støtte meg men "du kan jo spise litt mer da" eller "jeg vil ikke du skal forandre deg, jeg elsker deg som du er" Kanskje ikke akkurat det jeg ønsker å høre nåe jeg MÅ slanke meg liksom. Uff!! Men i dag er dagen!! Cola er forbudt!! Har handlet inn mat for en uke og nå skal det slankes.. Skal jobbe natten så slankekuren starter vel i morgen Tirsdag.... Trenger litt støtte og godt råd.....
10 i heiagjengen
c.AuthorAlias LilleMeg😃23. april 2002
Da prøver vi igjen selv om den forrige kommentaren mitt bare forsvant på mystisk vis! (grrrrrrrrrrrrrrr)

Heisann :)

(får meg ikke helt til å kalle noen for feita, menmen :P)

Kjenner meg sååååååå igjen i kommentaren fra mannen din, pleide å få høre før (og får høre nå å men nå er det mer berettiga) at "men vennen, nå må du spise så du ikke blir for tynn"... huff... gikk ned noe da å da... hehe...
fått ny type siden den gang jeg, og han her støtter meg i slankinga og jeg prøver å hjelpe han å legge på seg... han veier bare 3kg mer enn meg og er over 190 høy... det må gjøres noe med, minimum 10kg mer mener jeg! :P

Ellers vil jeg absolutt anbefalle å kutte ut cola, der mister du noen gratis kg... (jeg husker ihvertfall jeg gjorde selv om det er mange år siden jeg kutta ut cola totalt etter jeg ble allergisk!) Når det gjelder vann\saft så drikker jeg mye FunLight på kveldene (og te), FunLight har ca 1kcal pr dl... ikke så helt galt ihvertfall...

Nå håper jeg at jeg ikke får ny feilmelding og kommentaren forsvinner... :)

Lykke til!

*klem* fra LilleMeg
c.AuthorAlias Minelli😃22. april 2002
Hei på deg!

Neste gang mannen din sier det, så svar at du ikke elsker deg selv sånn som du ser ut nå! Det er det personene rundt oss slankere må forstå. Da blir det faktisk lettere å være flink også, for det viser at noen har tro på oss, at vi kan klare det.

Stå på, du klarer dette! Sett deg noen delmål, drikk vann, kutt colaen og spis mange små måltider hver dag, ja og begynn å trimme. Da er du godt i gang!

Klem fra Minelli
c.AuthorAlias Jojoen😃22. april 2002
Hei
Godt å se at du har en snill mann :-) Det betyr mye det. Hvis en person virkelig er glad i noen så tror jeg rett og slett ikke at de legger merke til størrelsen. De blir glad i personen,personligheten. Jeg har opplevd begge deler og husker hvor grusomt det var å få vonde stikk fra den jeg var glad i. Huff.

Du, det er mye å glede seg over med bare noen kilo ned også. Jeg har ikke holdt på så lenge, og det jeg har tatt av er bare en dråpe i havet. Men likevel kjenner jeg hvordan det blir bedre plass i klærne og jeg føler meg mye lettere alt. Jeg går lettere i trappene og føler meg ikke stinn eller sprengt. Det er herlig rett og slett. Nå kan jeg til og med slenge dongeribuksa i tørketrommelen uten å være redd for å bli utestengt.

Kan du ikke heller forsøke å sette deg noen delmål som føles litt nærmere i tid? 10 kg før... osv.

Lykke til og klem fra Jojoen
c.AuthorAlias else👻22. april 2002
Hei!!

Jeg bruker å blande meg JA-DA light. Det er noen små poser med saftlignenes pulverdrikk..Tropisk, Eple og fersken smaker ganske godt!! 1 dl har o,8 Kcal... Ikke like bra som vann men det går an... Cola light er det BARE 0,2 Kcal i 1 dl....
Bruker å unne meg litt brus i helgene og når jeg vil kose meg..
Men Saft uten sukker er sikkert bedre enn ikke noe... Bare det å få i seg nok væske om dagen er mega viktig...
Du får stå på så går det kjempe bra!! Følger med deg jeg :)
KOZ SpøkELSE
c.AuthorAlias bamboo er feit😌22. april 2002
hei på deg.
vil ønske deg velkommen først :-)
Jeg kjenner meg igjen når du sier at du kommer til å savne colaen. er selv cocacoliker... og vet det er kjempevanskelig.
jeg håper du klarer det. men 80 dager er jo en liten stund til.
Mange klemmer oghilsner fra Bamboo!
c.AuthorAlias grete😃22. april 2002
Hei på deg.

Sitter her og leser innlegget ditt idag, og kjenner meg godt igjenn. Har også en som sier jeg er god nok som jeg er. Og takk og pris for det:-))) Men vi må ikke glemme oss selv. Er du deppa for dine kilo hjelper det faktisk ikke hva noen andre sier. Finn ut hva som er viktigst for deg:-)))))

Ser du sliter med å slippe Colaen. Har tidligere gått ned 20 kilo og da drakk jeg nesten ikke reint vann. Jeg drakk for det meste fun-light. Der er det flere friske frukter å velge i. Lykke til!! Dette greier du og jeg heier alt jeg kan på deg.

Mange klemmer fra Grete.
c.AuthorAlias Masti22. april 2002
Hei på deg!

Ja, ja, bursdagsselskaper er ikke alltid like enkle å forholde seg til!

Gode råd, hmm... Synes du allerede har fått en del gode råd mht å spise lite og ofte. Jeg skjønner godt at det kan være vanskelig å få til å spise riktig når du jobber til "gale" tider, så her er det selvdisiplin som gjelder (si i fra hvis du har litt til overs!). Kutt ut snop utenom lørdagen, tving deg selv til å drikke mye vann selv om du ikke liker det, og begrens inntaket av feit mat så godt du kan.

To gode råd for å begrense både Cola og søt-trangen: Tving deg selv til å drikke minst en halv liter vann før du går løs på cola-flaska. Etter å ha drukket så mye vann er det ikke sikkert at du lenger har lyst på brus! Så at en annen her foreslo Crom-tabeletter, og jeg kan absolutt anbefale dem!

Ellers vil jo jeg som flere andre komme med en liten formaning: 30 kilo på 80 dager er alt for mye! Da er det svært tvilsomt om du kommer til både å klare å holde dietten, og å holde vekta etterpå. Hvis du ikke spiser nok mat til at du blir ordentlig mett er sjansene svært store for å sprekke! 5 små og sunne måltider om dagen (men sørg for å spise ting fordi det er noe du liker, ikke bare fordi det er sundt), og litt trening minst tre dager i uka (holder å gå en kjapp tur på ca 1/2 time), så skal du se at du når målet ditt etterhvert. Antakelig ikke 30 kilo før august, men kanskje til nyttår? Jeg vil anta at du uansett vil føle deg mye bedre enn nå selv om du "bare" er 10-12 kilo lettere i august. Det kommer flere ferier vet du... Lykke til!

Masti
c.AuthorAlias Lakki😃22. april 2002
Hei du!

Får meg liksom ikke til å kalle deg feita jeg da...

Jeg har også en mann som elsker meg som jeg er, og som er bekymra for at jeg skal bli for tynn. Men jeg forteller ham om og om igjen at jeg ikke slanker meg for ham, men for meg sjøl!!! Jeg har bedt ham prøve å forstå hvordan det er å ikke engang kunne TENKE på å kjøpe klær i vanlige butikker, men måtte gå i spesialbutikk (åsså jeg som har så spesiell klessmak da...)! Sjøl er han lang og tynn. En gang fikk jeg hysterisk anfall fordi han hadde lånt den eneste t-skjorta som er stor nok til at jeg tør å trene i den. Han sa med et smil at: Jamen du kan da bare låne en av mine. Han SER rett og slett IKKE at jeg er for tjukk til å bruke dem, men tror han skjønte litt da jeg begynte å grine...

Men vi skal vel egentlig bare være glade for at vi har snille menn, det er bare det at vi må jammen være sterke for å stå imot når de syns vi burde spise mer! Jeg NEKTER å la han bestemme hvor mye jeg skal spise!!!

Stå på, så klarer du det!

Klem fra Lakki
c.AuthorAlias Hanne22. april 2002
Hei Feita!

Husk at du slanker deg for din egen del - fordi kroppen din ikke har godt av å bære alle de ekstra kiloene. Det er bra at mannen din er glad i deg som du er - og du forandrer deg jo ikke selv om det blir litt mindre av deg. Det er jo deg han er glad - ikke vekta!

Vi er omtrent på samme vekt (jeg: 118) - jeg er nå kjempemotivert for å gå ned; bli med nedover - vi kan dra hverandre!

Lykke til!

Hanne
c.AuthorAlias Line M🙂22. april 2002
Hei Feita (litt dumt å skrive kansje..!!`??!!)
Ønsker deg lykke til med kampen om kiloene og du skal jo i utgangspunktet være glad du har en mann som er fornøyd, men det viktigste er at du er fornøyd og trives med deg selv.Klemmer fra Line
116,0 kg

Vet ikke hvor jeg skal begynne...

Nå sitter jeg her da foran PC `` en og vet ikke hvor jeg skal begynne. Gikk på Grethe Rode men sprakk etter en uke. Må ned kilo nå før jeg blir skikkelig feit. Vel... Skal i butikken å handle i morgen. No more Cola (gud som jeg kommer til å savne det) og jeg som hater vann. kanskje jeg kan legge meg til å drikke sukkerfri saft (?) er det lov tro? Må iallefall ned fort for jeg skal på ferie i August og da MÅ jeg gå i bikini. 20-30 kilo minst.. Jeg får heller kjempe for livet å holde det av meg etter den ferien.. Men ferien er viktigst nå!!!

Skal vi se.. Jeg har 80 dager og må klare det.. helsefarlig eller ikke.. Jeg har klart det før men vet ikke om viljestyrken er der. Jober stort sett bare nattevakter og da blir dette med frokost og Lunsj helt feil... Da sover jeg.

Hjelp!!
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen17. april 2002
Hei på deg :-)

Velkommen hit for den lille perioden som er igjen før hele stedet stenges, hulk.. Her er vi flere i samme båt og det hjelper.

Det høres skummelt ut med 20-30 kg på 80 dager. Eneste måten å klare det må vel være med pulver, men det kan være farlig i lengden.

Jeg tror likevel ikke det er så farlig om du ellers er frisk og gjør det i samråd med legen din (viktig), med f.eks en kur som Herbalife inkludert fiber, vitaminer, full pakke.
Du finner informasjon om disse produktene på denne siden:

http://www.herbalife-scandinavia.com/noherbinfo.htm

Jeg tror ikke at noen har vondt av å leve på dette pulveret m/lettmelk i to-tre uker, men lenger skal man uansett ikke bruke det uten i samråd med lege.

Tips: skriv ut sidene og ta det med til legen.

Lykke til
Hilsen Jojoen
c.AuthorAlias Fenrisulven17. april 2002
Hei og velkommen!
Ser du har fått mange gode råd så jeg vil ikke annet en å ønske deg lykke til og håper at du følger opp dagboka.
Denne siden har hjulpet meg, stikker innom her daglig selv om jeg som regel kun skriver på tirsdager som er min kurs/veiedag.
Jeg går på Libra og synes det opplegget fugerer bra for meg, 5 små måltider om dagen. Tror nok det at jeg har kuttet ut gotteri og brus har hjulpet vel så bra. Hold deg unna Cola, om ikke annet for tennene sin skyld! Vann er slett ikke så ille bare man bli vant til det. Den planen din om bikinifasong på 80 dager høres skummel ut! Det ble vist noen råd og en liten pekefinger alikevell dette:-)

Stå på!

Hilsen Fenrisulven
c.AuthorAlias Niki17. april 2002
Heisann,
Flott at du har funnet sidene her, de er virkelig en god inspirasjonskilde og hjelp til å holde motivasjonen oppe!

Ikke for å komme med noen pekefinger men jeg synes det høres litt skummelt ut når du har tenkt å gå ned inntil 30 kg på 80 dager. Og du høres jo også selv ut til å egentlig vite hvor lite lurt det er :-)
Det maksimale du burde satse på å gå ned på en så pass kort periode er vel ikke mer enn ca 11 kg. Samtidig er jo det en del... Og du skal vel kanskje på ferie neste år også?
Setter du deg fornuftige mål vil det også bli lettere å gjennomføre dem.

Nå ser det ut som om jeg klarer å gå ned i vekt ved å spise rimelig ofte og ikke alt for mye samtidig som jeg trimmer en del. Hadde jeg ikke fått det til tror imidlertid at jeg ville hørt med legen om det var mulig å få Reductil. Med en sammarbeidsvillig lege har jeg skjønt at dette skal gå greit selv om den ikke er ordentlig godkjent i Norge enda.

Når det gjelder saft så er det sikkert noen som vil si at sukkerfri saft ikke er så bra. Tror det er noe med at de kunstige søtstoffene skal generere en viss søt hunger.
Selv klarere jeg ikke å drikke vann, smaker bare så fælt.
Drikker derfor store mengder FUN-light. Går vel med 2-3 liter hver dag uten at jeg har merket noe som helst sug etter søtsaker (har drukket dette i flere år nå og begynte egentlig med det for tennenes skyld..). Har også hørt at krom tabeletter skal fjerne søt hungeren om dette er et problem.

Ellers synes jeg det er veldig fornuftig det trultemor sier.
Fordel maten utover når du jobber nattevakt. Spis hver 3.-4. time men ikke spis noe særlig mer når det er mindre enn 4 timer eller så til du skal legge deg.

Ønsker deg all mulig lykke til med slankingen!
Håper bare at du setter deg fornuftige mål og ikke går inn for en slankekur som går på helsa løs...

Klem Niki

PS! Har hatt mange flotte ferier i varmen de siste årene selv om de ikke har inkludert bikini... :-)
c.AuthorAlias maiken17. april 2002
hei på deg og velkommen inn hit!
jeg har ikke vært her så lenge, så det er nok andre som har lengre fartstid som vet litt mer kanskje...Men, jeg var også en djevel til å drikke cola. Men, så begynte jeg på chrom tabletter for å minske søtbehovet, og etter nærmere to uker på de forsvant søtbehovet. Nå har jeg ikke drukket brus på snart to uker og det går mye i vann. Den første uka er ganske tung og vanskelig, men så glir det greit etterhvert synes jeg. Har også begynt å spise mye råkost og frukt. Dessuten tar jeg 200 sit ups om dagen.første dagen klarte jeg 20 stk og ble ordentlig støl!) Og litt trim trenger vi alle om vi er tynne som streker eller har litt å gå på. En times trimtur tre ganger i uka er ikke å forakte!
Det var mine tips til deg. Jeg gikk ned 4 kg på ei uke da jeg la om kostholdet og begynte å gå.
Lykke til!!!!!
Kos maiken
c.AuthorAlias Trultemor17. april 2002
Egentlig har du jo begynt allerede.....med å ta steget inn hit til slankere.com. Velkommen forresten!! Her kan du sanke alt fra gode råd, ros og motivasjon, og så får man som oftest et spak bak når det trengs. Jeg har noen måneders fartstid her inne, og har fått litt av alt....

Forstår at det er litt kinkig å få til slanking når en jobber netter. Jeg har forsøkt det samme selv, mens jeg gikk på GR-kurs for en del år siden. Et lite tips i den retning er kanskje å omdefinere hva som er frokost/lunsj og middag. Man trenger jo ikke å spise disse måltidene i "riktig" rekkefølge, men fordele det utover døgnet. Jeg passet alltid på å spise "sen" middag rett før jeg gikk på jobb. Sparte "lunsjen" eller halve frokosten og halve lunsjen til spingen midt på natten. Hadde i tillegg med meg litt frukt og grønt som jeg fordelte utover. Men denne måten å gjøre det på er ikke nødvendigvis riktig for deg! Tenk igjennom, og forsøk å lage deg et opplegg selv. Og bestem deg for ca. hvor mange kcal du skal ha i døgnet. Så vil noen døgn inneholde noen fler kcal, og noen døgn noe mindre. Hvis du har spart GR-boken din fra kurset, så burde du ta den frem og bruke kaloriguiden underveis. Skulle du få lyst til å følge selve opplegget så burde du begynne på maxi-dietten og kanskje fordele kcal på noen flere måltider....Dette er nå bare noen tips, og det er sikkert flere som har andre tips. Det viktigste er jo at du finner et opplegg som funker for deg!

Selv følger jeg delvis GR-opplegget. Dvs. jeg veier maten, men spiser av og til litt mere frukt etc men prøver å holde meg innenfor en kcal-ramme på 1100-1300kcal. Jeg passer ihvertfall på at jeg ikke kommer under 1050kcal, og det er kun unntaksvis at jeg går under 1100kcal.

Uansett ønsker jeg deg massevis av lykke til med slankingen din, og ferden mot august-måned!!! Lag deg mange små mål underveis, og husk å belønne deg selv når du har vært flink! Jeg belønner meg selv med klær, kino, musikk, sminke etc....men aldri med mat. Men noen planlagte utskeielser legger jeg inn ved spesielle anledninger. Det må jeg for å ikke føle at jeg sprekker.

Slankevibber fra Trultemor~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
c.AuthorAlias vendy17. april 2002
Hei du :-)
Velkommen hit, jeg er ganske ny her jeg også, men har blitt veldig glad i dagboka mi allerede. Jeg har gått ned ganske mye den første uka ved å spise jevnt hver 3. time, kanskje du også kan ha nytte av det. Ellers så er jeg også en Cocacoliker uten like.. Men jeg prøver å innbille meg at farris er like godt, kanskje vil det virke etterhvert.

Lykke til!!
Vendy
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.