← Alle dagbøker
feita
46 år164 cm7 innlegg
2002
0 følgere
Start116,0 kg
Sist112,0 kg
Endring−4,0 kg
BMI nå41,6
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Tja ikke en bra helg med slanking hehe
I dag Søndag skal jeg og Mannen min ut på Date :) Det er så lenge siden vi har hatt tid til å møtes ordentlig å ta en middag ute.. Vet at det kommer til å bli flott men i dag skal jeg skjæie litt ut med en ordentlig middag og Cola Light til :)
Føler vel at det ikke kan ta så mye skade.. På en igjen for fult på Mandag :) Trener hver Tirsdag på SATS nå og det er flaut blant de pene nette jentene som sitter å sykler og stepper sammen med meg men en dag blir jeg like fin :)
Jobber 2 jobber nå og er veldig i fysisk aktivitet.. Jobber ca 11 - 12 timer i dægnet for å spare opp til den berømte ferien :)
Har vlitt total avhengig av de små posene med mini gullerøtter og så er det så godt også hehe....
Skal veie meg til uka en dag jeg har tid :) Vil ikke presse meg til å veie meg hver dag da jeg ser en del her har en dårlig uke og at det tar på.. Må se på FAT CLUB på mandag :) Må ta det opp for jeg jobber men det er greit å se på det og vite at jeg ikke er alene :)
Feita Kos og klem til alle som vil ha og lykke til...
Jippi!!
Har ikke fått skrevet fordi jeg har vært bortreist.. Veide meg i dag og ja gått ned!! JIPPI Skriver mer senere.. har vært på nattevakt og må sove litt... Klem til alle slankere :)
Jeg vant :)
I går sprakk venninna mi.. He he der fikke jeg 1000kr. Jeg derimor har ikke drukket brus.. Flinke meg ;) Det som er at vi skal ta en tur å feste litt i dag.. Så jeg kommer til å drikke og alle vet at å drikke der det mest kaloriholdige av alt.. Heldigvis er det det letteste å få bort fra kroppen også.. men i dag skal det festes... Vi har liksom ikke vært ute på 2mnd og det er ganske mye... også fikk vi 1000kr ekstra å rutte med også :) Venninna mi vil at veddemålet forsatt skal stå så sprekker hun igjen blir det 1000kr til. Vil nok ikke ta imot dem for vet at det allerede har svidd litt i lommeboken hennes.. det får være lærepenge nok :)
Ellers er jeg flink til å spise ofte.. Masse frukt og grønnsaker og kylling med lavkalorisaus og litt ris... er så glad i kylling også så jeg vil nok forsette å spise det.. jeg er hva jeg kaller et periode menneske.. Jeg kan få dilla på Ost og bare spise ost på brødskiva i månedsvis... nå har jeg dilla på kylling i forskjellige former og kalkunpålegg.... passer bra det siden jeg skal slanke meg litt :)
Ja det er nok enda noen dager til jeg skal veie meg men jeg kjenner at buksa ikke sitter så stramt og det værste er at magen er så myk blitt.. den henger nesten nå.. før var den litt stor og bein hard.... er nok mulig jeg kommer til å få overflødig hud av dette kjenner jeg.. men men det er verdt det.. :)
Veddemål
Tja dagene går overaskende lett... jeg har ikke hatt så store problemer med å hlde meg på diett. Problemet er jo Colaen da :) Men nå har jeg en venninne som også trenger å miste noen kilo.. Hun vil ha bort 10kilo. Helt ute av det blå fant vi ut at hvis vi tapte penger på å drikke Cola ble det lettere... så Fra Onsdagen til Onsdag om 2 uker skal vi ikke drikke brus. Den som sprekker må betale 1000kr. Det høres kanskje litt dumt ut men da vet vi at vi taper på det øiksom.. og jeg vet med meg seøv at etter de 2 ukene er ferdig har jeg nesten glemt cola :)
Ja ja nå skal jeg ha frokost :)
1 Skive grov brød med salat og kalkun bryst :) Dyrt men sunt. og en appelsin
Vi snakkes..
Jeg er igang og sliter ikke!
Det er vel kanskje litt for mye å håpe på at jeg ike sliter Etter en dag da men :) Vel uansett gikk på vekta i dag.. Skal veie mef Tirsdager har jeg bestemt!! Gått ned 2kg siden helgen.. Ja ja ikke dårlig :)
Har en bra dag i dag.. er fornøyd med meg selv at jeg endelig har klart å begynne.. Ordentlig liksom.
Har handlet inn 7 forskjellige typer Light safter og andre sunne ting!! Cola står i kjøleskapet, men jeg har motstått fristelsen. I dag spiste jeg en deilig frokost med en skive grovt brød med Kalkun og en stor appelsin :) Lunsj ble bare litt frukt og en røyk siden jeg egentlig ikke var sulten. Midda var kylling og skysaus med litt ris... Lagde det samme til gubben som likte det godt.. selv om han spiste 3 kyllingfiletter og jeg bare en hehe.
Har vel ikke tid til å skrive så mye mer nå.. må få med meg Big Brother vet dere hehe. Skal trene i morgen da... min første dag på SATS er jeg ikke flink ? Og hvis dere lurer har jeg satt frem Vannmelonbiter til snaks siden dettte er en TV kveld :) Skal på jobb dagen i morgen...
Vi snakkes!!
Ps: TUSEN takk for hyggelige meldinger og tips :)
Ektemann er ikke bra!!!
Ja jeg hadde tenkt å begynne midt i uka for en gang skyld men så ble vi bedt bort i bursdag og jeg overspiste meg. Jeg er skikkelig deppa for tiden 80 dager uff da...
Det er heller ikke så lett når man har verdens beste mann heller.. Han sier han vil støtte meg men "du kan jo spise litt mer da" eller "jeg vil ikke du skal forandre deg, jeg elsker deg som du er" Kanskje ikke akkurat det jeg ønsker å høre nåe jeg MÅ slanke meg liksom. Uff!! Men i dag er dagen!! Cola er forbudt!! Har handlet inn mat for en uke og nå skal det slankes.. Skal jobbe natten så slankekuren starter vel i morgen Tirsdag.... Trenger litt støtte og godt råd.....
Vet ikke hvor jeg skal begynne...
Nå sitter jeg her da foran PC `` en og vet ikke hvor jeg skal begynne. Gikk på Grethe Rode men sprakk etter en uke. Må ned kilo nå før jeg blir skikkelig feit. Vel... Skal i butikken å handle i morgen. No more Cola (gud som jeg kommer til å savne det) og jeg som hater vann. kanskje jeg kan legge meg til å drikke sukkerfri saft (?) er det lov tro? Må iallefall ned fort for jeg skal på ferie i August og da MÅ jeg gå i bikini. 20-30 kilo minst.. Jeg får heller kjempe for livet å holde det av meg etter den ferien.. Men ferien er viktigst nå!!!
Skal vi se.. Jeg har 80 dager og må klare det.. helsefarlig eller ikke.. Jeg har klart det før men vet ikke om viljestyrken er der. Jober stort sett bare nattevakter og da blir dette med frokost og Lunsj helt feil... Da sover jeg.
Hjelp!!
Ja, det med vannopphopning og store variasjoner på vekta kjenner jeg igjen. Det var nok derfor jeg var noen hekto tyngre i morges. Fikk vel kanskje bare 4 timers søvn i natt og da fikk jeg vel ikke tissa nok... haha. Jeg får legge meg tidlig i kveld da, så det blir bedre i morgen tidlig kl 05.30.
Stakkars deg, som du jobber og sliter.. jeg har også fått tilbud om litt overtidsjobbing nå, og gudene skal vite at jeg trenger pengene... men jeg orker ikke.
Programmet Fat Club er bra, og det går også noen interessante programmer på Discovery Channel på søndags ettermiddagen som er veldig interessante.
Ha en fin slankeuke, jeg følger spent med deg :-)
Jojo-klem